Akik videókat küldtek be...

Game System: Battle vs. Chess

2011.07.29. 00:01

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr893078675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaчŁσЯ™ · http://taylorpro.atw.hu 2011.07.29. 10:14:09

Neked a grafika tűnik szembe először a játékban nekem meg pl a mikrofon nem is zúgás de ilyen érdekes zaja, és a hangod hol halkabb hol hangosabb.Legközelebb kérlek ezt korigáld.Hagy kérdezzem meg, miért kell hozzá tenni,hogy hús vér ember? :D Ők csak sima emberi karakterek, nem olyanok mint te vagy én xD Elnézést,hogy ilyenbe kötök bele de nah :D A grafikát 2x emlegetted, 2 különböző helyen, felesleges. Szerintem nem mutattál meg annyit a játékból mint amennyit szerettem volna látni. Több jelenet belefért volna. Azt hiszem így ennyi. További jó munkát!

hunterman125 2011.07.29. 15:06:12

nagyon király az intró

barnika4321 2011.07.29. 17:29:31

A hang-problema azert volt, mert nem egyhuzamra vettem fel a szoveget, hanem jatszottam, osszeszedtem a gondolataimat elmondtam, jatszodtam...
es igy tovabb

syforceHUn 2011.07.29. 18:24:50

Tök faja vidi lett,az intró penge volt,az intróból a ,,mai játékba" frankó átvezetés volt, hangproblémák is voltak (ez má nem faja)...
egyébként, a ,,sakkemberek" is SAKKBÁBÚK!!!! ŐK MAGUK A BÁBÚK!!!
lehet az pók,hal,medve,góle,zombi,ember vagy görögdinnye...ezek BÁBUK!!!
és a sakkember név azért is rossz,mert volt kb 4 ember összesen xD a többi anthromorf ló,pókok,gólemek meg egyéb ,,mítikus" lények...
de ezt leszámítva jó lett a vidi,grat!

Đ3LTA · http://gamersbrotherhood.blog.hu/ 2011.07.29. 18:53:43

Nem tudom kinek, hogy tetszett az intró de nekem nem annyira! A videó viszont egész jóra sikeredett! A játékhoz a kedvem nem hozta meg mert én nem igazán szeretem az ilyen stílusú játékokat. A hang problémát meg azzal lehet orvosolni, hogy kikapcsolod a háttérben a reactort XD Na jó, csak vicceltem de amúgy "osszeszedtem a gondolataimat elmondtam, jatszodtam..." Ilyet ne csinálj figyelj ez is egy jó mód videókészítéshez!DE! Van jobb is ezerszer értelmesebbnek tartom azt, hogy fogunk egy jegyzettömböt a gépen és oda leírjuk a bemutatót! Ezen technikával sokkal egyszerűbb de mégis jobb kommentárt tudunk csinálni,szerintem!

Jorgam 2011.08.05. 10:35:27

@TaчŁσЯ™: Minden áron bele kell kötni ugye?
Nekem felülmúlta az elvárásaimat. Mikor meghallottam a srác hangját, azt hittem, hogy megint jön egy 12 éves COD videós, de ahhoz képest egészen kiemelkedő volt. :)
süti beállítások módosítása