Akik videókat küldtek be...

PuLSE Games - 007 - Blood stone írásos kritika

2012.01.19. 00:00

Még karácsony környékén volt egy írásos cikk a blogon. Most jött PuLSE és megkért, hogy rakjuk ki ezt a cikket. Mi a véleményetek? Legyenek még ilyen cikkek? Írjátok meg kommentben!
A cikk eléréséhez kattints a tovább gombra!

A 2010-es év nagyszerű játékokkal kecsegtetett. Megjelent például a Battlefield:
Bad Company 2, a Transformers: War for Cybertron, a Mass Effect 2, valamint a
Starcraft 2. Ne
Bad Company 2, a Transformers: War for Cybertron, a Mass Effect 2, valamint a
Starcraft 2. Ne hagyjuk ki James Bond újabb szereplését, a mai írásos teszt
főszereplőjét, a Blood Stone-t. Bele is kezdenék a kritikába.

Grafika: Nem rossz. A játék engem nem igazán állított meg akárcsak egy 5-6
másodpercre is, hogy mindent elfeledve a pályát csodáljam. Ennek az egyik oka az, hogy
nem volt egy szabad percem sem a golyózápor közepette, a másik pedig az, hogy a
grafika nem egy gyöngyszem. Én minimumon játszottam a játékkal, amin kicsit már
rusnyácska volt, de láttam maxon is, amin viszont szép, de nem mondhatnánk a 2011-es
év csúcsgrafikájának. Egy szóval szép, de nem a legszebb. 7/10

Irányítás: Egyszerű. Előre a W-vel lehet menni, hátra az S-sel, balra-jobbra A-D.
Guggolni nem lehet és ugrani is csak bizonyos helyeken. A harc közbeni mozgás: Lövés-
Bal gomb, Célzás- Jobb gomb, Újratöltés- R, Fegyverváltás- Q, Új fegyver felvétele-
R(tartani), Fedezékből fedezékbe- Space, „Sarokcsere” – Space(tartani), Fókuszálás –
Bal Ctrl. Még van egy pont. A járművek irányítása: W- előre, S-hátra, jobbra-balra A-
D, kézifék- Space, Lövés- Bal gomb. Akinek ez a billentyű beállítás nem tetszik, az
teljesen testre szabhatja a Controls menüpont alatt. Tehát, az irányítás könnyű és testre
szabható, DE mint említettem nincs guggolás és ugrás is csak bizonyos helyeken,
valamint a járművek irányítása nem a legjobb. 7/10

Hangok és zene: Jók. A zene tökéletesen illik a játékhoz, amikor nyugis kis
sétánkat tesszük meg akkor lassabb, nyugodtabb a zene, ha viszont akcióba,
lövöldözésbe kerülünk, akkor gyorsabbá, erőteljesebbé válik. A hangok a filmben
szereplő színészek hangjai. A főszereplőé, Daniel Craig, M-é, Judi Dench és így tovább.
A fegyverek, a katonák hangjai is megfelelők. Ez a pont szerintem kifogástalan 10/10

Bemutatás: A 007-es ügynök bőrében pár kalandban lesz csak részünk.
Megfordulunk Isztambulban és Szibériában is. (azért csak ezt a 2 helyszínt írtam, mert
a játéknak össz-vissz 5 helyszíne van és nem akartam elrontani a játékélményt egy
mondatban) A történet az, hogy néhány nagykutya elrabolt biológusokat és elkészítettek
egy halálos biológiai gázt. Ezt el akarják terjeszteni. Feladatunk az, hogy helyszínről
helyszínre nyomról nyomra, felfedjük azt, hogy ki a falkavezér a kutyaólban, s
megakadályozzuk tervét a gázzal. Ez a történetszál nagyon rövid. Nem több 4-5 óránál.
Az utunk során kétfajta akcióban lesz részünk a legtöbb pályán. Az első az a sima
lövöldözéses (jussunk be valahova, lopjunk el valamit, jussunk ki valahonnan stb.), a
másik része pedig a járműves üldözés. A pályák nagy részén autóval üldözünk egy
másik autót, amit legtöbbször ki kell lökni. Persze, közben utunkat állják kicsúszó
kocsik, helikopterek, különböző robbanások és a golyózápor. Az a baj, hogy ez a két
dolog sablonosan követi egymást, először a sima akció aztán a járműves üldözés. Tehát,
ezek a játék fő részei. Ezen kívül vannak összegyűjthető tárgyak, az Intelek. Ezeket a
pályákon elszórva találhatjuk és a fegyverekről, járművekről és a minket körülvevő
dolgokról ad leírást. Most pedig megemlíteném a segítségünkre szolgáló eszközöket. Az
első a különböző fegyverek. Nincs nagy fegyverarzenál, de azért van elég. (pl.: AK-47,
MP5, Silenced Pistol stb.) A második maga Bond -> ha az ellenfél közel jön hozzánk egy
gyors mozdulattal kivonhatjuk a forgalomból, amiért Focus Aim-ot kapunk, itt jön a
harmadik. Ez az előbb említett Focus Aim arra jó, hogy a látható ellenfelet egy lövéssel
megölhetjük. Ebből egyszerre három lehet nálunk és ezt a hármat láncban is lehet
használni (megölünk egyet aztán a kurzort a gép ráviszi a másodikra, és így tovább). A
következő eszköz a Smartphone. Ezzel megtekinthetjük az ellenfeleink tartózkodási
helyét, fegyverzetét, hogy hányan vannak és hogy észrevettek-e. Megjeleníti még a
robbanó tárgyakat és az Inteleket a környezetünkben. Ezzel lehet meghackelni a
kamerákat, ajtókat. Igazi kis kémcucc. A legutolsó eszköze a játékosnak egy egész jól felépített fedezékrendszer.
 
Játékélmény: Mindent összevetve 8/10
Összegzés: Grafika 7/10
Irányítás 7/10
Hangok/zene 10/10
Játékélmény 8/10
A végeredmény 8. Ez egy egész jó játék, de nekem nem lett a szívem csücske és
nem is akarom újra végigjátszani
 

DanY 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr723556686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BladeHero 2012.01.19. 14:47:12

Jó kis teszt lett ez.Szerintem ilyen írásos teszt még jöhet.

sNAFU 2012.01.19. 15:54:22

Jó teszt,de véleményem szerint lehetne kicsit rövidebb,mert mire elolvasom a szöveget addigra elunom.Jöhetnének még ilyen elemzések,csak rövidebbek;)

the killer master 2012.01.19. 20:29:07

Én néhány képet szívesen látnék bennük, mert 'a grafika szép' típusú mondatokból ez nemigen jön át.

DanY (PuLSE Games) 2012.01.20. 15:44:21

Köszönöm mindenkinek a kommenteket!

Szerintem is legyen még ilyen, mert egy az, hogy én is szeretem ezeket olvasgatni, a másik pedig az, hogy még fogok írni jó pár ilyet, jó lenne ha majd kint lennének ;) ((egyébként elég "magas" hangom miatt még a videózásra nem vagyok elég alkalmas))

sNAFU: Hát írnék én rövidebbet, de az a baj, hogy úgy részletezni nem igazán lehet, szerintem.

the killer master: Az első írásos tesztembe még nem terveztem képeket belerakni. Lehet, hogy később lesznek, még nem tudom.

Theo: Ha megkérlek írnál egy rövid értékelést? Köszönöm!

Mégegyszer köszönöm mindenkinek!
DanY

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2012.01.21. 12:43:05

@DanY (PuLSE Games): gondolkodtam,h goy tudok-e +/-os rendszerben véleményt írni a cikkről, de szerintem ezt most kihagynám. Szóval, összességében jó lett, DE vannak hibái. Én például más sorrendben írtam volna le a dolgokat, elsőként, számomra a "Bemutatás" pont tűnik a legkézenfekvőbbnek, ezután az apróbb dolgok. Az "Irányítás" pontnak nem írnám le a helyedben, hogy mit mivel kell irányítani, inkább több példát felhoznék a játékból, hogy hol voltak vele gondok, vagy mitől jó az adott helyeken. A Hang/Zene résszel nincs gond, egyedül, ha lehet változtatni, akkor azt a stílusodon lehetne. Néha elég nyersnek tűnik a szöveg. Sokkal "hangulatosabbra" is meg lehet írni egy ilyen tesztet. Persze, ezek ellenére egy jó irományt láthattunk és várjuk a következőt.

Théo
"Törjük át a határokat"

DanY (PuLSE Games) 2012.01.21. 13:29:18

Théo: Köszönöm az értékelést, valamint hogy kiraktátok az oldalra a tesztemet. A következő írásos teszt egy újabb TPS-ről fog szólni. Ott majd odafigyelek azokra amit írtál.

DanY

DanY (PuLSE Games) 2012.01.21. 13:31:21

@Je m'appelle Théo: Viszont a teszt elejét lecsíptétek.. Így a bevezető érthetetlen és nem jó. Légyszíves erre figyeljetek oda legközelebb

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.01.24. 20:08:09

Én is igényt tartok több írásos véleményről/kritikáról.

CsakNorrisz 2012.01.25. 20:16:07

Szerintem is jöhet még

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.01.26. 14:08:38

Elkezdtem írni a következő kritikámat. Ha minden jól megy napokon belül elkészülök vele. :)

Remélem fellendülnek az írásos kritikák, mert aki nem alkalmas videó készítésre az még írásos kritikákkal is elmondhatja a véleményét a játékokról.
süti beállítások módosítása