Akik videókat küldtek be...

ScarryTeam: Q.U.B.E. bemutató

2012.01.28. 00:00

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr973908000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.01.28. 06:50:29

Egy kicsit össze-visszának éreztem a bemutatót és egy kicsit Gameplay szagú volt. A végén meg csak úgy hirtelen elköszöntél, amire egyáltalán nem számítottam.
Pozitívum, hogy jó a hangodat halgatni.

Scarryteam 2012.01.28. 13:58:14

Igen Gameplay szerű volt amiatt hogy akik játszani akarnak vele ne akadjanak el az elején. am kössz :D

eXertee1 2012.01.28. 15:46:42

Nem tudom. Szerintem különbséget kellene tenni a bemutatók, és a gameplayek között az oldalon. Ez nem bemutató volt, akárhogy is nézzük. A videóval semmi probléma, csak ezzel a "bemutató" dologgal nem értek egyet.

ARSENAL4EVER 2012.01.28. 17:34:21

Hát elég gyenge videó. Szinte semmit sem tudtunk meg a játékról, csak az alap információkat mondtad el. Ahogy előttem is mondták ezt bemutatónak nem lehet nevezni, de még gameplaynek sem túl jó.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2012.01.28. 20:42:07

POZITÍVUM
- érdekes játék
- a lényeget elmondtad

NEGATÍVUM
- hosszú intro
- átgondolatlan szöveg
- sok üresjárat

Igazat adok az előttem szólóknak, ez inkább egy gameplay, mintsem bemutató (voltaképp csak a játék miatt néztem végig, mert érdekesnek találtam). Viszont vannak sokkal rosszabb videók is az oldalon, tehát egy kis gyakorlással sokkal profibb lehetsz. Hajrá! ;)

Scarryteam 2012.01.28. 22:34:26

kössz akk megfogadom :D
süti beállítások módosítása