Akik videókat küldtek be...

kortabornok - Need For Speed Undercover (vélemény)

2012.02.06. 13:20

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr594067527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eXertee1 2012.02.06. 14:00:22

Tényleg ennyire nem érkeznek videók az oldalra?:/ Még ha gameplay lett volna benne... A srác végigbeszélte, hogy kalózkodott magának egy tört Undercovert -amiben közel sem vagyok biztos, hogy az tényleg az a verzió lenne-. Egyébként sem a játékot mutatta be, ez nem a játékról való vélemény, csupán elmondja, hogy mi a gondja-baja. Ennek a videónak akárohgyis nézem, semmi köze az oldalhoz. Szerintem az a minimum, -ha már nem eredeti a játék- hogy szépen meghúzzuk magunkat ebben a témában, és a játékról beszélünk. A videó feltöltője helyében egyébként néztem volna legalább 1 videót a játékról, hogy mégis mi ez elvárás, mi a szint, amit teljesítenie kéne a játéknak grafikai szinten. Ezért ha kapsz egy 800x600-as csodás grafikát, gondolhatod, hogy valami a letöltéseddel lehet.

Amateur_Pro 2012.02.06. 15:14:54

Ennek tényleg nincs semmi értelme.Alapból,ha kisebbet töltesz le mint a játék az vagy összevan csomagolva .rar fájlként,vagy valami hibája van,mint mondjuk itt a felbontás.Mellesleg videók terén,én már kb. 1 hete beküldetem egy bemutatót + ma még egyet.Szóval,van videó,csak valamiért nem rakják ki.

gtDav111 2012.02.06. 15:20:01

korábban én is küldtem videót, úgy nyáron. De elküldöm megegyszer. Bár az még nem a legjobb. Am utálom ha vki kb büszke arra h kalózkodik. Én csak olyan játékot veszek fel ami eredeti.

kortabornok 2012.02.06. 16:53:02

Hát én leszedem a játékot mit sem adok egy battlefield 3 ért 10 ezret. Ha nem tetszik, hogy letöltöm akkor vedd meg nekem. :)
Következő jobb lesz garantálom, de nem biztos, hogy végig ezt fogom csinálni. Ha a következő tetszeni fog akkor igen. Azért nem kell lefikázni az embert.

$a$ koma 2012.02.06. 17:57:31

@Amateur_Pro: Küldtél videót, válaszoltam rá, nem küldtél vissza nevet. Most is küldesz videót, de érdekes módon az előző levélre nem válaszoltál, plusz megkaptad a dátumokat. Valamiért nem olvasod a leveleidet vagy valamiért nem válaszolsz.
@eXertee1: Egyre kevesebb videó érkezik, blogok szűnnek meg amikről nem is szólnak, ha visszaemlékszel volt, hogy Minecraft videók kerültek ki. Ezekután szerintem egy bemutató elfér itt, tény, hogy @kortabornok odafigyelhetne, hogy ne reklámozza a kalózkodást. Következő videód ha ilyen lesz nem kerül ki

$a$ koma 2012.02.06. 17:58:57

@gtDav111: Valószínűleg azért nem került ki, mert Flatout 2 videó van egy pár és ahogy láttam az oldaladon csak az lehetett. Habár régen volt az eset, de biztos okkal nem került ki.

kortabornok 2012.02.06. 18:05:42

Ígérem jobb lesz és nem reklámozom a kalózkodást. Most első videóféleségem nem lehet egyből a legjobb. Igyekszem

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.02.06. 18:18:45

@eXertee1: Én is küldtem videót. Pénteken kerül ki. :)

gtDav111 2012.02.06. 20:20:28

csak az a baj h semmiféle értesítést nem kaptam h miért nem került ki. De ha végre sikerül feltöltenem a többi videómat (fél megás feltöltéssel nehezen megy fel egy giga) akk beküldöm majd

the killer master 2012.02.06. 20:26:43

Nekem sikerült egyszer összehoznom, hogy 480p, élvezhetõ minõség, 12-13 perc és 120 mega :D
süti beállítások módosítása