Akik videókat küldtek be...

|Special Gamers Team| - Elder Scrolls 5: Skyrim

2012.02.28. 00:00

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr244200983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2012.02.28. 22:02:41

Szerkezetileg rendben volt a vidi, ami viszont a tartalmat illeti... Az alany kicsit nehéz téma, és 1 videóban kellőképpen bemutatni nem nagyon lehet.Ez itt is meglátszott, rengeteg fontos dolog maradt ki a bemutatódból. És ami benne volt, azzal is voltak problémák, gyakran úgy éreztem, nem ismered kellőképpen a játékot, és néhány felvett jelenetet tényleg kihagyhattál volna (pl. a szenvedésed a lakattal). A bugokról meg 3 dolgot:
1. Nálam a látott bugok egyszer sem bukkantak fel.
2. Ez egy elég nagy és komplex játék, ennél fogva szinte elkerülhetetlen, hogy legyen benne néhány kis hiba
3. A vödrös lopás nem bug, hanem EXPLOIT. Ilyenből van bőven a játékban.

Egyébként én a paci alá inkább MJ-t tettem volna, mint LMFAO-t, de ízlés kérdése :D

HetfieldNorb€€ 2012.03.01. 18:24:10

én is tudok egy óriási bugot..... az, hogy a bugot BÁG-nak ejtik.

¤ScareCrow¤ 2012.03.01. 20:47:09

Nos tényleg elég oké volt a bemutatód látszik hogy készültél, illetve hogy tényleg beleéled magadat a játékba. jól összevágtad, követhető volt és egy hatalmas + kapsz csak azért mert a Skyrimot mutattad be (én már nagyon vártam hogy valaki bemutassa)

Bár leszögezném hogy kihagytál jó pár dolgot, illetve nem tudsz néhány apróságról:

--Először is a BUGOKAT az 1.02-es patch felrakása miatt tapasztaltad amit már rég kijavítottak(1.03).

--Másodszor rengeteg dolgot kihagytál a videóból mint például magát a dungeonokat illetve a háttértörténetét a játéknak(na jó azért említettél néhány dolgot, illetve ne lőjük le a játék lényegét) de pl.: kihagytad hogy Skyrimben polgárháború tombol, stb...

--Harmadszor a Bethesda nem a fallout 3-4 motorját használta, hanem egy új motort a Creation névre hallgató motorra írta meg a játékot( nem ártana utána nézni egyes dolgoknak)

Amúgy tényleg remek videó volt gratula! Még többet!

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2012.03.02. 13:24:15

Nem vagy elég idős, hogy játssz a játékkal. Egyébként nem bírtam végignézni, ott kinyomtam ahol azt mondtad, hogy "aki játszott a fallout harmadik, vagy negyedik részével...".

gtDav111 2012.03.04. 09:10:57

Van FallOut 4? Ide nekem!!! :D Amúgy jó videó lett. Csak tényleg nem lehet rendesen bemutatni egy több 10-100 órás játékot 10 perc alatt. A FallOut 3 szép játék, de elavult a motorja, ez meg is látszik az utána lévő New Vegasban (amit szerintem 4-nek hittél), hogy elég csúnyácska lett szegény. A Skyrimhez teljesen új motor kellett. Ami a bugokat illeti, nincs olyan játék, amiben ne lennének. A mindenki által oda-vissza dicsért Battlefield 3 nálam igazi bug parádé volt. Autón, tankon átsuhanó katonákkal, levegőben repkedő hullákkal. Viszont azt jól mondtad, hogy a FallOutból vannak kiszedett részek, pl a zárfeltörés, de szerintem nem játszottál vele, mert abban ugyan ez a metódus. De mondom, ígéretesnek tűnsz.
süti beállítások módosítása