Akik videókat küldtek be...

HCGamers - Prototype 2 Videokritika

2012.05.12. 00:01

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr664488478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FerroGamer 2012.05.12. 12:59:49

Úgy hallom, hogy a hangerővel már nicsenek problémák (bár az intrón szerintem még mindig halkíthatnátok egy picit) és a szöveg is nagyon jó, de néhol még mindig nem értem, hogy mit mondasz. :( Ha elfogadsz egy jótanácsot: egy kicsit beszélj lassabban és próbálj meg jobban artikulálni, ne harapd el a szavakat. Ha ezeket javítjátok, akkor szerintem királyok lesztek. :)

Navajonki 2012.05.13. 16:00:40

Egyrészt: Hangerő! Intro végén már megint kapkodhattam a hangfalhoz.
Másrészt: Beszéd! Hadarsz, nem értem mit mondasz, és úgy "ánblokk" felér egy altatódallal. A tartalommal nincs baj, mindenre kitérsz szépen, de az előadásmódoddal kezdjél valamit, mert ez így nem megy...

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2012.05.16. 18:01:45

csak egyet tudok érteni Navajonki-vel...a tartalom rendben van, de a hangod és a stílusod eléggé ellaposítja a videót
süti beállítások módosítása