Akik videókat küldtek be...

Grazor Bourne bemutatja : Diablo 3 Beta

2012.05.16. 00:01

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr484488488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melcator 2012.05.16. 02:16:36

Remek kis bemutató volt :D én már az eredetivel égetem a gépet:)
hát az internet kapcsolat azért kell ehhez a játékhoz hogy ne legyenek kalóz verziók
Habár így is elkészülnek az csak a singl player lehetőségét kínálja
a multi azok kiváltsága akik rászánják a lóvét a játékra.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.05.16. 14:13:17

Én egy kis történeti áttekintésnek örültem volna. Nem azt mondom, hogy be kellett volna magolnod az egész Diablo univerzum összes kis cselekményszálát, de egy teljesen szűz játékos szerintem örült volna neki, mint bűzös borz a fing szagú légfrissítőnek.
Mellesleg én anno elég nagy Diablo fanatikus voltam, mindegyik kaszttal végigvittem a második részt. Sajnos gyenge gépigényemnek köszönthetően még csak álom marad eme korszerű játék, viszont elég jó látni azt, hogy fejlődött fel a Blizzard egyik legnagyobb aranybányája.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2012.05.16. 17:59:33

hát, én abszolút Diablo laikus vagyok, ugyhogy így nézem a videót :D
A videódban csak az talál hibát, aki 150%-os nagyításban keres vagy kopókutyákkal...de mivel én nem vagyok ennyire kekec, csak azt mondom, találó, stílusos és jó videó :)
süti beállítások módosítása