Akik videókat küldtek be...

Good-Games Kritikák: Blood2 Chosen

2009.11.18. 18:39

 

Hmm.. egész jó ötlet külön 'részleg' a retro játékok kritikáinak, gratula.
Blood = blád :)  
Amikor a történetet mesélted teljesen azt hittem, hogy valamilyen újságból olvasod fel.. elég monoton volt és párszor rendesen belegabalyodtál a mondatokba, máskor meg mintha elbizonytalanodtál volna. Lehet, hogy én nem értem, de a látvány után a grafikát értékelni szerintem enyhén furcsa dolog. (Tényleg lehet, hogy velem van a gond, én le vagyok ragadva a grafika-hangok-irányítás-hangulat sémánál). A finálgém kicsit furcsa, én maradnék az endgame / bossfight-nál :)
(Ugyanez vonatkozik a 'rakétavetőre' ami igazából gránátvető; ez egy örök téveszme a fiatalabbaknál. Tehát aknavető = mortar, biztosan láttatok már ilyet: rövid, állványos cső, belerakják a belevalót, befogják a fülüket és bamm. Rakétavető: DooM, 5ös fegyver. Gránátvető: rohamkarabélyok aljára is szokták őket tenni, vagy Vietnamos filmekben láthattok még gránátvetőt, pl Marine Heavy Gunner Vietnam blooper-e.)
A koponyás bot (Life Leech) inkább a Heretic vagy Hexen pár fegyverére emlékeztethet, a Painkillerból nem emlékszek még csak hasonlóra sem. A végén az egeres móka tetszett :)

Összességében furcsa lett ez, de ha jobban odafigyelsz pár dologra, egész jó is lehet.
Értékelés:  2,5  /  5
-=LaLee=-

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr351476960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrás6 2009.11.18. 19:14:14

árud má el honnan olvastd a történetet. és tudsz beszélni "bohemód".és ez sztem nem olyan véres játék ha olyat akarsz mondjuk keress egy fear2 vagy left4dead2-t

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.18. 20:54:16

Imádtam ezt a játékot, nagyon sok emlék fűz hozzá :D, egyeteln hibája, hogy nem sokkal megjelenése után, kijött egy még fantasztikusabb játék a Half-Life (mai napig a kedvenc játékom).

@andrás6: Kib***ott véres a játék...

A kritikáról:
Nagyon irritált, hogy olvastad a történetet...
Nem fogom fel mi a különbség a látvány és a grafika között xD
Amikor már magadtól kezdtél el beszélni onnantól viszont tezsett a vidi :)

Nem lett rossz, vidi de egy kicsit többodafigyeléssel sokkal jobb lehetett volna ;)

dexexe 2009.11.19. 11:25:49

de ha valahonnan felolvassa a történetet akkor az már nem jó...magadtól kell az ilyet mondanod.amugy nekem kicsit koppintásnak hangzott ez a "fantasztikusan jó,meg lenyügöző" szavak,othala mondja ezeket :) na mind1 csak ennyit akartam

zsomoka1998 2009.11.19. 13:05:57

@Atilye: a látvány alatt az effektusokat érti grafika alatt meg ellenfeleket, fegyvereket stb...

videó elég jó

assassinscreed 2009.11.19. 13:35:13

@Atilye: figy csak az a baj hogy nagyon erőltetett a hangod amúgy jó lenne csak engedd el magad ( csak be ne szarj)

üdv:assassinscreed

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.19. 14:22:49

@zsomoka1998: De az is grafikaaaa -.- Az effektek is a grafikához taroznak...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.19. 18:25:28

@Othala: Azt, hogy "fantasztikusan jó, meg lenyűgözü" xD

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.11.19. 18:30:53

@Atilye: Öööö én ilyeneket szoktam mondani???

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.19. 18:42:18

@Othala: Ööö, ÉN nem tudom, de dexexe szerint igen :)

dexexe 2009.11.19. 20:12:36

bocs senshi-t akartam mondani...mindig összekeverlek benneteket...

dexexe 2009.11.19. 20:19:28

aha...mivel egy blogjuk van,és SOHA nem tudom meik meik...mondjuk othala nem sok videót csinált eddig...zajlikra sem néz föl

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.11.19. 20:51:59

@dexexe: Öööö LOL!!!! Hogy lehet minket összetéveszteni, mikor én lány vagyok, ő meg fiú???

Zajlikra már nemjárok.

dexexe 2009.11.20. 09:44:58

a nevetek miatt...mert leirtam hogy egy blogotok van.ha ezt nem érted akko sajnálom :D amugy meg először azt se tudtam hogy "lány" vagy,mikor halottam a kérdezz felelek videót akkor csak néztem hogy : jézusom :D na mind1,nem érdekel :D

Petya21 2009.11.21. 19:00:20

Szegény Othala, vagy épp Lalee, milyen szörnyűségeket kell hallgatnotok és még véleményt is kell fogalmaznotok :D
Részvétem...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.21. 21:21:14

@Petya21: Ez egy egész jó videó... Ha nem tudod, hogy mi a "rossz" videó, akkor tartsd meg magadnak a kommentjeidet ;)

reconka (törölt) 2009.11.22. 10:20:27

Good games-re jellemző, hogy rengeteget bakiznak :( videó jó lenne ha legalább egyszer átnéznétek a hanganyagokat..

mindegyik videóra jellemző a történet bemutatása ami egy felolvasás.. nem lenne gond, csak az a gond, hogy hadarva, illetve olyan szavakat nem tud kimondani amit leírt.

engem szórakoztat ez a videó, szóval célját elérte :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.11.22. 10:34:25

@reconka: rengeteget bakizunk? hmmm...
akkor könyörgöm, írjátok már le pl az én videóimnál hogy miket szoktam hibázni mert így soha nem tudom őket kijavítani...
am én átszoktam nézni, de And1-nál foggalmam sincs hogy ő hogy szokott videót csinálni...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.22. 11:40:46

@reconka: Bakiznak? ÖÖö most nem tudom mire gondolsz...

reconka (törölt) 2009.11.22. 20:50:47

good-games.blog.hu/2009/11/14/a_kritikus_az_ejjeli_denever_boreben
pl itt.. de a mostani videóban is..

bohemód de a végén már becézi beh- emo'
02:42 elha..ározta
02:50 fel.. sználásával
03:19 kö közztes
04:32 a készítőknek nagy fantáziája lehet a fejükbe <= ??

és ha kövi komment az lenne: "csinálj jobb vidit" akkor itt egy olvasni való:
index.hu/velemeny/menonemmeno/2009/11/06/fikazni_meno/

rengetegszer néztem meg a videót.. bár kicsit másképpen álltam hozzá ez tény.. de tetszett..

további szép napot

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.11.22. 21:44:49

@reconka: én csak annyit mondok hogy a Good-Games több tagból áll...
And1 is csak egy a többi között...szóval javaslom inkább nevezz meg minket kinek a videójáról beszélsz mert így nagy lenne a kavarodás...

Szóval van nekem bemutató, Borsesz videók
és Kritika, And1-tól.
Aztán van még más tagunk is persze csak azok nem videósok...

Petya21 2009.11.23. 16:39:19

@Atilye: A rossz az az, ami nem hasznos, vagyis ami kellemetlenül hat, a jó éppen ennek ellenkezője, aminek semmiképp nem nevezhető, hacsak az általad említett "egész" jelzőt hozzá nem tesszük...
Ja és hol is említettem egyáltalán hogy rossz? :D
süti beállítások módosítása