Akik videókat küldtek be...

M e T R e X e y: Need For Speed Most Wanted

2010.03.12. 10:07

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr541816775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burrog 2010.03.12. 10:46:29

Remek videó! Mindent bemutattatok nem volt unalmas... Sőt.. jó volt! Így tovább! ;)

tsukasa2k6 · http://www.youtube.com/tsukasa2k6 2010.03.12. 11:40:31

ja 1et erteg Burrogal szep volt 1ik kedvenc NFS-em :D

Bugport 2010.03.12. 13:29:10

Jó videó lett.
nem volt üresjárat , tartalmas volt . :D
5/5

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.03.12. 14:17:30

Tetszett a videó nincsen öööö-zés stb. 10/10 :)

« l u c k e Y (törölt) 2010.03.12. 14:46:25

@Tekike: 10/10 ? :O Soha nem volt még 10ből 10em. ÁÁ. köszi. :)

Saint 2010.03.12. 14:54:22

@Tekike: Tuti nem ugyanazt a videót néztük xD Ez is a Sliders sorozatot igazolja (jaaaj az milyen egy jó sorozat volt :D Rajtam kívül látta azt valaki? :D)

Stelike 2010.03.12. 14:56:57

jó videó.. mi az intro zenéje?:D

BlackCrow 2010.03.12. 15:22:14

Na,ez már valami fiúk :D
Tetszett,hogy váltjátok egymást,és bár látszik,hogy olvassátok,mégis jó a hangulata.Szép lett! :)
Max csak a bemutató nagyon rövid ideje róható fel.

Omy 2010.03.12. 15:34:49

ez a két emberes megoldás naon jó lett. és pörgött(gondolom ezért ien rövid)

« l u c k e Y (törölt) 2010.03.12. 16:05:46

@Omy: @BlackCrow: Igen. Köszönöjük. :D
@Stelike: Three Days Grace - Riot

« l u c k e Y (törölt) 2010.03.12. 16:06:34

@« l u c k e Y: Jájj.. bocsi nem az.. Skillet - Whispers in the dark

ARSENAL4EVER 2010.03.12. 17:56:46

Nekem ez össze csapott volt.Egy kicsit rövid volt, a verseny féléket nem elég részletesen mutattátok be, sőt az egész játékot sem, ezért pörgött annyira.Legközelebb csináljatok egy 10perceset, ami nem annyira pörgős, de mégsem lesz unalmas, és jobban bemutatjátok a játékot, mert ezzel a videóval szerintem senkinél sem értétek el azt, hogy most azonnal megvegye és játsszon vele.A videó minősége elég pixeles, így nem volt annyira élvezhető, legközelebb próbáljátok jobba föl venni.
10ből 5-ot kaptak erre a videóra.

reconka (törölt) 2010.03.12. 23:43:43

@Saint: igen láttam nagyon jo volt a sorozat

Szerintem és mások szerint is ez a nfs epizód volt a határ innét kezdődött el hanyatlani a széria.. sajnos ezt a epizódott is beleértve..

Grafika átlgaos a gyerekek nfs underground óta ugyanazt a motort használták, arrol nem beszélve hogy rettentő csúnya a forgalom benne.

a videó olyan lett mint a játék sikamlós egyszerű felszines..
EA games nem nagyon változtatott.. tolja magából a csili vili játékokat.

pantermanus (törölt) 2010.03.13. 02:01:38

@reconka: ezzel csak egyet érten tudok majd kiváncsi leszek hogy emlékszünk vissza az NFS Shift-re mert hába az "árkád vonal elhagyása" meg minden, maradt a szapantartó, a kevéske autó, meg a régi "menyé mint a hülye oszt nyersz" max a graf javult

űber off :a pro street leértékelt lemezek olyan jók hogy pl az enyém kettérepedt a szélénél és levált az írás

Saint 2010.03.13. 10:55:00

@reconka: Igen, egyértelműen a Most Wanted (és jóindulattal a Carbon) volt, az NFS játékok utolsó igazi minőségi darabjai onnantól kezdve még csak nem is tudom mit csináltak hiszen egy bevált recept volt a kezükben én egy Most Wanted 2-t is inkább vettem volna meg szebb grafikával és kibővített pályával mint amit végül hoztak a Shiftel, Pro Streetel...

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.03.13. 11:21:14

Nemtom. "A fejletszők rájöttek, hogy autós játékokba nem lehet történetet beleerőszakolni." Pedig én nagyon is szeretem ha volt benne sztori. A carbon története is mintha egy 3 éves gyerek írta volna még is 6-szor jobban élveztem, mintha csak azért mentem volna a versenyeken, hogy nyerjek és pont. Nemtom miért ebbe az irányba mentek el. Nekem egyik szimulátor se jön be mert semmi feszültség nincs ezekben. Se történet se semmi. Én simán egy fifát is el tudnék képzelni valami érzelmi szállal megkevert történettel amiben a csapat minden tagjának lenne valami személyisége. És valami összeesküvés a fociban xD meg ilyenek. Nekem hatszor jobban bejönne az ilyen mint csak azért nyerni mert ha nyerek akkor 4:5 helyet 5:5 lenne pl. Szerintem a Carbon volt az utolsó jó NFS. Nekem kedvenc marad. Most, hogy minden izéből szimulátor lett maradok a trackmaniánál.

BlackCrow 2010.03.13. 15:39:46

@badfear:
na,ezzel tesljes mértékben egyet értek.A Most wantedban engem a történet fogot meg,és az izgalom.
A Carbonban pedig az autók szarrá tuningolása és szintén az izgalom.
Ellenben jött a Pro Street/Shift,ahol menj,mint az állat,különben jöhet a restart...Nem értem,miért kellett a bevált illegális versenyből ilyen szart csinálni.
Mondjuk azt hallottam,hogy volt valami kritika,hogy a gyerek fejlődésében kárt tesz,ha nem legális dolgokat látnak,ezért hozták össze ezt a szart.Szerintem hülyeség...

pantermanus (törölt) 2010.03.13. 17:35:37

@BlackCrow: Eről beszéltem de az hogy a "gyerekek meghülyülnek tőle" az már megin röhej én 6 évesen játszottam zombis játékkal mégsem őrültem meg
a NFS sorozatból a pro/shift pedig nem lett régi nagy híréhez inkább teljesen szembefordult és még hibás is mivel fultuningos mitsubishi lancer
(ez volt a fő elenfélnek ryonak) nem elő be egy úgyszintén fultuningos shevyt mert a shevy alapból lenyomná szóval csak butult ténylg a sorozat

veterán33 2010.03.13. 20:52:49

@pantermanus: Én is így gondolom szerintem a környezet és a hormonok az ami megőrjíti az embert és nem a játék és nagyon sokan erre a dologra fogják az agresszivitásukat mert sokkal egyszerűbb a játékot és a mátrixhoz hasonló filmekre kenni mindent.

veterán33 2010.03.13. 21:04:34

szerintem a videó jól sikerült de kíváncsi lennék hogy az underground 2 vajon milyen lehet mert ahogy hallottam nagyon sok nfs-fan erre a játékra tenné le az esküt de videót nem nagyonláttam róla(kivéve:intró,az utolsó főnök verseny De art is hihetetlenül rossz minőségben)de a Most Wanted-ről meg kb:1000 jó minőségben

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.03.14. 08:56:19

Szerintem már az Underground 2-nél elkezdett hanyatlani az nfs. Jó volt ez a tuningolósdi mer akkor újdonság volt meg ott volt a halálos iramban és amiatt mindenki nagyon rajongott ezért a tuningolós marhaságér, de nekem már az is unalmas volt. Bárki bármit mond a legjobb NFS a 3. rész, Biztos páran emlékeznek még :D Még rendőrrel is lehetett menni :)

pantermanus (törölt) 2010.03.17. 02:13:36

(bocs a nyolc komiért)@Rowlend: abban igazad van hogy a fast and furius adott rá valamennyi löketet de akk gondolj bele mi lenne ha most abba a filmbe éppenséggel trabik lettek volna? az undergrund2 akor is sikeres lett volna a vidiről anyit hogy magáról a játékról keveset tudtam meg és nekem a végén túl eröltetett volt a bakiparádé

reconka (törölt) 2010.03.19. 19:14:08

@pantermanus: nem fogunk emlékezni.. tucat darab lesz..
süti beállítások módosítása