Akik videókat küldtek be...

Mr.Kacsa - Kane and Lynch Dog Days Videókrítika

2010.10.12. 07:16

 

Tudjátok, talán néha túl őszinte vagyok, most se fogok szakítani a hagyományaimmal. Kacsa, mi van veled? A Split Second bemutató jó volt, összeszedett, tetszett. Ez meg attól nagyon lenn van. Összevissza beszéltél, a sztori nem került képbe, felemlítetted a játékértékelési tényezőket (grafika, hangok, játékmenet...), de csak elbeszéltél ezek felett. Arra se kaptunk választ, hogy ez egy jó, vagy egy szar játék gyakorlatilag. Összecsapott, átgondolatlan, sajnos ez most nem minőségi munka. Szomorú vagyok, kolega.

2/5

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr82331996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.10.12. 16:35:14

Estig sorolhatnám, hogy mennyi hiba van a videóban.

Dante Stiglitz 2010.10.12. 16:46:47

Hiba van a videóban és egy kit dolog nekem picit fárasztólagosan hatott de mint kritika nem rossz...de inkább olvastam volna mint halgattam volna :D

Mi is küldtünk már be egy Kane and Lynch 2 videótesztet...ennek már lassan más fél hete és még mindig nincs kint...

gamegur 2010.10.13. 13:53:50

szerintem ezzel a játékal nincs semi baj
nekem is megvan és nem volt vele semi gond

gamegur 2010.10.13. 13:59:37

nekem a videóba az intró tecet

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.10.13. 19:19:08

- Áj o intörektív, még mindig...
- Kontrákt -> Kontrekt (belefér...)
- Abszolút nem új találmány, első rész: Kane and Lynch: Dead Man (te is említetted)
- Egy intronál sincs kiírva, hogy nyomj gombot, mégis magától értetődő...
- Ha nem ismered az első részt: a) keress utána b) ne beszélj róla c) ne játssz a 2. résszel, mert lehetnek benne részek, amik csak az 1. rész ismeretében lesznek világosak.
- A pszichopata rész csak nekem nem esett le?
- Elalszol olvasás közben, csak mekegsz össze-vissza (vagy hápogsz? XD). Ha nem megy az impro, csinálj forgatókönyvet. Nem bűn, ha olvasod, csak ne tűnjön olvasásnak...
- Szerintem senkit nem érdekel a te géped konfigja, és hogy nem szaggatott. A játék érdekel minket...
- Nem láttál textúrákat? Érdekes... nem inkább HIBÁS textúrákat nem láttál?
- "Kidobtunk" már épp elég másodpercet, ez a néhány mp zene-bevágás már-már felüdülés lett volna.
- Csomószor ismétlődik 1 jelenet... nem szabad ilyet!
- "Gersz of vár" powa... helyett "Giörsz of vor"...
- Nagyon bölcs mondás volt az a palacsintás...

Számtalan hiba van benne, összeszedetlen a szöveg, fingod sincs, hogy miről beszélsz, stb. 4/10

darktom98 2010.10.14. 09:42:13

@Millenotti: igen, csak neked nem esett le, hogy a magyar értelmező szótárban a pszichopata az egyenlő Kane-el -.-
Amúgy tényleg nagyon sokszor játszottad vissza a jeleneteket, de ezt mondtam is skype-on, ja és szerintem egyáltalán nem makog össze vissza.
Meg ha nem ismeri az első részt egyből: "Á úgysem játszottam a GTA I-el, szóval felesleges kipróbálnom a IV-t,, hát kösz szépen de nem hinném hogy olyan very sokan játtszottak volna a GTA I-el, meg szerintem sok játék a 2. résztől lett híres, mert pl. sokan (köztük én is) nem is hallottak a Mafia-ról, mostmeg mindenki arról csinál bemutatót... szóval szerintem nem lett annyira rossz kicsit rosszabb a többi videódnál, de ez min 7/10

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.10.14. 17:40:28

@TommyT: Jó, az leesett, hogy viccnek szánta... de én valahogy nem tudtam rajta nevetni!

Nem ilyen játékról van szó, mint pl. a GTA. De ott van pl. a PoP. Sokan kiakadnak, hogy "jaj milyen sz.r a T2T vagy a WW". Mindezt mondják azért, mert nem játszottak a SoT-tal, így a történet nekik 90%-ban totálisan érthetetlen.
Tehát olyan játékokra értettem ezt, ahol a 2. rész (vagy a többi) az előző részre épít.

Crash 2010.10.17. 19:00:53

Magával a kritikával nincs gond, de azt megkérdezném, hogy ezt az "elárulta a fia és zsoldosnak állt" féle wtf szöveget honnan szedted?
Többször végigvittem az első részt (Hitman fan lévén) és ismerem az egészet oda-vissza, de ilyet se hallottam még, eleve nincs is fia :D
Egy lánya van, és inkább mi vagyunk az állítólagos áruló, de most nem mennék bele, nézzen utána aki akar.

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.10.18. 16:53:32

@Crash: Bocsánat egyik ezt egy honlapon olvastam én nem játszottam az 1-gyel.

masterchief 2010.10.21. 13:21:19

bocsi de nagyon sokszor ugyan azt a jelenetet játszotad le

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.10.21. 15:31:47

@masterchief: Az indok le van irva a youtubes kommenteknél
süti beállítások módosítása