Akik videókat küldtek be...

Dark White - Speedy Egbert 2

2010.12.12. 08:00

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr702488638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.12.12. 10:21:33

Megnéztem a videót, és nekem felemás érzéseim lettek. Élősszőr is az, ahogy a játékot bemutattad jó. Tényleg élvezetes volt, változatos jeleneteket tettél bele. Amivel viszont rögtön le is romboltad ezt a pozitív képet, hogy állandóan arról beszéltél, hogy az előző videónál mi volt. Én nem láttam ezt a videót, de engem spontán kicsit sem érdekel egy videóban egy a már az RPCJr-en megszokott civakodást átbeszélni. Semmi ilyenre nincs szükség egy ilyen videóba. Ezzel meg még csak jobban elnyújtod. Azt tanácsolom, hogy az új videódban, csak a videóra koncentrálj, és ne a régi sérelmeid megbeszélésére.

bcce97 2010.12.12. 10:24:36

nekem tettszett a videó , csak a végén az nemtom hány perces fekete folt az mi?de amúgy okés volt!:D

VIDEACITY5 (törölt) 2010.12.12. 10:46:15

Nekem is tetszett a videó, igazából mindent elmondtak előttem.
Vannak még nyelvtani hibák is (pl. ebbe a játékba).
De főként badfearrel értek egyet. Tényleg sokszor beszélsz arról, hogy mi történt. Ezzel legalább a videó fele telt el.
Aztán szerintem túl sokszor mondtad, hogy szóval jó a játék, vegyétek meg, ebből látszik, hogy húzni akarod a videót.
És nem akarok bunkónak tűnni, de miért kell kétszer elbúcsúzni?
Többet nem is mondok, maradéknak bcce97 kommenjét hozom fel.
10/5

Szabo_Gary 2010.12.12. 12:26:01

A videó egész jó lett, a kommentálásban mindig a másik videóról volt szó, már az elején is... ez kicsit zavaró volt. Az egós duma is érdekes volt. A végéről pedig levághattad volna azt a ... feketeséget mert nem illik oda. Amúgy színes kis bemutató volt 10/7

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.12.12. 20:51:27

egyet kell értsek az előttem lévőkkel...sokszor nyújtottad feleslegesen a videót...

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.12.14. 13:22:23

A videó jópofa, DE szerintem egy videót nem kéne arra használni, hogy reagálj pár szabad szájú tudatlan kisgyermek írására.
süti beállítások módosítása