Akik videókat küldtek be...

RPCJr. Karácsonyi Játék 2010 - Eredményhirdetés

2011.01.05. 20:33

Megszülettek az eredmények a 2010-es Rossz PC Junior Karácsonyi Játékán! Kattints a 'tovább' gombra a részletekért...

ZSŰRiDÍJ:

A Rossz PC Juniorok csapata ezúttal 3-1 arányban Abydos - Resistance: Retribution PSP videóját szavazta meg győztesnek!!! Gratulálunk neki és további sok sikert kívánunk!

 

KÖZÖNSÉGDÍJ: 

A kommentben lezajló szavazás körül voltak bonyodalmak, de végülis a következő, IGEN szoros eredmények születtek:

1:  Nuclearvision: Santa Claus In Trouble  53 szavazat 

2:  Abydos + SenshiInoue: Killing Floor  52 szavazat
3:  Abydos: Resistance: Retribution (PSP)  5 szavazat
Megosztott 4. hely: Jazz Jackrabbit (Wilson's Games) és Chicken Invaders (Frog) 3-3 szavazat

Gratulálunk a győztesnek és a többi résztvevőnek is, csak így tovább! 

A győztesek nyereménye:

Videójuk bekerül a Dicsőség Csarnokába, hogy mindenki számára mindig elérhető legyen, ezen felül mindkét nyertes kap egy-egy oklevél-képet, amit a blogjára kirakhat, mint trófeát. Emiatt kérném a győzteseket, hogy küldjék el nekünk, hogy milyen méretű képet szeretnének kapni.

 

Kiegészítés:

A szavazatokat a RPCJr. csapata átnézte, és a gyanúsnak ítélt kommenteket moderálta, illetve a fake-nek ítélt profilokat bannolta. A félreértések elkerülése végett, itt a moderált profilok listája, illetve, hogy miért is lettek bannolva. Hogy érthető legyen: a kommentes szavazás 2010. december 27-én lett kirakva.

  • offler  
    2010. december 25-én regisztrált, 1 kommentje volt összesen, az is szavazásra: 3-ra szavazott.

  • ecio 
    2010. december 27-én regisztrált, 1 kommentje volt összesen, az is szavazásra: 3-ra szavazott.

  • Bania 
    2010. december 28-án regisztrált, 1 kommentje volt összesen, az is szavazásra: 3-ra szavazott.

  • HIGH 
    2010. december 31-én regisztrált, 1 kommentje volt összesen, az is szavazásra: 2-ra szavazott.

  • ghost 007 
    2010. december 29-én regisztrált, 2 kommentje volt összesen, az egyik a szavazásra (3-ra szavazott), a másik pedig 4 perccel később egy eléggé alibinak tűnő komment freddyD blogjára.

  • Ghead 
    2008. május 5-én regisztrált, de ez idő alatt csak 1 kommentje volt, az is a szavazásra ment (3-ra szavazott). Nem bannoltuk, de elraktározott fake-profil gyanújával töröltük a kommentet.

  • wiw133 
    2010. december 1-jén regisztrált, de ez idő alatt csak 1 kommentje volt, az is a szavazásra (2-ra szavazott), de szintén az előbb említett elraktározott fake-profil gyanújával töröltük a kommentet, de őt sem bannoltuk.


A szavazás során részrehajlás nélkül történt a moderálás. Mindenesetre a beérkezett kb. 110 szavazat, azért jóval kevesebb, mint a 99polls.com-os szavazás során beérkezett 2-300 fejenkénti szavazat...

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr312560974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2011.01.04. 20:59:43

Azért, jó hogy szóltam ebben a 99polls ügyben, úgyvélem hogyha nem szóltam volna, akkor sokkal több lett volna a kamuszavazat!
Gratulálok Nuclearvisionnek, és Abydosnak!
Mindkettőjük videója nagyon tettszett, Abydosé az ötletesség miatt, Nvisioné, pedig amiatt, mert innen tudtam meg, hogy 'melyik is volt az a télapós játék, amivel annyit játszottam anno'.Mégegyszer nagy gratula mindkettőtöknek!

HUNeater13 2011.01.04. 21:03:59

Ennek így kellett történnie! :D

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.01.05. 20:46:20

Köszönjük a szavazatokat és a bizalmat!
Üdv
abydos

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.01.05. 21:11:50

@Abydos: *virtuális kézfogás*

Méltó ellenfél voltál :D

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.01.05. 21:22:14

Gratulálok a győzteseknek, én még ennek a 3 szavazatnak is örülök, főleg úgy, hogy én nem saját magamra szavaztam :D

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.01.06. 12:27:21

A 2 számomra legjobb került ki győztesen. Szép volt fiúk!
süti beállítások módosítása