Akik videókat küldtek be...

B&$ team: Worms Reloaded (by brooklinboy)

2011.02.07. 00:01

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr972639565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloggerek 2011.02.07. 00:47:13

Ha nem baj most megpróbálnám elemezni a videót hogy szerintem milyen volt.

Pozitívumok:
+Nem igen tudom hogy ezt bele kell-e venni de nekem az intró is tetszett.
+Informatív
+Remek játékválasztás(nem is tudtam hogy van ilyen Worms)
+Sok mindent bemutatsz nem baj hogy csak 2 pályát, de azon kívül a boltot, ruházatot, hangot meg a fegyverekről is pár szót.

Nagatívumok:
-Kicsit az angol kiejtés fura, de nem tudom lehet én vagyok tudatlan de a kukac az nem (vörmsz) , mind 1 lehet hogy ez nem hiba csak egy pici. (Próbálok valami értelmes kommentet írni.)
-Talán még a szinkron nem tudom engem nem pipáltál le de szerintem nem nagyon volt összeszedett komment ez is csak egy piciny hiba.(De lehet hogy ez csak nekem tűnt fel)

Szerintem ez egy jó videó lett én további sok sikert kívánok meg a blogodnak is minden jót.

Fú ezek után kapom a rossz kommenteket, de sebaj talán még ez volt a legértelmesebb és leghasznosabb kommentem.

By Balage

bloggerek 2011.02.07. 00:48:41

@bloggerek: Ja és a reloaded az rilódid. :)

Rábert 2011.02.07. 01:23:42

A videó nem volt annyira rossz de szerintem monoton volt.Viszont be kell vallanom én a vége felé beletekergettem mert, kicsit unalmas volt számomra.De a játékválasztás tényleg jó volt.Sok sikert :)
@bloggerek: Na szóval egyet kérek NE utánozd Je m'appelle Théo nevű videóst és kommentelőt mert ez engem személy szerint nagyon iritál...

Üdv.: Rábert

Jorgam 2011.02.07. 05:32:17

@Rábert: Haggyad békén. Én már meg sem lepődtem a srácon...

DanY (PuLSE Games) 2011.02.07. 08:57:25

@Rábert: @Jorgam: SZÁJJATOK MÁR LE RÓLA!!!!
Már bocs Rábert, de engem meg a szekálásod irritál.
Hadd írjon értekelést megvan hozzá a joga.

DanY (PuLSE Games) 2011.02.07. 08:59:05

@Jorgam: @Rábert: És ti nem irtok még ENNYIRE értelmes kommentet mint ő, kivéve hozzám.. Engem mindenki szeret őt meg mindenki utálja nem értem:S

bloggerek 2011.02.07. 12:09:06

@Mong00s3VIDEO: Hát ez így van.Na mind1 had piszkáljanak, úgyis csak ilyen értelmetlen és haszontalan kommenteket írnak, nem hogy megnéznék a videót hanem inkább engem piszkálnak.Sok sikert hozzá. Csak vigyáznom kell nehogy lemenjek az ő szintjükre.Ja még annyit hogy téged azért szeretnek mert te kijavítottad és ezért, én megpróbáltam, sokkal jobb lett mint az első videóm de akkor is csak egy ember mondta, hogy örülök hogy megpróbáltad még 1x.Amit ez a két gyerek meg se nézett és ezért néznek le mert azt hiszik csak az az 1 vidim vagy ami rosszul sikerült.Ja meg azt hiszik hogy jobbat tudnak hát Jorgam meg se szólalnék a helyedben, a videó alatt a Matrixról meg egy partiról beszéltél nem vagy normális, plusz még így is piszkálsz.@Rábert: Amúgy neked ki mondta hogy csak Théo elemezhet Millenottira miért nem rágtál be.Istenem ha valaki olyat csinál mint én akkor is csak engem piszkálnak.

Rábert 2011.02.07. 15:08:16

Hihetetlenek vagytok mennyetek a ..... már miért kell ugatni csináljatok jó videót és írok jó kritikát különben is megnéztem a videót és írtam hogy mi volt vele a gond ennyit erről .......

bloggerek 2011.02.07. 15:52:50

@Rábert: Akkor tőled azt hiszem hogy illene elnézést kérnem, szóval bocsáss meg.

Mong00s3PC 2011.02.07. 16:10:53

@@Jorgam: @Rábert: Nagyon sajnálom.... :( Szívből.. Muszáj másik felh.-val írnom mert a másikkal nem engedik... Bocsánat!!

LegendaH 2011.02.07. 16:55:30

worms ismerem de nem vagyok rajongója. Ha a játéknak van zenéje és hangja akkor mutasd be (nem kell végig bömböltetni csak 1 perc erejéig)

CsakNorrisz 2011.02.07. 17:59:16

Sajnos egy olyan játékot választottál amit mindenki ismer, az unalmasságnak ez is az egyik oka lehet, illetve az, hogy sokszor megakadtál. (Ez sok videónál baj, hogy egyszer felvesznek valami szinkront, majd nem vágják meg). Egyébként választékosan beszélsz ami tetszik. Baj még az, hogy nem sok extrát viszel bele, ez alatt azt értem, hogy a hangod egyszínű, nics benne az a poénos stílus amiért ez a műfaj (értsd.: játékbemutató),el tudott terjedni. Ha legközelebb ilyen ismert játékot választasz, tűzdeld tele poénokkal, esetleg mutasd meg az arcod, az mindig visz egy személes foltot a videóba. Remélem építő jellegűre sikeredett a komment.

(Tom) 2011.02.07. 18:29:12

Ez egy naon jó game,de a bemutatód kicsit hát...fura!!!
pl:roha...úff... errről le kell szokjak!!! szóval nagyon halk vagy,az intród kicsit hosszú,de jó,és mi az , hogy a singleplayer egy hasznos gamemode???? xDDD
Szóval jó volt,de lehetett volna jobb is!!!
szép munka,díjazlak a próbálkozásod miatt!!!

Benar 2011.02.07. 19:21:23

Unalmas,halk,de a játék választás jó.-.-

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.07. 19:31:18

@Rábert: elég csak Théo-nak hívni :)
@bloggerek: ha te is így akarod írni, tőlem rendben van :) nincs rá licensz jogom :D

nézzük a videót:
- (neg) nagyon halk, még az intro zenéje is
- szokásosnak mondható: mikrofonba köpködés
- akadozó kommentár...gondold át jobban mit akarsz mondani és mennyit
- menüzés...bár tény a Wormsökben a menüben is sok xtra van, de szerintem ennyire nem fontos részletezni
- "Vormsz relódid"....így ejtik? szerintem "rilódid", bár csak 4-es vagyok angolból :D

+ (poz) hülyének néztek, de az intro zenéje :D Nirvana!!!
+ korrekt bemutató, nem próbálkozol hülye klisékkel, mint pl.: dedós poénok vagy freddyD féle szófordulatok
+ a részletekre, végülis kitérsz, csak a fent említett negatívumok mellett ez nem sokat nyom a mérlegben :S

összességébe nem rossz videó ez. Halk és eléggé unott a hangod. Hangsúlyozásba vagy beletanulsz, vagy nem. Ez még kiderül. Csinálj még egy-két videót, majd kiderül, hogy érdemes-e folytatnod.

Jorgam 2011.02.07. 20:07:16

Én egész videó alatt azon gondolkoztam, hogy az intróban, a MW2-es nuke-nál te boostoltad magad :D

brooklinboyandsasa 2011.02.07. 21:26:39

koszonok minden kommentet es megprobalom a tanacsokat megfogadni. megegyszer koszonom:)

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.02.07. 22:56:19

Ugyan már kedveseim, ne bántsátok azért, mert a mikrofonba köpköd. Nővérkoromban én is voltam egyszer egy rádiófelvételen Düsseldorf-ban, és bizony nehéz volt megállni, hogy ne köpködjek bele a mikrofonba. Pedig fontos témáról volt szó, arról, hogy kijár-e a betegeknek a dupla ágytál. Fontos, hogy az embert meghallgassák, még akkor is, ha köpköd.
süti beállítások módosítása