Akik videókat küldtek be...

Jó PC játékok sorozat - I-Fluid

2011.03.30. 00:01

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr442716920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2011.03.30. 11:18:37

Végignézhettük két pályán keresztül, hogy hogyan beszélsz magadban, mikor játszol. Elvétve egy két információt is sikerült elhinteni, ugyan, de összességében kicsit untam, főleg mert a zene ami szólt alatta, nagyon monoton volt.
10/4

Extranger 2011.03.30. 14:22:37

Nos ez inkább gameplay mint bemutató.Kicsit informatívabban és több vágással (értsd hogy a videó fele ne az legyen hogy 1 növényen mész fel), és kicsit érdekesebb jelenetekkel.Láttam már rosszabbat nem nagy tragédia, és ha figyelsz ezekre akkor szerintem jó leszel:)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.03.30. 17:01:37

Az eleje még elfogadható volt, de kb. a növényes résztől kezdve átment halálosan unalmasba. De maga a játék nagyon poén, megpróbálom megszerezni. :D

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.03.30. 20:57:43

Amúgy megvertelek a legnehezebb pályán ;D
m.blog.hu/nv/nvision/skins/sablon2/img/I-Fluid_nvision.jpg

Nem használtad a dupla ugrást, pedig a játék írta is, hogy van ilyen (2 x Bal egérgomb)

Kevin45p (törölt) 2011.04.01. 16:27:08

ügyes vagy:D én már valahol a 7 pályánál abbahagytam mert igazából lesznek még benne rovarok meg ilyenek. de a játék ugyanaz marad. tudom h elég monoton lett na de egy vízcseppes játékból nem túl sokat lehet kihozni:) most lesz majd a Bad Company 2. azt már megpróbálom szuperre megcsinálni;) Youtube-on írhattok valami tippeket meg ilyeneket ha van vmi ötletetek:)

ecio 2011.04.01. 23:10:48

Szerintem nem lett olyan rossz mondjuk a virágos résznél kicsit unalmasá kezdett válni de igen szerintem jó lesz a bad company 2 szurkolok neked hogy sikerüljön:)
süti beállítások módosítása