Akik videókat küldtek be...

Jó-Rossz Pc Játékok Sorozat - Call of Duty: World at War

2011.05.05. 00:01

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr512836667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rowen 2011.05.05. 12:48:17

Érzsd, molokol koktél, animációra archív felvétel...vannak itt gondok.

Jó-Rossz pc játék sorozat 2011.05.05. 14:10:56

Rowen 1.sö molokol-t mondtam csak picit ot rosszul vetem a levegőt és úgy tűnik, hogy rossznak mondom. Más rész "animációra archív felvétel..." Te neked inkább a játékkal van bajod Mert azokat úgy vágtam, hogy játék szerint nem pedig össze vissza. Akkor neked a játékkal van bajod.

Rowen 2011.05.05. 15:15:57

@Jó-Rossz pc játék sorozat: Komolyan hosszas értelmezési folyamat után sem vagyok biztos abban, hogy megfelelően fordítottam-e az előző hsz-ed magyarra. Tudom, nem piszkálunk kiejtést és helyesírást, nekem sem megy túl jól egyik sem, de ha ennyire nem megy, kérlek ne kürtöld világgá, keress valamit amiben jó vagy.

Megint szét leszek kapva, hogy keményen fogalmaztam meg, de ha egyszer nem értitek a finom célzást, akkor muszáj.

syforceHUn 2011.05.05. 15:45:18

Hát vannak hibák,de csak az hibázik,aki dolgozik... ezzel csak annyit akartam mondani,hogy hiába voltak esze-veszett nagy hibák,attól még nem szabad csüggedni,amíg van hova fejlődni,semmi baj :D

Jó-Rossz pc játék sorozat 2011.05.05. 17:23:30

Rowen KÖSZÖNÖM mindig olvasom a kommenteket és én abból akarok jó leni de mindig ki silabizálom a hibáimat és köszi hogy elmondtad így a következő videóim jobbak lesznek és nyugodtan sőt kérlek mond el a hibámat és én okulni fogok belőle és köszi a véleményed :)

Axter 2011.05.05. 18:22:35

Nem volt rossz de azért volt benne hiba. A multiplayert meg a zombis pályát még bemutathattad volna:D!

Jó-Rossz pc játék sorozat 2011.05.05. 22:36:40

Axter :D igen be fogom mutatni csak most a Star Wars the Force unleashed minden energiámat elveszi. De sort fogok rá keríteni :)

Klavyatoura 2011.05.07. 01:01:08

Nekem tetszett a videó, én nem a kiejtésedre figyeltem, mert angolos vagyok és pontosan tudom, hogy mennyi féle rossz lehetőség van, sokkal inkább tetszett az, ahogy a történetet vezetted, nem voltak perces kihagyások, nem kellett sokat várni arra h nah történjen vlmi vége hanem kitöltötted az időt, láccik, hogy volt munka a videóban. Néha nem teljesen tudtam követni, hogy néhány mondtatnak mi volt az értelme, deh szerintem a videó jol sikerült. Van még azért mit javítani, deh én várom a következő videóid is. ;)

ecio 2011.05.08. 09:32:01

Azt sajnáltam hogy nem mutadtad-be hogy hogyan találkozunk az orosszal mert az nagyon jó rész ezt sajnáltam az egészben de amúgy jó lett.
süti beállítások módosítása