Akik videókat küldtek be...

DrHouse - Prototype bemutató(2)

2009.07.14. 18:00

A videó sajnos nem éppen a legösszeszedettebb, de kezdetnek nemrossz. A prototypehoz szerintem érdemes egy X360 kontrollert beszerezni, így a reflexjátékok sokkal színesebbek( pl nem azt írja hogy nyomogasd a C-t hanem egy piros B gomb jelenik meg ami fel és le mozog). Helokopterek ellen Ostorral ajánlatos harcolni és tömegoszlatásban is elég jól szerepel mivel egy kört leírva is suhinthatunk vele.

*No man, No armor, No weapon can stop me.*

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr71246002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.14. 18:39:23

erre a bemutatóra csak egy szó illik: unalmas...
De viszont nagyon köszönöm hogy azt a játékot mutattad be amivel nem tudok játszani de nagyon szeretnék :) köszi

DarthWhite 2009.07.14. 20:20:10

Még meg kell tanulnod ennek a játéknak a fortélyait, mert látom még nem nagyon megy ;)

Könnyen beszélek :D 2 szer végigvittem, megvan minden képesség, már csak szórakozásból játszok :)

#Crytek# 2009.07.14. 21:19:29

nekem a képességek kiválasztása kísértetiesen hasonlít a Crysis-hoz gondolom nem csak én vettem észre :D

strbence 2009.07.15. 13:57:50

nem is rossz a bemutató. Viszont engem mélységesen megsértettél,tekintve hogy a kedvenc játékomban god módot használsz.
Ezt onnan is észre lehet venni,hogy szétlőtték volna rég a segged de te akkor még kaszabolod őket anélkül hogy meghalnál.

strbence 2009.07.15. 13:58:01

nem is rossz a bemutató. Viszont engem mélységesen megsértettél,tekintve hogy a kedvenc játékomban god módot használsz.
Ezt onnan is észre lehet venni,hogy szétlőtték volna rég a segged de te akkor még kaszabolod őket anélkül hogy meghalnál.

strbence 2009.07.15. 13:58:03

nem is rossz a bemutató. Viszont engem mélységesen megsértettél,tekintve hogy a kedvenc játékomban god módot használsz.
Ezt onnan is észre lehet venni,hogy szétlőtték volna rég de te akkor még kaszabolod őket anélkül hogy meghalnál.

strbence 2009.07.15. 13:58:18

nem is rossz a bemutató. Viszont engem mélységesen megsértettél,tekintve hogy a kedvenc játékomban god módot használsz.
Ezt onnan is észre lehet venni,hogy szétlőtték volna rég de te akkor még kaszabolod őket anélkül hogy meghalnál.

strbence 2009.07.15. 13:58:39

nem is rossz a bemutató. Viszont engem mélységesen megsértettél,tekintve hogy a kedvenc játékomban god módot használsz.
Ezt onnan is észre lehet venni,hogy szétlőtték volna rég de te akkor még kaszabolod őket anélkül hogy meghalnál.De ettől függetlenül jó.

strbence 2009.07.15. 13:58:49

nem is rossz a bemutató. Viszont engem mélységesen megsértettél,tekintve hogy a kedvenc játékomban god módot használsz.

strbence 2009.07.15. 13:59:26

Nem rossz a bemutató.Egyedül az a negatívum,de akkora negatívum hogy god mode-t használsz a játék bemutatása közben. Ez elég szánalmas...

strbence 2009.07.15. 13:59:32

Nem rossz a bemutató.Egyedül az a negatívum,de akkora negatívum hogy god mode-t használsz a játék bemutatása közben. Ez elég szánalmas...

strbence 2009.07.15. 13:59:35

Nem rossz a bemutató.Egyedül az a negatívum,de akkora negatívum hogy god mode-t használsz a játék bemutatása közben. Ez elég szánalmas...

strbence 2009.07.15. 14:00:15

@Borsesz: Igen,nekem is ez az első benyomásom.De ami irtónagy negatívum a videódban,hogy GOD MÓDOT HASZNÁLSZ!

strbence 2009.07.15. 14:00:21

@Borsesz: Igen,nekem is ez az első benyomásom.De ami irtónagy negatívum a videódban,hogy GOD MÓDOT HASZNÁLSZ!

strbence 2009.07.15. 14:00:43

@Borsesz: Igen,nekem is ez az első benyomásom.De ami irtónagy negatívum a videódban,hogy GOD MÓDOT HASZNÁLSZ!

Luc 2009.07.15. 19:28:03

még 200 szor nemakarod ezt leírni?

ádám5. 2009.07.15. 23:33:40

tetszett a video én is várom hogy tudjak vele játszani :)

AlenNn 2009.07.16. 13:59:30

Már én is végigjátszottam egyszer, és úgy gondolom értettem is a történetet, de Alex tudtommal nem fertőzött , ő maga a vírus(röviden).Vagy én tévednék?

lifehunter 2009.07.16. 15:47:25

@AlenNn: Alex egy vezér... olyan mint Greene

AlenNn 2009.07.16. 16:03:09

@lifehunter: Erre gondoltam én is , de nem akartam hosszasan ecsetelni, lényeg az hogy amit a videó elején mondott , az elég távol áll a valóságtól , nemde?

Navajonki 2009.07.17. 01:40:30

Vegyük csak sorjába:
- Ne mutass be játékot mielött végigtolnád!
- a némaságnak elalvás a vége :P
- naggyon nemtudsz semmit arról, hogy éppen mi történik.
- összevissza mutattál mindent a játékról, aki már játszott vele szerintem tudja dekódolni az adást
- a történetről sincs sok fogalmad
- hangot! nem árt ha halkan a játék hangja is hallatszik.
- végére egy összegzés belefért volna
Most csak ennyi, álmos vagyok.

Dj.Pk 2009.07.17. 13:56:20

Bazmeg a karmokkal nem csak az az 1 támadás van amit mutattál hanem nagyon szép combók is vannak, valamint nem tudok figyelni, mert az irányításod borzalmasan szar!Nekem az 1. videóm a youtuben yelent meg de az szerintem nem volt ennyire szar, hogy békésen fejezzem ki magam!

Balintkaa 2009.07.18. 13:54:58

amúgy a katonai bázist úgy is lerombolhattad volna hogy a mellette lévő épületről leugrassz és talán a kalapács izével rábaszol egyet :D

eddyvaok 2009.07.18. 19:17:27

@strbence: a halgassal man nem akarod meg vagy 66-szor leirni?es nem hasznal god modot mert a jatekba majdhogynem halhatatlan vagy!!ja es semmijen cheat nincs a jatekhoz (sry ha tevednek) szoval nem is hasznalhat!!!


en vegigvitem a jatekot bagyon kafa ajanlani tudom mindenkinek!!! a bemutato se rossz :P csak latom nem vagod a sztorit es jobb let volna ha eloszor vegigviszed a jatekot es csak aztan mutatod be de amugy elmegy!!!

KoI10 2009.07.19. 09:39:38

nemtom..én nem naon szeretm ezt a játékot...leginkább az x-men origins wolwerine-hez tudnám hasonlitíni..hogy mért?...sztem kissé monoton...a küldtesé zöme az h ki kell nyírni valakit ,alamit ill. szét kell baszni vmit
a wolwrine-nek is ez volt a baja...ezé nem is tudtam végnyomni..nmem szeretem a CSAK HENTELŐS játékokat...a főhős se vmi szerethető miven egy 2 vábon járó gyilok gép...de ez az eén eszmém..senki se értsen félre:D

pocokharcos 2009.07.19. 14:37:46

bocs h beleszólok de sztem ezt a játékot úgy érdemes bemutatni hogyha már tudod mit hogy kell(igaz nem néztem még végig a videókat) mert már az első videód eleje fele észrevettem valamit mivel már mind 3 nehézségi szinten végigjátszottam a játékot hogy a csávónak nem fertőzte meg az elméjét, ez hülyeség a teste be tudta fogadni a vírust 2 nem mutációkra hanem képességre lehet költeni azokat a pontokat(EP) amiket küldetésekért kapsz vagy ha ölsz meg siklani a levegőben nem nehéz

pocokharcos 2009.07.19. 14:44:25

@AlenNn: ő nem maga a vírus hanem ha megnézted volna(vagy megnézted) azokat a kis videókat akkor tudnád hogy csórikámon kisérleteztek csak megszökött a vírus pedig az épületben volt(Gentek épülete) elszabadult a fertőzés ami később majdnem az egész várost megfertőzte ÉS nem ő maga a vírus meg nem is ő a fertőzöttek vezetője mert akkor nem támadnák meg a Vadászok a Fertőzött épületeknél

DaniMan811 (törölt) 2009.07.20. 07:58:21

fejezzétek már be emberek, ezzel csak azt éritek el h elmegy a kedve a vidikészítéstől, szégyenérzet belétek! első videója... te hogy mutatnál be egy játékot ha minden 10-edik másodpercben meghalnál?! szal kuss mert harapok

pocokharcos 2009.07.20. 08:15:55

@DaniMan811: már nem azért de ennél sztem én sokkal jobban meg tudnám csinálni az első játékbemutatómat meg arról is beszélhetett volna hogy ki adta ki stb meg ne motyogjon benne semmit érthetően beszéljen

lifehunter 2009.07.21. 23:59:42

@pocokharcos: de ő is egy vezér, ebben még az egyik átvezető videóban is utal... még végig se vittem de már jobban tudom:P

strbence 2009.08.11. 07:42:20

de igenis van.Trainer,amiben van god mod.És onnan tudom,hogy az elejétől végéig az életerőcsíkja végig izzik.Én is kijátszottam már.a 300 üzenetért bocsi,csak laggoltam..
süti beállítások módosítása