Akik videókat küldtek be...

Luc - TransFormers

2009.07.24. 13:12

Tehetnél a videóid elejére introt, illetve legközelebb próbálj meg valamilyen vázlat alapján videót készíteni, hogy ne egy össze-vissza információhalmaz legyen. Továbbá a káromkodások és az anyus párbeszéd is ront a videón, úgyhogy legközelebb próbáld kiküldeni őt a szinkron felvételének idejére.
Értékelés:  2,5  / 5
(RockerLaLee)

30 komment

Címkék: transformers

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr71243403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luc 2009.07.24. 13:45:23

lol kösz freddyD :D

HunterHawk 2009.07.24. 17:29:21

a párbeszéd nagyon... érdekes. egy alap videószerkesztőt nem tudsz letölteni?

Luc 2009.07.24. 18:00:17

de letok biztos :D

Dízel 2009.07.24. 22:09:53

Azt nem értem, miért nem lehet kinyitni a szádat ha már egyszer beszélsz. Végig úgy kell figyelni a szövegedre hogy az valami eszméletlen, a hang folyamatosan a beszéd és a mormogás közti határon kanyarog. Az meg hogy az anyukás kiszólás benne maradt igénytelenség.

kendermag012 2009.07.24. 22:29:46

Elég gáz szerintem, úgy látom nincs elég önbizalmad mindig halkan beszélsz. Sablonos az egész semmi élet nincs benne 2*

Netsu 2009.07.24. 22:49:41

Lehet hogy ezzel most egyedül leszek,de nekem tetszett a videó.Nem tudom,én tökéletesen értettem minden szavadat-különös odafigyelés nélkül.Az anyukás részhez annyit hogy előfordul az ilyen..ha igénytelenség ha nem,nem kell vér komolyan venni ezt a videózást..nem pályázatra megy :) De én azt vettem észre,hogy neked alapból ilyen laza stílusod van nem? Ha így van akkor meg is tudom érteni hogy benne hagytad ezt az anyukás részt.

Luc 2009.07.24. 22:58:11

elmondom azért beszélek hallkan , mert vizhangzik az egész falu ( azon lakok ) attól ha ordibálok , és normális hangon beszélek , csak fraps így veszi fel a hangom , tudom , hogy halk majd valahogy probálok változtatni , de ha fülhallgatóval nézed , akkor már teljesen lehet hallani....

Luc 2009.07.24. 23:00:11

Netsu ezaz , most jó , nem hallja valaki ezt megértem , de mondom majd megcsinálom , de ezen kívül mindeki vidijét itt halálkomolyan veszitek ( kivéve aki nem ) nemtom , miért...de nem baj!

Luc 2009.07.24. 23:01:38

kendermag , sablonos az egész? LOL döntsétek már el :D RockerLalee szerint meg pont , hogy összevissza XD

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.24. 23:09:37

@Luc: Luc, miért a Fraps vegye fel a hangodat? Miért nem csinálod azt, hogy felveszed a jeleneteket, aztán egy videószerkesztővel megszerkeszted, és ott mondod alá a szinkront. Mellesleg szerintem a hangoddal nincs semmi gond, én értettem tökéletesen.

Anyukás rész: Nem arról van szó, hogy igénytelenség. Lehet poénnak szántad, de akkor is egy fail, mert nem lehet hallani mit mond anyud.

@Netsu: Nem pályázatra készül, viszont attól még lehet figyelni egy-két dologra..

kendermag012 2009.07.24. 23:20:28

jó a kép, csak úgy értem hogy egy hangú az egész, az lenne a jó ha felhívnád a figyelmet a játékra. Jó lenne ha mesélnél a játékról miről szól, mert aki nem látta a filmet az nem nagyon tudhatja

IndaMuncher 2009.07.25. 00:26:37

Bár nem azért de mijafszomnak kell erőltetni az introt? Tök felesleges, és marha hülyén néz ki egyes videókon.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.25. 00:49:59

@F.house: igen...de aki jó intrót csinál a videókhoz, annak érdemes kiraknia nem? :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.25. 01:11:53

@F.house: Borsesznek van igaza. Aki ért hozzá, miért ne? Egyébként azért érdemes introt készíteni, mert így sokkal igényesebb és kerekebb lesz a videó.

Wolfi24 2009.07.25. 01:16:52

Én annak a híve vagyok, hogy a videó elején és a végén csinálok egy hangulatos ütemes vágást, hogy az embernek megjöjjön hozzá a kedve.
Amúgy a videóhoz szólva. Én is azt tanácsolom hogy a hangodat külön vedd fel. Az úgy a legbiztonságosabb és a legcélravezetőbb.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.07.25. 11:26:03

A videó nekem tetszett. De jobb lenne, ha nem "gameplayt" raknál föl, mert ez így az, hogy egybe veszed föl. Legyenek benne vágások, és Movie Maker tom, hogy nem a legjobb, de azzal mondhatnád rá a hangot. Amúgy videóval nincs semmi bajom, 7.5/10

Jorgam. 2009.07.25. 12:42:52

Nemtudom, hogy ez kinek tetszett, most nem szeretnem ujra megnezni, es ide leirni minden hibat, de azert, eleg gagyi lett...
Nekem pl. az utso mondataid egyikenel borult ki a bili...
"Aki szereti a Transformers-t, Szedje le..."
oke majd lekaparom a falrol...
(Bocs hogy nincs ekezetem nem otthonrol irok :P)

Luc 2009.07.25. 13:03:52

pff látom mindenki csak fikázni tud mindent :D tudod a "szedje le"-t ugy értetem hogy torrentről....istenem...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.25. 14:09:34

@Luc: halkan beszélsz? hmmm...ezen lehet változtatni..feljebb veszed a hang hangerejét, és ha van benne háttérzaj, akk azon is lehet segíteni. Én Audacity-t használok erre a problémára, és bejött! :P

IndaMuncher 2009.07.25. 23:15:00

@-=RockerLaLee=-: Köszönöm
Szerintem ha a videó nem tetszett, ne rakjátok fel akkor. VAGY legyen egy template, vagy szabályzat a videókra (kötelező intro, meghatározott hossz), mert másképp mindenki ezeken fog fenakadni, és szarrá fogják az emberek fikázni egymást.

IndaMuncher 2009.07.25. 23:16:39

@F.house: Persze a két zárójeles dolog példa.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.25. 23:36:38

@F.house: Nem csak az a cél, hogy CSAK jó videókat mutassunk be. Van pár videó, amelyik még így sem kerül be, mert egyszerűen kritikán aluli. Ráadásul nem feltétlen nekünk kell, hogy tetsszen egy videó, hanem nektek, a blogolvasóknak. A template azért nem jó ötlet, mert ez nem pályázat, hanem csak egy oldal, ahol valamilyen szintü ismerettségre tehetnek szert a videókészítők. Az, hogy mennyire igényesen készítik el az egyes bemutatókat (pl intro, tartalom, stb..) az már a videókészítőt definiálja..

Rambo915 2009.07.27. 15:40:32

De igazából ezt nem értem tehát minek kell fikázni??? Nekem tetszett a videó akinek meg nem az így járt nem foglalkozik vele és kész.
Persze tanácsokat lehet adni de akkor is...

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.27. 16:11:16

@Rambo915: Ez nem 'fikázás'. Ez segítségnyújtás, tanácsadás, azért, hogy minél jobb videó szülessen, ergo minél jobban szórakozzanak rajta a nézők.

1Atesz1 2009.07.27. 21:47:23

Szerintem tök jó a videó úgy ahogy van, egyáltalán nem hiányoltam az intrót, néha még idegesít is 2 percnyi hülyeség, és utána meg alig valami a tényleges videóból (ez nem mindnekinél van így, sokaknál nyilván élvezetes)
Az anyukás rész meg szerintem tök poén:D
tiszta dejá vu érzésem volt mikor annál a résznél voltam XD,
A hanggal meg abszolút semmi bajom nem volt, egyáltalán nem tűnt fel semmi rossz dolog ezzel kapcsolatban, a Rpssz PC Játékokon volt egy fanwork nemrég, na az a videó tényleg elég érthetetlenre sikeredett, de azért az is poénos :) )

geradave_13 2009.07.30. 08:08:19

AZ HIÁNYZIK A VIDEÓBÓL HOGY LEHET FALRAMÁSZNI DE AMÚGY TÖK JÓ :-)

Geri11 2009.08.17. 23:14:16

Mit nem lehet a beszédén érteni? Mellesleg nekem bejött az anyás rész: "És még kivágni se tudlak mert nincs kedvem." :D Meg a video laza összevissza stílusa is bejött. "Na sziasztok. Még ezt az izét ledöntöm."
süti beállítások módosítása