Akik videókat küldtek be...

Maxipingtomi Bemutatja - Medal of Honor Airborne

2009.10.02. 09:00

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr471414465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.02. 14:03:39

hmmm nem rossz...téll nem találtam negatívumot, nekem tetszett :)

ui.: a logódat csak nem AAA logo 2009-el csináltad? :D mert én is úgyszint azt használom...

XP4ever-.:[HUN]:.Ghost 2009.10.02. 14:17:24

szerintem az ea és az electonic arts ugyan az vagy csak én tudom rosszul

powasd 2009.10.02. 14:19:37

le a kalappal JO VIDI

Davids96 2009.10.02. 15:34:26

Elég jó, de azért erről kéne még 1 videó :D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.02. 17:36:21

Az EA és az Electronic Arts nem ugyanaz :D

Nekem az a "no cigi" jel a LOGOdban nem jött be :P

A játékról pedig annyit, hogy egy kalap szar. A grafika tényleg gyönyörű, de ez a játékélmény rovására megy... Az MI-ről pedig annyit, hogy ROSSZ, látom, hogy áll az MG-nél a csávó lő mint állat... Jó mondom mögé lopakodok... Körbe az egész pályán. Végre mögé érek, és hát jó katonához méltóan léefekszek és úgy kúszok mögé, hogy majd legyapom... De mikor beérek a katona 10 méteres hatáskörébe automat észre vesz és elkezed darálni... (Mondjuk rohanhattam is volna mivel MG-vel lőtt szal igazából, úgy sem igen hallot volna meg...

+Jól összerakott szinkron...(nincsnek botlások stb.)
+Nem unalmas :D(kár, hogy már ezt is pozitívumként kell venni...)
-Szar játékot dícsérsz
-Nem tetszett a LOGO :P

#Crytek# 2009.10.02. 17:54:13

milyen irónikus pont ma vettem meg a játékot...:D
Eddig is megvol csak hát az ugye...:D

#Crytek# 2009.10.02. 18:05:37

Ezt a játékot szinte mindenhol leszolták és szerintem oktalanul...

#Crytek# 2009.10.02. 18:07:49

@Atilye: Sajnálom hogy szerinted ez egy szar játék...-.-
De kinek hogy

pjoco 2009.10.02. 19:40:52

Nem tudom minek lopakodtál? Ha lopakodni akarsz játsz Hitmant meg Splinter Cell-t! Ezért nem szólhatod le a játékot mert észre vett a katona hisz ez nem egy lopakodós játék!
Egyébként hibái ellenére kellemes időtöltés a játék!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.02. 19:47:59

Jó oké, de én akkor is jó katonához méltóan LOPAKODNI akartam :P Ez így szokás nem? Akkor is ökörség, hogy 10 méteres körzetben észre vesz a katona akárhol vagy... Sóval ez hibának számít!

-most- 2009.10.02. 20:17:26

Atilye
Ha neked ez a jatek egy kalap szar,akkor mit szolsz az Airborne hero-hoz ? :P
Lopakodni egy FPS jatekben ? Hova fajul a vilag ?
First person shooter=mesz oszt losz ,ami azt jelenti,hogy nem kell lopakodni xD
Egyet ertek pjoco-val,jatsz Splinter cell-t vagy Hitmant xD
Raterve a videora:
Jo,klasz,minden ok...1 a bibi,hogy ezt a jatekot mar egy parszor bemutattak...de nem baj,ettol fuggetlenul szepen bemutatad a jatekot.
Csak igy tovabb :) (es jo lenne folytatas :) )

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.02. 20:48:26

Figyelj, én nagyon szeretem a MoH sorozatot, az összes részét, és egy nagyon híres sorozat, úgyhogy ne hasnlítgasd az Airbourne Hero-hoz

-most- 2009.10.03. 09:04:32

"én nagyon szeretem a MoH sorozatot, az összes részét"
"A játékról pedig annyit, hogy egy kalap szar"
WTF ?!?
A jatekot nem hasonlitom az Airborn hero-hoz xD
Csak kivancsi vagyok,hogy ha ez a jatek egy kalap szar,akkor mi az Airborn hero ???
Oda kell figyelni,hogy milyen jatekot kritizalsz...ha neked nem tetszik,akkor ne jatszd,de ne kritizald :P
Elegge furcsa..."nagyon szeretem"-"egy kalap szar" :P Dontsd el :P de nem kell forradalmat inditani :P az ilyen velemenyeket az ember tartsa meg maganak!

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2009.10.03. 20:05:15

@Atilye: érdekes, hogy az a drága társad videójánál bezzeg azt irod másoknak amikor leszarozzák a játékot h '' ez csak az Ő véleménye'' vagy vmi ilyesmit, ittmeg negatívumnak adod be hogy ''szar'' játékot (szar azért ''-ben mert énis szeretem ezt a játékot..) dicsér.. nemszeretem a kétszinű embereket... mellesleg az ''Airbourne Hero'' és az ''EA nem= Electronic Arts'' szövegekből itélve sejtem a korod :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.04. 11:10:43

@Valentino: Dede EA=Electronic Arts, kéremszépen :), Nem mondatm, hogy roszz a videó, de nekem a játék nem tetszett... A Fall of Liberty pedig tetszett ennyi...
Nem vagyok 2színű, de megmondom a véleményem :)
Igen ez valóban, csak a bemutató emberkének a véleménye, de nekem NEM tetszett, nem tok vele mit csinálni...

Amúgy "Airborne Hero" Nem "Airbourne Hero" :P

Hogyha neketek tetszik akkor játszátok :) Nekem nem jött be, ennyi... Nem kell túl ragozni a témát :)

A MoH sorozatot imádom, de ezzel a résszel elszúrták, úgy értettem...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.04. 11:11:57

@Valentino: Asszongya "sejtem a korod" xD Jóva sejcsed... 14,5 vok...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.04. 11:19:06

Először is bocs a tripla kommentért...

Nade, hogy ne legyen viszáj, most leírom értelmsen amit mondani akartam.

Nos, nekem a játék nem tetszett, akinek tetszett, az persze játssza én nem azért mondtam.

A MoH sorozatot nagyon szeretem, Kivéve ezt a részt!

@Valentino: A korom-ból ítélve nem alkoss véleményt, eléggé jó a játék értékelési "képességem" bár lehet, hogy ezt csak én gondolom így...

Majd nemsokára kintt lesz a vidim, és majd nézd meg és döntsd el :)

Egyébként azért vettem negatívumként azt, hogy szar játékot dícsér, Mivel mint már pár százszor mondtam nekem nem tetszett... A társam vidijénél, mások is negatívumként vették, hogy nekik nem tetsző játékot dícsér szóval...

Nade, mostmár hayjuk a témát és ne vesszünk össze ilyen szarságokon :D

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2009.10.04. 23:06:07

Jézusom, azért ennyire ne... am klasz hogy ''Dede EA=Electronic Arts, kéremszépen :)'' miközben te irtad az ellenkezőjét, és ''Amúgy "Airborne Hero" Nem "Airbourne Hero" :P
'' miközben te irtad szarul... csak ennyit akartam..

Pingvin Mester 2009.10.10. 13:21:37

Mi az intro szám címe?

csende 2009.10.27. 17:55:51

sziasztok!
megvettem a játékot, és amikor telepítettem volna, az ikonra ráklikkelve újraindította a gépet, nem tudja valaki hogy mi lehet a gond?
előre is kösz.
üdv!

csende 2009.10.27. 19:55:03

sziasztok!
megvettem a játékot, és amikor telepítettem volna, az ikonra ráklikkelve újraindította a gépet, nem tudja valaki hogy mi lehet a gond?
előre is kösz.
üdv!

csende 2009.10.28. 11:57:08

sziasztok!
megvettem a játékot, és amikor telepítettem volna, az ikonra ráklikkelve újraindította a gépet, nem tudja valaki hogy mi lehet a gond?
előre is kösz.
üdv!
süti beállítások módosítása