Akik videókat küldtek be...

X360 games: Borderlands part1

2009.11.26. 07:04

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr641546963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belike 2009.11.26. 08:16:28

Hát elég uncsi lett már bocs...a történetről nem is beszéltél stb...De amugy ez egy nagyon jó játék:)de nem hiszem hogy az év fps-e mert a cod6 az jobb:)

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2009.11.26. 09:23:32

Hát tényleg keveset beszéltél a lényegről de ahhoz képest jó videó. 2009-be ez a kedvenc játékom csak sajnálom hogy nem lehet bejárni az egész sivatagot. Sajnos én már kinőttem ezekből a codos hülyeségekből :D meg nem is nagyon tetszenek az új részek.

Sarg3 2009.11.26. 09:54:53

"X360 Games"
--> most akkor honnan is tudod, hogy ez az év FPS játéka? :)
EGyébként jó videó lehetne,ha nem hagynál benne üresjáratokat.Nem azzal van a baj,hogy bemutatod az intrót,hanem hogy nem szólalsz meg közbe.
Meg próbálj meg odafigyelni a fogalmazásra,úgy sokkal igényesebbnek fog tűnni az egész.

Sarg3 2009.11.26. 11:17:10

első mondatból kimaradt,hogy PCn más az FPS-játékélmény,nekem pl. az MW2 nagyon tetszett.

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.11.26. 13:16:35

Én vagyok a készítő:D
@belike: Ez a videó akkor készült amikor a MW2 sehol se volt.
@Rowlend: Őszintén szólva én is ezzel voltam el a legtöbbet, de valahogy a cod jobb:DJa és kösz:)

Navajonki 2009.11.26. 13:28:39

ez a bemutató egyszerűen borzalmas lett, már megbocsáss.
Vegyük sorba jó?
- Minek mutatod be a játék igen korai trailerét (akkor még nem úgy volt h Cell-Shaded grafika lesz) De ez még nem vészes
- látszik h kb szart se tudsz a játékról, pl a kis pálcika robot neve claptrap (CL4P-TP) és ha jobban megfigyeled a játék elején adott egy szerkezetet, az jelzi a hp-d meg a többit, és azért "töltötte be az életed"
- Ha jobban megfigyeled, nem ment át a kapun, hanem lefejelte (poénos kedvű fejlesztők :)
- a fegyverekből megjegyzem 17,7 millió darab van elviekben.
- a "képregényes" grafikának kicsit utána jársz, rájössz h ez a Cell-Shaded grafika, kb 2 éve használatos igazán, többek közt az új Prince of Persia is ezt használja. Neked nem volt rá jobb szavad, nekem volt.
a felvétel minőségét inkább már meg se említem. a játékról nem mondtál túl sok dolgot, pl. a coop módot meg se említetted, ami hát igazából a játék fő eleme.
Legközelebb ha neadjisten készítesz egy új videót, akkor nézz utána a játéknak, és nem árt legalább vázlatosan összeírni a mondandód, meghát a videóban látottakat is ahhoz igazítani

00000131 2009.11.26. 14:45:59

@Dick Assman 25: A te megfogalmazásod tükrözi a videóról alkotott véleményemet.

Navajonki 2009.11.26. 14:49:34

@FreddyDfan: őőőő... köszönöm? :)

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.11.26. 16:00:14

@Dick Assman 25: Tudsz olvasni?Part 1, tudom, hogy nem mondtam e sokat, de majd lesz több rész is

Navajonki 2009.11.26. 16:02:46

@Chip2: bocsi.. akkor az utolsó elötti mondatot vedd le nem írtnak...

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.26. 17:35:09

Sokkal összeszedettebben beszélj, mert a végére baromi unalmassá válik a vidi... Az intró jó lett volna ha jó a minőség, és nem szaggat mint az állat. Alig mutattál valamit a játékból (szinte semmit), foggalmam sincs, hogy miről szól, mi a történet, milyen tipusú FPS. És mint mondtam alig mutattál valamit a game-ből, úgyhogy baromág volt értékelni... Amúgy a vidi elején mondtad, hogy ez egy FPS game, aztán amikor az 1. eksön jelenet volt ezt mondtad: "Igen itt már látszik, hogy ez egy RPG" O_x. Ez kéremszépen egy RPG elemekkel megtűzdelt FPS :P

Wolfi24 2009.11.26. 18:06:27

Érdekes, hogy már a part1-ben letudtad a pontozást, mivel azt általában a végére szokás hagyni, miután mindent elmondtál a játékról. Meg következőleg egy kicsit jobban artikulálj, mert néhol a mondandód egybefolyt. Valamint amint már a többiek is említettek készülj fel rá, nézz utána mielőtt nekiállsz egy videónak.
Ez nem egy verseny, aprólékosan dolgozd ki a videót és ami a legfontosabb ezek a videók nekünk készülnek, a közönségnek, nem magadnak (gondolom én) ezért ajánlatos a minőségre adni, hogy az embernek megjöjjön a kedve a játékhoz.

Wolfi24 2009.11.26. 18:10:44

Érdekes, hogy már a part1-ben letudtad a pontozást, mivel azt általában a végére szokás hagyni, miután mindent elmondtál a játékról. Meg következőleg egy kicsit jobban artikulálj, mert néhol a mondandód egybefolyt. Valamint amint már a többiek is említettek készülj fel rá, nézz utána mielőtt nekiállsz egy videónak.
Ez nem egy verseny, aprólékosan dolgozd ki a videót és ami a legfontosabb ezek a videók nekünk készülnek, a közönségnek, nem magadnak (gondolom én) ezért ajánlatos a minőségre adni, hogy az embernek megjöjjön a kedve a játékhoz.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.11.26. 21:19:41

Úgy látszik öregszem. Mér nem tudom végignézni ezeket? Lehet, hogy csak én nem bírom ezeket az "ez itt a menü" féle teszteket.

pjoco 2009.11.28. 01:16:17

Nyugi én se szoktam az ilyet megnézni! :D

pantermanus (törölt) 2009.11.28. 19:24:32

cs all hát nem tom...1a hang pocsék a vindovs nyistának is jobb a felvevője. 2a nemmondom mijenujságban olvastam a játékrol ... az jobban lekötött mint a vidi és egy érv e kreációd mellett: a történetet te alakítod mivel ez egy FPS KINÉZETŰ RPG és nem FPS RPG ELEMEKKEL mert még virágokat is kell néha gyűjtögetni egyépként a hibák :
-grafika :2/5
-beszéd:2/5
-érdekesség:zero/5

Navajonki 2009.11.28. 20:40:14

@pantermanus: el vagy kalauzolva, ez a játék közelebb van az FPS-hez mint az RPG-hez. a sztorit NEM te alakítod ki, egy sztori van, és viszonthányásra. a virágok gyűjtögetését mint érvet meg naon nem értem...

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.12.02. 07:37:56

@pantermanus: Hát igazából azért van egy alap sztori

Gutty 2009.12.08. 14:15:14

Hát igazából egy k....nagy kamugép vagy!Mer szerencsédre megtaláltam ugyanezt a videót angol kommentárral youtube-on,Te meg azt mered mondani hogy egyszer sem unatkoztál amig ezt a játékot jáccotad...amugy meg johogy nem mesélsz a történetről mer nem is jáccotál még a játékkal...nagyot csalodtam.Tehát leszedted netről a vidit és alábeszltél...szánalmas(jah és "mien kár hogy nem mutattad meg a karakter választást"-gondoltam magamban- az nem volt a videoban...:D ugye?)

Gutty 2009.12.08. 14:20:24

@Dick Assman 25: jol beszélsz.... Ezek a hiubák amiket most felsoroltál mind abbol adodnak amit én irtam....

Gutty 2009.12.08. 14:23:05

Amugy ez a játék se nem FPS se nem RGP hanem RPS.DE ezt mér nekünk kell megvitatni nem értem...elvileg nem mi mutatjuk be a játékot

Navajonki 2009.12.08. 20:10:08

@Gutty: RPS = FPS-RPG
én maradok az utóbbi kifejezésnél.

Cpt.Bütyök 2010.07.28. 20:09:44

hmm szép kopi lett a vidi :D
én megsem néztem amúgy... és miután Gutty elmondta hogy ez egy kopi azután már nem is írt semmit posztban. milyen érdekes D:
(amúgy azért most írom mert csak a keresőbe írtam be hogy Borderlands mert megvenném de elötte kíváncsi voltam a játékra.)
süti beállítások módosítása