Akik videókat küldtek be...

Good Pc Games sorozat - Lego Racers 2 (2. rész)

2010.01.07. 21:05

A 2 részt fogom egybe értékelni, nem akartam külön-külön mindkettőhöz értékelést írni.
A videó valóban elég gameplayesre sikeredett, ami alapjában véve nem gond, de így egy kicsit izgalmasabb narrációt vártam mellé, valahogy nem voltál olyan 'lelkes'. A játékelemeket viszonylag jól bemutattad, de a végére az 5 perces zenés videó.. az.. 5 perc nagyon sok ilyenre. A mikrofonra figyelj legközelebb, túl közel lehetett a szádhoz, mert eléggé lehetett hallani, ahogy veszed a levegőt, vagy éppen belefújtál. Próbáld a szád 'alá' rakni a mikrofont. A végén a zenés részen a zene olyan torz alapból, vagy az is mikrofonnal lett felvéve?

Értékelés:  2,5  /  5
-= LaLee =-

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr551617570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.01.07. 22:18:10

Ugyan azt tudom mondani, mint az előző videódhoz. Annyi különbséggel, hogy itt már több vágást láttam, ennek örültem. Annak viszont nem amit a videó utolsó öt percében láttam. A videó felénél fogtad magad és elbúcsúztál ami még nem gond. Aztán benyomtál egy zenét alá ami megint nem gond. De könyörgöm öt percen keresztül? Az ilyet máskor kerüld. Nem baj ha nem 10 perces a videó. Nem muszáj annyinak lennie.

VB1050 2010.01.08. 19:30:44

Igazából elég hamar összedobtam a videót, úgyhogy elég figyelmetlen voltam. Legközelebb többet vágok, többet dumálok, többet mutatok be a játékból.
süti beállítások módosítása