Akik videókat küldtek be...

RPCJO: Ingyen Letölthető Játékok (Kill14) - Last Dance

2010.03.26. 09:00

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr1001868596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.03.26. 10:33:19

Üdv!

Nos mivel én vagyok az első kommentelő, ezért leírok pár dolgot, mint építő jellegű kritika...

-Az intród nem rossz...csak arra figyelj máskor, hogy amikor egy játékból fel akarsz venni jelenetet akkor az ne, akadjon, mert így...hááát...nem olyan élvezhető...ajánlom a grafika lebutítását...

-Tudtommal a "Meg ölik", egy olyan ige, amit egybeírunk :)
Tehát: "megölik"
És ugyan így a "meg keresed"-el is..."megkeresed"

-Nem tom hogy angolt vagy németet tanulsz e inkább de a "Last Dance"-t úgy kell kiejteni hogy...'Leszt Densz'

-Kicsit nekem úgy tűnt hogy nagyon vontatott ez a bemutató...nem tudom miért...kb 5-ször elmondod hogy a feleségünk meghalt...és néhol-néhol vannak ilyen üresjáratok is...

-Hát nem tudom hogy csak a felvétel miatt e, de én tökéletesen láttam az egész játékot...de lehetséges hogy azért mert felvételről látom, lehet hogy élőben tényleg szar...nem tudom...

-Arra is figyelj néha hogy ugyan úgy mint az intródnál, kicsit vedd lejjebb a grafikát, mert ESZMÉÉÉÉLETLENÜÜÜÜl akad nálad a játék...

-Jól halottam hogy azt mondod: "MIDIKIT"(???)
Köhöm...azt úgy kell ejteni hogy 'medikit'

-Amúgy ha ez egy Ingyenes játék, akkor nagyon sokat ne várj tőle :)
De mellesleg nálam ez így is egy elfogadhható játék, a képekből ítélve...

-Kérlekszépen ne mondjátok már ki mindig hogy "Vágtál egyet"....nem izgat hogy mikor vágsz XD

-hmmm...viszont ezek az effektek így a videó végén tetszettek...Szívesebben láttam volna ilyeneket az intródban is :)

Elősször azt hittem hogy ez az első videód, ámbár megnéztem a blogod, és nem...van már elég sok videód...
Hát, ha javítasz ezeken a dolgokat, amiket felsoroltam, akkor már egy jó videót fogsz összehozni...

(Apropó...a bejegyzés elején mi ez a RPCJO?)

Üdvözlettel: Borsesz (Good-Games)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.03.26. 10:39:06

apropó az egyéb helyesírási hibákért elnézést...a Chrome nem tudja javítani a szöveget XD

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.03.26. 10:56:48

@Borsesz: Szerintem az RPCJO a Rossz PC Junior Oscar lerövidítése. Vagyis ez a nevezési videó az Oscar-ra.

Egyébként egyet értek veled Borsesz. Szerintem nem túl rossz játék ez, ha belegondolok, akkor inkább egy jó játék ahhoz képest, hogy ingyenes. (De ez nem biztos.) Egyébként nekem is ezek a hibáim voltak a videóval kapcsolatban + nem kéne egy ingyenes játékot ennyire fikázni, hogy rossz. Ne várjunk sokat egy ingyenes játéktól.
Ha átszinkronizálnád a videót, akkor én is nagyon örülnék, mert láttam rajtad, hogy az egészet csak Improvizáltad. Nincsen bajom vele, ha improvizálsz, mert Visor például nagyon jól csinálja. Szerintem gondold végig az egészet és szinkronizáld le újra.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.03.26. 10:58:34

@Borsesz: Az RPCJO szerintem a Rossz PC Juniorok Oscar-nak a rövidítése. Ez a nevezési videója szerintem.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.03.26. 10:59:20

@Tomlion: Bocsi, azt hittem, hogy nem küldte el először. :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.03.26. 11:52:30

@Tomlion:
Az összes többi Oscarra érkező videó ilyen RPCJO előtagot fog kapni majd.

kozine223 2010.03.26. 16:40:03

Hello

A játékról csak annyit mondanék,hogy ez 1 Spanyol iskola informatikai csoportjának a munkája (állítólag) Szóval mivel 1 "gyerekek" készítette játékról van szó szerintem elnézhető, hogy ilyen rövid, és, hogy vannak benne apróbb hibák, ha bár a sötétség tényleg elég frusztráló egy idő után.

kill14 (törölt) · http://ingyenletolthetojatekok.blog.hu/ 2010.03.26. 20:23:40

Helló

Köszönöm hogy kiraktátok a videómat, és köszönöm Borsesz megfogadom a tanácsodat. Igyekezni fogok a többi videómmal.
Kozine233 tudtam hogy ez egy spanyol játék meg azt is hogy egy informatikai csoport készítette, de a sorozatomnak ez a lényege, hogy ingyen játékokat mutatok be, de azt is tudom, hogy mit akarjak egy ingyen játéktól és abban meg igazad volt hogy tényleg idegesítő a sötétség a játékban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.03.27. 09:36:43

az intro zenéje már + pontot ért :D de sajna a vidi lassúcska volt...sebaj majd a következő :)

kill14 (törölt) · http://ingyenletolthetojatekok.blog.hu/ 2010.03.27. 20:58:25

@Borsesz: Amikor mondtad hogy: ami a végén levő effektusok jobb lett volna ha az intróba is beraktam volna.
Gondoltam arra is de nem akartam megváltoztatni a régi intrót, bár az elején kis részlet egy játékból az tényleg idegesítő. Gondoltam hogy megváltoztatom az inrót csak nincs időm rá.

Másik téma.
Lehetne az hogy a blogom címét kiraknátok a Linkek dobozba?

jerryD 2010.03.31. 18:59:49

Amúgy mivel veszitek fel a videókat?
süti beállítások módosítása