Akik videókat küldtek be...

Legjobb blog 2010

2010.04.11. 08:31

1. Good-Games | A Jó játékok középpontja (Borsesz)

2. Maximum Games (killzone2)

3. PC Játékok Bemutatás (Idani)

4. Theo blogja (Theo)

5. Lambda Team (Reactor)

6. Garry's mod sötét titkai (MediEvil)

7. Othala-Senshi blog (SenshiInoue)

8. Haver Team blog (Haver Team)

9. Yeshno blog (Laczfy87)

10. DooM WAD Bemutató (ReptileMK423)

11. Rossz Mozifilmek Sorozat (Bighouse)

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr691911182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.13. 18:11:58

srácok,ide én is kikerülök? :D vagy ahoz külön kell nevezni?

Reactor 2010.04.20. 19:18:59

Warlockkal mi is feltupírozzuk a blogunkat, és benevezzük :)))

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.20. 19:30:48

@Je m'appelle Théo: Ezt veszem nevezésnek.
@Reactor: Rendben, a blogod kikerül a nevezők közé!

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.04.28. 17:26:48

A Maximum Games nem is blog -.- Tudtommal.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.28. 18:59:22

@Njugi: Nyalom a bokádat, akkor nem legjobb blog hanem oldal. A blog nem azt jelenti hogy Blog.hu-nak kell lennie.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.04.28. 20:49:23

@Killah: Csak ne nyaldossál :) Bárhogy is nézzük, a bejegyzés címe "Legjobb Blog 2010", és tudom, hogy nem blog.hu-s oldal, de ez továbbra sem blog, ez egy weblap (sablonra, de az tökmindegy). Az oldalon nincsenek bejegyzések, csak "hírek". Mindegy.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.04.30. 15:56:21

@Njugi: @Killah: öööh...nem akarok kötözködni, de ha már valaki felhozta a témát, akkor én is igazat kell adnom Njuginak. Most tényleg nem bunkóságból mondom de akkor legyen a kategória címe "Legjobb oldal". Mert az 5 oldal közül csak a Maximum Games a kakukktojás, mert ő nem blog-os sablon-t használ, vagyis: nincsen megkötve a keze, akármit csinálhat az oldalon. A blog.hu kicsit le van korlátozva, mert nem igazán tud ilyen átűnési effekteket vagy mittomén miket.

Úgy lenne inkább jó ha még benevezne egy NEM Blog-os oldal, és akkor 2 díj lenne...Legjobb oldal és Legjobb blog.

Legalábbis nekem ez az ötletem...

$a$ koma 2010.04.30. 18:26:35

@Borsesz: Az ötlet nemrossz. Csak ezzel az a bibi,hogy kizáratsz vagy elkülönítesz minket,hiszen a nevezett oldalak 99.9%-a blog.hu-t használ. Feltételezem nem ellenünk irányult ez az ötlet és így csak annyit mondok szerintem nemjó, az általam említett tények miatt. Másfelől meg senkinek sincs megkötve a keze,mármint nem kötelező minden oldalnak a blog.hu-s sablont használnia. Szerintem a kellő forráskódok+tutorial-ok+help-ek online vannak,a google mindenkinek a barátja szóval mindenki olyan oldalt csinál amilyet csak akar(szinte,sajnos van amiért fizetni kell,de az ingyenes holmik is bőven jók,azt használunk mi is). De ha blog szó szerinti értelmezését nézzük,nagyon kevés oldal nevezhető innen tényleges blog-nak(gyengébbek kedvéért a "blog" szó jelentése: internetes napló), szóval én inkább arra voksolnék, legyen "Legjobb Oldal Díj" és akkor nincsenek kiskapuk,hisz mindenki belekerül a kalapba aki jelentkezett függetlenül a weblapcím végződésétől.
Béke

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.04.30. 18:35:00

@$a$ koma: jogos-jogos. Igaz hogy ilyen téren nincs megkötve senkinek a keze, hisz akármilyen tárhelyen lehetne BLOGOT vagy mást vezetni, de mégis látod hogy szinte csak blog.hu-s oldalak neveznek...ezellen nem lehet sokat tenni...

Én is szívesen átköltöznék akárhova máshova, mert kezd már az őrületbekeregetni ez a hülye blog.hu-s rendszer, de még MOST mindig sokkal egyszerűbb ezt szerkesztgetni, mint pl egy ATW-s tárhelyet. Legalábbis már akinek...

Nem ellenetek iráyult az ötlet, csak csupán most filózgatok hogy hogy lehetne ezt megoldani. De ha így nézzük, hogy "Legjobb oldal" kategóriára nevezzük át, akkor szerintem máris kieső az összes blog.hu-s oldal. Szal nem tom érted e mire gondolok...

Szval jah, valahogy megkéne ezt beszélni vmi illetékessel :D

$a$ koma 2010.04.30. 19:06:58

@Borsesz:
1. az szerintem, hogy csak blog.hu-s oldalak jelentkeznek nem is jelenti azt,hogy mind blog. Ami most itt folyik az kb az,hogy mindenki blognak nevezi az oldalát a blog.hu miatt,közben ezeknek a felére legalább nem is igaz ez a kifejezés.
2. Igaz,hogy egyszerűbb. De ez mindenkinek az egyéni döntése,pusztán csak közöltem,hogy nem kötött semmi.
3. Oks és ennek örülök,bocs am is,hogy ilyet feltételezek,csak sokminden történt az utóbbi időben és ilyenkor akarva akaratlanul is az ember rosszra gondol, de ahogy mondtam,próbálom a jót feltételezni és örülök,hogy megerősíted. Értem mire gondolsz és ezt a problémát orvosolja az amit az első pontban mondtam, hisz csak a közhasználatba ivódott be a blog kifejezés közöttünk és nem a jelentése szerint használjuk. De ide egy harmadik megoldás kell vagy az oldal max kibővítve egy "web" szócskával,de a lényeg ugyanaz,minden jöhet ide.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.30. 19:42:37

Emberek..
1. Jelen esetben a "blog" egy gyűjtőfogalom. Weboldal, blog, akármi ebbe tartozik itt.

2. Tudomásom szerint illetve az eddigi álláspont szerint csak a Maximum Games oldala nem blog.hu-s. Most egy versenyző miatt, hadd ne írjuk már át a kategóriát.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2010.04.30. 20:30:40

Gyerekek, szerintem k****** nyolc,hogy kinek milyen az oldala. Szerintem a szavazók nagy részét a fanok fogják kitenni. Hacsak nincs több nézők, mint neked Borsesz (amit kétlek) akkor ti vagy Reactor fog nyerni. Legalább kritikában nyerünk kivéve ha a GG vagy más nagyobb csapat is nevez. Annyi támadás ért minket az elmúlt pár hónapban,hogy már 10x megbántam,hogy a GG-vel társoldalságot kötöttünk! Na végre lenyugodtam egy kicsit.

MrMister 2010.05.14. 15:01:37

Hát most végigböngészgettem a blogokat, meg azt a Maximum Games HONLAPOT(!!!). Hát nem tudom. Az összes blog eléggé egyéni, és szép munka. Látszik hogy sokat dolgoztak vele. De ez az MG honlap, már necces téma.

www.shape5.com/demo/game_crusade/

Nemtudom ki mennyire veszi észre a hasonlóságot, de nekem rohadtul úgy tánik hogy ez egy tök alapsablon, néhány módosítással. Mi ez? Mert az tuti hogy nem egyéni.

Ha ők fognak nyerni, akkor én eskü falramászok, és körberöhögök mindenkit.
Hogy egy ekkora maszlag lett a nyertes. Nah mindegy, én tuti hogy valameik szép és egyedire fogok szavazni.
Például ott van a Reactor blog. Szép, áttekinthető, és letisztult.
Aztán a Yeshno. Ez is szinte tökéj.

De ez a Maximum Games. Egy NAGY FAIL!!!

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.14. 15:15:26

@MrMister: "Maximum Games HONLAPOT(!!!)." ezt mért emelted ki?

$a$ koma 2010.05.14. 16:43:54

@MrMister: Amúgy minden blog.hu alapsablont használ :) Najó talán a good-games jobban megvariálta annyira,hogy az szinte nem is látszik. De amúgy köszi, hogy ennyire érdekel a honlapunk és nyomon követed :) . Jah és ha egy teljesen új oldalt kell csinálni majd neked fogunk szólni, biztos nagy szakértelmed van :) Főleg,hogy neked 3 egyedi weboldalad van. Jah bocs az nem te vagy xD Szóval amig nemtudod,hogy mennyi munkát végeztünk vagy akár mások is egy alapsablon átvariálásán, addig a kommented a NAGY FAIL!! :D de köszönjük, ülj le, egyes :)

[SPARK] 2010.05.14. 17:22:02

@MrMister: Valóban ezt már én is észrevettem és $a$ nem akarlak megsérteni mert tényleg jófej vagy, de ez akkor is csak le lett szedve a netről sőt fizetős is (ha kifizettétek akkor bocsi...) de azért egy blog.hu-s oldal skinje sokkal inkább testreszabható mint egy Joomla Template. És én is kiállok a öbbiek mellett hogy ez nem blog hanem weboldal. Elnézést úgyéreztem mindenféleképpen le kell írnom!

MrMister 2010.05.14. 17:46:54

Hát most végigböngészgettem a blogokat, meg azt a Maximum Games HONLAPOT(!!!). Hát nem tudom. Az összes blog eléggé egyéni, és szép munka. Látszik hogy sokat dolgoztak vele. De ez az MG honlap, már necces téma.

www.shape5.com/demo/game_crusade/

Nemtudom ki mennyire veszi észre a hasonlóságot, de nekem rohadtul úgy tánik hogy ez egy tök alapsablon, néhány módosítással. Mi ez? Mert az tuti hogy nem egyéni.

Ha ők fognak nyerni, akkor én eskü falramászok, és körberöhögök mindenkit :D
Hogy egy ekkora maszlag lett a nyertes. Nah mindegy, én tuti hogy valameik szép és egyedire fogok szavazni.

Például ott van a Reactor blog. Szép, áttekinthető, és letisztult :)
Aztán a Yeshno. Ez is szinte tökéj.

De ez a Maximum Games...egy NAGY FAIL!!!

MrMister 2010.05.14. 17:48:13

@MrMister: hoppá elnézést. azthittem kitöröltétek az üzenetemet, mert nálam eltűnt egy időre :S
bocsi, töröljétek akkor ezt az uccsó kettőt...

MrMister 2010.05.14. 17:52:33

@$a$ koma: Felőlem szólhattok nekem is. De nem bírom az ilyen dolgokat, mint
1. ti beneveztek a LEGJOBB BLOG-hoz, és aztán ti nem is vagytok blog.
2. Teljesen alapsablont szerkesztetek át, miközben rengetek munka van azokban, amiket már felsoroltam.

Nem követem a honalpotokat, csupán én is rendszeresen használom a Joomla-t.
Tudom menyi volt az a munka. Ha jólsejtem 1-2 nap. De úgyis tudom hogy letagadod, de ez van.

Én akkor is körbefogom röhögni a Juniort, ha ez miatt ti nyertek. Mert tudjátok a buta ember, inkább külsőre megy, mint belsőre.

Pascal91 (törölt) 2010.05.14. 18:25:30

@$a$ koma: Nagy munka volt benne? Én az azért nem hinném.

MrMister 2010.05.14. 19:27:11

Miért van az hogy nálam eltűnnek a kommentek? :S

$a$ koma 2010.05.14. 20:47:46

@GaMeRkIsZi: Nem fizetős. És szerintem ez a blog-nemblog téma korábban ki lett fejtve.
@Pascal91: Nem volt benne nagy munka,nem mondta ezt senki. De igenis melóztunk vele.
@MrMister: A blog-nemblog kérdés meg lett válaszolva,olvass vissza. Amúgy ha tudsz olvasni és van szemed,mindenki alapsablont variál. El tudod ezt olvasni? Van szemed?. Remélhetőleg. Igen kb 1-2 nap munka volt vele. Miért tagadnám le? 2x18 órát melóztunk csak azzal,hogy különböző komponenseket szedjünk ki,írjunk át,szerezzünk meg stb stb... Pl a Joomla nem támogatja a livestream programot. Ezt fórumról fórumra írják. De killzone2 mégis megcsinálta. Szóval senki ne mondja azt,hogy nem volt vele semmi munka.

De tudjátok én ezt nemértem. Lesz majd egy bizonyos szavazás szombaton ahol mindenki eldöntheti kinek melyik oldal tetszik. És nektek egyénenként miért van bajotok velünk, a Maximum Games-el? Mit tettünk mi bárki ellen? Videókat csinálunk,híreket teszünk ki,LIVE adásokat tartunk. Mostmég nyereményjátékot is rendeztünk. Nekem nincs senkivel sem közületek bajom, de fordítva ez miért működik? Ha valamit tett az oldal ellenetek akkor inkább azt mondjátok.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.05.14. 21:19:04

@MrMister:
Az a baj, hogy VÉRESEN komolyan veszed ezt az egészet. Legjobb blog (vagy a Te kedvedért külön Legjobb Honlap vagy Legjobb Webldal) kategóriáról egyébként is a blogolvasók döntenek. Mi, szerkesztők fejenként 1-1 szavazattal tudjuk támogatni azt, ami nekünk tetszik. Ha nekem X tetszik, X-re szavazok, ha Y, akkor Y-ra. Ha azért mert a külső tetszik, akkor azért, ha a belső miatt akkor azért. Ha ezért én buta ember vagyok, akkor ez van.

Ha a MG nyerne, röhögj körbe nyugodtan mindenkit. Senki sem fogja hallani hidd el.
süti beállítások módosítása