Akik videókat küldtek be...

Kocka GamezZ - Harry Potter 5

2010.07.03. 10:45

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr842102578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.03. 11:55:21

Nem rossz videó, de Kalandjátékról még nem hallottál?:) Milyen véleménnyel lennél akkor a Syberia-ról?:D Illetve miért káromkodsz? A hangod ebben a videóban kissé halkabb volt mint a játék hangjai.
Egyébként 6/10. Csak így tovább!

darktom98 2010.07.03. 13:14:25

igen szerintem is hangosabb a játék mint a hangod, de látom hogy te is Power Director-t használsz, és ott lehet szabályozni, hogy melyik legyen hangosabb, szerintem 7/10

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2010.07.03. 13:21:43

Nem lett rossz a videód, csak a hang volt gáz, mert néha nem tudtam, hogy most melyiket mondod te, a játék magyar szinkronja miatt. :D

VeGaS 2010.07.03. 13:31:53

A 3. részben is egérrel kellet tolni a varázslatokat. Igaz ott csak kattintottál eggyet a tárgyra és megcsinálta az odaillő varázslatot.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.03. 17:52:05

Tudom,hogy halkabb volt,rossz volt a hangbeállítás és még több időmet vette volna el ha újraveszem :S És előfordul a káromkodás ^^" De igyekszem nem trágár szavakat használni a videókban!Szerintem nőneműként alapból nehezebbek az ilyenek :D A fiúk jobban benne vannak a játékos cuccokban xD

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.04. 12:02:27

@TaylorzZ: Pedig nem attól lesz egy videó sikeres, hogy valaki megmutatja a világnak, milyen változatosan tud káromkodni:). "Tudom,hogy halkabb volt,rossz volt a hangbeállítás és még több időmet vette volna el ha újraveszem :S"-Na ez a másik, Nem hajt a tatár, időd van, inkább dolgozz többet egy videón, minthogy például rossz hangminőséggel add ki művedet a kezeid közül. Nekem nagyon sokszor újra kellett vennem a szövegemet, mert sűrűn bakiztam, de úgy voltam vele, hogy addig veszem újra, amíg szinte tökéletes nem lesz. Még ismerősökkel is megnézettem előtte, hogy nem rossz e. Amikor rábólintottak, hogy rendben van, akkor beküldtem ide:). Szóval csak nyugodtan, formáld alakítsd amíg jó nem lesz.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.04. 12:17:32

Ezek már régebbi videók :D Azóta már fejlődtem egy cseppet :D Tudom,hogy nem hajt a tatár!De ez olyan dolog,hogy FreddyD is káromkodik még is több millió rajongója van.Szerintem időnként belefér!Természetesen nem buzdítás képpen, és ízlések és pofonok :] Van akinek így is tetszik!

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.07.07. 13:18:15

Tehát

- Az egésznek gameplay szaga van.
- Oké, hogy meg akarod mutatni, hogy sok a filmlejátszás meg, hogy milyen f*sza a magyar szinkron, de akkor is túl sokat vágtál be ezekből. Máskor inkább a te kommentárodból legyen több, minthogy ilyen bejátszásokból.
- Az égvilágon semmit sem tudtunk meg a játékról. Bemutattad az 1. 2 pályát osz' jóság van. Ez nem elég! Beszélhettél volna az irányításról (bővebben), a karakterekről, a játékélményről. Elmondhattad volna, hogy a játék teljesen nyitott, tehát oda mész a Roxfort környékén ahova akarsz.
- Adaptációként arról is beszélhettél volna, hogy mennyire hű a filmhez/könyvhöz.
- Összeszedetlen szinkron. Idő mint a tenger, ha elrontod kezdd előről ne kontárkodj.
- Nemtudom milyen mikrofonod van, de szerintem kb. 5 méterről beszélsz bele. Hajolj közel a mikrofonhoz!
- A játék hangosabb mint te.

Remélem tudtam segíteni.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.07.07. 13:25:51

Jah és még annyit, hogy engem az intrók alapjába véve nem érdekelnek, de a te intródban ez a kattogás szerintem ritka idegesítő volt.
süti beállítások módosítása