Akik videókat küldtek be...

Mr.Kacsa játékai: Split/Second játékteszt 2.rész

2010.08.06. 09:20

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr92186772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Franky2 2010.08.06. 11:49:11

Nekem nagyon bejött a videód mind a kettő fele és az értékelés is nagyon mutatós volt hát most én értékelem a te munkádat:9és fél pont/10 pont ez az első és a második videód összes pont száma azért vontam le azt a fél pontot mert az első videódban legalább egy percig ment a nevet egy erdőnél de láttam a fejlődés a második részben tényleg nagyon jó volt és várom a következő videódat.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.06. 13:00:39

ne is haragudj, de a hangminőség...nagyon rossz...mi az a berregő hang a videó alatt?

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.08.06. 13:29:45

Milyen berregö hangra gondoltál mert sem én sem TommyT nem haljuk a berregő hangot.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.06. 13:41:14

@Mr.Kacsa: az első versenynél...lehet az a játék "zenéje"/hangjai, csak behallatszik a mikrofonba...

VeGaS 2010.08.06. 15:27:33

hát Franky2 fogalmam sincs hogy adhattál erre 9.5-öt.... rengeteg a magyartalan mondat, szó pl. akkó... hatalmas hangkülönbség az intród (ami nagyon nagy munka lehhetett azzal a 2 db képpel) és a játék illetve a beszédet hangja között. a beszédedből amúgy alig értettem valamit. rengeteget recsegett , belefújtál vagy 6 szor... én nem tanultam angolt, ennek ellenére nagyon gyanús egy-két szó... csak egyszer néztem meg de teljesen olyan volt mintha 1 szer vagy 2 -szer vágtál volna. ezzel nem is lenne semmi gond ha nem lenne tele hibával. semmi beleélést nem tanusítottál szerintem a videódban, izsonyatosan unalmas az előző résszel egyetemben. aztán engem pl. nem érdekel, hogy milyen kocsival tolod a különböző játékmódokat. majd hal valaki megveszi magának akkor, tapasztalja ki neki mi tetszik. ja és egész videóban mintha esne az eső körülötted .4/10.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.08.06. 15:58:32

Rettenetes a hangminőség, én emiatt nem bírtam végignézni, de maga a játék bemutatása viszonylag jó. 5/10

darktom98 2010.08.06. 20:30:25

@VeGaS: köss a betonba ne belé! xD
nah szóval "majd hal valaki megveszi magának akkor, tapasztalja ki neki mi tetszik,, öregem ez egy játékbemutató ahol bemutatja hogy szerinte mivel érdemes menni mert ő már kivitte, nem úgy mint szerintem te (de ezt csak feltételezem)
amúgy ez nem az introjuk, az intro-t azt együtt készítjük
nah de a videóra visszatérve: szerintem egész jó volt ezért 8/10

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.08.07. 20:16:37

@VeGaS:Most VeGaS ennyi erövel minden videós lehuzhatja a rólot mert mindegyik játékbemutatós a saját tapasztalatait mutatja be a játékokba mert én már végigvittem a játékot és az autókat amiket ajánlóttam nem hülyeségböl mondtam hanem azért mert én szerintem azok a legjobbak azokra a a verseny tipusokra
süti beállítások módosítása