Akik videókat küldtek be...

Dark Gamers - X-men Origins Wolverine videóteszt

2010.08.25. 08:40

Videó előtti megjegyzés: A videókat továbbra is Othi rakja ki, és azért írom át a szerzőt magamra ha értékelek, hogy ne kapjon ennyi mailt és tudjam figyelni, hátha van-e galiba a kommentelők közt. - V

"Az egyik néző felfedezett egy hibát benne mégpedig azt, hogy a Szavatosság helyett azt írtam, hogy Szavtosság, pedig sokszor átnéztem." TommyT

Értékelés:
Egy perces intró... túl hosszú véleményem szerint. A videó 10%-át teszi ki. A mikrofonod minősége nagyon, nagyon gyenge. Végig nagyon hangos a zaj benne. Zajszűrd, mert tényleg zavaró tud lenni. Az angolkiejtésed még nem a legjobb, ahogy néztem. Eléggé sok a szünet a kommentárban, mely így összeszedetlennek tűnik számomra. Improvizálsz? Ez érdekelne. Valahogy a hangod olyan monotonnak tűnik... miért? A játékélmény lehet számodra rossz, de ez a célja, hogy non-stop akcióval dobjon meg a játék, hogy ne unatkozz. Értékelés: nem rossz, de szerintem a kinézete lehetne jobb majd!
Összefoglalva: rövidebb és halkabb intró, jobb hangminőség, összeszedettebb és "élőbb" kommentárt javaslok neked!

Visor

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr552213026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martinboy 2010.08.25. 09:03:14

én játszottam a játékkal a végére sztem monotonná válik a folytonos bunyózás:(

Déwisz 2010.08.25. 10:17:44

Nos a bemutatóban kisebb nagyobb hibák előfordulnak ezeket felsorolnám de ne vedd a szívedre ha esetleg durván fejezem ki magam.
Hasonlóságot véletm felfedezni Wolfi X-men es videója és a te videód között első 4 percben van kb. A második hogy monoton a hangod és kicsit mintha nem is érdekelne ha tanácsolhatom inkább hangsúlyozd túl amit mondani akarsz és akkor lesz jó ( lásd : Wolfi, Senshi, Rainse stb... ). A kép minőséggel volt még bajom bár erről nem tehetsz pedig HQ ban néztem a másik pedig említetted hogy ha más ruhát húzunk ha főhősre akkor ez elsz : öööö mi is lesz? a képen nem igazán láttam hogy mit akarsz mondani. Aztmondom folytasd, elsőre nem a legjobb de aztgondolom rosszabat is bőven láttunk már ha ezeket kijavítod szerintem nagyon jó videókat állíthatsz ki amenyiben folytatod . Hajrá!! :)))))

VeGaS 2010.08.25. 15:18:58

ez szerintem egy hatalmas koppintás volt. Wolfi videóját 5-ször, egymás után megnéztem annyira lekötött. de ez.... ugyanaz a szóhasználat, szófordulatok, szinte ugyan az a szöveg, ráadásul amikor Logan megérkezik a játék elején, az 500 000 000 000 km -es zuhanásból, na azok aztán szóról szóra ugyan azok voltak. rengeteg beszédhiba, magyartalan mondat, magyartalan szavak:("vót"),("máá"). az intrónál van fantázia, csak éppen a kép 1/4-ében megy az intró. volt egy pár nem magyartalan, hanem értelmetlen szó: "sziklafelmegmászás", "bugyborékeól". beszélhettél volna az átvezető animációkról, amik eszméletlen, totál, királyul néznek ki. mondhattál volna egy pár szót a játék történetéről, közölhettél volna velünk egy pár érdekességet. pl: a főhősünknek a bordái is fémből vannak, amit a játékban is megfigyelhetünk. 3/10

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.08.28. 15:50:58

Akkor nem csak nekem volt déja vu feelingem. :)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.08.28. 19:29:06

Csak azt tudom elmondani, mint az előttem szólók. Ez a videó Wolfi videójának lebutított változata. Kár a tárhelyért
süti beállítások módosítása