Akik videókat küldtek be...

Abydos - Need for Speed World - Első látásra HD

2010.08.28. 10:16

Értékelés:

Hoppá, egyből jó minőségű videó! Hoppá, egyből egy idősebb hang! Máris pozitív érzéseket keltesz bennem, barátom! Élő kommentálás! Vágás nélkül! Nem hittem volna, hogy valaki az én utamat követi! Látszik, hogy neked megy az improv. Meg kell, hogy mondjam, hogy ez a játék egyre jobban érdekel, ahogy mutatod be szép fokozatosan. Tudnotok kell, hogy én NFS-téren a Hot Pursuit-et (NEM az újat!), a High Stakes-et, a Porsche 2000 PS1 verzióját, illetve az Underground 2 PC és GBA változatát végigtoltam, szóval mondhatjuk, hogy van némi tapasztalatom :)
Nálad hiányoltam egy kis intrót. Igaz, én is hanyagoltam mostanában a videóknál... bagoly mondja verébnek!
Tovább nézve a videót: látszik, hogy te az autós játékokhoz értesz. Ez jó! Néhol egy kicsit zavaró volt, hogy csendbe voltál, de hát meg kell érteni, hogy játék közben kommentáltál, és azért valamire figyelni kell! Ahogy néztem, ez a kocsi egy Nissan. Ha ez egy 240SX, akkor hurrá! Más is nyúzza kedvenc NFSU2-s kocsimat!
Összefoglalva: bár kicsit akadozó volt a kommentár - jogosan! - a videó tetszett, és a játék iránt kíváncsi lettem. A célod elérted a videóval. Gratula!

Visor
 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr302186760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.08.28. 10:32:56

Köszönöm az értékelés :) Azért tudom, hogy hol vannak benne a hibák, hol mondtam hülyeséget (Pl csak két versenyt kell lenyomni egyszemélyes módban, utána jöhet a multi) stb.

ateszka1 2010.08.28. 13:08:14

en szeretem a videoidat es a mafia 2 is jo volt igy improvval.

Dj_Demon 2010.08.28. 13:19:27

Sztem tökéletes video lett:DGrat hozzá!

Navajonki 2010.08.28. 15:28:37

Te valami térítő lehetsz... a videóid miatt megszerettem a Dragon Aget és most a NFS World-öt is :D

fxcpr0 2010.08.28. 16:08:10

Próbáltam a bétát és szerintem nagyon gagyi volt.
Legfőképp azért élvezhetetlen, mert rengetegen csak tönkreteszik a versenyed, és sokan úgy laggolnak, hogy sosem tudod pontosan hol is vannak most.

2 Singlet kell lenyomni, ahogy azt mar írtad, és utána jöhet a Multi.
Amúgy jólcsinálod az improvizálást, neked felesleges is előre felvenni a dolgokat, és utána szinkronizálni.

2010.08.29. 00:58:55

Basszus, milyen mocskosul régen NFS-eztem már... akkor is az Underground 2-vel... kezdem elfelejteni, milyen jó játékok vannak már manapság :) amikor mondtad, hogy ez ingyenes MMO, ne tudd meg, mekkorára guvadtak a szemeim :D a videó pedig jó, csak így tovább :)

eXertee 2010.09.04. 18:41:30

a videóval 2 problémám van. a hangsúlyozás, és az, hogy nagyon halk...

eXertee 2010.09.04. 18:48:08

@eXertee: oké, most már végignéztem. (nekem végig halk a videó, de lehet hogy ez megint csak a hangfalam miatt van. amit nem muszály, azt hangosan végignyomja, de ami fontos lenne, az álltalában mindíg halk..) a videó tényleg szép munka. HÁT még elsőre! később már a hangsúlyozásba is belejöttél..:) tényleg szép munka...;)

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.09.09. 12:02:00

Teljesen ingyenes lett a játék, tehát mindenki számára elérhető mind az 50 szint!

@eXertee: A hangerőt fülesre optimalizálom, legalábbis arra próbálom, mert a mikrofonomnak van egy rettenetesen rossz búgása, ha hangosabban hagynám, akkor bizony fülessel megőrülne az illető, hangfalra így viszont nehéz jó hangerőben felvenni.

bNNz 2010.10.07. 13:35:43

őmm. Abydos! Multi versenyt 2-es szint után játszhatsz :) Amúgy jó a videó.
süti beállítások módosítása