Akik videókat küldtek be...

Játékbemutató/ Hidden and dangerous deluxe (2)

2010.09.01. 20:48

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr972252970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tazy™ 2010.09.01. 21:01:31

Hali!
Tudom, hogy építő hozzászólást valószínűleg csak a videó végignézése után lehet mondani, de sajnos én 1 percig bírtam. A hang minősége (zúg és a hangod nagyon "doboz" hatású), és a videó szaggatása miatt számomra csak 1 percet ért. A videó tartalmáról pedig majd ír az, aki végig is nézi:) Viszont szerintem máskor ezeken javíts, mert valószínűleg nem csak engem zavar:)
U.I.: Természetesen ez most nem akart nagyon nagy leszólás lenni, ezeken felül még lehet jó a videó, de azt már nem tudhatom:)

fxcpr0 2010.09.03. 21:18:19

Én végignéztem. A hang tényleg eléggé ratyi minőségű, és nagyon szaggatott is a játék, de legalább mindig beszéltél, még ha néha ugyan arról is. Kezdésnek nem olyan rossz, de legközelebb valami kisebb gépigényű játékot válassz, vagy oldd meg, hogy ne szaggasson. :)
süti beállítások módosítása