Akik videókat küldtek be...

Gamecsászár- SWTFU

2010.09.04. 09:58

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr622231355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.04. 10:24:32

Ezt én is be fogom mutatni, csak a ps2 változatát.
A videó hangja egész tűrhető volt, ahhoz képest, hogy fényképezőgéppel vettétek fel.
Tényleg kicsit sokat beszéltek, de nem volt olyan rossz hallgatni.
Sok dolgot nem tudok mondani erre.
10/8

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.09.04. 11:18:29

jó kis videó...én a PSP verzióról akarok majd írásos tesztet csinálni :) a hang nem rossz, ez tény :) látszik h értesz a játékhoz, sok info-t közöltél. Tetszett :)

$a$ koma 2010.09.04. 21:31:27

Nem annyira gonosz de meg kell ölni a megmaradt jedi-ket?:D Meg sztem maradjunk magyarok hamár magyarok vagyunk és a game az legyen játék :) Ezeken felül egész jó videó.

martinboy 2010.09.05. 07:58:40

hosszúra sikeredett:(

azt meg tudnátok mondani hányféle képpen lehet végigvinni?nem nagyon néztem a videót:(am én eddig 2 fajta végigjátszást találtam

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.09.05. 09:09:57

@VIDEACITY5: @Je m'appelle Théo: Köszi!
@$a$ koma: Semmi :D, ember! Starkiller egyáltálán nem gonosz, csak Véder ezt nevelte bele!! Am sztem ha az apja nem hal meg akkor tőle tanult volna, miután nagyobb lesz! Ő nem jó szívvel, vagy örömből öli meg a jediket, hanem mert ez a küldetése, ha nem tenné, ott ölné meg Vader helybe!

@martinboy: Hosszú, hosszú. Úgy is mondhatnánk, hogy tartalmas :P...
Hogy érted, hogy hányféleképpen lehet végigvinni?

2010.09.05. 09:15:54

@PJ (GCS): Szerintem úy értette, hogy hány befejezés van. A ps2v változatában 2 befejezés van, a végén, amikor a halálcsillagon áll előttünk az Emperor, és Darth Vader, akkor el kell döntenünk, hogy kit támadunk meg. Én mindig az emperort támadtam, de egyszer kipróbáltam a másik lehetőséget.
Az egyik haverom azt mondta, hogy mindkét esetben meghalunk, de nem.

$a$ koma 2010.09.05. 10:14:06

@PJ (GCS): A feltételezés az apjával kapcsolatban jogos, de csak feltételezés. És véleményem szerint ha az még nem is gonoszság,hogy meg kell ölnie a jedi-ket,az viszont már utal valamire,hogy talán mindegyiknél(erre pontosan nem emlékszem),de van "fatality",ami sok esetben *khm* durva *khm*. Ahol fordulhatna a kocka az Shaak-Ti mesternél lehetne,de ez már saját vélemény.Amennyiben a lényeget vesszük akkor is igazad van én csupán a szöveg ezen ellentétére utaltam. Lehet hogy tényleg nem gonosz,de akkor ez nagyon lassan esik le neki:DMásfelől meg a végén még mi is rásegíthetünk az egyik vagy a másik oldalra. És miért semmi ":D" ?

martinboy 2010.09.05. 15:02:12

@PJ (GCS): végkifejlet-re gondoltam csak nem tudok fogalmazni:D.ugye a végén amikor elverjük Dart Védert akkor ott az a öreg trotty aki ontja rendesen a villámokat.én 2 megoldást találtam.1:odamegyek az öreghez sz@rrá verem és nyerek.2:leugrok ott van az agyonvert Véder, sisak nélkül.ott őt verjük el.

2010.09.05. 16:50:27

@martinboy: Erről beszéltem. Ha a trottyot támadjuk, mi halunk meg, de létrejön a lázadók szövetsége. Ha Védert, akkor (emlékezetem szerint) mindenki meghal, kivéve minket. De csak egyszer támadtam meg Védert, szóval nem igazán értettem, mi történt.
A kettesben állítólag az történik, hogy Starkillerrel vagyunk, mivel leklónoztak minket az egyesben. Azt hiszem.

martinboy 2010.09.05. 18:29:20

@VIDEACITY5: csak elmagyaráztam neki mert ő nem tapasztalt semmi ilyesmit:)

am a 2-ről nem tudok semmit kis infót mondhatnál :D
te játszottál vele?

2010.09.05. 18:54:56

@martinboy: Nem, mert még nem jelent meg.
A sztorit egy haveromtól hallottam, ő pedig egy interjútól nézte. Többet nem tudok.
süti beállítások módosítása