Akik videókat küldtek be...

lecsapok: Bad Day: L.A. (1-3.rész)

2011.10.04. 00:00

A többi rész eléréséhez kattints a "tovább-ra"

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr813217468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tojas01 2011.10.04. 12:04:57

Nem néztem végig, de az első videóról(6 percig néztem még) mondanék véleményt:

Igaz hogy a videók hosszúak, de ne 3 perces legyen az intród. Meg nem is volt a zenéhez illő annyira. Meg attól, hogy első bemutatód, nem kellett volna megmutatnod a polcodat hogy nézd már nekem vannak filmjeim méghozzá eredeti meg hasonló:D. Kezdtem megijedni, hogy végig mutatod a telepítést de szerencsére nem. Ami engem nagyon idegesített az a hang. vedd lejjebb a játék hangerejét sokkal, mert alig lehetett kivenni (amit eddig megnéztem) hogy mit mondtál.

tojas01 2011.10.04. 12:12:49

u.i.: Plusz elmondhattad volna hogy kinek a fejéből pattant ki ez a játék :D

lecsapok 2011.10.04. 15:42:01

@tojas01: köszi a kritikát majd legközelebb jobban odafigyelek ;) az intróm azért lett ilyen hosszú mert ez volt az első videóm és az mégiscsak valami különleges ^^ majd lesz második videóm is, remélhetőleg lesz rá időm...

syforceHUN 2011.10.04. 16:10:51

biztos,hogy bady day a pontos neve? (az y-t kell figyelni a bad után)

lecsapok 2011.10.04. 16:39:11

tényleg xD elírtátok :) a pontos neve Bad Day L.A.

syforceHUN 2011.10.04. 19:12:38

@Borsesz: :) AMÚGY TÖBBSZÖR IS ELŐFORDULT MÁR :d

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.10.04. 19:30:36

@syforceHUN: Mármint, hogy a "Bad" helyett "Bady"-t írunk, vagy figyelmetlenségből helyesírási hibákat ejtünk?

lecsapok 2011.10.04. 19:38:40

köszönöm :) amúgy a szerkesztő urak mit gondolnak a videókról? mert azt már hallottam hogy hosszú az intró meg hogy halk a hangom,mert elnyomja a játékzaja... más negatívum vagy pozitívum? o.O építő kritikát szívesen fogadok ^^

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2011.10.04. 19:51:05

@lecsapok: Szerintem korrekt bemutató, de mondjuk tényleg elnyomja a játék a hangod. Bővebb értékelést most nem tudok írni...

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2011.10.09. 13:35:10

Figyeld.Nem akarlak rögtön leírni mert első videó meg minden,de engem nem fogott meg.A stílus amivel beszélsz a játékról nekem ami feltűnt.Nem értem minden ebszélsz róal ilyen lekezelő hangnembe,és ha nem tetszik(ez a jó játék) akkor miért kritizálod.A fordítás egyébként meg szerintem tökéletes,nem értem mi bajod vele.
Ezen már csak javítani lehet.
Az egyetlen jó amit el tudok mondani,hogy a videó szerkezetileg jól van felépítve,jól mutat minden,jól van összevágva.

lecsapok 2011.10.10. 15:13:02

@Rockerlevi®: köszönöm a komit, a következő bemutatómnál megpróbálok jobban odafigyelni a hangnememre meg minden másra amit mondtál... a játékot elvileg úgy kezdtem én is hogy ez egy jó játék de miután kiveséltem rájöttem hogy még sem az de ebbe ne menjünk bele mert mindenkinek más tetszik ;) a vidim szerkezetére meg próbáltam odafigyelni hogy ne legyen összevissza, örülök hogy ez legalább jó lett!! amúgy így utólag én se adnék többet mint 3/10 a bemutatómnak xD ha szabad magamat értékelni ^^

Ernő88 · http://varazslatosmesefilmek.blog.hu 2011.11.10. 16:22:52

Jó ez a videó is lecsapok, csak picit lehetne rövidebb az intro ;) Amúgy nekem tetszett!!!!! XD
süti beállítások módosítása