Akik videókat küldtek be...

Lapocka Videos - Need for Speed World Videobemutató

2012.01.12. 00:00

Nézzük Lapocka mai videóját:

Pozitívum: 
+ LP intró zenének...az én szívem már dobbant :D
+ a kis NFS visszatekintés az elején hangulatos volt
+ mostanában gyakori a World bemutatás, de ezt leszámítva érdekesen bemutattad.
+ kellemes hangod van

Negatívum:
- egy kicsit hangos a háttérzene
- "a játékot az EA adta ki"...nem EA, hanem "Í-éj"-nek ejtjük, ha jól tudom :)
- kicsit gyakorolni kell még a szövegelést...kevesebb töltelékszó és szóismétlés, ami még feldobná a videódat
- a vége felé elég folyamatos a gameplay...jobb lenne, ha több részletet ill több bevágást mutatnál

Összességében nekem tetszett a videód és remélem a továbbiak ettől MÉG jobbak lesznek. Gratulálok! :)

Théo

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr713534664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(Tom) 2012.01.12. 18:49:17

Jó videó, de most vagy én hallom rosszul, vagy télleg 'níd for spíd' nek mondod?(nem beszólni akarok) én úgy tudtam h a speedet szpíd(valahol szpid) nek ejtik,a spíd nekem még új, de am jó a bemutató!

Lapn'Look 2012.01.12. 19:18:02

@(Tom): Én azt szpíd-nek mondom, de lehet hogy a mikrofon viceelődik velem :)

@(Théo): Köszönöm az értékelés, de már az előző videónál is ez volt az intrózene :)

the killer master 2012.01.12. 22:49:09

Nem szeretem a tütü-s (igzdéé) játékokat, de a videód meghozta a kedvem ehhez. Úgyhogy most megyek Skyrimezni. Jó lett, kifejezetten tetszett :Đ

Adosremus 2012.01.13. 22:03:07

Ahogy Théo mondta: "kicsit gyakorolni kell még a szövegelést"
Szerintem is mert az első 2 videómnál nekem is ez volt a baj.
Szerintem vedd fel a videót és utána amit akarsz mondani leírod egy lapra és jobban fog menni.
süti beállítások módosítása