Akik videókat küldtek be...

WarRock bemutató

2007.11.13. 14:35




Razor elkészítette első videóját.

185 komment

Címkék: rock war razor warrock

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr99227766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeketeLovag 2007.11.13. 21:18:54

EnVenom neked is elküldtem ha te tudsz adni 1 regizett frapset azt is megköszönném.

Szentfazék 2007.11.13. 21:20:07

Privátban? öhmmm
Még kicsit nub vagyok szal azt hol tudom megnézni?

FeketeLovag 2007.11.13. 21:21:36

ezt én se toom. De a beállított emailodra ment egy levél.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.13. 21:33:14

Fekete de sajnálom de törlöm a kommentedet(akármikor akárki felhasználhatja) küldd el neki E-mailben

Venompapa 2007.11.13. 21:34:27

FeketeLovag: Emailt megkaptam úgyhogy nemsokára küldöm a választ a linkel.

FeketeLovag 2007.11.13. 21:39:06

Athemil. kösz pont kérni akartalako hogy csak ő tudjon.

Venompapa 2007.11.13. 21:49:20

FeketeLovag: mail ment a cimmel. Jó videózást.

Frank a Tank 2007.11.13. 21:50:15

Neee... Bazzeg mikbe kötsz bele...

Darellus 2007.11.13. 22:03:52

Én is játszottam fele és már nincs ingyen.Ha nem fizetsz érte akkor alég ritkán enged be és a játék szinte BF 2 kicsit átalakítva.Egyébként ez szar játék.Olyanok vannak benne hogy egyszerre lövitek le egymást az ellennel.Ilyen kicsit lehetetlen.Na meg a laggos török serverek.Már belelőttem 2 tárat de mindig lő és én halom meg elöbb...aztán ki írja hogy megöltem kb 10 sec múlva és tényleg akkor hal meg.Egyébként ebbe Semmi MMO nincs csak kapod a rangot meg rangjelzést a neved mellé.De nem leszel tőle se erősebb se több fegyód nem lesz csak ha fizetsz.Szóval ez lopott fos.

FeketeLovag 2007.11.13. 22:05:38

EnVenom küldtem neked privit válaszolj pls.

Venompapa 2007.11.13. 22:11:07

Fekete lovag: válasz ment. egynlőre em tudom milehet a gond. továbbiakban itt kérj valakitől segítséget mert én már húzok elfele aludni. úgyhogy jóét mindenkinek.

FeketeLovag 2007.11.13. 22:12:49

Ok. Ő. Kértem tőlük (2 személytől) regisztrált Frapsot megkaptam mind 2 helyről. Felraktam rákattintottam az exére homokórázott egy darabig aztán semmit nem csinált. Bármi ötlet hogy mi lhete baj? És hogy hogy lehet kiküszöbölni.

zolee144 2007.11.13. 22:41:32

Üdvözlet !!!

Pár szó a videóhoz:

Előszöris ez egy ingyenes játék és ahoz képest nem is olyan rossz.
Másodszor: tény hogy tele van bugokkal, de ez nem ott merül ki hogy a medkites filában nem lötyög a cucc, ha ugrunk.
Néha tényleg iszonyat idegesítő a játék, de el lehet vele tölten órákat....x)

am nem volt rossz vidi :D

Abydos · http://abysan.com/blog 2007.11.13. 22:50:53

Ha ingyenes és igényes és nagyon jó FPS-t akartok, akkor america's army. Ott minden van. Beragadó stukker től kezdve amit akarsz. Részletek kivannak dolgozva, ejtőernyős missziók, rangok. Mi kell még !? Ahoz képest a WarRock eláshatja magát...

Ragweed 2007.11.14. 00:07:32

Ez a videó egy szánalom... A Warrock az ingyenes MMOFPSek közül a legjobb szerintem.
Bár nem hiszem, hogy egy 10 éves kisfiú véleményére valaki is adni fog...
Nem értem, hogy akinek nincs érzéke a játékhoz az miért abban keresi a hibát, és beleköt minden olyan hibába, ami nem befolyásolja a játszhatóságot/játékélményt...

Kadabraaa 2007.11.14. 00:42:46

Most divat lett mindenkit fikázni, aki nem FreddyD? Sztem nagyon poén a vidi:) Infravéna rulz, de azon is röhögtem, hogy "most nem lassítom le, aki nem szemfüles, az lemarad":D

Sztem ez a vidi ott van, csak így tovább! A hangod kicsit fura, meg néhol NAGYON FreddyD stílusa köszön vissza, de szerintem idáig az egyik legpoénosabb vidi ezen az oldalon:) RazoR Rulz:D

Szentfazék 2007.11.14. 09:24:14

^^
Jönnek a negatív kritikák rendesen.De szerencsére volt pár megjegyzés aminek örültem.A fikázóknak meg itt-ott igazuk van.
A játék ELVILEG nem rossz, de egy koppintás az egész (SZVSZ)...

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.14. 10:16:44

az igaz hogy koppintás csak nem az elején magyaráztad el hogy " egy szokásos BF séma"
szerintem jó lett csak inkáb ilyen nem igazán zavaró bugokat mutattál be :)
kezzdésnek nem rossz :)

DrSzolon 2007.11.14. 12:12:14

több mint száz komment? ez durva

Alex Mahone 2007.11.14. 14:08:57

najó
most megmondom hogy szerintem nem kéne mindenkinek ilyen videót csinálni, ez is nagyon erőltetett volt, meg másoknál is ezt az erőltetett koppintást véltem felfedezni
persze ez csak az én véleményem...

FeketeLovag 2007.11.14. 14:10:35

Kértem 2 személytől regisztrált Frapsot megkaptam mind 2 helyről. Felraktam
. Rákattintottam az exére homokórázott(a kurzor.)egy darabig aztán semmit nem csinált bármi ötlet hogy mi lehet a baj? Segítsetek pls!ölni

FeketeLovag 2007.11.14. 14:11:15

sry az ölni miatt véletlen volt.

vadam93 2007.11.14. 14:18:03

a warrock 1 ***** nekem nem tetszik és mindig szaggat és sehol sincs hely ahol játszani lehetne

Szentfazék 2007.11.14. 14:52:09

@vadam93
A szaggatás vagy a nated vagy a géped hibája lehet,hely meg van csak pár oldalt kell lapozni vagy berakni a szűrőt és csak olyat fog mutatni ahova beszállhatsz.

hke12 2007.11.14. 15:25:59

Olyan messzire senki nem tud gránátot dobni.
A kondenzcsík nem a test gyorsasága miatt van!
Osztom a véleményt,hogy nem kéne minden b**i
f***nak videót készíteni, mert jó játékokba is belekötnek!

h4tred 2007.11.14. 15:34:58

Kedves Razor... ha szabad megkérdeznem...hány éves vagy? Örülnék ha őszintén válaszolnál...előre is köszönöm. Üdv. h4tred

h4tred 2007.11.14. 15:49:50

Nagyon zavart a videóban az a megjegyzés, hogy a kondenzcsíkot a dobás erejével kapcsolta össze...ez nem így van...hanem: A kondenzcsík amiatt keletkezik, hogy a levegőből kicsapódik a vízgőz a nagy nyomás miatt (nelyet sugármeghajtású repülőgépek is okozhatnak), mellette apró jégkristályok is keletkeznek. :)

U.I.: A "nagy szart" duma emlékeztetett egy gyerekre, akit freddyD is megemlít a rosszpcjatekok.blog.hu-n...itt van:
www.indavideo.hu/video/Fahrenheit_a_ps2-k_rossza
(figyeljétek meg a hangját, meg a szövegét...)
Remélem nincs igazam... üdv. h4tred

Szentfazék 2007.11.14. 16:12:53

Tudom a kondenzcsíkot rosszul mondtam, de a videót nem előre elkészített szöveggel mondtam hanem úgy ahogy jött szóval itt-ott vannak hibák.A golyó helyett meg töltényhüvelyt kellett volna mondani.
Ha arra célzol ,hogy én vagyok ő akkor nincs igazad.
És 11 éves vagyok :D

Venompapa 2007.11.14. 17:06:06

Hali. Letöltöttem a játékot gondoltam kipróbállom de lenne egy kérdésem. Ha felbontást áttálitom akkor az miért nem változik? Vagy csak a menü megy álandóan ugyanabban a felbontásban és csak amikor játékba kapcsolódok akkor vált átt?

FeketeLovag: továbbra sem tudok segíteni. Nekem rendesen elindul a fraps telepíttője. szvsz nálad zavar be valami.

Na · http://pspxmb.pspuae.com/ 2007.11.14. 17:44:58

Korodnál fogva angolsággal nem foglalkozok,hévi trúpör(hevi:),de érdekes dolog INFRAvénásan bevenni a medikitet:INTRAvénásan már lehet.A szaggatás nem látsszott,de bénán lőttél:)Na jó,még elment!XD A videó korrekt nunka,szép volt,grat!!!Csak így tovább!XD

Shapeshifter 2007.11.14. 18:01:57

Gondolom kritikákat vársz. Akkor tessék:

A hangod idegesítő, de fiatal vagy, ez no prob. Ez egy qrva jó játék szerintem, ilyen kis apró bugokat kereshetnél bárhol. Ez a lötyögés meg... hát ne haragudj ennyire fontos??? te az ilyen kis csilli-villi-re mész? melyik játékban láttál olyat hogy oldalra nézel és mozog bármi is a kezébe. látszik h programozáshoz nem értesz. ezt a videót szerintem te nem is akartad megcsinálni. a játékkal szt játszol, és neked is tetszik, csak gondoltad húú de jó lesz csinálok egy ilyet és a kedvenc játékodat lehúzod. na hát az én vélemény az hogy szánalmas. nem akarok ilyen durva szót használni, de muszáj :)

GeRm@N 2007.11.14. 19:55:24

mondjuk nem tudom.. a videóval és minőségével semmi gond.. és az előttem lévővel eggyetértve, kitérdekel a lötyögés??? XD
másik taktikai játék... a "panzerfaust" arra való tudod hogy tankot és egyébb nehéz járművet kilőjj vele, amit pl. a könnyű gyalogos nem tud.. nem arra hogy esztelen lődözzél vele..

Athraxx 2007.11.14. 20:52:07

Néha kicsit "szörszál hasogatós érzete" van a videonak.. Warrock szerintem nem olyan rossz játék..mi régen amikor még béta volt nagyon jókat játszottunk vele :-)

kajla · http://kajla.eu 2007.11.14. 20:52:08

ingyenes game??????
mert ha az, nem annyira rossz, ahhoz képest

kajla · http://kajla.eu 2007.11.14. 20:57:28

jól van megvan, nem kell, hogy válaszoljatok.
UI.: a regnél a felhasználónévnél a letter meg a number magyarul betű meg számot kell, hogy tartalmazzon a név + nicknév + jelszó (6-10)

kajla · http://kajla.eu 2007.11.14. 20:58:26

kajla2 a nevem benne(ha végre letöltöttem!)

GeRm@N 2007.11.14. 21:02:16

amúgy a vidi neve, Bemutató!!! Ahoz képest, szinte be se mutatja a játékot, hanem hibákat keres benne.. Istenem! ha azt írod hogy bemutató, akkor ne apró észrevehetetlen hibákat mutass be!

Endrow 2007.11.14. 22:01:47

SOSE MUTASS BE OLYAN JÁTÉKOT AMIT MÉG NEM ISMERSZ!

Egy az hogy 6 féle játékmód van, kettő; a heavy troopper aknavetővel messziről is ki lehet lőni az ellenséget, (csak szarul céloztál, több méterrel mellé lőttél csak a füsttől nem látszott) a gránát nem szikrázik, nem húz maga után füstöt, ezt nemtom hol láttad. három: ehez a játékhoz minimum 18 évesnek kellene lenned hogy játszhass, négy: Örülj neki hogy egyáltalán néha lötyögnek a dolgok a fegyón meg ilyesmin. öt: ez egy kibaszott jó játék ráaásul TELJESEN INGYENES, hat: Ne mondd hogy én nem ismerem ezt a játékot mert ez az egyik kedvencem, hét: a gránátos azért nem robbant fel amikor rád dobta mert elfutott több méternyi távolságra és a gránát nem nagy htótávolságú. nyolc: Te egy fasszopó kis geci pöcs vagy és kibaszott szarul célzol. Nos csak ennyit akartam mondani. Jah és ne mondd hogy én se ismerem mert már több éve játszok.

Endrow 2007.11.14. 22:04:19

egyéként innen tölthetitek le: warrock.net nagyon jó játék és full ingyen van. van egy csomó map is. a bombásnál lehetsz terrorista is stb. Csak sztem ez a pöcs szart se ért ehhez a játékhoz. Max 3 napja játszik (ha másról nem, a lövéspontosságáról kiderül.)

Endrow 2007.11.14. 22:05:10

SOSE MUTASS BE OLYAN JÁTÉKOT AMIT MÉG NEM ISMERSZ!

Egy az hogy 6 féle játékmód van, kettő; a heavy troopper aknavetővel messziről is ki lehet lőni az ellenséget, (csak szarul céloztál, több méterrel mellé lőttél csak a füsttől nem látszott) a gránát nem szikrázik, nem húz maga után füstöt, ezt nemtom hol láttad. három: ehez a játékhoz minimum 18 évesnek kellene lenned hogy játszhass, négy: Örülj neki hogy egyáltalán néha lötyögnek a dolgok a fegyón meg ilyesmin. öt: ez egy kibaszott jó játék ráaásul TELJESEN INGYENES, hat: Ne mondd hogy én nem ismerem ezt a játékot mert ez az egyik kedvencem, hét: a gránátos azért nem robbant fel amikor rád dobta mert elfutott több méternyi távolságra és a gránát nem nagy htótávolságú. nyolc: Te egy fasszopó kis geci pöcs vagy és kibaszott szarul célzol. Nos csak ennyit akartam mondani. Jah és ne mondd hogy én se ismerem mert már több éve játszok.

egyéként innen tölthetitek le: warrock.net nagyon jó játék és full ingyen van. van egy csomó map is. a bombásnál lehetsz terrorista is stb. Csak sztem ez a pöcs szart se ért ehhez a játékhoz. Max 3 napja játszik (ha másról nem, a lövéspontosságáról kiderül.)

bocs ha 2szer küldtem el!

Venompapa 2007.11.14. 22:14:50

Endwor sztem nemkell ezért így lehordani.
Talán első videója ami nemjól sikerült és a játék kiválasztása sem volt jó. Sztem tanult a hibájából. Máskor jobbat csinál.

Amúgy énis letöltöttem a játékot. Még nem tudtam kipróbálni mert ma egész este vacak a netem :S
Szal a kérdés még fent áll. Ha optionsban felbontást váltok akkor miért nem változik? Vagy csak amikor belépek egy játékban ott érvényesül a menüben ugyanaz mindíg? köszi a választ előre is.

Venompapa 2007.11.14. 22:16:39

Na elnézést a neved elírtam szal Endrow.
És nem játékban hanem játékba :D kezdek álmos lenni :)

zolee144 2007.11.15. 08:19:07

Endrownak szeretnék válaszolni, mert szerintem nincs teljesen igaza...
A War Rockban igen is nagyon sok hiba van, ami élvezhetetlenné teszi sok hejen és az az aknavető tényleg egy szar...egyedül lesből támadásra jó. Egy gránát sokkal ngyobbat robban....szóval nemtudom miért véded ennyire.
Másrészről, tényleg nem lett a legjobb a videó, mert nem az igazi hibákat mutatta be.
Tervezek is rá egy válasz videót.

Üdv: zolee144

Szentfazék 2007.11.15. 11:18:35

EnVenom
A menü nem változik csak majd a játékban..

Endrow
Nem 3 nap kb 7-8 hónapja játszok vele és a lövéspontosság: a fraps nekem nagyon megakasztotta a játékot, de a videón nem látszik (szerencsére) fogalmam nincs minek akadozott....

Szentfazék 2007.11.15. 12:31:55

Endrow
Elég ha egyszer egy helyen mondod el...Attól, hogy nem válaszoltam rá nem kell mégegyszer más helyen is elküldeni...A 18 há' kit érdekel?Egy csöpp vér nincs a játékban...(bár ha mesterlövésszel headshotot akkor igen)A CS 16+ és abban még vér is van...Na most ez hogy van?[utána jártam és a WarRock reatail box-án nincs egy árva korhatár sem]
Jah és a nyolcast neked is ;)

vadam93 2007.11.15. 15:15:46

a tény az tény 1 videót előre meg kell tervezni nem csak úgy spontán odamondani valamit a játékot elösször végig kéne játszani
utána vázlatot írni és utána megcsinálni ja igen ez a videó 1 rakás *** tanulj meg célozni és nem a játékot vagy az embert hibáztasd (néha a játékot lehet mer nem mindig jó)
ha szar vagy következő ez csak 1 mód 1 pályája volt legalább 20 még hátra van és mindet bekéne mutatni és kit érdekelnek z apró hibák????????

(bocs ha néhol nem írtam helyesen)

Turulszem 2007.11.15. 15:30:48

Endrow télleg teljesen igazad van de amugíy aznem aknavetö hanem rakétavetö XD

Turulszem 2007.11.15. 15:31:53

és én is jáccotam ezzel sokkal több mod van
és van benne jármü is és sztemjobb mint a battlefield 2 mahoz képest hogy ingyenes

Turulszem 2007.11.15. 15:33:02

Lehet hogy monta van jármü de akko sem ült benne meg semmi ez mien mÁ má? :D

vadam93 2007.11.15. 15:34:35

és még repülő is vann benne !!!
de arról még szó sem esett

Turulszem 2007.11.15. 15:34:40

DE az is furcsa én nem láttom hogy laggolna vagy vmi me azt monta...

Turulszem 2007.11.15. 15:35:12

jha repülö és könnyeb az irányitás mint a bf2-be sokkal kezelhetöb és moci is van XD

Turulszem 2007.11.15. 15:38:53

"ezt viszont nagyon szeretem oda dobja maga elé a gránátot és csak én hallok meg nem tom miért ":::: AZÉ ME LAMA VAGY

Endrow 2007.11.15. 15:43:12

-Razor 2007.11.15. 11:18:35

-Nem 3 nap kb 7-8 hónapja játszok vele és a -lövéspontosság: a fraps nekem nagyon -megakasztotta a játékot, de a videón nem -látszik (szerencsére) fogalmam nincs minek -akadozott....
______________________________________________________
7-8 hónapja? Na nee! Akkor már rég tudnod kéne hogy 1: be lehet állítani vért, 2: akkor már rég tudnád hogy hat féle játékmód van, 3: nem lennének ilyen szar fegyvereid, 4: sokkal nagyobb szintű lennél, 5: télleg vannak kisebb hibák de mit vársz egy ingyenes játéktól? Hogy jobb legyen mint a World Of Warcraft? (egyébként csakúgy mellékesen a wowot sokkal hamarabb meguntam mint ezt) És várhatod hogy bocsánatot kérek, nem fogok, mert CSAK AZ IGAZAT mondtam az előző kommentemben is. A heavy trooperrel meg zolee144 jól lehet tarolni, csak el kell sajátítani a jó használatát, meg MÉG HA nem is lehetne akkor sem arra val, hanem arra hogy tankokat, harckocsikat, heliket stb. szét lőjj vele!

Bocs ha 2szer küldtem el!

Endrow 2007.11.15. 15:44:08

-Razor 2007.11.15. 11:18:35

-Nem 3 nap kb 7-8 hónapja játszok vele és a -lövéspontosság: a fraps nekem nagyon -megakasztotta a játékot, de a videón nem -látszik (szerencsére) fogalmam nincs minek -akadozott....
______________________________________________________
7-8 hónapja? Na nee! Akkor már rég tudnod kéne hogy 1: be lehet állítani vért, 2: akkor már rég tudnád hogy hat féle játékmód van, 3: nem lennének ilyen szar fegyvereid, 4: sokkal nagyobb szintű lennél, 5: télleg vannak kisebb hibák de mit vársz egy ingyenes játéktól? Hogy jobb legyen mint a World Of Warcraft? (egyébként csakúgy mellékesen a wowot sokkal hamarabb meguntam mint ezt) És várhatod hogy bocsánatot kérek, nem fogok, mert CSAK AZ IGAZAT mondtam az előző kommentemben is. A heavy trooperrel meg zolee144 jól lehet tarolni, csak el kell sajátítani a jó használatát, meg MÉG HA nem is lehetne akkor sem arra val, hanem arra hogy tankokat, harckocsikat, heliket stb. szét lőjj vele!

Bocs ha 2szer küldtem el!

GTA_Legends · www.gtareaction.blog.hu 2007.11.15. 16:12:15

Hello Razor
Tudom hogy ezt kb. 10éves fejjel neked nehéz lesz megmagyarázni de én megpróbálom a siker kedvéért:)

1.Tudod ha egy játékra azt mondod "rossz" vagy azt hogy "pocsék" estleg végesetben "szar" akkor az tényleg olyan játék legyen amit pl.:a tesco gazdaságos játékok között veszel.

2.A Warlock egy ismert játék nem is lehet a tervezőire panasz...az hogy ilyen kisebb hibákkal jösz elő az szinte mindenhol természetes...pl: GTA S.A.-ban FreddyD oldalán az uszó gagsterek. De ilyen bug bárhol elő fordul ezek még a profi is elkövetik

3.Én a Warlcokkal először haveromnál játszottam de ez jó játék...attól hogy szar vagy nem a játékot kell okolni

4.Szálj le a "FreddyD" stílusról mert az nem a tiéd...attól hogy 10éves vagy ne utánozz másokat hanem legyenek saját poénjaid....ez a video pedig szánalmas=(

Szentfazék 2007.11.15. 16:54:25

@GTA_Legends
,,Warlcokkal,,
Először úgy gondoltam,hogy elírtad,de másodszorra is?Plz akkor mondd,hogy jó ha már régen jászol vele![és a neve WarRock]

@Endrow
1:Akkor plz mond meg,hogy hol lehet vért állítani(tudomásom szerint csak a koreai változatban van)!
2:6 játékmód?Hmmm eddig úgy tudtam,hogy csak három van...
3,4:Új accot indítottam.
5:Mondtam egy szóval is,hogy bocsánatot várok?Tudom ,hogy igaz ami mondasz.(szvsz inkább csak egy része)
A Heavy Trooper:Lehet vele tarolni ha veszel hozzá ember elleni rakétavetőt,de az plusz költség.

Endrow 2007.11.15. 18:35:41

Sztem ő csak elirta. (GTA_Legends)

Razor.
1: a beállításoknál lehet.
2:TE TÉLLEG ANNYI IDEJE JÁTSZOL?! Mert már rég tudnod kéne hogy:
a simába (a választásnál középső) : team deathmatch és olyan hogy az összes zászlót el kell foglalni.
a bombásba (felső vagy bal oldali) : bomba elhelyezős,sima deathmatch
nagypályásba (alsó/jobb oldali) : nagypályás. Bocs csak öt.
3,4: ok de ha laggolsz is, gépfegyóval nem értem mért célzol olyan szarul. Nameg azt se hogy miért kezdtél új karit? 6-8 hónap után az ember nem csinál új karit akárhogy elcseszte a pénzét stb. (szerintem)
5: Télleg nem mondtad. Nem kell jobb rakéta vetőt venni. Lehet vele simán is ölni egyszerre 2-3 embert. Csak szerintem te nem számítod ki hogy hova ér az ember mire elér odáig és oda lövöd ahol épp van. Ilyen kezdők csinálnak. Biztos hogy 6-8 hónapja jáccol? már jól kéne nyomnod.

Nah ennyi. De ahgy elnézem mindjárt ebbe a chat szobába (vagy minek nevezik) is háború lesz xD
ui bocs ha kétszer küldtem el csak szar a net és mindig lassan küldi.

Endrow 2007.11.15. 18:36:34

Sztem ő csak elirta. (GTA_Legends)

Razor.
1: a beállításoknál lehet.
2:TE TÉLLEG ANNYI IDEJE JÁTSZOL?! Mert már rég tudnod kéne hogy:
a simába (a választásnál középső) : team deathmatch és olyan hogy az összes zászlót el kell foglalni.
a bombásba (felső vagy bal oldali) : bomba elhelyezős,sima deathmatch
nagypályásba (alsó/jobb oldali) : nagypályás. Bocs csak öt.
3,4: ok de ha laggolsz is, gépfegyóval nem értem mért célzol olyan szarul. Nameg azt se hogy miért kezdtél új karit? 6-8 hónap után az ember nem csinál új karit akárhogy elcseszte a pénzét stb. (szerintem)
5: Télleg nem mondtad. Nem kell jobb rakéta vetőt venni. Lehet vele simán is ölni egyszerre 2-3 embert. Csak szerintem te nem számítod ki hogy hova ér az ember mire elér odáig és oda lövöd ahol épp van. Ilyen kezdők csinálnak. Biztos hogy 6-8 hónapja jáccol? már jól kéne nyomnod.

Nah ennyi. De ahgy elnézem mindjárt ebbe a chat szobába (vagy minek nevezik) is háború lesz xD
ui bocs ha kétszer küldtem el csak szar a net és mindig lassan küldi.

Endrow 2007.11.15. 18:39:11

sima deathmatchosat és összes zászló elfoglalósat (az olyan hogy a főzászlót is elehet foglalni és az ellen akkor veszt. mindkét csapat 999 emberrel indul az elején) csak olyan csinálhat aki előfizet viszont amikor már kész, bárki belecsatlakozhat.

Szentfazék 2007.11.15. 18:44:27

Tényleg azóta játszok csak nem Heavy Trooperrel xD
2:Jah hogy úgy értetted :D.Én a főbb játékmódokra gondoltam.Szerintem azok csak játékfajták.De ki ,hogy gondolja...
World War IV :D
Nem baj!Nyomd le egyszer és inkább várj rá tovább ;)

Szentfazék 2007.11.15. 18:45:50

Azokat azért nem említettem meg mert általában csak ezek vannak...CQC-ben is nagyon kevés a Free For All...

Szentfazék 2007.11.15. 18:47:32

Asszem ez a videó kommentrekordot fog dönteni =) xD

Szentfazék 2007.11.15. 18:50:25

Ui.:Valaki régebben írta,hogy van neki valami Wolf Team nevű játéka ami ilyen MMOFPS mint a WR remélem csinál róla videót :)

vadam93 2007.11.15. 19:00:05

CQC szerintem c&c -nek kell írni de lehet hogy most én tévedek

Szentfazék 2007.11.15. 19:16:42

Close Quarters Combat ;)

vadam93 2007.11.16. 13:46:32

bocs akkor én tévedtem

kajla · http://kajla.eu 2007.11.16. 18:18:50

ÁCSI!!!
Nem teljesen IGYEN VAN!!!
Mert én letöltöttem játszok vele, CSAK néhány pályát enged, NEM az összeset, mert ahhoz már kell FIZETNI!
USA VS EU szerveren próbáltam ki, de mentem az EU VS USA szerveren is, ott is úgy van!
GB szerveren is voltam, ott is fizetni kell az egyes pályákér!

UI: NINCS benne magyar bill.,pedig a regnél HUNGARY-t írt,(z=y, y=z,stb) ez egy kicsit idegesítő, minden más programnál van magyar bill. is, meg sok más is.
írjatok, ha nincs igazam!

Menthix 2007.11.16. 20:23:32

szar videó szar kommentárral a készítőtől! 3 percen keresztül lovagol azon hogy a medikitben ugrásnál nem lötyög a cucc, istenM, egyszerűen nagyon bénaaaaaaa!!

r0b1 2007.11.18. 16:35:08

Razor segíts plz vmi ilyen hibát ir ki a WarRock nál :

You have not verified your email addres.Please go to www.WarRock.net and login using your username and password.

Szentfazék 2007.11.18. 18:05:15

Nincs megerősítve az e-mailod!Nézd meg a postafiókodat és aktiváld a linkkel (jelöld ki az egész linket és másold be,mert a klikkeléssel nem nagyon működik)

Szentfazék 2007.11.18. 18:07:15

kajla ez igaz nicns benen magyar bill,de shift+alt ;) Hát ők prémiumosok...Örülj hogy majdnem az összes fegyver elérhető és csak pályák nagyobb résza van lezárva nekünk...

r0b1 2007.11.18. 18:21:50

Hát megoldottam és ezt irta ki:

Your Email Address has been successfully validated.

de kipróbálom a gamet ugyan az a hiba. ...

Szentfazék 2007.11.18. 18:43:59

Akkor lépj be az oldalon.Hátha ott megmonja,hogy mi a baj...

Kisterror 2007.11.18. 22:01:11

Na én csak a kritikákat mondanám. Először is aki nem tudná ez ingyenesen letölthető játék és durván 500 MB. Ez a színvonal egy 500 MB-os játékhoz képes szerintem nagyon jó. Mikor először játszottam vele csodálkoztam is hogy milyen "jó" a grafikája. Másodszor, Razor szerintem ne akard használni FreddyD stílusát, ezt arra a mondatodra értem: "De nem, szabotál...". Harmadszor, lehet hogy rosszul hallottam de mintha azt mondtad volna hogy "infravénásan". Nem infravénásan hanem intravénásan! 4.: Talán azért esik az eső függőlegese(bbe)n mint a hó, mert köztudottan a hó könnyebb és jobban viszi a szél. 5.: Aztán, nem a "golyó" esik ki a fegyverből hanem a töltény hüvelye, a "golyót" lövöd ki...
Na ennyit kommentálnék. A videó jó csak máskor figyelj jobban mindenre és akkor a következő máris jobb lesz.

Szentfazék 2007.11.19. 13:28:11

Ezt a golyós dolgot én is tudom.Kíváncsi voltam ki szól majd érte.Hát itt azért volt néhol rossz a komment mert azt mondtam ami jött.

Dachande 2007.11.19. 16:18:02

Hááát. Ezzel a Rossz PC Juniorral egy olyan hullámot indítottak el a jószándékú készítők aminek a minősége..khm.. hogy úgymondjam vitatható. Boldog boldogtalan videókat készít, ami nem is lenne baj ha egymás színvonalát licitálnák túl. De nem így van. Ez a videó is egy szánalom. Kit érdekel hogy lögyög-e vagy nem lötyög? Amúgy is. A játék első pár órájában még néha rá-rá nézel a fegyódra de amúgy soha. Az infravénás volt az egyik legjobb poén, de az is azért mert szánalmas volt. Fraps.: Ejtsd Frepsz. Miért baj hogy esik az eső? Az nem szabotál hogy másik oldalt jön ki, legfeljebb "átver" A kondenzcsíkot nem nem az bocsát ki ami nagyon gyors.Ez nem így megy. Abba belekötni pedig hogy a HP feltöltésére szolgáló eszköz nem egy doboz pedig már tényleg szánalmas. Szinte minden régebbi játékot piszkálnak hogyha felveszel 1 dobozt attól miért gyógyulsz meg? Nem reális. Erre azt szarozni hogy harci drogot(amitöl nem érezni a fájdalmat)használ a medikus igencsak furcsa.

Dachande 2007.11.19. 16:33:26

És várom az első videót amiben a "legszebb" Rossz PC Juniorok pillanatokat gyűjti valaki össze. Arra sem lenne elég a 10 perc :D

Szentfazék 2007.11.19. 17:17:56

A harci drrog jó ötlet lenne,de ha szét vagy lőve és kapsz egy adagot nem érzed a fájdalmat de attól még ömlik belőled a vér meg kinnt van a csontod...A doboz jobb mert bekötözhet belőle meg minden,de akkor legyen animációja ?Ebből bead neked 2 deci löttyöt és begyógyulnak,ellátódnak a sebeid meg minden?

Saint 2007.11.19. 17:24:47

Dachande ebben igazad van de talán lassan megérkeznek ide a minőségi cuccok is. Reménykedni lehet. Illetve a valahol el kell kezdeni alapon...bár jobb lenne előbb mint utobb. SZerintem eddigi legjobb a Postal 2 videoja volt hang-videominőség is jó volt meg nem volt unalmas se hál istennek :D

Dachande 2007.11.19. 17:41:45

Ha már ömlik belőled a vér és kinnt van a csontod akkor már rég haldokolva fetrengesz a földön valahol. Szal akkor már tök mindegy. Így se úgy se reális. De a harci drog sztem még így is reálisabb. Nemtom voltál-e már részeg(van 1 tippem, nem) De olyankor az ember tökmindegy milyen szar állapotban van, nem tudja észrevenni. Bár ez az ember és a pia mennyiségétől függ.És továbbra is cselekszik. Így tegyük fel ha 1 Warrock kör nem is szokott pár percnél tovább tartani(ha csak a néha igencsak jól elbújó mesterlövészeket nem vesszük)akkor addig kitart 1 ilyen drog és a végén észreveszed hogy elvérzel lassan csak már akkor vége a partinak "respawn". A respawn sem reális mégsem kötünk bele. Ez játékmechanika. Az egyik karakter erős és lassú, a másik gyenge és gyors, a harmadik közepes és gyógyítja magát. És még a sebekhez visszatérve megnéznék én 1 bekötözött csontú embert aki vidám szalad tovább mészárolni :D

Dachande 2007.11.19. 17:48:54

És még 1 építő jellegű ötlet a blog fenntartójának, hogy nyisson 1 topicot ezeknek a kedves videókészítőknek, ahol megbeszélhetik tapasztalataikat, ötleteiket, akár együtt is csinálhatnának videókat közösen dolgozva aminek eredményeként az emberek tanulnának egymás és maguk hibáiból, így minőségjavulást tapasztalhatnánk a filmek terén. Ha mást nem, gyorsabban elterjednének a WMM-nél klasszisokkal jobb videószerkesztő programok. És még valami. Ha valaki Bemutatást csinál akkor a játék lényegét mutassa be és csak térjen ki a zavaró momentumokra, nem pedig azokon lovagoljon! Én még a kommentár nélküli, látványos, érdekes, vicces jelenetekkel teletűzdelt, valami hangulatos zenével összerakott videókat is díjaznám. Azt elrontani nem lehet, és aki szereti az adott játékot, vagy a stílusát úgyis díjazni fogja :)

Turulszem 2007.11.20. 16:03:15

Lol xD Warlock gta_legends nem vagy kicsit se wow kocka XD

Turulszem 2007.11.20. 16:07:43

Én régen kicsit warrockoztam de most ujra keztem nma jáccotam 1-2 órát és má 30% a exp-em XD

Furion 2007.11.22. 09:56:23

Pacsi!
Olvasgattam a kommenteket és nem értem egyes emberkék felháborodását!Nem védeni akarom a srácot, de láttam már rosszabb videót is, gondoljatok bele az milyen lehet!
Az, hogy ilyen lett a vidi nyílván abból adódik, hogy nincs megtervezve, random, akkor épp ez jutott eszébe!A másik dolog: a srác 11 éves!!!Ennyi idősen szerintem mások sem tolták jobban a gammákat!Én nem éreztem, hogy ezzel lehúzza a gémet, jót nevettem!Bevallom még egyszer sem vettem észre, hogy nem lötyög a cucc a medickitben, vagy, hogy nem fityeg a puskán a csat!És sohasem figyeltem, hogy milyen szöget zár be az eső, vagy a hó a talajjal!
Azzal, hogy csíkot húz a gránát csak a játékost segíti!Valóban ezek nem a játék igazi hibái!!!Aki szereti az játszani fog vele, az összes hiba ellenére is!

veba4 2007.11.24. 13:17:16

Valaki segítene?? Valamiért a ,,PUNKBUSTEREK" mindig kidobank nem tom mért!!!
Valkai nem tudja mért van ez????

Bubyking 2007.12.19. 16:31:35

Te 1 fasz vagy...
Ez 1 jó játék, és amúgy is 1 régi verziót mutatsz be..
Amelett, hogy nemértessz hozzá, szánalams, h mien dolgokba kötsz bele...

Szóval mégegyszer, te EGY NAGY FASZ VAGY!!!

FeketeBerry · http://citrom.puruttya.hu 2007.12.19. 22:00:01

Ingyenes játék de nem kell vele káromkodni netes nem rossz. a lifegés meg nem érdekel

veba4 2007.12.23. 11:29:18

lehetetlen vele ölni....azt kapásból megöl vkit:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

faszvagy 2008.11.16. 01:50:01

Te egy szánalmas kis fasz fej vagy látszik hogy olvasni se tudsz mivel betaról van szó menjél aztán nyaljad anyád pináját kis geci.
Amúgy érdekes hogy ki baszott sokkúan játsszák és kibaszott sokan fizetnek rendes pénzzel a játékba te tuskó fasz fej búj vissza anyád pinájába játszani se tudsz. Ja hogy bannolsz tessék te kis pöcs fej ja és van kb 2000 amerikai ip-m hajrá kezdheted a bannolásokat seggfej. Anyád legközelebb út szélére áll akkor mond neki hogy fesse ki magát mert rohadt gusztustalan a feje haha LUSER HURE MUTTER

sennine 2009.01.07. 23:47:19

Razor te egy gyökér vagy nem tudod mibe kösz bele... és ha megnéznéd az ujabb Vrziót a "Kondenzcsíkot" ki lehet kapcsolni....
szal erről ennyit...jah és minél magasabb szintű vagy annnál több pénzt kapsz és többb/erősebb fegyot használhatsz!!!!

sennine 2009.01.08. 00:13:17

jah és ezt neked

——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`•_
———-/'/--/—-/—--/¨¯\
——--('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-•´
————\———--(
————-\———--

Charger 2009.07.22. 20:08:19

te nagyon szarul játszasz gyerek

dgeri9 2009.09.20. 08:54:19

Valaki tudna segíteni a warrock "felrakásában"? msnem:dgeri1998@hotmail.com
süti beállítások módosítása