Akik videókat küldtek be...

Resident Evil 4 Teszt

2007.11.24. 23:10

A youtube-n Zolega89 nevű játékos készítette nekünk ezt a tesztet. Történetileg nagyon rákaptam most ezalatt a 10 perc alatt :) Resident evillel megkell hogy mondjam nem játszottam. Láttam az eddigi 3 filmet és slussz-passz.Röstellem :'(

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr69240779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drake 2007.11.24. 23:34:50

eléggé szar a hang, de nem rossz a vidi! ;P első :P:P

IrvineKinneas 2007.11.25. 06:35:13

Ez az egyik legjobb játék ami létezik,én azt mondom :D

4-LOM 2007.11.25. 08:28:51

én még nem néztem meg a vidit de tudom h mien szar mer már jáccottam vele
1 playstation feltörrt verziója volt

nem lehetettt irányítani szar helyekre tették a mozgást(pl numerikus bill.)
a 3.pálya elején nem lehetett így továbbjutni

Saint 2007.11.25. 11:07:38

nem rossz a videó, itt is vágni kellett volna és akkor dött érdekesség fért volna be :) De nekem egyébként pont az ilyenek miatt van gamepad-om :D Egy Logitech Chillstream :)

VortexofSouls 2007.11.26. 18:35:06

Rákattantam a játékra,csak az a gond hogy néha nem lehet érteni a kommentárt. Nagyon zsír volt amikor levágták az emberke fejét. Egyébként mi a fenéért nem FPS-re csinálták a játékot?? Ez a nézet nagyon idegesít!!

Goshi 2007.12.06. 20:00:25

tisztelt emberkék! ééén végig vittem Plastation 2-n a Resident Evil 4-et és azt kell mondanom h szerintem az egyik legjobb játék amit kihoztak:) joystick-kal egyszerű kezelni és ha rájössz a lényegére(ami nem nehéz) akkor nem idegíst a nézet:) ami a legjobb benne h ha végig viszed normon egy csomó extra előjön és még több ha professionalon is végig viszed....szóval één csak ajánlani tudom nagy nagy szeretettel
:)

Goshi 2007.12.06. 20:41:45

jja és üzenem a srácnak ---> ha kicsit körbenéztél ovlna a házban még a játék legelején miután megölted a baltás mukit, a földszinten is volt egy olyan ablak amin át tudsz ugrani éés nem egy tömérdek olasz parasztba fogsz botlani;) sokkal egyszerűbb lett volna:):P

BuReK* 2007.12.12. 16:22:38

most ezek mien lények?

fesuti.eu 2007.12.30. 17:12:08

szerintem ez az egyik legjobb játék!
tény hogy pc-n nem valami jó az irányítás de ps2-t kiválló!
én is azon toltam végig és nagyon élvezetes és izgalmas volt!
csak ajánlani tudom mindenkinek!

roland333 2008.01.11. 17:32:20

Goshi:azok spanyolok.
Burek:Fertőzött emberek.Úgy képzeldd el mint egy erősen bedrogozott ember csak rossz kedvűen:D.Nem zombik bár elég nehéz kinyúvasztani őket.
Én még nem vittem végig.egy hete kaptam meg és kurva jó játék (PS2).Az irányítás megszokható.Ez a legjobb horror-akció játék.Bár a horror játékok közül nálam még a silent hill a legjobb.Szóval a RE 4-et próbáljátok ki már akinek van PS2-je mert PC-n a haját fogja tépni az ember.
Ui:hallottam hogy készül az 5 is.abban maradnak a sima fertőzötteknél?

veba4 2008.02.12. 15:15:39

a vilgá egyik legjobb játéka, de ps2-n jobb,mint pc-n

Radar001 2008.11.22. 18:45:48

Nekem volt szerencsém tolni PC-n és ps2-őn.
Kedvenc játékaim közé tartozik a resident evil sorozat(főkép a 4.), re 4 volt az elsö tps irányításu a sorozatból. Szerintem nem érdemli meg a rossz pc... nevet mert nagyon jó játék egyrészt mivel konzolokra óriási siker volt, ezért is írták át pc-re.Irányítás billenyüzeten borzalmas mivel ez egy konzol átirat ami köztudott hogy ezeket joystick-al lehet jól irányítani. A videóról anyit hogy nem bírtam végig nézni (már ezer bocs) de egy alapjában jó játékot megpróbálni nevetségesé teni őnmagában rőhejes.
süti beállítások módosítása