Akik videókat küldtek be...

Soldier of Fortune 2+ állatkodás

2007.12.01. 10:16

A YT-n kjkfw4- ként megtalálható videókészítő bemutatja a Soldier of Fortune 2-t eddigi 3 részben de azt olvastam hogy lesz még 1 utolsó 4. rész :)
Azt az "unalmas 2 pályát" Bicsfukker feldobta egy kis állatkodással és egy kis magyarosítással :)(érdemes figyelni amikor kilép a főmenübe )

Üdv:Athemil
U.i.:Remélem nem baj kedves készítő hogy egy kis kiegészítés is csatoltam munkádhoz.

TÖRÖLT VIDEÓ

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr23248634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saint 2007.12.01. 10:25:54

Ahhoz képest, hogy ne menjünk első kommentre te mindig megszerzed :D Nem rossz, csak megint mint mindig mindenki halk de nagyon überbrutálul. :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.12.01. 10:27:06

azt alkalmazom amit ferddy a blogján :)

Saint 2007.12.01. 10:28:52

ja meg elfelejtettem írni, de beköhögés nem kéne viszont egy kis élet a szüvegbe kéne :D:D

Saint 2007.12.01. 10:30:49

najó de akkoris :) Egyébként akkor szólnék, hogy kész a videóm tudod még amit kb. 3 napja olvastál és tanácsoltam a spongyabob véggjátszást is :D Garry's MOD-on jön már valami uj videó lassan ezer éve semmi :D

pata[HUN] 2007.12.01. 11:41:33

Nem akarom megsérteni a videó készítőjét, de ez biztos, hogy nem a végleges SoF2 verzió. Nekem megvan eredetiben és egyáltalán nem ilyen a grafika. És hangok is vannak.

Navajonki 2007.12.01. 12:53:37

hmm.... csörög a telefon, egy női hang hallatszik a 3. videó elején, és végén: te mit dumálsz? gondolom nem a játék része :D a hangod csak bizonyos helyen volt elégségesen hangos: mikor köhögtél :D
az állatkodásos vidi tetszett viszint.... milyen süket emberek vannak ot.... szuétrobbant az emebr mindent az meg csak ül a gép elött :D

Saint 2007.12.01. 13:11:45

ja visszaolvastam előzőre jól van ezért kell korábbi videók korábbi hsz-eit olvasni :) Elküldöm pillanat. Közbe most teszem fel az újat muhaha, csak nem tudom, hogy sikerül-sikerült. MEg az egy elég Mesterlövész sok, részből fog állni. állatxar játék :D

Venompapa 2007.12.01. 22:09:20

valaki árulja már el nekem hogy ezek a booom headhsot meg stb hangok miből származnak ?
kellene nekemis de foggalmam sincs miez.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.12.01. 22:21:36

álltalában CS:S szerverekről lejövő hangok

pulzen 2007.12.02. 11:07:25

Haliho!

Athemil, ez a jatek nagyon jo multiplayerben, azt az oldalat is mutasd be... ne csak lealazd.
A single playert elbasztak ez igy van.
Nade a multi immar 5. eve megy.
www.clanbase.com aktiv ladderek kb 20 :)))
es meg mindig jonnek uj jatekosok multizni.

mindenkit varunk
KuRVaBazMeG CTF|Jor1 and ShoP2|ClassiC|IP=62.112.194.67:20101

szerverre:)) ha mar fenn van a game, egy probat meger, mar csak az osszehasonlitas vegett is.

koszi

pulzen 2007.12.02. 11:11:39

jah amugy: hangok nalam is vannak, a grafika se rossz(2002-es jatek), van azota egy gold patch multihoz ami nagyon megdobja a jatekelmenyt szal ha valaki kiprobalja, gold patchet toltse le mindenkepp.
soldieroffortune2.filefront.com/
innen.

pulzen 2007.12.02. 11:26:48

ki lehet lepni az introbol... en ugyanis sose olvastam el:D csak atporgettem.
talan nem torrentrol kellett volna leszedni hanem boltban megvenni nem egeszen 3000 Ft ert ;) vagy jo helyrol szedni, akkor nem selejtet toltenel le.
nalam a mentes is mukodik ;)
ha megvagod a katona vallat attol miert kellene meghalnia?^^

SharkyB 2007.12.02. 12:23:38

Én megszereztem ezt a csodát!! :D Csak 1 gond van vele... Nem tudom feloldani a cenzúrát mert valami kódot kér így nincs benne vér!!!!! Elmondaná valaki mi a kód?

DrSzolon 2007.12.02. 13:32:07

bocs nem tudtam végignézni olyan szar ez a játék... amúgy meg olyan a hangod mintha beteg lennél:)

DrSzolon 2007.12.02. 13:33:15

ja bocs megnéztem a harmadik rész elejét, nem szóltam az előbb

hibrid 2007.12.03. 01:26:45

Azt hiszem, egy kis tévedés történt a blogban :)
Fura itt találkozni a SOF 2-vel, mivel minden idők egyik legjobb multiplayer FPS játéka, olyan mozgással és sebzésmodellel, amiről a többi fps player csak álmodik... A single rész nem nagy szám, de a videókészítő által felsorolt bugok nálam egyszerűen nem léteznek: grafika, hang, "megnemhalás", stb. Rossz a cucc, amit leszedtél, de legalábbis a patch nincs fenn.
A véleményformáláshoz ajánlanám az olvasóknak pl. ezt: www.youtube.com/watch?v=CoEN4ht0yV8

evil4ph 2007.12.05. 08:43:14

Sziasztok remélem valamennyire tetszettek a videók, beteg voltam amikor készítetem a videót a beköhögésért elnézést kérek, a hangtényleg halk ezek után majd próbálok erre odafigyelni! Hát igen a torrentért is elnézést lehet hogy ezért szar de azt nem tudják kimagyarázni hogy csak ilyen jót csináltak úgymod mert ebbl a játékból sokkal jobbatis ki lehetett volna hozni!amúgyszeretem a sof sorozatot de hogy evvel nem folalkoztak többet...amúgy már fentvan a negyedik vidi is a youtube-on!

LJ SeBy 2007.12.12. 23:37:19

Üdv
Csak miattad regeltem de most nem ez a lényeg.
Az első két videóban (ugyanis csak ezt néztem meg + a harmadikból egy kicsit)ugyanazon a dolgokon lovagolsz így elmosódott a kép úgy nem hal meg az ember. Ami nekem van SOF2 abba. Nem áll bele a kocsi a betonba meghal az ember ha lelövöm kitudok lépni az intróbol beszélnek a karakterek nem ad jegyet a pénztáros ha fegyverrel megyek oda betudom tölteni a játékot stb. Biztos azért zrikálod mert neked csak ez van meg, de nem értem ha már erről a játékról írsz akkor miért nem veszed meg az eredetit vagy olvasgatsz fórumokat hogy télleg ilyen a játék vagy csak te töltöttél le rosszat.
Nah mind1 ha elküldöd a levélcímedet akkor kiírom az enyémet és elküldöm postán mert úgyis Karácsony van akkor majd leveszed a videóidat és csinálsz hellyet újakat melyekben méltatni fogod a játékot szerintem.

LJ SeBy
süti beállítások módosítása