Akik videókat küldtek be...

PoP és Sniper Elite 2. rész

2007.12.29. 20:31

Meg kell hogy mondjam grat a PoP bemutatójának a jó kis lényegretörő kommentárért és a Sniper Elite -hez csak annyit fűznék hogy csak így tovább :)

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr100278488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sasavicos 2007.12.29. 20:43:15

A történelmi magyarázatod valami hihetetlen gyér.

1. Az meg a másik dolog, hogy német egyenruhában vagy, de azért lősz a németekre mert OSS ügynök vagy. (OSS: amerikai titkosszolgálat)
2. És mivel elmondja, az élettörténetét a játék elején kideül, hogy a szülei amerikaiak és az amerikai nagykövetségen dolgoztak a háború előtt Berlinben. Ezért nem meglepő, hogy Eagle Watch (a főhős) tud angolul.
3. "Ha amerikai vagyok mért nem segítek az oroszoknak?" ez is "nagy titok". A játék arról szól hogy ki akarsz menekíteni néhány német atomtudóst, és projectet (terveket) mielőtt az orosz titkosszolgálat NKVD elcsaklizná őket.
4.Nem a játék rossz. A légierő szó nem szerepel a szókincsedben, helyette inkább a légimicsodát használod. Nocomment

Nem fika hanem kritika.
Bocs nem szánom sértésnek, csak utálom ha egy jó játékot fikáznak.
Szóval nincs harag. :)

bigone 2007.12.29. 21:20:58

sasavicos sztem teljesen igazad van :-)
a 4. én is meg akartam említeni :D

BlueTorch 2007.12.30. 01:28:23

Ez a PoP bemutató nagyon bejön (: Tényleg a lényeget mondja, ugy ahogy kell! Gratulálok hozzá! Nekem ez az eddigi legbejövősebb bemutató "széria". Csak igy tovább!

GCsaba 2007.12.30. 08:37:24

De minek kimenteni a Német atom fizikust?
(és akkor én is így irogatom mint te:) )
1: A Németeknek nem sikerült atom bombát csinálni mivel a fő alkotorészből (amit már elfelejtettem hogy mi) nem sikerült eleget előállítani... De az atombomba helyett ott voltak nekik a V-1 es és a V-2 es rakéták, amikkel inkább Angliát támadták.
2: Én szerintem elég jól ismerem a második világháborút, tulajdonképpen rajongoja vagyok :) De én nem hallottam olyanról hogy amerikai ember kiakar menekíteni Német tudósokat... Mondjuk arról sem, hogy az Ardeneken 1 ember átakarta magát küzdeni 27 hadosztályon meg 27 hadosztály támadott volna az Ardenekben bújkáló szövetségeseket... :)

Na de mind1

embertervez 2007.12.30. 09:16:03

Itt az én AVALANCHE rekordom, nem akarok hencegni, de ez jóval jobb mint a U2Bos 1499ft. Athemil pedig én elküldtem neked mailen aszittem kirakod! És akkor még a másik srác hal meg primitív helyen....
kepfeltoltes.hu/view/071230/AVALANCHE_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

GCsaba 2007.12.30. 09:46:46

Na ha minden igaz ma kapok egy kamerát :)
Úgyhogy majd el is kezdem forgatni azt a külön kiadást (és nem digitális fénygépezőgéppel ami csak 15 mp-t tud felvenni egyhuzamban :D )

Saint 2007.12.30. 09:58:31

Hát ejnye. Látszik hogy belerőltettél poénokat de nem kellett volna nekem emiatt nem tetszett annyira meg hát harcot nem csak az elejéről kellett volna mutatni hanem amikor lesznek fincsi erőid is. Érkezik még egy videó okés de ha itt mutattad a harcot akkor mutasd itt... Egyébként ügyes csak néha vágni kellett volna a hangot hogy 0-ra redukáld a nyögést :)

Sasavicos 2007.12.30. 11:04:26

" 1: A Németeknek nem sikerült atom bombát csinálni mivel a fő alkotorészből (amit már elfelejtettem hogy mi) nem sikerült eleget előállítani... " - mondtad te.

Ez igaz, DE erről SZÓL a játék. (Lásd a játék bejátszása ahol elmondja ki is ő) Az angoltudásodat látom nem nagyon sikerül megvillantani. Mert mi tagadás a német tudós is beszélhet angolul, esetleg megtanulhatott. A németek németül beszélnek a játékban, az oroszok is oroszul. A főhősről ugye elmondtam mi újság.

A játék története elég radikális meg hihetetlen, de "akár meg is történhetett jeligével csinálnak ilyeneket."

És egy atomtudós sosem haszontalan, az oroszoknak nem volt szerintem raktáron sok atomtudós úgyhogy ESETLEG kellhetett nekik pár. Az amerikaiak az SS hez tartozó, atomtudósokat kutatták fel. És sikerrel menekítették ki rakétaterveik segítségével születtett a NASA.

Az alkotórész, RÁDIUM amiből túl sokat halmoztak fel a németek, mivel a tudósaik elszámították (lehet szándékosan) az anyagmennyiséget amit fel kell használni.
Az amerikaiak még a saját bombájukhoz is szállítottak a már németek által felhalmozott uránt.

És én nem azért tudom ezt, mert olvastam 1 könyvet vagy mert ezt a játékot játszottam végig.

Sasavicos 2007.12.30. 11:12:13

Az ürge meg "Hilfe"-t üvöltözik ami, SEGÍTSÉG! SEGÍTSÉG!

Hát az "ó pont most halok meg" sem a játék hibája hanem annak aki az utca közepén rohangál, illetve képtelen átváltani közelharci fegyverre, Vagy óvatosabban haladna a kereszteződéseknél.

Sasavicos 2007.12.30. 11:29:51

Az orosz katona szerintem nem volt egy nyelvész. Tehát a német nyelv is annyira érthetetlen volt számára mint az angol.

Egy történet: Megtörtént, 1945 februárjában hogy egy sérült amerikai bombázó (a német légvédelem tépázta meg) kényszerleszállt német területen, ahol éppen már a vörös hadsereg nyomult előre. Az amcsik kimásztak a gépből és, úgy értették meg magukat az oroszokkal hogy azt üvöltözték hogy: Tavaris, Sztálin, Rossevelt, Churchill Coca cola!
Az oroszok ezt megértették, így nem nyitottak tüzet a B17 es legénységére.

(Spektrumon láttam pár éve)

argo001 2007.12.30. 12:03:28

Saint - Ebben a videóban meg akartam mutatni, hogy zajlik egy ilyen csata. Természetesen lesz még harcjelenet, mit gondoltál, mit rakok a 3. videóba?

VortexofSouls 2007.12.30. 12:48:15

Mellesleg minden egyes csata után van víz a közelben,csak csata közben nem lehet inni mert félre löknek.

argo001 2007.12.30. 12:53:41

Én voltam olyan helyzetben, ahol nem volt a közelben víz, mellesleg én csata közben is tudtam inni.

Raptor056 2007.12.30. 13:26:39

üdv!
Támogatom Sasavicos(remálem jól írtam) véleményét. A történelmi háttér bemutatása egy kalap szar, mert a sok >mittudomén pl. Homa,Argo001,Marci92.Na ezek tudnak videót készíteni.

Raptor056 2007.12.30. 13:40:04

sajnos ez a szar nem küldte el a teljes szöveget amit írtam, de megpróbálom megint röviden összefoglalni. Vagyis a lényeg az, hogy a game hullám egy rakás trágya. A játékba minden egyes hibának tünő >mittudomén< minek kikötést tesz és szerinte ezért szar ez a játék.1 bomba robanástol hihetetlen sok törmelék keletkezet. mintha egy értelmes játékosnak ez szurná a szemét egész játék idő alatt. Ráadásul észrevettem, hogy a legtöbb videóiba mindig a mesterséges intelligenciára tér ki, mintha ez a mai korban olyan fontos dolog lenne. A a játékban elsütött poénok igen szegényesek és abnormálisak. én mindenkinek ajánlom ezt a játékot aki szereti a második világháborús játékokat, igaz nem a legjobb de megéri vele játszani

mabeno (rpcjs) · http://www.poenvideok.blog.hu 2007.12.30. 13:56:54

Szerintem azt kiabálja hogy sniper, nem azt hogy limbe. De nem lett rossz a videó.

Raptor056 2007.12.30. 14:36:00

még annyit szeretnék kérdezni a sniper elite videó 2.részének a főproducerétől, hogy miért mondja a videó végén, hogy lesz második része is(sőt harmadik)?. Ez nem a második rész? mert a címben az áll

attttti 2007.12.30. 14:54:50

Ööö a sniper elite-esnek nagyon gyorsan kéne venni egy szótárat mert szókincs=zéró
Ez még nem is baj (dehogynem de videó szempontjából), de nem sikerült megfogalmazni, hogy ez a játék miért rossz???
Jó van egy tankos bug de azt azóta lehet, hogy patchelték a lövedék követő kamera meg tök jó szerintem.

GCsaba 2007.12.30. 15:07:20

Az hogy a végén mondom hogy lesz 2. rész az videó hiba... Mert úgy csináltam hogy egészben felvettem az egészet és 10 percnek tűnt az az idő és nem fél órának...
Amúgy nem fért bele de 5.5 pontot adtam rá.
Arra a golyót követő kamerára nem mondtam hogy rossz...

Saint 2007.12.30. 16:47:29

Raptor nagyjából egyetértek de 2007-ben sőt azt hiszem az IDŐK KEZDETE ÓTA a legfontosabb az MI. Kuvva nagy izgalom rongyábukra lőni... Manapság minden nyomi a grafikára izgul pedig nem ott indul egy játék... Döntse el mindenki magára veszi-e én senkire nem mondtam semmit de legfontosabb az MI aztán meg a pálya amit elszúrni nem lehet legrosszabb esetben egy négyzetben rohangálsz...

DrSzolon 2007.12.30. 20:55:41

hát a történelmi háttérre már kitértem múltkor, most h már tudom az atomtudós elrablást, tényleg nem értem h miért nem lőnek egymásra a tankok, mert az atombomba (ki)fejlesztésének a célja már jóval később volt mint az orosz-német megnemtámadási egyezmény. legalábbis úgy tudom.

a popos videó meg nem tudom miért de nem tetszett. már elmondtátok h nem muszály viccesnek lennie de nekem így egyszerűen nem tetszik. bocs.

argo001 2007.12.30. 21:00:20

Semmi baj. A legközelebbi biztosan tetszeni fog neked is. Én igyekszem.

DrSzolon 2007.12.30. 21:11:08

oké már azt hittem megbántottalak:( :)
ja és 10/5 10/6

DrSzolon 2007.12.30. 21:42:49

ui.: 10/5 a sniper és 10/6 a pop csak h ne legyen félreértés

Hellknight 2007.12.31. 00:42:12

A Prince-set néztem meg szép munka, egy tanácsot ha adhatok néha tervezd meg előre h mit fogsz mondani és akkor nem lesznek kínos hallgatások vmint h vmit nem tudsz megfogalmazni ;)
Am az ilyen beszólások h telószámcsere stb jöhet még ^^

argo001 2007.12.31. 08:08:43

Nem bántottál meg, csak a muszáj a "j". :D Ez kicsit fájt. XD

Raptor056 2007.12.31. 09:36:09

jah a perzsát élvezetes volt nézni(persze argo001-től nem a másik idétlentől.zárójel bezárva

DrSzolon 2007.12.31. 11:53:47

ja bocs a muszájt mindig eltoszom. logikusnak hangzik ly-vel :)

argo001 2007.12.31. 12:17:49

Én mindig úgy jegyzem meg, hogy a tehénajak az múúúúúú száj. :D

Sasavicos 2007.12.31. 15:29:27

"tényleg nem értem h miért nem lőnek egymásra a tankok, mert az atombomba (ki)fejlesztésének a célja már jóval később volt mint az orosz-német megnemtámadási egyezmény. legalábbis úgy tudom."

Mikor nem lőnek egymásra? Az egyik Királytigrisben oroszok vannak, észrevehető miután kilövöd Panzersherkkel oroszok másznak ki belőle.

"Jóval később volt, legalábbis úgy tudom."
Ha nem vagy benne biztos inkább ne szólnál bele. De igen később volt, 1939. Molotov Ribbentrop paktum (meg nem tám. egyezmény)
A játék 1945 ben játszódik.
Annak aki meg azt írta hogy: És ugyan minek kell kimenekíteni egy atomtudóst? Az vajon hogy járta ki a 8. általánost? És vajon ilyen fantasztikus szellemi képességekkel, ugyan milyen tanuló lehet(ett) középsuliba?!

DrSzolon 2007.12.31. 19:54:05

oké, úgy tudomot inkább vedd kötőszónak (mondatnak). azt meg nem láttam h oroszok voltak a tankban.

Sasavicos 2008.01.01. 00:43:37

Ha kilövöd látszik hogy NKVD-s ruhások másznának ki a toronyból de ugye megégnek.

Alex Mahone 2008.01.02. 14:52:18

Csonttörőt kérjük fáradjon a ringbe xD

McMester 2008.01.30. 22:13:56

Sasavicos! Teljesen igazad van! MIndenben! kivéve egy dolgot, amit senki sem tudott megmagyarázni, pedig mint kritika felmerült: a játék nyelve azért angol, mert különben nem lehetne eladható. az angol a világnyelv, a játékosnak meg értenie kell a játékot. marketing. Amúgy köszi, de nem vagyunk kiváncsiak, hogyan jáccod végig a játékot, ha majd az leszek, végigjátszom magam. Viszont a "fantomemberes" meg a "levegőmászós" dolog nagyon rendben van. Az ilyesmikre kellene koncentrálni, mert ez volna a lényege.
"Az vajon hogy járta ki a 8. általánost?" - hát volt róla szó, hogy kijárta?:D
És mivan ha azt "limbe" helyett azt mondja, hogy Schlampe? :D

tom14 2008.05.23. 21:38:50

Sasavicos vel értek egyet
az a légierős dolod teljesen kiakasztott
ja és ha 2. vh játék bemutatásánál illk azért valamit tudni róla

tom14 2008.05.23. 21:40:23

a video elején a az lőszeres épületben 2 orosz is volt

#Crytek# 2009.08.12. 14:00:23

@Sasavicos: egyetértek veled!
Ebbe a történetbe a világháború már lejátszott meccs volt a németek már az utolsókat rúgták és az Oroszokkal is csak addig voltak szövetségbe a amerikaiak míg legyőzték a nácikat aztán meg jött a hidegháború ahol az oroszok és amerikaiak egymás ellen fegyver nélkül harcoltak hogy ki a nagyobb.Tanulj egy kis történelmet mielőtt igy nekitámadsz egy ilyen játéknak mivel ez egy nagyon jó játék és csak ajánlani tudom mindenkinek!!!

#Crytek# 2009.08.12. 14:04:55

@GCsaba: Nos azért akartak atomfizikust kimenteni mert a németek nagyon fejlettek voltak,a kutatásaik..stb csak nem tutták megvalósítani.Az amerikaiak pedig az oroszok elől akarták megszerezni a német tudósokat hogy a hidegháborúba felhasználják egymás ellen (az oroszok ellen)A v2-es rakétát pedig nem lehet összehasonlítani egy atombombával ég és föld!II. világháború rajongó tudodte hogy mennyijen meghaltak a semmiért? mennyi ártatlan ember?:O és te ezért rajongsz.Hát én mondom nem tudsz te semmit a háborúról...

#Crytek# 2009.08.12. 14:05:40

@#Crytek#: jah és a Nasa alapjait is egy ilyen német tudós csinálta az amerikaiaknak a háború után.

Warlord 2009.08.13. 00:24:48

Köhm köhm... Azoknak akik megkérdezték mért kellett az amcsiknak német tudós:
A hidegháború eleje arról szólt szinte csak hogy a német tudósokat kimenekítsék. Hogy miért? Mert fegyverkezési verseny volt és a németek tömve voltak hadi technológiával. Ergo aki több német tudóst vitt az több technológiához jutott. Ja és amúgy nem a Nasa alapjait csinálta egy német tudós, hanem az első működő amerikai űrhajót (Wernher von Braun).

#Crytek# 2009.08.13. 13:15:57

@Warlord: így van de az úrkutatás alapjait csak az ő segítségével csinálta meg a Nasa

powasd 2009.08.13. 15:21:42

@#Crytek#: AMIT A FAR CRY ROK MONDTÁL FULL IGAZ

SuvwI 2010.08.02. 11:32:01

hallod öreg te egy kibaszott nagy barom vagy!azért beszélnek angolul német helyett hogy a kis csökevényes agyad felfogjon belőle valamit!azért fut lassan mert megsebesült.és nem igaz hogy ilyen rohadt hülye vagy!és bazmeg nem is kell követni te gyökér egyedül el tud menni oda ahova kell!és ha tapasztalatból tod hogy nem kell elkísérni mi a jó faxnak kíséred el?ha?ne kritizálj olyan játékot amiről fingod nincs!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása