Akik videókat küldtek be...

Worms Forts Under Siege Part One

2008.01.12. 17:30

Voja bemutatja nekünk ennek az igazi klasszikusnak az építgetős fajtáját :)

TÖRÖLT VIDEÓ

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr5294756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atis9559 2008.01.12. 18:38:02

2. :D amúgy jó a videó

-gabber- 2008.01.12. 18:42:55

A video jo,csak nagyon bénán jáccol.Nekem nem volt semmi bajom a célzással.Megszokás kérdése.

Geri11 2008.01.12. 18:43:06

Misumi: Ez élvezetet nyújt neked? "Júj elsőnek írhattam"

Amúgy, szerintem nem rossz video csak nagyon rövid.

Phoenix0 2008.01.12. 19:03:00

Egyetértek Geri11-el.Jó csak rövid.

Gyik ?V 2008.01.12. 19:53:03

arról nem a játék tehet hogy balf.sz vagy és játszani sem tudsz rendesen

Kozik 2008.01.12. 20:11:13

Télleg én is sajnalom hogy ezt mondom

de szntem es gyakorlas kerdese
jol belemenni a célzásba ,irányításra
bugok rájövésére :),Ellenfél taktikájára.

Es vagy a billeytyuzeted beragadt vagy az egered golyója koszosodik.

benofalva 2008.01.12. 20:35:19

csak a bazookanal van az hogy lejebb megy a lövedék mint ahová céloz az ember,de ez minden 3D résznél így van :)

Xelos9 2008.01.12. 20:42:34

vid nemrosz én csaka demoval játszotam de kezdő ként volt nekem ilyen célzásom

DrSzolon 2008.01.12. 22:47:11

@benofalva
bazookánál és minden ívben lövő fegyvernél, de ez minden wormsban így volt. szerintem a 3d óta már nem túl jó, semmi újat nem hoz vagy csak minimálisat.

videó nekem eléggé tetszett, pedig utobbi időben ez nem nagyon mondható el rólam (kivéve pop csokor :P) következő részre tanulj meg játszani vele, és akkor majd örülünk. a zene mi volt??? 10/8

Dark Reality- Voja 2008.01.12. 22:54:39

Boccs a hibákért, van még egy öt perces része.
Azt is felrakatom valamikor Athemillel.Majd ayt is néyyétek meg. Kül a yene Wild Cherry: Plaz that funkz music (white boy).

Kössy a kritikákat!

DrSzolon 2008.01.12. 22:58:37

z=y? XD hol élsz te?:)

Dark Reality- Voja 2008.01.12. 22:59:56

Itt csak valamiért átállt a billentyűzet, nem tudom miért!

Dark Reality- Voja 2008.01.12. 23:06:19

majd megmutatom a Campaing módot, majd ott mutatok bugokat! Nincs hang, egy szótaghoz a kukac 10szer nyitja ki a száját!

Navajonki 2008.01.13. 01:52:20

Voja.... ez a videó nem lett valami jó... hol is kezdjem? a bazzokánál... nemtom nálatok az űrállomáson mennyire ismertek iylesmit de a földön van gravitáció és széljárás... és nem megy minden a végtelenségig abba az irányba amerre lövöd... másfelől... elég fikázósra vetted a hangod mikor "triplaszaltoztál" (ami egyébként dupla volt) de kérlek... ha reális játékot akartak volna csinálni nem kukacok vannak benne hanem emebrek, és nincsenek érdekes fegyverek... direkt ilyenre csinálták. és végül:
elsorolnád ekem hány worms-el jkátszotaál mielött összedobtad ezt a vidit? mert sztem nem sokkal.

kékzonbi 2008.01.13. 09:38:01

vajon miért esik le a doboz....?

attttti 2008.01.13. 12:18:20

Már megbocsáss de te vagy nagyon nem tudsz angolul vagy naon sötét vagy :D
"Tools for fools"-Jetpack
"Nem tudod hogy mi értelme felvenni a dobozt" Jóvan.
Azért nem rossz :D

csokalaci 2008.01.13. 14:56:06

Most nem kötekedésnek de te az elején azt mondod hogy Worms Forts Under(the)Siege...
Az a the nem kéne xD
A vid jó csak látszik hogy nem játszottál sokat wormsszal. Pl. a dobozok
Nem tudom hogy miért esnek le ...

Dark Reality- Voja 2008.01.13. 18:00:06

Elösször is, szinte mindegyik Worms-szel játszottam. A Worms 2-ben még értelme volt a dobozoknak, mert különleges fegyverek voltak benne, Ebbe meg csak Jet-Pack van és néha egy szarvaskilövő töltény. Ezért mondtam nincs semmi értelme ledobálni őket minden körben...

Fantos 2008.01.13. 19:28:31

lehet én tudom rosszul de be lehet álíltani hogy érdekes fegyverek legyenek a dobozban és jet packnek mért ne lenne értelme? el tudsz menekülni ha rizikó van vagy mint a videóban egy magas helyre felrepülni

Warlord 2008.01.13. 19:34:41

Nos hogy te játszottál e mindegyik wormsel azt kétségesnek tartom. Ha játszottál volna, feltételezem nem lennél ilyen gyenge a játékban. Persze fennál a lehetősége hogy egyik worms-t se nyomod túl jól. Ez most nem leszólás akar lenni, csak tudatom ez a játék jó, csak te játszod rosszul. Persze annak is igaza van aki mondta: már nem tudnak sok újat adni bele, de sztem azért még játszható. WORMS UNDER THE SIEGE? Pff.. Értesz te angolul? (help: under siege: ostrom alatt under the siege az ostrom alatt szószerinti értelmezésben. tehát alatta vannak O.o) Wormsben mindig is ottvolt a kilövés erejét jelző csík, vagyis minél tovább nyomtad annál messzebb repült a rakéta pl. . Nemszólva a szélről, ami befolyásolja a rakétát. A ládák tartalmát több wormsben is a menüben kellett beállítani. Nos ezeknek a NEM tudása arra utal, hogy nem, vagy legalábbis nemjól játszottál a többi wormsel.

Saint 2008.01.14. 17:35:06

Dark Reality -
"Azt is felrakatom valamikor Athemillel" MICSI????????? Majd talán lefekszel a földre és szépen megköszönöd hogy feltette a videót. Nehogy már a fagyi visszanyaljon...
Vidiről: "köv. videót hamarosan megcsináljuk" királyi többes vagy többen vannak a "team"ben. És valaki megmagyarazán hogy miért nyomatja minden kis...magyar ember az angol szavakat? Mert az annyira hót' menő... "Game Testing" nem lehetne egyszerűen játék tesztelés neeeem Game Testin így mindjárt sokkal jobb. Szerintem egyébként több helyen nem ovlt annyira jó a videó végére meg untam ami az 5 perccel elég rossz. De várom a másodikat biztos jobb lesz. Csak még annyit hogy nem kell eldönteni hogy "van még 3 órám csinálok egy vidit" készüljön el mikor jó lesz nem siettet senkisem.
Szolon a Worms 4 az jó egyébként 3D meg ez "silány" lett az előzőekhez képest szerintem.

DrSzolon 2008.01.14. 17:49:59

@saint
mivan shwarckopf után szabadon? XDDD amúgy meg kussoljá' és nem volt vicces ;)

roland333 2008.01.14. 19:43:02

Húú de rég játszottam a worms forts undersiege-el.Sztem rohadt jó játék.Kedvenc fegyóm a chili (kis mexikói:D).Sztemm azzal lehet a legjobban célozni.A kis lyukakban nagy pusztítást tud végezni.És a különböző korokból a kisfilmek is nagyon jók.Abból a görög volt tuti fasza (jót röhögtem).A küldetések is jók.Aki imádja a wormsot próbálja ki.A célzás sztem könnyű.Dark-reality azon a pályán amin voltál nem a nyílpuskával kellett volna lőnöd mert az az egyenes célpontokra való.
Sztem a W forts undersiege egy olyan játék amitt nem lehet kritizálni

Jeferson 2008.01.15. 20:35:26

egyébként én is nyomattam csak tényleg figyelni kell a szélirány ra megmindenre.

atryl 2008.01.17. 22:40:02

Jézus. Jó hogy videót csinálsz, de pl ne tudom te végignézted-e. Pl hogy a zene kicseszte a fülem, majd azt hittem nincs szöveg, míg fel nem hangosítottam a hangfalat. Meg belefújsz többször a mikrofonba, ami eléggé zavaró.

A skill. Kitérnék arra, hogy olyan játékot ne próbálj meg kritizálni, ami kb a top20-ban van a nagy nevű Quake, Starcraft, Half-Life és egyéb mások között. Miért esik le a doboz. Jóó... Minek a jetpack. Minek, ha egyszer rá 3 mp-re felrepültél a templomra lol. Meg ha olyan sokat WORMS-öztél, hogy nem tudod mi az a széerősség, szélirány, és a fegyver lövési ereje?

Bocs, túl kritikus vagyok.

V.P. 2008.01.18. 14:27:31

Szvsz te egy bal f@sz vagy.

Dark Reality- Voja 2008.01.18. 16:40:29

Nem azért, de azt nem tudtam hogy a szél fentről lefele is tud fújni. Úgy látszik nem figyeltem eléggé föcin...

kmate- 2008.01.18. 21:27:13

Na ne tessék káromkodni...:D
A videó nem rossz, csak a játékot kéne még gyakorolni...Ez a játék nekem is megvan és én is sokat bajlódtam mire megszoktam a 3D-t. A dobozoknak meg van értelme mer csomó fain cucc van benne.... A szélre meg figyelni kell..
(Ha adhatok egy tanácsot: A következő vidit akkor csináld meg ha már min.10szer megverted a gépet...)
Hajrá!

roland333 2008.01.19. 20:38:57

Dark reality a szembe szél miatt lőttél rosszul a bazookával nem mert lefelé fúj a szélXD

atryl 2008.01.21. 08:28:01

Jézusom. Te, mikor apukád visz suliba, és látsz egy felfele mutató táblát, akkor a kocsi felrepül?

Ha a nyíl pont feléd mutatna, akkor nem látnád mi is az valójában. Mármint a nyíl.

veba4 2008.01.21. 18:40:05

lehet, hogy csak nekem tűnt fel, de miért vannak az Egyiptomiak a Kínai nagyfalnál?

org095 2008.01.30. 15:12:55

Ez az egész oldal egy nagy... csak ilyen fosok vannak kint. Mit kell fikázni minden játékot? A Postal 2 is egy jó játék. De ez, hihetetlen. Én egy csomót játszottam vele. Ha ezt valaki fikázni akarja, akkor egy történelmet fikáz, nem csak egy ismeretlen szart. Lassan már a Burnout is ide kerül, mert nehéz rondán szikrázik az autó. :S

veba4:
Ebben a játékban külön választod ki a pályát és a karaktert.

2008.02.11. 20:24:41

azta te soha nem játszottál a wormsal? nagyon tapasztalatlan vagy... Igen a fegyvereket először mindenki nehezen kezeli, én is 10 nap után éreztem hogy kb mit milyen irányba mekkora erővel kell lőni... Lényegében a wormsok nagyszerű játékok.
süti beállítások módosítása