Akik videókat küldtek be...

Ardennen Offensive

2008.01.24. 21:40

Először is ne azt nézzétek hogy ugyanazt a játékot tesztelte, mint freddyD. Mint láthatjátok nem ugyan azt a jeleneteket mutata be(mint pl a [P]Irate Gamer), hanem azt hogy Ventures hogyan próbálja nekülk a "kihagyott jelenetek"-et .Azért se bántsátok mert megemlíti a "halhatatlan" embereket, az IQ szint átlagát, mert ha ezek hiányoznának akkor alapjába véve sántítana az egész.A "béka segge alatt" kifejezést szerintem minden magyar játékbemutató használhatja amíg FreddyD le nem védei ;)

Elsőre szerintem jól siekrült, bár egy mikrofoncsere megér egy misét :)

EDIT:Hülye vagyok! Azt hittem hogy a Airbone hero is a kiadók áldozatává esett mint pl.: Heat of War, Snajper és persze a HEAT.

Üdv: Athemil

21 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr59310549

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccnp training 2019.01.01. 13:54:54

Bírálod a rendszert? Repülsz! - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyik ?V 2008.01.24. 21:58:44

én csak azt nem értem ha ezt a RPCJS inddítatására csinálta akkor hogy nem tűnt fel neki hogy ez az Airborne Hero

Freath 2008.01.24. 22:13:17

Első videónak kifejezetten jó,néhány mondatot lenyúltál freddyD-től de az nem hiszem hogy olyannyira számítana.

ppumba ardennen offensive-es videója után ez kész felüdülés volt! :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.24. 22:31:07

én kifejezetten örülök a "deleted since"-knek :D

Frontsoldat 2008.01.25. 07:09:30

"a játék színvonala a béka segge alatt van"
Ez mintha ismerős volna valahonnan. Azért nem volt rossz. Mondjuk azt megemlíthetted volna az optionsnál, hogy nem tudod a gombokat állítani gamma se kell a játéknak áh minek stb. mert ott szépen elmondtad hogy csak ennyit lehet állítani de azt mi is láttuk...

Ventrue · http://holdbazis.blog.hu/ 2008.01.25. 07:17:08

közsi az eddigi kommentekért... de ez nem airborne hero... ez csak ugyanolyan mint az a játék, mert ugyanazok csinálták, de mondjuk nekem mind1... mindkét játék szörnyű... csak még egy kérdés: az airborne hero-ból emlékeztek havas pályákra?

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.01.25. 16:19:05

viszont támogatom a kihagyott jeleneteket mert ügye freddyD a legútóbbi vidiben is hagyott ki 1-2dolgot :)

attttti 2008.01.25. 17:01:43

Gyík úgy, hogy ez az erbórn hiró kettő :)
Jó lett a vidi (főleg a wc ppumpáéhoz képest. XD )

argo001 2008.01.25. 18:11:54

Egy darabig néztem, utána abbahagytam.
Hát... nem emiatt a videó miatt fogom a blogot látogatni.

DrSzolon 2008.01.25. 19:02:25

na én is így voltam vele, nem bírtam a végéig, de ezt ezekről az új játékosokról mind el tudom mondani. 10/6 mert annyira nem volt rossz. ja és csodálkozol, hogy a pisztolyoddal
nem tudod olyan távolságról lelőni az embert? ezt még akkor se tudnád megcsinálni, ha nem lenne bugos a játék. na még két video erejéig maradok, ha azok se lesznek jók, akkor megkérem SAINTet, hogy SZÓLJON ha JÖN valami JÓ/NAON SZAR. (azért írtam naggyal, h biztos elolvasd.) úgyhogy athemil valami ritka szart vagy vicceset tegyél be:) egyik lehet gcsaba ha már van új vidije, arra kiváncsi vagyok

GCsaba 2008.01.25. 19:17:37

DrSzolon:
Köszi hogy pont engem említettél meg :)
Amúgy a videó alany már megvan... Egy netes játék lesz! Ingyenes :)
És a végére a csattanót is kitaláltam már :D

GCsaba 2008.01.25. 21:03:19

Ja és a videó:
Hát inkább nem írok semmit...(az ok már gondolom ismerős)
Kicsit unalmas volt de ha ez az első videód akkor ez még nagyon nem számít.
De mondjuk azért nem nagyon árt néha egy-egy egyedi poént beszúrni:)

Saint 2008.01.26. 07:49:12

Jójó elolvastam :D Majd szólok nyugi XD

freddyD 2008.01.28. 23:37:03

Jó bemutatók. Rengetegen írták, hogy teszteljem ezt a játékot, mert ugyanaz mint az airborne hero. Tényleg ugyanaz, ez a kurva játék egy fikarcnyit sem lett jobb...Hogy a francba lehet ez? Max annyi, hogy ha jól láttam, akkor az ellenségnél gyakrabban volt töltény amit felvehettél.Airborne Heroban ilyen csak nagy ritkán volt.

Átérzem szenvedésed, ezt a szart fel nem rakom SOHA a gépemre. Egy Airborne Hero rémálom elég volt. Ez tényleg egy olyan kategória játék, amely fájdalmasan rossz

Ventrue · http://holdbazis.blog.hu/ 2008.01.31. 13:56:20

@ freddyD
A YouTube-on is megírtam már, örülök, hogy tetszett a bemutató, és annak is hogy megnézted őket... Osztálytársam is mondta már, hogy próbáljak meg csinálni egy másikat, majd meglátom... Amúgy nem a mikrofonommal van a baj, hanem a hangkártyámmal... Majd utánanézek a neten, hogy mit tehetek, aztán majd meglátjuk...

csacsicsoki 2008.02.02. 17:49:43

eszrevetelek:
1 Nagyon FreddyD klon, a jatek ,a dumak.
2 A humor nem rossz de.... Korigalni kene.
3 "Csak ennyi a beallitas" szerintem tobb beallitas nem nagyon kell.
4 Jol eszre vetted a hibakat ,de szerintem mar eleg hetkoznapi hibak.

osszegzes:Nem rossz, igy tovabb!!! Innen mar csak gyakorlas kerdese ,a tehetseged megvan hozza, csak ki kene alakitanod a sajat stilusod,de mondom jo,jo.

by CsacsiCsoki

Sasuke Uchiha Zsolti 2008.02.04. 19:56:28

Csak nekem tőnt fel hogy nagyon hasinlít az Arbone Hero-ra?Amit FreddyD bemutatott?Mert sztem nagyon hasonlít rá...


From:Sasuke Uchiha Zsolti

E-mail:ifjivan@citromail.hu

Ventrue · http://holdbazis.blog.hu/ 2008.02.06. 15:52:16

@csacsicsoki
Köszi a kommentet, de szerintem egy pc-s játéknál annyira nem jó, ha nem tudod a billentyűket átállítani a neked kényelmesre...
Másrészt meg hogy érted azt, hogy hétköznapi hibák? Szerinted az hétköznapi ha ott állsz pontosan vele szembe, az meg mintha levegőből lennél, átnéz raktad? És a helyben futó nácik? Nemtudom te milyen világabn élsz, de az nekem nem annyira "hétköznapi"... A többi okés, majd igyekszem, ha netán lesz következő videóm... ;)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2008.03.29. 16:06:50

hi! egy jó ideje nézem már ezeket a videókat amiket úgymond 'amatőrök' (nem sértés) csinálnak. Sajnos 1 nagy hibát fedezek fel mindegyikben, úgy mint ebben is.
Ezek pedig a klisék.. én megértem, hogy most mindenkinek freddyD a példaképe ilyen téren (ami érhető is) de jobb lenne, ha nem minden videóban hallanánk uazokat a 100x hallott dolgokat..egy kis eredetiség jó lenne.. tényleg már szinte várom minden ilyen videóban hogy mikor hangzik el a "MICSODAAA? MOST MIVAN?" vagy a "lehet, hogy bennem van a hiba, de..." mondatokat. Nem tudom ki hogy van vele, sztem ez általános hiba.
Hogy ne mondjátok hogy csak jár a pofám és nem teszek semmit az asztalra, mondom hogy folyamatban van az én első pár videóm is (pl: Dragonblade, Dead Man's Hand), remélem minél hamarabb be tudom fejezni. písz

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2008.03.29. 20:40:51

Egyébként most elővettem én is ezt a játékot (naná hogy megvolt xD).. nekem a csatornában volt gond, hogy nem tudtam átjutni a kis híd alatt.. mert a guggolás ugye a Ctrl vagy a 'c' billentyü.. előbbivel nem megy, csak az utóbbival..
Ahol te nem tudtad befejezni ott csak annyi a trükk,hogy amikor előtted fut a németruhás kém, akkor le kell nyomni a Space-t, mert ezzel adja oda neki.. logikus, nem? :D nem hiszem
süti beállítások módosítása