Akik videókat küldtek be...

Nagy Betyár búcsúzik

2008.02.10. 15:30

A búcsúlevél.
- SORRY -

Ezennel befejeztem tevékenységemet, nem mondok nevet ki miatt.. Gondolom rá lehet jönni ha valaki youtubeon beírja a Rémálom az Elm Utcában-t a keresőbe.

Kaptam nagyon aranyos response-kat. Amiben saját hozzáfűznivalóimat kiforgatva hallottam vissza, és ahol még azt sem feltételezte rólam az illető, hogy gondoltam e rá hogy kulccsal nyissam az ajtót... stb. Jó neki hogy ilyen "okos" és "nem" veri nagy dobra.

Köszönetet szeretnék mondani azoknak akiknek örömet szerezhettem videóimmal. És legalább nem vágták az arcomba (vagy esetleg kultúrált formában) a hibákat amiket vétettem.

Mivel lett tele a bakkancsom?

"-Mit utánzol majom?"
"-Hát ez szar, minek utánozni?!"

Nem hittem el, hogy ha már írni megtanult.. esetleg.. na..
Mindegy.

Aki fikázni tud, az csináljon jobbat, volt aki megpróbálta adtam neki 5 csillagot.
Mert én nem tartozom azon okos réteghez akik folyamatosan fikázni tudnak mindent.

PONT.

Mégegyszer köszönöm és bocsánat amért abbahagyom.

NagyBetyar alias Sasavicos

---------------------
Én sokat néztem ki belőled ahogyan bemutattad a videóidat... Sajnálom hogy abbahagyod. Gondolom hogy sokan vannak azzal, hogy az a játék amit bemutattál jó de te nem kimondottan a rosszaságát mutattad be hanem a játékot komikus kis masnival...
A freddyD szekta tagjainak mondom, hogy gratulálok...
Üdv: Atheml
U.i: sajnálom :/

80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr86333641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozik 2008.02.10. 15:37:58

Pedig nagyon jó voltál

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.02.10. 16:39:39

én meg ebböl nem értek semmit. tehát lesz még rossz pc junior csak athemil nem csinál videót vagy fordítva? vagy teljesen másról van szó? valaki monnya már meg

Sasavicos 2008.02.10. 17:00:26

"Nagy Betyár búcsúzik"

Azaz ÉN BÚCSÚZOM. És NEM Athemil.

QuaKe05 2008.02.10. 17:16:22

hát igen könnyebb fikázni másokat:) mondjuk megnézném az ilyen emberek jobb videót csinálnának e:) és ilyen jogon mindenkinek lehetne mindenre mondani hogy majmoló

freki 2008.02.10. 17:37:04

viszlát nagyon tetszek a videód bárcsak mégegy készülne

Saint 2008.02.10. 17:43:56

Kár, a rémálom az elm utcában videó nekem nem tetszett mert rövid volt de ennyi volt vele a baj, mindig jönnek a "freddyD videót készít akkor mindenkinek majmolnia kell?" szöveget írok, én az ilyentől megőrülök, igen van freddyD meg vannak azok akik nem csinálnak az ilyen idióták miatt videókat de ők meg azt hiszik ők mentik meg a világot ezzel, nekem pedig tetszettek a videóid csak kicsit mindig kevés volt ;) Sonny_X te meg nem a logikai játékokat preferálod, ugye? XD :)

Ejnerhar 2008.02.10. 17:56:10

Mért töröltétek ki az Elm utcás videót? Most nem értem mi az oka kilépésnek.
Mondjuk azt sem értem igazából mi értelme egymást piszkálni, pláne ha idáig fajul.

Nagy Betyárnak: vannak akik csak odakeverednek, és látják a kritikákat, poénosnak találják, és ők is írnak egyet, akkor is ha maguktól nem tették volna... Na mindegy szerintem nem ellenségeskedni, hanem összefogni kellene.

Ui.: Ha a videókat készítők között nincs nézeteltérés (remélem nincs) akkor nem a fanok dolga szerintem eldönteni ki menjen vagy maradjon.

Uui.: Én a helyedben maradnék, nem adnám meg azt az örömet nekik:P

Oti 2008.02.10. 18:09:36

Én is sajnálom hogy abbahagyod...de megkérdezném...miért törölted ki az eddigi videóidat?:(

Sasavicos 2008.02.10. 18:10:36

a fikázásom videóban is megtörtént "UgyvanPLancsiznakEgy"

aree 2008.02.10. 19:08:51

neeeeeee msot mindenki abbahgya????? argo001 és még sorolhatnám...

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2008.02.10. 21:09:59

Én ezen halok be. Másolás, minek másolni stb. Már elnézést, azért mert valaki videókat csinál és krtizálja (az igazat megvallva nagyon jól és a rajóngója vok) a rossz játékokat stb. attól még nem kell őt venni minden játéknak a kritkiusának, és a többiek pedig másoló szarok. Már nem azért a két euróért, de attól még, hogy valaki készít videókat más miért nem készíthetne??? Milyen alapon mondják sokan, hogy másolás és koppintás? HA jól tudom az nem tartozik be, hogy valaki egy játékról készít videót, bemutatót vagy kritikát egy egészen más stílusban mint Freddyd, az mióta koppintás? Pirate Gamer az koppintot, meg azok akik ugyaazokat a poénokat használta, mint FreddyD. Azoknak kénne abbahagyni, akik semmit sem értenek az egészhez (Dark Prince) azok a 8-12 éves kis pöcsöknek, akik azt hiszik, hogy tudják mi a jó és hogy kell videót készíteni és bemuatatni, "ha nyomom a W akkor előre megy" és társai. Azt se tudja milyen tényezőket kell figyelebe venni, amikor egy játékot bemutat, esetleg kritizál. A legjobb akkor van, amikor nem tudja mit kell csinálni és poénkodik folytani (ráadásul nagyon rosszul) . Nem azokat akik bemuatatják azt amit FreddyD nem tud, vagy nem akar stb. és jól csinálják. Pl. aki a M.A.D. csinálja és aki a Painkillert és vannak még ezen kivül jó páran. Ők rendesen tiszteségesen és nem másolva mutatják be azokat a játékokat. FreddyD csak a rosszakat mutatja be. Sokan vannak, akik jó játékot mutatnak be (NEM KRITZÁLNAK) és azért megemlítik a hibáit, mert azért azt is kell. HA tényleg jó valaki (+jó, nem koppintott poénjai vannak) azért miért elküldeni??? Ezt magyarázátok el nekem!!! Mindenki hibázik, azért nem kell már leszólni, mint egy bűnözőt. Azok a kis pöcsök megcsinálják a szar videóit (már rég letiltotam volna a Youtube-ról és minden más helyről.
Üzenek a kedves koppintos embereknek és azoknak, akik azt mondják, hogy egy jó játék bemutató koppintva és rossz, hogy:
Uram, nem vagyunk egyformák. Maga például egy k*cs*g.

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.02.10. 21:34:20

Jaja ne :(
Pedig olyan jó voltál!
Maradt Józsie (aki még (jó értelemben) elmegy)
Meg a 10 éves kölök (akinek tényleg abba kéne hagynia, mert grr...) :/

Oti 2008.02.10. 21:43:13

aham...dee...az Irate Gamer...amugymeg igazad van
csak még az fűzöm hozzá hogy gyakorlati teszi a mestert mivel freddyD sem így kezdte...igaz ő már könyított valamit akkor is nem mint Dark Setis de ha ő is legalább 15-17 éves lenne mint a legtöbb tehetséges junior akkor mindenkinek más lenne véleménye...mivel nem mind1 hogy 12 vagy 22...szóval inkább kortól függően ítéljük ezt meg...de az a "W-vel előre megy" már mindenkinek lefáraszhatta az agyát.

sajnos NagyBetyár abbahaggya de mindig jönnek emberek akik próbálkoznak több-kevesebb sikerrel

Oti 2008.02.10. 21:44:18

nos igen én meg már irni sem tudok :P

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.02.10. 21:48:49

Elnézzük, mert igazat mondtál ;)

Fantos 2008.02.10. 22:15:05

Viszlát NAGY BETYÁR kár hogy abbahagyod pedig nagyon tetszetek a videóid meg a poénok mint pl. amikor a túszok máshogy néztek ki ezért elkezdted lelőni őket meg a filozófiád az ajtókal kapcsolatban meg az egész stílusa

viszlát :,-(

Codename 47 2008.02.10. 23:19:10

Jahj Atheml.
Figyelj rám.Én eddig 3 videót készítettem(de nem a rosszpcjuniorok.blog.hu-ra)és voltak hozzá jók meg rossz kritikák.Ne add fel tesó.(am a postal-os teccett naon)
Üdv jó barátod Codename 47

Codename 47 2008.02.10. 23:31:01

FIGYELJETEK.
TI CSAK ÍGY HAGGYÁTOK H ELMENNI???
VALAMIT AZÉR MEGPRÓBÁLHATNÁNK TENNI HOGY MARADJON.Ő NEM A HIBÁKAT HANEM INKÁBB KOMÉDIÁT CSINÁLT BELŐLE ÉS NAÉS.
EGYIKÖTÖK SE OJAN MINT Atheml.EGYIKÖTÖK SE TUD OJAN KOMÉDIÁT CSINÁLNI MI Ő EBBE BENNE VANNAK A JÁTÉK HIBÁI IS.Ő INKÁBB POÉNOSAN MUTATNÁ BE.ÚGYHOGY HAGGYÁTOK BÉKÉN.NE IRJATOK NEKI SÉRTŐ CIKIS KOMMENTET.
Üdv:Codename 47
Ui.:Atheml ne add fel!Fojtasd.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.02.11. 00:37:01

codename47
nem én megyek hanem Nagy Betyár...
bocsi de kicsit gyengének tűnik a támaszod mivel nem én megyek el hanem betyár+ a Postalos úgy szar ahogy van és a barátom hangjára sem emlékezhetsz
1szer mndenki beleun
Üdv: nyershangulat

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.02.11. 00:45:45

légyszíves ne emlegessünk - példaként neveket mert nemhiszem hogy neked jól esne... köf

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.02.11. 00:51:27

énmár csak Gmodban élem ki magamat(> go to blog)

Hant 2008.02.11. 08:25:29

Sajnálom hogy elmentél nekem nagyon bejöttek a videóid.

Edem 2008.02.11. 11:11:28

én is csináltam videokat régebben, csak én nem ilyen típusúakat...én is kaptam rossz kritikát, és bekell vallanom tényleg rosszul esett, de alapjábavéve nem foglalkoztam velük. és valószínű majd ha nyáron lesz időm csinálni fogok még, csak azért sem adom meg nekik azt az örömet, hogy én abbahagyjam:) szóval egy szó mint száz neked sem kéne abbahagynod! fel a fejjel!

you2ró 2008.02.11. 12:29:07

Nem értem hog mér csak addig jutnak el ezek a kommentelők hogy: szar, köcsög, fúj. Nekem hogyha ez lenne a véleményem akkor sem ezt írnám/mondanám; másrészt kifejteném hogy mért gondolom úgy ahogy gondolom. A másik, akik meg azt írják hogy köcsög szar fúj meg egyébb szitkok azoknak megállt itt a tudományuk vagy mi van ilyenkor, mert nem tűnik így az a személy nagyon tanult embernek. Jó én is szoktam csúnyán beszélni de nem úgy hogy egy mondatom 2/3-a szitok. Én azt mondom NagyBetyár hogy ne figyelj az ilyen parasztokra és csináld tovább, mert aki normális az úgy is olyan kritikát ír ami értelmes és nem abban fullad ki hogy szar.

freddyD 2008.02.11. 13:50:42

Hát sajnálom Betyár, tudod, hogy én támogattalak.
Aki ismer, tudja, hogy nem szeretem, ha másokat lekezelnek, mert "engem utánoznak"...
Mondtam, hogy szarj a fejükre, de ezek szerint mégis megviselt.
Nehogy azt hidd, higyjétek, hogy én nem kapok ilyeneket...Napi szinten. Vagy e-mailen, youtube-on, kommentek között. Én nem foglalkozom vele különösebben, de ezzel nem lehet mindenki így.

Azt mondom szüneteltesd, azt ha játszol valamivel, ami megihletett, akkor hajrá.Szívesen várjuk

Dachande 2008.02.11. 14:16:50

Én nem értem mi ez a nagy sírás. Jó hogy betyár jó videókat csinál/vagy nem vélemény kérdése. Csináltak egy reakcióvideót amiben bemutatja a srác hogy te mit mutattál be hibásan, észérvekkel és videókkal bizonyítva.Én is legalább ilyen videót csináltam volna ha leszólod 1 kedvenc régi játékomat ok nélkül. Én egyetértek vele. Te meg jobban tennéd ha nem besértődnél hanem megmutatnád hogy tudsz jobbat is és csinálnál 1 olyan videót amire senki nem szólhat 1 szót sem.

Oti 2008.02.11. 14:43:12

@Codename

Nem kötöszködni akarok de te szándékosan írod Atheml-nek?És nem haggyuk csak úgy...kommentek fele hogy "Sajnálom hogy elmész." a másik meg "Ne foglalkozz velük!Szerintem folytasd." legfeljebb 5% ami nem ide tartozik...

@NagyBetyár

Én azt mondom folytasd és ha továbbra is ilyen kommenteket kapsz akkor a videóidat ellenőriztesd le Freddy-vel és Athemil-lel...ők értenek hozzá igazán és bizonyára szülnak ha olyat találnak amibe a sok barom bele tudna kötni akkor kicsit átalakítod.

sareth 2008.02.11. 14:47:49

a fenébe má mindenki lemegy :( 8o|

Saint 2008.02.11. 15:41:04

Ja aki írta, hogy marad betyár meg DarkSetis annak írom hogy juhééé itt vagyok még én is :D
freddyD te is jól érezheted magad ha az ilyeneket magadra szoktad venni mert most ha belemegyünk te vagy a hibás XD A NagyBetyár előbb elkezdi a végén még te leszel a koppintó. És most akkor freddyD búcsúzna ez milyen fura így :)
NagyBetyár egyébként tényleg, láthatod, hogy aki IGAZÁN nézi a videókat, akik itt vannak mind sajnálják és szeretnének még hallani, én is abszolúte szóval ha nem meguntad vagy nem az időt nem engedi akkor szerintem még egy videót legalább kaphatnánk mi szegény videómániások :)

Frontsoldat 2008.02.11. 15:56:39

Nagybetyár szerintem az egyik legjobb junioros videókészítő. Egy 50 part-os búcsúvidit elfogadnánk sztem ;)

veba4 2008.02.11. 15:59:39

pedig sztem legalább a top 5-be benne voltál Nagybetyár!(talán a top 3-ban is.)

Jansis 2008.02.11. 16:53:06

Szia!
Szerintem attól még hogy mások fikázzák,gondolj csak bele,hogy szerintem sokkal több olyan ember van (most mondok egy számot pl.:50)aki szereti ezeket a videókat.
És csak hogy tudd,(boccs h mindenki nevében beszélek)szerintünk nem kéne abbahagynod,csak mert (pl.:5-6)ember azt gondolja h nem jó!
Szerintem folytatnod kéne!!!
Mert nagyon jó,és nagyon csalódnánk ha már nem lenne videó amit te szerkesztettél.
Szerintem bátran folytasd tevékenységedet,és ne figyelj ezekre a bunkókra akik azt fikázzák!Szia!

Sasavicos 2008.02.11. 16:58:00

Besértődni?
Tettem én rosszat bárkinek? Szóltam le valakit?
Nem.

Az meg szerintem alapelv, hogy másokat nem kritizálunk videókkal.

Az illető aki megtette, annak köszönjétek mert ő volt a tűz az olajra.

Ha valami csoda folytán visszatapsolnátok talán folytatom, de ezt még át kell gondolnom. A nevemen lehet, hogy változtatok, de szerintem nem az a lényeg.

Esetleg egy szavazást megnéznék, hogy hányan hiányolnak, illetve hányan nem.

Van még pár aranytallér a tarsolyomban, hátha még visszatérek :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.02.11. 17:00:26

elintézem holnap me már nicns rá időm

freddyD 2008.02.11. 17:22:58

@Sasavicos
Ehhez nem szavazás kell, hanem te, aki eldönti, hogy szeretnéd-e csinálni, vagy nem? Semmi más.

Dachande 2008.02.11. 18:41:04

A szavazás sztem is rossz ötlet. Most akarsz még videókat csinálni vagy sem? Döntsd el. Kész. És miért nem lehet Re:Videó-t csinálni? Ezt fejtse már ki valaki, mert sztem igenis van értelme, lásd a Q3:arenánál.Nem akarok rosszindulatú lenni, nincs okom rá de ez itt most a hattyú halála...Köszönjük hogy ő elkergett...visszatapsolnánk...Csinálj videókat ha tetszenek NEKED(és közben velünk is megosztod,mert tetszenek a videóid[még ha nem is mindig 100%osan reálisak])ha nem hát nem, de itt most senyved a nép ennek semmi értelme nincs.

Sasavicos 2008.02.11. 19:02:56

Jó igaz, NEM kell szavazás.
Majd élek a meglepetés erejével, 2 malomkő között őrlődök most tehát 50% jelenleg hogy visszatérek, azaz még nem biztos.

GCsaba 2008.02.11. 19:23:17

Én annak, hogy:
"mit utánzol majom"
azt írtam volna vissza, hogy:
Semmit és Senkit!!
:)

Kenny007 2008.02.11. 20:30:20

én még újdonsült videómániás vagyok, és mivel már nincsenek meg a vidijeid....kicsit izé, de ha mindenki azt mondja h naon jó vidiket csinátál akkor folytasd!:D én szívesen megnézném, és még sokan így vagyunk vele, sztem:P

Saint 2008.02.11. 20:33:46

Sasavicos akkor híjjuk Toldit azt jól eldobja a "nem folytatom" malomkövet a pi...ba :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.02.11. 21:27:10

vagy ne kapcsold be az írást a you-n
annak a véleménye számítson akinek küldted/szántad. azoktól itt vagy E-mailen keresztül megkapod a véleményüket :)

Gyik ?V 2008.02.11. 21:39:38

Shogo M.A.D. 3. részt akarok Optimus Prime-al és xbox vs. pc-vel meg SenshiInoue amint azt mondja tátogva Robotként hogy: "készen álltok ? Akkor MEHEEEEEEEEET" és hallani akkarom a japán csaj vinyogását XDDDDDDD

hykleri 2008.02.11. 22:20:21

Na, nagy betyár, MEGTILTOM, hogy abbahagyd! :D

Saint után te vagy a kedvenc video készítőm. Ne hagyd má abba. Vagy ha mégis abba hagyod, akkor megkeresünk, és feláldozunk :D

Xelos9 2008.02.11. 22:36:49

éncsak enyit mondok... IDIÓTAKRA KÉREM NE TESÉK FIGYELNI (XD) mindig lesznek kritizálok de a vidjeid álati jók ;)

God of Land 2008.02.11. 23:57:31

Sziasztok!

Igaz h csak most regiztem be magam, de mióta megvan az oldal azóta nézem a videókat.
És eljött az ideje h én is hozzászóljak!

Nos nagy betyár! (MIATTAD REGIZTEM BE MAGAM!)

Szerintem se hagyd abba a videók készítését.
Az h vannak bunkó emberek, és kritizálnak, ilyen az élet. Attól csak nekik okozol örömet h elérték a céljukat, én nem azoknak, akik "Úgymond" napról napra várják mikor készítesz új videókat.

Igaz te döntöd el, de véleményem szerint, AZÉRT se kellene feladnod!

Remélem érted miről beszélek! =)

Jansis 2008.02.12. 10:32:56

Sziasztok!

Nekem is lenne némi hozzászólni valóm.

Szerintem (mivel hogy én szeretem a videóidat)
nyugodtan szard le azokat akik nem szeretik,
Okozz örömet nekünk,mert mi a többség vagyunk,és KITARTUNK MELLETTED,
Mindenkinek van valami véleménye Xelos9-te jól
kinyilvánítottad!
Vannak akinek nem tetszik,de vannak akik RAJONGANAK ÉRTE!!!!!!
nAGYON SZÉPEN KÉRLEK MINDENKI NEVÉBEN:


NE HAGYD ABBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Jansis 2008.02.12. 10:34:05

boccs az előzőért hogy:vannak akinek
szóval kijavítom:Vannak akiknek

Edem 2008.02.12. 11:16:24

azért az érdekes, hogy ide ezek a rosszakarók nem mernek írni...mondjuk jól le lennének szólva az biztos:D 2000 vs 3...

Jansis 2008.02.12. 13:28:33

Jah!
Kár h mi nem láthatjuk ,,szerkesztőnk ellenségeit"
Egyszer csak megértik,hogy nincs igazuk!

Jansis 2008.02.12. 14:24:34

Sziasztok újra,sztem Sasavicos a Xtreme Boarders az egyik legjobb!Meg az amiben korcsolyázik a katona a homokban!!!
xD xD xD xD xD

Jansis 2008.02.12. 14:36:32

Oh Sasavicos nem is tudtam hogy szereted a Barbie-s játékokat!!
xD xD xD


Csak vicc,ne vedd komolyan!

Oti 2008.02.12. 18:34:50

EZ most igazán nem ide tartozik mert NagyBetyárt próbáljuk "visszatapsolni" de Saint...mikor jön a Dreamfall part2?

roland333 2008.02.12. 18:45:10

kár hogy abbahagyod nekem tetszettek a videóid

Jansis 2008.02.12. 19:27:09

Szerintem itt számtalan olyan ember van akiknek tetszenek a videók úgyhogy még1x kérlek hogy:


NE HAGYD ABBA!
GYÁRTS MÉG VIDEÓKAT!

ldani7492 2008.02.12. 19:35:42

Mondjuk én ennek a "Ne fikázd ha nem tudsz jobbat csinálni" felfogásnak sosem voltam híve. A trabantról mindenki tudja hogy a mai autókhoz képest bizony szar és életükben legalább egyszer ezt a legtöbben ki i nyílvánítják, mégsem tudnálak a legtöbben jobbat (sőt, még ugyanolyat sem) csinálni.
DE! Az értelmetlen fikázásnak tényleg semmi értelme nincsen, amikor csak azért fikázom hogy én ettől mekkora király vagyok...

Jansis 2008.02.13. 08:23:38

Jah!
De egy kicsit elterelődtünk a témától.
Szerinem (nem szavazásként,csak írjuk le hogy mennyien szeretik a videókat,hogy ezt Sasavicos láthassa azért,mert szavazás nélkül ez semmit sem ér!

Saint 2008.02.13. 15:59:41

Hiri Jani szerintem fogd be a videód meg hallgathatatlan nem értem amit mondasz...

God of Land 2008.02.13. 17:44:24

Hiri Jani, inkább maradj csendben, a te videód a közelébe sem ér nagy betyáréhoz.
Amit te csinálsz, az nem játékbemutatás, hanem valami összecsapott szar.
Bocs, de nekem ez a véleményem.

Arikara 2008.02.14. 11:33:17

Nah mar most en nem sajnalom hogy el megy, 1 megertem aki a youtoube-ra felrakta a videot a remalomrol azaz nem nagy betyar. Az a srac megerdemel egy tapsot a videoert amit csinalt a jatekrol mert o legalabb bemutatja normalisan es nem fikazza mint nagy betyar.

Jansis 2008.02.14. 12:01:45

Boccs,hogy ezt mondom,ne sértődj meg Athemi,de
sztem a videóid elég unalmasak.
Tisztában vok azzal hogy én nem csinálok videókat,de szerintem nem nagyon illik a R PC J-ba hogy a táj milyen szép.
Szóval boccs de sztem nem olyan jók a videóid.

Sasavicos 2008.02.14. 18:04:36

Arikara ez igaz, de te örülnél annak ha fikáznának személyesen téged egy videóban?

Mert jól bemutatja, csak lehord a sárga földig.

A helyében verném a seggem a földhöz hogy annyi részes videó készítésére van ideje, emellett engem is lehord benne a sárga földig.

Arikara 2008.02.14. 22:59:32

Sasavicos nem ertem hogy a srac hogy jon ahoz hogy egy olyan jatekot szapuljon amit soha nem
jatszott. Attol fuggetlenul hogy iszonyat regi jatek attol meg jo, csak hat Nagy Betyar soha nem jatszott vele es ugy mutatja be hogy egy rakas szar ami egyaltalan nem igaz. En ilyen jatekokon nottem fel, nem ugy mint egyesek akiknek anyuci apuci a segguk ala tolja a szuper pc-t. Es megerdemli hogy leszoljak a sarga foldig mert sokan akik c-64-en nottek fel, mind jatszott ezzel a jatekkal es jonak tartottak nem pedig egy rakas sz@rnak.

Sasavicos 2008.02.14. 23:16:13

Arikara akkor most elárulom neked (nem mintha ezt el kellene, mert több helyen kiírtam)

Sasavicos alias NagyBetyar

Sosem volt superpc-m most sincs.
4 éves koromban megkaptam az NSZK ból szermányolt C64 et amin rengeteg zsír játékkal játszottam, de akkor is voltak gagyi bárgyú játékok.

Igen emlékszem:
LOAD"$",8,1
RUN
stb.

Ha, szerinted megérdemlem a fikázást, akkor az a te szuverén jogod, de talán előbb kellene kérdezni mint leköpni valakit.
Ugyanis ezt az eljárást tudod kik alkalmazzák? Ne mondjam inkább? Vagy azzal megsértem az érdekeidet? Nem, nem akarom.

Arikara 2008.02.15. 10:46:24

En inkabb kopok a te videodra, bocs te egy olyan jatekot hordtal le ami telleg jo csak nem jatszottal vele. Es meg szerintem nem fogtad fel hogy NIGHTMARE ON ELM STREET a jatek cime, gondolom a filmet lattad ha nem akkor potold be es kesz. Nezd meg a film 3. reszet utana jatsz a jatekkal meglatod hogy jo jatek csak TE BASZTAD EL.

Sasavicos 2008.02.15. 16:29:50

Látom sikerült kultúráltan megnyilvánulni, a Nightmare on the elm street (magyarul Rémálom az Elm utcában)

Lehet, hogy valakinek tetszik a játék, hát most Istenem én nem haragszom érte.

Meg fogom nézni, csak ne arról szóljon már a vitánk, hogy szívjuk egymás vérét ok?

Meg fogom nézni.

Jansis 2008.02.17. 16:13:50

Már megnéztem a www.youtube.com-on szinte minden videót,és most újrnézegetem amiket már láttam. :(

Úgy szeretnék még újakat is megnézni Sasavicos!!!!!!!

Sasavicos 2008.02.19. 17:32:36

Megpróbálok holnapra készíteni egyet, beteg vagyok itthon vagyok szóval talán most lesz időm. :( :)

Friedrich von IQ Betyár (törölt) 2008.02.19. 18:23:03

sajnálom, hogy abba hagyod, és egyet értek veled

Jansis 2008.02.23. 13:31:55

Kössz!
Remélem jó lesz!
Amúgy Athemi az te vagy Sasavicos?
Mert a búcsúlevelet ő hozta ide,viszont nem hiszem hogy te vagy,mert más a hangotok a videókban.
:)

Sasavicos 2008.02.23. 22:12:51

ezt én írtam és megkértem, hogy tegye be

Jansis 2008.02.24. 10:22:50

jaaaaaa....
értem.....
.....oké......

:)

Sasavicos 2008.02.24. 11:43:50

a levél az enyém ő tette be ide, láttam hogy pár embernek nem volt elég világos

Jansis 2008.02.26. 12:58:44

Hát jah......
Bár én még mindig nem tudom megérteni!!!
Mármint hogy rosszul esik!!!
És ezért....
De én felfogtam........
:*( :*( :*( :*( :*( :*( :*(

Bujty 2008.03.02. 21:12:52

Remek a királyak kiszálnak ,és azok akik még
10/1 pontot sem érik meg folyamatosan jönnek

:-(

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2008.09.25. 14:31:34

Na, ezt végigolvastam, és bár nem tudom, milyenek voltak a videók, attól még szeretném elmondani a véleményemet. Még akkor is, hogy ez a post már fél éve nem kapott új hozzászólást...

De, akkor is el szeretném mondani a véleményemet meg történetemet, mert egyszerűen ez kikívánkozik belőlem.

Egyrészt, mint "videós" (direkt idézőjelben...), mert én már 2007. 09. 24-e óta csinálom ezt... igen, tegnap volt EGY ÉVE, hogy elkezdtem. És bevallom, nagyon, de nagyon nehezen kezdtem el. Egyrészt a videó minősége is nevetséges volt jó pár első videómban, plusz még nem találtam meg magamat (félelem rulz...), aztán meg elhülyéskedtem az egészet, egészen a tizenegyedik videóig, a Robodemons első részéig. És közben gyűltek a kommentek a blogon... nagyon sokan gyerekesnek, freddyD utánzatnak, bénának (mondjuk én most is annak tartom magam) tartottak.
Itt gondolkoztam el azon, hogy na, most akkor váltunk egyet. De egy hatalmasat... és elkezdtem teljesen improvizálni. És szép lassan kezdett elcsendesedni "a negatív had", és azért a blog is körülöttem...
Persze így is volt pár érdekes komment, mint freddyD-é az Action 52 első részénél, akit érdekel, ott megtalálja - na ott fogtam padlót, hogy ez most komoly?
Szép lassan telt az idő, és hazataláltam stílusilag. A teljes improvizáció fekszik nekem, awesome. Azóta már nem csak a Rossz Nintendo Játékok-at... vagyis Retrocraze-et futtatom (itt eszembe jut az egyik alkalom, amikor freddel dumáltam Skypeon...), hanem már mást is, LOL.

Én továbbra is azt mondom, hogy nem kell elszállni az eredménytől, hanem alázattal kell csinálni... ha már egy embernek tetszik, már megérte! Ha kettőnek, az még jobb. Én nem tudom, kinek tetszik és kinek nem (lol), de én csináltam tovább, csakazértis.

Ha ránéztek a blogom első pár hónapbeli postjaira (a cím ott van a nevem mellett, hátha érdekel valakit...), akkor láthatjátok, hogy szabályos polgárháború folyt nálam. Nem töröltem semelyik postot se, se ott, se Youtubeon.

Ihlet kérdése az egész. Láttam csináltál egy SF2T videót. Nos, az egy nagyon jó játék SNES-re. Jobb stuffoknál is alap dolog szerintem elmondani az esetleges negatív dolgokat. Meg nem mindig humorra kell menni :]

Reactor lehordott a sárga földig a videóiban? Hm... erről nem tudok nyilatkozni, mivel nem láttam a videókat.

Ha esetleg megpróbálnád megint, akkor próbáld meg. Úgy sem tudsz olyat csinálni, mint pl. RedlyDaniel. (Bár én csináltam már nála rosszabb dolgot is! :D)

Na, ha ez a post egyáltalán valaha el is lesz olvasva, köszönöm figyelmeteket...

V.

2colours 2017.05.26. 13:49:27

Elég vicces így visszaolvasni.
Azt hiszem, az idő eldöntötte a kérdést, Reactor kvázi legendává vált, Nagy Betyár pedig... hol is van most?
A hab a tortán, hogy SEMMI FIKÁZÁS NEM VOLT Reactor videójában. Valóban megnevezte a legvégén, de csak úgy, hogy "remélem, már Nagy Betyár is látja, hogy ez nem egy rossz játék". Erre jön egy hisztis reakció... nincs több kérdésem. Akinek ilyen a hozzáállása a dologhoz, az nem is hiányzik senkinek, innen nem is érdekes, hogy milyen volt a "botrányt kirobbantó" videó.
süti beállítások módosítása