Akik videókat küldtek be...

Shadow ops red mercury by 'Peti

2008.02.22. 12:48

Nem halt be  a blog csak adagolom avideókat :P

TÖRÖLT VIDEÓ

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr41349739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keteberd 2008.02.22. 13:26:21

Nem rossz játék,
egy kicsit többet is bemutathattál volna belőle.

Navajonki 2008.02.22. 13:35:13

jó gamenek tűnik :D
amúgy eléggé úgy beszélsz mintha megbántott volna ez a játék. ha jó game akkor ne így mutasd be ok? a hangod okés sztem, de ez a sok káromkodás sztem nem néz ki jól a vidiben. 1-2 még oké de ennyi... mintha Nerdet nézném na mind1.. apropó mind1 oylan sokszor mondtad h mind1 h az már fájt.

Kozik 2008.02.22. 13:42:58

Na a videó jó lett nagyon.

de ezt most mindenkinek mondom, legalább egy kis hangot vegyetek fel a játékból.
oké tudom nemkell a beszédnél hangosabbnak lennie de csak halkan valami.

és a mikrofonodba egy kicsit hátrébb beszélj és akkor nagyon jó lesz. de gratulálok

odmc · http://jatektesztek.mlap.hu 2008.02.22. 13:56:51

lessz még vidi belőle

játlkból hangot nem tudok felvenni mert nem jó a progim am köszönöm mindenkinek XD

maffi 2008.02.22. 14:29:28

hát ne haragudj de kegyetlen gyenge videó. sztem az ilyen "mijarák" szintű beszólások nem valók videóba. A játékról gyakorlatilag semmit nem tudtunk meg csak azt, hogy lőni kell benne jól. Nekem az egész videó az elejétől kezdve egy nagy üresjáratnak tűnt, vártam, hogy mikor indul be, de nem jött semmi. Nem biztos, hogy erőltetni kéne a 2. pályáról a videót... Tényleg bocs, ezzel nem megbántani akartalak, tehát ne vedd sértésnek.

Amúgy ez a nagy videókészítés mánia nagyon a minőség rovására megy. Kb 2-3 embert tudok mondani az oldalról, akiknek a videóit szívesen nézem meg. Nem állítom, hogy én jobbat csinálnék bárkinél, de nem is erőltetem. Kicsit a minőségre figyeljünk már oda.

Elnézést ha bárki önbecsülésébe gázoltam a hozzászólásommal, nem ez volt a célom.

Üdv

Kozik 2008.02.22. 14:39:28

Ha nem tetszik akkor csináljál jobbat!

Én várok...

Kozik 2008.02.22. 15:45:48

ha csak pofázni tudsz akkor menj el a moziba megnézni a mézengúzt,de meg ne ijedj.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.02.22. 18:37:06

Talán egy csöppet át kellett volna gondolni, hogy mit fogsz mondani a játékról, és a szóismétléseket kellett volna kerülni.
Na, ami nekem nem tetszett a videóban, h cheat-et használtál. Igen, mondtad, h nem volt kedved vacakolni, de azért nem illik csalni egy játékban :D

Donor Libon 2008.02.22. 19:11:16

NAgyot röhögtem az elején!
Eleje:
"
Sziasztok! Most a Shadow ops red mercury játékot fogom bemutatni.
A játékhoz nincs különösebb hozzáfűznivalóm...
"

LOL

A másik, hogy semmit nem mondtál el a játékról. Annyit amennyit látunk. A másik meg az, hogy bemutatod a játékot csalással? Milyen bemutató ez?????? Csítes?!

Xelos9 2008.02.22. 20:17:16

kedvet kaptama video csinálásához :D csak a progi amit próbáltam 1b*szot veni hangot 2 avyg 5 vete fel uygan azt avgy darabolva 3 nem azt vete amit kéne (game cam al már próbáltamc sak valamiért b*szot muködni fraps se nagyon muködöt)

KapiBence3 (törölt) 2008.02.22. 20:29:46

Ez egy olyan játék, amely szerintem tök jó, de mégis az újságok eléggé leértékelték. Egyébként azért kapsz olyan kevés lőszert és azért van a pályán olyan kevés életerő csomag, mert az egyik legnehezebb nehézségi fokon tolod. A játékban azt sajnáltam hogy kissé rövid.

Btheking 2008.02.22. 20:50:00

Hát ez szánalom...Próbálj meg sokkal jobbat csinálni, ez inkább fan videó mint bemutató...

Saint 2008.02.22. 22:39:17

Diszno nem megsérteni akarlak de szólásszabadság van. Ő tiszteletben tartotta a te véleményed te is tegyél így, teljesen érthetően fejtette ki miért nem tetszett neki a videó és, hogy nem tudna jobbat de most akkor mi van? Ha nem tudok focizni már nem is mondhatom, hogy de elb*szta a lövést a játékos? De mondhatom mert így tett, láttam más is látta, és csak mert nem vagyok híres focista még lehordhatnám a sárga földig. Uff.
egyébként videó elején megijedtem legalább egy kis bippegő hangot tegyél oda hogy jelezd, hogy kezded mert a szívbaj jött rám :)

odmc · http://jatektesztek.mlap.hu 2008.02.23. 07:49:44

hibákból tanul az ember a következő vidim jobb lessz remélhetőleg :)

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2008.02.23. 08:42:44

Én nekem az első vidim ROHADTUL SZAR volt...
úgyhogy nem akarlak szidni, de azért többet mutass :)
5/10

Gyik ?V 2008.02.23. 11:47:16

Jaj de szeretem at aki egyből úgy kezdi az első videóját hogy "szisztok MA a ....... fogom bemutatni" :)

QuaKe05 2008.02.23. 11:55:01

nemrossz videó de azért elárulhattál volna kicsit többet a játékról;)

Theobald (törölt) 2008.02.23. 21:17:29

Nem rossz.

Azért vannak beszólások.

Mijarák?!?

"A második pálya valamikor várható"

Meg a legelső két mondat /LOL/

Egyébkén tényleg nem rosssz, kicsit többet elmondasz a gammáról jó lesz!

Értékelésem: 10/6.5

Trees · http://lotyoi.mlap.hu/ 2008.02.24. 10:54:44

Én is elmondom,hogy ez a videó kifejezetten rossz (10/2)és én is elmondom,hogy nem tudnék jobbat csinálni,mert unnám végig.még a felvételek nem olyan rosszak,de a kommenteid... . Nem muszáj a legelső kommentárhanggal feltenni a vidit a youtube-ra.többször is újra kell kezdeni.Remélem a legközelebbi vidid jobb lessz...

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.02.25. 14:13:14

Na mostmár énis kommentelek mivel egy hét síelés után muszály valamit írnom a gépen is :D. Na szóval a videóról annyit szeretnék mondani hogy azt mondtad azért csitelsz mert videóval is foglalkozol de végülis vágtál is szóval akkor nem kelett volna csít csak egyszerűen leggyengébb fokozaton végig nyomni :D. Én nem pontozok mivel túl jó lelkű vagyok és minden videóra 7+-t addnék :D. Amúgymeg én leírom szeritnem kik csinálhatnának több videót (ez alatt nem azt értem hogy a többiek ne cisnáljanak azzok is nyugodtan kellenek a fiatal tehetségek ;) ) na akkor szerintem a jó junior videó készítők: Athemil, Saint, Dachande(remélem jól írtam xD) meg még páran akiknek nem tom a nevét mert nem kommenteltek ide xD Na béke veletek :D

SharkyB 2008.02.25. 19:53:39

Én már végigtoltam ezt a gamet többször is! Könnyebb volt megértenem miket mondasz, mert ismerem a játékot, de azok szemszögéből akik nem ismerik, érthetetlen amiket összehadobálsz. Ha kevés a lőszer, OSZD BE! Am szinttől független keveset kapsz. Élvezhetetlen volt a video, mert se egy jó poént, se egy olyan dolgot nem mondtál amitől ez a játék 10/2 helyett 10/8-at ne kapna. Én se tudnék jobbat csinálni, de nem is érdekel. 10/2

Frontsoldat 2008.02.26. 07:20:25

Athemil egy kicsit gyorsabban is adagolhatnád a videókat :P

Kozik 2008.02.26. 13:58:02

Na videót mert én csiláok de akkor megismétlődik a 2. világháboru xD

Dachande 2008.02.26. 14:49:46

MatT, köszönöm a bizalmat, bár nekem még nincs értékelhető, megtekinthető videóm(csak 1 pihen itt a merevlemezem, de csak a te kedvedért befejezem meglátjuk hogy tetszik a népnek.

Etil 2008.02.26. 20:31:35

csak azért reggeltem mert a tudomásodra akartam adni hogy mekkora egy paraszt vagy,erre szoktak olyat mondani ,hogy ha értelmesset nem tudsz hozzászólni akkor inkább fogd be a pofád.Semmi új információ nem tettél hozzá ezt simán kiolvasom egy játék leírásból is sőt 50szer több infot tudok meg.Lényeg a lényeg ez minősíthetetlenűl fos főleg egy pályára koncetráltál amiből semmi nem derül ki a játék menetre tekintve.Remélem nem álltál neki a folytatásának de ha igen akkor igen csak ajánlanám hogy ne csináld meg köszi

bkrisz 2008.02.26. 21:17:01

Ez a videó aztán kapott hideget, meleget egyaránt. Én pedig tartózkodom(most az egyszer).

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.02.27. 06:35:07

Lehet hogy rossz videó, de van aki így kezdi lehet hogy az 5. videója már jó lesz szóval nem az első alapján kell itélni ;)

Joe™ 2008.02.27. 17:54:49

Igazából az embereket a tetteik alapján ítéljük meg! Ez bizony .......

Albi 2008.02.28. 01:35:46

Szerintem a videó nem lett jó!

Én is csinálok egy játékról videót, egy autószimulátorról. Megjegyzem, én nem poénosatakarok csinálni, hanem "normális" játékbemutatót.

Amiket NEM értékeltem a videóban (ez lenne a negatív kritika):
- a beszéded nagyon rögtönzött, mégpedig szerintem ez iszonyú rossz fényt vet az első perc után a videódra
- a bemutatás A Játékról szóljon, ne egy játékról ("grafika is szép. akciók, effektek, jól meg lett csiná'va. hát ... kisebb hibák akadnak...")
- játszottam a játékkal. a lőszer elég. nem kevés, nem túl sok, elég. be kell osztani. ne úgy mutasd be a játékot, mintha másodjára játszanál vele, és minden emberre egy tárat rá kellene lőnöd. ez a játék nem erről szól.
- a csalást mélyen elutasítom egyrészt magamtól is, másrészt egy bemutatótól is... ne akarja nekem senki bemutatni a Doom-ot NIGHTMARE fokozaton IDDQD-vel... nagy tehetség kell hozzá.
- nem tetszett, hogy egy pályát mutatsz be elejétől a végéig. fordíts rá több időt. a következő videód ne a második pálya legyen, utána a harmadik, negyedik, stb. a játékról szóljon, ne az egyes pályákról. játszd végig, közben készíts felvételeket, és majd ha összegyűlt sok anyag (mondjuk 10 percnyi), akkor azt alászinkronizálod.
- döntsd el, hogy poénos vagy kritikus videót akarsz csinálni. én a kritikusat jobban szeretem, de a legtöbben inkább a másikat, a poénosat részesítik előnyben.
- hiányzott a story
- a mikrofonodba ne fújj bele beszéd közben, mert zavaró. tegyél a mikrofonod elejére egy kis szűrőpapírt vagy nagyon vékony vattaréteget rakja a mikronodra, és akkor nem érződik annyira a levegő fújása pl a "P", "B" betűknél.

Amik tetszettek:
- nagyfelbontású
- nem akadozik (hardverek megfelelőek)
- (magyar szinkron :D)
- nem a legkönnyebb nehézségi szint bemutatása (bár ennek hamar végeszakadt a csalás miatt)

Ha meg akarod csinálni a második videót, akkor azt is meg fogom nézni. De kérlek, dolgozz rajta többet. Ne egy 8 perces részt vegyél fel a pályából folyamatosan, hanem mindig csak annyit, amennyi szükséges, amit be akarsz mutatni. Gondolom, azt hogy hogyan bóklászol a városban a házak között, nem kellett volna feltétlen felvenni. Erre szerintem figyelj.

Ha segítség kell audiotechnikailag, és a kommentem után (, ami nem volt túlságosan pozitív, nem tagadom) szükségét érzed a segítségemnek, tanácsaimnak, felkereshetsz az albi1988@freemail.hu -s MSN- és emailcímen. Én leginkább a zeneszerkesztésben vagyok otthon, illetve kisebb tapasztalatokkal rendelkezem a mikrofonok elhelyezésében, hangszínekben, erősítésekben (főként elektroakusztikus és elektromos gitár).

Remélem, a következő videód jobbra fog sikerülni, és a kritikákat is vedd figyelembe kérlek. Ha figyelembe veszed a mi (nem csak az én) kritikánkat, akkor olyan videót készíthetsz, ami nekünk (is !!) jobban tetszik. És ha jobban tetszik, szívesebben nézzük, jobban várjuk majd a folytatást. Legjobbakat ! :)

Üdv, Albi

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.02.28. 12:55:45

Albi te aztán tudsz írni 2 percig tartott míg elolvastam és ezzel már vagy 200%-ra ment fel a napi olvasási adagom xD

bkrisz 2008.02.28. 13:59:29

Albi-nak szerintem igaza van. Kb. én is így vélekedek a videóról, csak nem tudtam magam nagyon kifejezni.

maffi 2008.02.28. 17:09:58

sztem egy videó készítéséhez kell némi kommunikációs készség, ami sajnos (?) nem mindenkinél adott. persze lehet ezt kompenzálni előre megírt szöveggel vagy előkészített szófordulatokkal, de csodát nem lehet csinálni...

bkrisz 2008.02.28. 17:28:38

Hát én például azért sem csinálok videót, mert ha szóról szóra leírnám egy papírra, hogy mit mondjak, akkor is teledadognám az egészet szerintem. Improvizálási kézségem meg hát...nem nagyon van. Egyébként én ha videót készítenék az valószínű régi jó játék lenne, talán majd egyszer, de nem a közeljövőben azBIZTOS.

realmadridman (törölt) 2008.02.28. 23:08:06

király, csak lehetne eg kicsit hosszabb is. Jó game, végigtoltad már cheat nélkül?

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.02.29. 19:31:39

én igazából végig se néztem mert nem bírtam már halgatni a mijarákot meg a parasztos beszédet az első két mondatnál meg szétröhögtem a fejem

knorbi 2008.03.01. 17:16:51

Hát mag a videó nygaon faján lenne de hangodon változtass

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.03.01. 22:13:25

Nah,Juniorok!
Új videót akarunk! :)
Még a végén unalmamban, csinálok eggyet XD
(de inkább nem csinálok,mert nem szeretem ha kritizálnak x)

kacumoto 2008.03.04. 18:18:28

Császtok!
Szerintem is lehetne némi csiszolás a viden, de amúgy nem rosssz.

hyker 2008.08.18. 15:08:56

nekem ez is megvan
a mentés bórított ki ebben a legjobban ugyanis nem lehet menteni,nagyon hosszúak a pályák és ha meghalsz elölről kezded a pályát és a végefelé már nagyon nehéz még a legkönnyeb szinten is és ha játékból kilépsz akkor legközelebb elölről kezded a pályát
süti beállítások módosítása