Akik videókat küldtek be...

PlayGround húsvét

2008.03.23. 21:32

TÖRÖLT VIDEÓ

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr56393913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WarLock 2008.03.23. 22:06:33

elszomordtam ezen. sok érthetetlen ember , aki a windowshoz sem ért de vidit akar csinálni.
Akkor pár alap dolog:
-attól hogy nem tudsz vele játszani nem szar
-a windowsban kell kikapcsolni a shiftes cuccot, de ha magyar lenne a windowsod lehet értenéd is mi a szar lenne odaírva
-nem ráugrottál hanem elé, vagy bugolt, előfordul. Hozzátapadsz ? lehet direkt így van programozva. Láttál már szivatós játékot ? Sybon Action neked való. Szval sztem 1. gamevel semmi gond , csak ÉRTENI kell hozzá
-Eléggé túl van játszva az egész

Hammer of Justice 2008.03.23. 22:37:21

...mmmm...hogy is kezdjem...
-Nem mutattad be a játékot normálisan
-az ég világon semmit nem tudtam meg a játék szintjeiről küldetéséről(értelméről
-a videó felvétele 0
-ez a húsvéti nyuszi már nasgyon erőltettett
-AZ Hogy CTRL az azt jelenti hogy KONTROL
-ha már videót csinálsz,nem lehet benne ilyen hiba mint pl a Shiftezés,ezekről neked kell gondoskodnod.
A hangod még túl gyerekes,egyenlőre szerintem csak nézd a videókat és tanulj belőlük.

AKI 2008.03.23. 22:45:18

A hangod ismeros :S

MatT · http://videotar.blog.hu 2008.03.23. 23:40:14

A húsvéti nyúlnak miért olyan a hangja? Honnan tudod miylne hangja van egy nyúlnak a nyúl hangját csak ritkánlehet hallani és ha nincs nyúlad nem tudhatod JA még valami épp ehhez Miért a Húsvéti nyúl mondta el hogymiylen "szar" miért nem te? (mint ahogy tudjuk a nyúl is te voltál)

Csebby 2008.03.24. 00:58:34

Nah, hogy pozitívum is legyen a nyulas rész "annyira" nem volt szar :D A shiftes dolog meg alap winfosos cucc ki lehet kapcsolni sztem járj utána...Jah és az előző vidiknél jobb szal csak így tovább :D

Saint 2008.03.24. 07:43:28

AKI, nekem is beugrott :D
Csebby, azért előző kettőnél semmiképp ;)
Nem tudom igazából nem érdekelt különösebben, ingyenes játék annyira utálom ha ilyet vesznek elő fikázni. INGYENES. egy játékot akkor kell utálni ha kidobod rá a pénzt és egy kalap sz*rt vettél érte. Ráadásul élek a gyanuperrel, hogy direkt ilyen. láttál már south parkot? kenny(najó mostanában nem mindig) de elég gyakran meghal. Lehet, hogy direkt csinálták volna ilyenre? O_o kitudja...

Saint 2008.03.24. 07:47:04

Ja igen egyébként már megint: ingyen játék a matrix és én speciel nagyon jókat játszottam vele. Nyuszi meg erőltetett :S sajnos. 5 perc volt valahol ez nagyon kevés. itt soknak éreztem 10/3

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2008.03.24. 08:24:45

A videót azért készítettem, hogy örömet okozzak LoL...
És MonokLee!
Azthiszed én nem akartam kikapcsolni azt a shift-es cuccot?DEHOGYNEM!De egyszerűen a játékban működött!És nem én nemtudom jáccani, hanem egyszerűen simán szar a játék!Nem abszurt, hogy hozzá tapadok a falhoz, hogy beakadok a csőben, hogy ráugrok egy teknősre és én döglök, meg, aztán az a shift-es cucc...

veterán_01 2008.03.24. 11:31:06

Na nézzük csak, a videó 10/2 részemről. 1. játék: tudod a south parkban Kenny mindig meghal szinte így nem kell csodálkozni azon hogy itt is mindentől meghal. A falra tapadós vagy bug /de hasznos jelen esetben/ vagy direkt csinálták így. Nem mindegy? Legalább könnyebb dolgod van. 2. játék: én kifejezetten szeretem a kettes játékot. Ha ennyire hülye vagy hogy csak lövöldözz a te dolgod, de könyörgöm nézzd már meg a játékmódokat. Te 1 ellen mentél jó sok golyóval. Ha annyira egyszerű akkor rakj be 5 ellenfelet és vedd le a golyók számát. Ennyi részemről. Remélem a következő videód jobb lesz.

maffi 2008.03.24. 12:02:45

Nem akarlak megbántani, de ha a beragadó billentyűk figyelmeztetés miatt fikázol egy játékot, azzal azt bizonyítod, hogy buta vagy, mint a föld... A másik: rá se ugrottál szerencsétlen szörnyre. Elég ugrottál és hozzád ért. Mit vártál, meleg hógolyót? Ettől az eredeti Marioban sem haltak meg. Az is érdekes, hogy egy valószínüleg amatőrök által készített flash játékot oltogatsz, ami nyilván nem profi munka, profi programozóktól. Az a nyulas "poén" meg egyszerűen annyira gyenge volt, hogy a sírás kerülgetett.

Kicsit még sztem várj ezzel a fene nagy videókészítéssel, amíg tapasztalatot nem szerzel. Ezzel az enyémhez hasonló kommentektől is megkíméled magad. Nem megbántani akartalak, csak pár tanácsot adni.

Üdv

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.24. 12:24:15

számomra iszonyat irritáló a hangod és a nyuszi hangja is tevoltál szerintem, mert az is nyögdécselős, határozatlan beszéd volt.

fogyatek 2008.03.24. 12:31:22

www.videoplayer.hu/videos/play/146643
ezt én csináltam, de nem lett olyan jó. DE azért nézzétek meg.

Pombo 2008.03.24. 14:41:09

tudom én is fiatal vagyok de én nem próbálkozok amúgy tényleg ne flash játékokat mutass be énem tudom csak én vettem-e észre de freddyD szavait használja szóval csak azt akarom mondani hogy először fogalmazd meg a SAJÁT szavaiddal szerintem

Saint 2008.03.24. 16:56:17

jaja csak kicsit a hang zúgott :)

sareth 2008.03.24. 17:01:48

milyen szar má a video fogyaték ez a szöveg japán vagy koreai játék xD de tényleg az övé jobb

tesh 2008.03.24. 17:33:56

na jólvan ájjál le!!!!!!!!!!! freddyD-t utánzod te faszkalap de kibaszott szarul!!!!!!!

bkrisz 2008.03.24. 18:17:35

Na lenne egy-két tippem: először is flash játékot ne mutass be, mint ahogy azt tetted korábban is. Aztán ugye mindíg jól gondold meg előtte, hogy mit mondasz: ha videót készítesz, ügyelj a beszédre: ez vonatkozik arra, hogy milyen stílusban beszélsz, hogy választékos szókincsel beszélj(bár ez nem olyan fontos, de jó pont), és a legfőbb az, hogy soha ne mondj meggondolatlan butaságokat.
Szóval hát... nem akarlak megbántani, de... aki videót csinálj, annak bírnia kell a kritikát. Ez ezzel jár. Értékelem, ha valaki fárad és videót csinál(kivéve ppumba, mert ő merénylet az emberiség ellen), szóval végülis...nem t'om mit mondjak. Bocs, de nem tetszett.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.24. 18:37:04

@ KAMIKAZE
Azért nem kellett volna ennyire sértegetned a videó készitőjét, el lehet ezt mondani szebben is. Aztán ennyi erővel a többi juniorra is el lehetne mondani, h freddyD-t utánozzák. Nem szeretem az ilyen megállapitásokat.

Nem értem, hogy miért baj az sokak számára, hogy fiatalabbak is foglalkoznak videókészitéssel. Ha vki ért hozzá, és jól mutatja be, akkor abszolút nem számit, h a hangja még nem mély. Lehet, hogy még nem láttunk olyan 10-13 évest, aki jól mutatott volna be egy játékot, de előfordulhat az olyan + elveszitek a kedvét a videókészitéstől a fiatalabbaknak.

Pár szó a videóról:
"Ha nem hiszed el, nézd vissza" Ilyet nemillik mondani, mert úgysem fognak visszatekerni, az a jó megoldás, ha beadod újra a jelenetet lassitva, hogy mindnki jól láthassa.
Egyébként igazad volt, tényleg pontosan ráugrottál a fejére, mégis meghaltál.

Miután lenyomtad 5x a shiftet, kidobott egy üzenetet. Tudok szlovákul, szóval értettem mit akar: a Nastavenie (beállitások) gombra kellett volna kattintanod, hogy kikapcsold.

A gafikával szerintem nem volt gond, azt nem kellett volna megemliteni. Ezt a játékot pedig azért nem kellett volna bemutatni, mert nem találom annyira rossznak. Úgy értem, nincs benne sok hiba, csak ami idegesitő, h olyankor is meghal az ember, ha pontosan ugrik.

Esetleg úgy lett volna jó a videó, ha több Marios játékot mutatsz be, és ott megemlithetted volna ezt a játékot is.

bkrisz 2008.03.24. 19:15:20

Egyébként tök jó, hogy megint jönnek a videók ezerrel, csak le ne álljon ez a folyamat. Egyébként szerintem argo001 videói a legjobbak, kár hogy Ő már leállt ezzel a videókészítéssel.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.24. 19:30:11

Igen, én is örülök, hogy feléledt a blog :)

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.03.24. 22:03:00

Én is :D
Shogo részek rulz!!!

Lakjow 2008.03.25. 09:47:00

Szörnyü lett a vidi. Mindent csak fikáztál, és nem találtad meg benni a pozitivumot. Gyakorolnod kéne otthon , és ha már megy akkor csinálj a blogra. A húsvéti nyúl az anyira eröltetett volt, hogy már azt hittem, hogy elmgegyek a gép elől. És már nem mondom el, mert a többiek elmondták, de enyire ,nem ért a Windowshoz és magyaráz, mint ha tudná. Szóval pocsék let.

Oti 2008.03.25. 12:15:15

Hát már ne haragudj de ez nem szerencsés...
baromságokat mondasz de én meg pont ezért nézem őket...a játékról semmit sem tudok meg csak pár alapvető dolgot...pl:
-a shitf-el ugrok,nahát
-olyan a grafika mint a márióé,hát mivel south park márió azért valószínü

Szerintem nézz körül a játékaid között és mutasd be...és ne feltétlenül rosszat mert a többiek bemutatóji is jók-rosszak egyaránt

Lakjow 2008.03.25. 16:13:20

Oti ezt a "nem szerencsés" megnyilvánulást nekem szántad?

Mert én csak a véleményemet mondtam el, hogy eröltetett volt , és semmit mondó...

Oti 2008.03.25. 22:34:18

szerintem ezek arra jók hogy megnézzük röhögünk hogy jaj de szar aztán nézünk egy igazi bemutatót

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2008.03.26. 15:32:51

1.tényleg vannak benne olyan részek amik kicsit bunkók mint "ha nem hiszed tekerj vissza".
2.A húsvéti nyúl erőltetett volt.
3.A videó is rövid.
Eznkívül még lehetsz jóó de ezekre figylj.A shiftre no comment.

Davidsun 2008.03.28. 21:57:07

Hihetetlen!!! A kis vakarcs inkább először tanulja meg kezelni a windowst!!! Nemtom miért kell eröltetni azt ami nem megy!?!?!? Ja és amikor először meghalátál, akkor NEM a gombára estél, hanem elé, és nekedment!!!!!!!!!!! A beragadó billentyűvel kapcsolatba: Ki lehet kapcsolniazt, hogy feljöjjön az ablak, ha a Beállításokra nyomsz!!!!!!!

Lakjow 2008.03.29. 09:14:03

szerintem elszégyelte magát :P

Lakjow 2008.04.10. 17:01:36

SEGGARCÚ vagy(assface) nem ismered a máriót, nem egy fizika csodája játék, de ha nem simered ne szidd te segg.

asd000 (törölt) 2008.04.11. 15:39:09

1. talán könnyebb lett volna, ha kikapcsolod a beragadó billentyűt
2. ctrl= kontrol
3. a gomba mellé ugrottál, nem rá
4. ez egy ingyenes játék. ha nem tetszik, töröld le, nem vesztettél semmit, nem úgy, mint freddyD, és azok, akik kölcsönadtak neki olyan játékokat, amiért fizettek.

Nekem nem tetszett, sztem pocsék volt.
süti beállítások módosítása