Akik videókat küldtek be...

Játékbemutató - You Are Empty (7)

2008.03.30. 11:48

Egy szó van a balerínára... COMBOS :D
még egy nagyonjó bemutatót láthatuk! Kicsit durva hogy 1-2 hónapja munkálkodik és már 70(!) videója van a youtube-n :O

44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr21403000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geri11 2008.03.30. 12:31:15

Na, mostmár senki nem mondhatja, hogy kihalt a blog:D 10/10

Trianus 2008.03.30. 13:34:38

Ez a játék iszonyat jó és a video is!!!!

l2play 2008.03.30. 14:38:17

Gratula! 10/10 +1 (a hangjavítás miatt)
Viszont szerintem a grafikával kapcsolatban picit elfogult voltál, bár nem akarom lefikázni mert nem vészes de azért messze nem egy Bioshock. Én is kipróbáltam a játékot de nekem nem nagyon tetszett, viszont az intro és az átvezető videók baromi feelingesek benne. Az is nagyon tetszett a videóidban, hogy bár nagyon dícsérted, azért rendesen bemutattad a hibákat is. Igazi felüdülés a 11 éves kis pondrók herehangja helyett a te összeszedett, érthető hangodat hallgatni a videó alatt. A Crystal zenét nem nagyon értettem de biztos van rá magyarázat :-)
Még kicsit kedvet is kaptam a játékhoz és szerintem ez is jelzi, hogy milyen jól sikerült videó sorozatot készítettél.
Szóval tényleg le a kalappal, ritka ilyen fasza munkát látni a blogon, csak így tovább. :-)

Saint 2008.03.30. 15:02:45

Nagyon jók a videók (még csak hármat néztem meg) Szerintem is kicsit elfogult voltál a grafóval nem rossz és ez pont az a grafika, hogy ennél rondább az rossz ennél jobb az jó ez meg úgy a kettő között de simán elmegy egyékbént. Hangoknál jó munkát végeztél csak annak az általam mauser pisztolynak nézett fegyverhez deagle hangot adni hát ejnye :) Crystal zene meg jó volt bár én sem értettem :D Egyébként nemrégiben készült el hozzá a magyarítás is szóval lehet érteni is (ha eddig nem lehetett volna) Nekem nagy kedvem támadt kipróbálni a játékot bár kicsit repetetívnek tűnik de hangulatos, a stalker jut róla eszembe (ami azért jobb, igaz-e?)

Maszter D3 2008.03.30. 15:03:03

Tényleg k**va jó egy játék! A sok kis pöcsinzon meg forduljon fel akik ebbe a játékba beleköt.

Trianus 2008.03.30. 15:09:12

megyek azt megveszem a jatekot!

Brill 2008.03.30. 15:52:42

Nagyon jók a videók!
A játék a bemutatóid alapján jó, de én nem próbálnám ki
(nem szeretem a mutánsos, zombis, szellemes játékokat [pl.: F.E.A.R. , Far Cry ésatöbbi])

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.30. 16:26:36

far cry-ba alig vannak zombik

bkrisz 2008.03.30. 18:19:01

A videók nagyon jók és tényleg igaz, hogy a játék nagyon jó.
És még annyit, hogy a Far Cry-ba nincs is zombi, csak ilyen szörnyek, és a F.E.A.R.-ben sincs zombi, hacsak nem azokra a klónkatonákra gondolsz, amiket az a csávó(rég játszottam a játékkal nem jut eszembe a csávó neve)az agyával irányít, de azokat sem lehet zombinak nevezni...

Trianus 2008.03.30. 19:29:24

ezt a játékot hol lehet megvenni?

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.30. 19:38:56

tesco mediamarkt ilyen helyeken

Saint 2008.03.30. 19:54:17

Hát Far Cry az 50%-ban állat jó játék. Aztán eljutsz a szörnyekig... onnantól egyszerűen szar lesz. Mondjuk az emberek fele az első 50%-ot a másik fele a második 50%-ot szerette de egyben egyik sem szerette :D Bukás és siker volt az a játék egyszemélyben. Na de: You are empty=nekem se tetszik ez a fajta játék de jól el van készítve. Én régen (nagyooon régen) a half life 1-el voltam így, utáltam az olyanfajta "ijesztő" játékokat de olyan jó volt a sztori meg minden, hogy eljutottam a Xen(?) bolygóra is. Meg a Blue Shift-el is oda. Aztán a hl2-re megszerettem a stílust úgyhogy aki nem szereti az ilyet az is megszeretheti :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.03.30. 20:21:54

"ez honnan lehet leszedni?
- teszkóban apolcról"

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.30. 21:05:05

Huhh, én sokfajta játékot szeretek, többek között a zombis horrorokat :) You Are Empty-hez szintúgy kedvet kaptam, Athemil szavaival élve, leszedem én is a polcról :) Háát, az lesz a legjobb, ha nem nézem meg az összes részét, előtte inkább kiviszem a játékot. Biztos, ami biztos, elkerülöm a spoilert :) (Persze ha végigjátszottam, akkor megnézem az összes videódat :P)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.03.30. 21:24:56

most jövök rá hogy 2 után be kellett volna tennem 'tovább'os bejegyzésbe :/

Dachande 2008.03.30. 21:42:39

Nekem a videó alapján sem tetszik a játék, idejétmúlt alkotásnak nevezném. Grafikája elavult, új ötletnek még csak jelét sem látom. De legalább játszható, többnyire bugmentes. És gratz hogy ennyi időt képes vagy beszélni értelmesen viszonylag kevés bakival,"izé" léssel.

Oti 2008.03.30. 22:38:06

A készítő nagyon profi.Szerintem most ő a legjobb(a többeik között is vannak jók csak mostanában elég ritkásan van új videójuk(pl:Saint)
mert:
-Minőségi videókat készít.
-Hetente kapunk új videót.
-Jó játékokat mutat be amihez az ember kedvet is kap.

Dióhéjban:Grat a videóhoz.

JoeJoeJoe01 2008.03.31. 18:59:44

jó ez a video, bár nem szeretem a szörnyes játékokat, de azért szívesen megnézem ezt a több mint 1 órás "videocsomagot"

Aemeth 2008.03.31. 19:00:53

Üdv!

Legelső videó általam észrevett egyetlen bakija:

Az építőmunkásnál csákány van nem kasza. :)

Totalwar 2008.04.01. 17:30:12

Nem szeretitek a horror játékokat?:)
Ez a játék kispályás a Silent Hill 5,Resident Evil 5 és Alone in the dark 5-höz képest xD.Jah és ott van még a projekt origin,Clieve Barker's Jericho...soroljam még?:D

horrorman50 2008.04.01. 19:57:31

Nekem ez a játék tetszet de vannak hibák amiket lehetett volna kijavitani.Pl. HA megnezi az ember avideokat a ducumentumban akkor a jatekban nem fogja mutatni.De az átlagja nálam -3.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.04.02. 10:51:37

@Oti
A kedves készitő, alias Reactor, nem hetente ontja a videókat, hanem naponta.... Én most már csak zombinak hívom őt :P

@Totalwar
F.E.A.R powa :P

maffi 2008.04.02. 17:07:29

A videó tényleg nagyon igényes, és a szöveggel is minden rendben van. Igényesen összeállított képek, hibák, jó dolgok kiemelése képekkel.

azonban: kétlem, hogy a nemzetközi internetes sajtóban 12 éves gyerekek dolgoznának, "akik életükben nem játszottak jó játékkal". Valószínűleg, aki egy nemzetközileg elismert netes játékoldalnál dolgozik, több játékot látott, mint te meg én összesen.

Továbbá, nem hiszem, hogy a heat-hez meg a többi szarhoz kéne hasonlítani minden játékot, mert ha ezt tennénk, akkor minden játékot szenzációsnak kéne kikiáltani, ami megüti a közepes szintet.

Azt is elismerem, hogy a hangulat remek, de ha tényleg HL rajongó vagy, akkor talán érzed, hogy a 2 játékot összehasonlítani nem tanácsos és nem is érdemes...

A javítócsomagod egészen biztosan jó, de a hangok értékelésénél nem azt kellett volna értékelni, hogy te milyen munkát végeztél (nem lenézve a melódat), hanem azt, hogy a fejlesztők. Ha így nézzük, már látjuk a különbséget.

A linearitást (főleg ha ilyen mértékű) nem hibának venni elfogultságra utal. Gyakorlatilag egy egyenes folyosó mellé díszleteket építettek és az egészet kitömték vad zombikkal.

Az "apró" hibákat pedig, nem figyelembe venni, szintén azt mutatja, hogy talán elvesztél a játékban és elfelejtettél nyitott szemmel járni, mondom ezt minden bántás nélkül. Azért, mert "más játékokban is vannak ilyenek", attól még ott vannak és rontanak az összképen.

Én maximálisan egyet értek azokkal, akik közepesnek értékelték ezt a játékot, mert jobbat sztem nem érdemel. Half-life-fal meg felesleges hasonlítgatni. Az kultusz-játék, ez sosem lesz az.

A videód minősége amúgy tényleg nagyon jó, szép és igényes munka. Gratulálok, őszintén!

Hant 2008.04.03. 06:59:01

Engem annyira sikerült meggyőznöd ,hogy én is kipróbálom ezt a játékot a videó fantasztikus szóval csak így tovább 10/10+2.Szerintem mostmár csak a többi videót kéne kritizálnod mert abból sokat lehet tanulnilegalábbis az enyémeket nyugodtan lehet bár most sokáig nem volt videóm de szerintem athemil még a héten kirakja.

Adayy 2008.04.03. 10:09:57

Jaja tényleg jó kis videó részletesen bemutatja milyen a játék,mindig is kiváncsi voltam erre a gamára csak mivel a gépem nem birta igy sajnos mellőznöm kellett de most hogy tudom milyen igy nem szenvedek akkora hiányt:D (szerintem) nagyon half-life 2ős maga a fizika a pályák,főleg ott a toronynál ahogy halad fel....Ł0Ł...namind1...király game jó videó(FreddyD utódja lehetnél:D)

Brill 2008.04.04. 22:00:21

csak annyi még, hogy F.E.A.R. -ben azok a szellemek vagy démonok vagy mineknevezzemőket miatt nem szeretem (pedig jó játék)

kacumoto 2008.04.05. 11:06:26

A stalkerre nagyon hasonlít ez a játék, mert mindekettőnek a története, egy sugárzásból indul ki. Modnjuk nem nagyon szeretem az olyán játékokat amiben egyedül kell szörnyeket ölni, de hát az régen volt, úgyhogy lehetséges, hogy ez az (nem éppen hibák nélküli) alkotás felkerül a gépemre.

Jaden 2008.04.05. 13:27:23

10/10. király a vidi.Monjuk én se szeretem nagyon a szörnyes játékokat.pl doom 3
Túl sötét van benne és nem látok semmit.

Mekkmester 2008.04.06. 00:49:18

10/100000000+ sztem az eddigi legjobb vidi. Minden pályát bemutat.A játék pozitívumait és negatívumait egyaránt.Minden benne van ami egy játékbemutatóba bennelehet.Am. meg nekem tetszik a graf.

sipusz 2008.04.06. 03:40:36

wow nagyon király game.
Azért az oroszok tudnak ismerek 2 tök jó autós játékot aminek megszégyenitő grafikája van.
az egyikben megvan csinálva majdnem egész moskva nagyon jó .

attttti 2008.04.06. 10:35:16

Jó bemutató :)
De miért van az, hogy: "Üres vagy"? :D

Alexander(HUN) 2008.04.07. 17:34:47

LOL hogy a lugernek a hangját lecserélted a css-és deagle-re :D grat jó lett a videó és egy kérdés. hl2-ről vagy vagy bármeik részéröl csináltál már videót mert ha nem akkor eltom intézni hogy ingyen megszerezd a a hl2-őt vagy a hl2 ep1-egy...

McMester 2008.04.10. 23:40:04

az első videó után csak annyit mondanék, hogy ez már döfi, de a csákány az csákány, és nem kasza ;)

végigjátszottam ezt a játékot, és állíthatom, hogy csak a postal 2 üti

McMester 2008.04.10. 23:51:02

a második videóhoz annyit szólnék, hogy 2 véletlen tévedés csusszant be.
1, a kocsi nem zisz, hanem egy aranyos kis pobeda
2, a létrán le lehet mászni rendesen, csak elé kell állni, lenézni, és akkor megindulni

McMester 2008.04.12. 17:48:06

a harmadik videóban a tetőn, mikor krisztál megy, az szégyenletes...az eredeti zene egy nagyon kemény rokkzene, az 50-es évek ruski mozgalmi dalaival keverve, megjegyzem kiváló minőségben, és ez roppant egyedi!!! és változik is, ha a szituáció enyhül, akkor a zene is, de ha jönnek ellenünk, akkor még keményedik. nemtudom ez hogyan lehet szar, de a krisztál nyávogása biztosan jobban ideillik. ennyi erővel Halász Judittól a Boldog születésnapot-c. dalt is beteheetted volna...ezért igazán kár

Crash 2008.04.25. 16:25:26

Ez nagyon színvonalas, és nagyon sok, egyszerűen te tényleg csak nyomod és nyomod a játékot meg a videókat? szóval grat, de szerintem ebédelni azért mehetnél :)
Iszonyatos hogy ilyen sok jó szuper videót tudsz készíteni ennyi idő alatt, fel vagy véve videómanufaktúragyárba :)

Dani11 2008.05.11. 12:07:40

Engem kicsit az zavart, hogy szerinted (ha rosszul veszem ki, bocs) az, hogy egy játék jó, az viszonyítási dolog : "...akik még sose játszott szar játékkal...". Szerintrem nem viszonyítási dolog, hanem hogy mennyire élvezhető a játék.

Mr.Bean 2008.05.11. 14:00:53

Szerintem jo a jatek es a video is egyarant.A jatekrol a Bioshock jut eszembe csak annyi h ez nem viz alatti varosban jatszodik.En nagyon szeretem az ilyen Gameket amibe egyedul kell szembenezned a mutansokkal,meg meg a ki tudja milyen szornyekkel :)

Zombieboy5 (törölt) 2008.08.15. 17:37:10

Nem az a igazi jo játék de jobban élveztem mint a crysist. (nekem ezek a kitalált jövöbeli játékok nem naon jönnek be)

43Csabi43 2009.04.20. 19:29:37

Sziasztok.Nagyon tetszett a játék bemutató.:)Gratula.Segítségeteket szeretném kérni.A játékban cheat-tel lehet elérni a szupi maxim fegyvert.Alt ö-vel előhívom a konzolt,s beírom a kódot,akkor azt írja ki,hogy unknown command.Az örök élet az működik,de ez nem akar.Lehet,hogy nem csinálok valamit jól?... Köszönöm a választ. Hellósztok.:)

#Crytek# 2009.08.13. 13:34:56

@Sonny_X: a far cry első fele csodálatos,de onnantól ahol már szörnyek vannak egy kicsit lelankad a játékélmény mer sztem egy kicsit elrontották a szörnyekkel (minek kellet az oda?)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2009.11.21. 10:11:23

A végén az a mondata, hogy: "Az a 11-12 éves pöcsinzon sereg, aki ezt lefikázta, életében nem játszott az igazán szar játékokkal, mint a Heat vagy a Wanted Guns, vagy az Airborne Hero" ez annyira igaz, hogy csak na. Ilyen okosat ritkán mondanak a ROssz PC Juniorok, minden tiszteletem ;) .

Misa (Love Boy) 2011.01.15. 11:43:27

Valaki nem tudna adni egy telepítő kódot hozzá?:) Mert a Crack mappában lévő dll. fájl vírusos! :S
süti beállítások módosítása