Akik videókat küldtek be...

Harry Potter 5 by RiCK

2008.04.16. 14:36

szerintünk: (3,8/5)
szerintetek: (3/5)

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr96428356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Za'Đ (törölt) 2008.04.16. 18:15:02

unalmas

RoyalPredator 2008.04.16. 18:22:26

Nem rossz, ennélé ezerszer jobbak is vannak, csak ne akadj meg a szövegelésben, legyél lazább, aszabadabb, nemfeltétlen felolvasnod kell amti kaasrsz, improvizálj:)

"Hagy segítsek"

dj keresztapa 2008.04.16. 19:05:37

Gyűlölöm ezt a játékot!!!Ennél unalmasabb játékkal még nem játszottam!EA szégyene.....

Saint 2008.04.16. 19:38:44

Hát szerintem nem EA szégyene mert ez egy átlagos trehán ea sz*r... Ritka, hogy jó ea játékot látok, de akkor az nagyon... Hp-k mindig is elég bénák voltak ezzel elindult egy kis fejlődés de talán majd a 7-re sikerül tényleg jó játékot összekovácsolni... Harry magyarhangja meg jáááj.. Viszont tutorial-t találhattak volna ki jobbat is nehogy már egy ötödéves varázslónak megint tanítani kell a vingardium leviosa-t mikor azt már az 1-ben megtanítják... néha lehetne egy kis kreativitást is vinni a játékba.

Navajonki 2008.04.16. 20:08:04

Athemil... mért csinálod mindig ezt? kb 1 hétig nem raksz fels emmit aztán 4-5 videót.. aztán megint kb 1 hét, megint 1x-re 4-5 vidi.. nemt udnád jobban elosztani a vidiket?

CD-Hunter 2008.04.16. 20:29:31

LOL jó a video :D várom a következőt ám lépj ki az msn-ből mielött felvennéd mert volt egy-két helyen ahol bejelentkezett valami és aztán vlk írt is neked de jó grat;)

Geri11 2008.04.17. 16:47:07

Egyetértek saint-tel. Jó EA game nagyon kevés van. Am a video nem rossz.

[Jake] 2008.04.17. 17:19:20

Az egész videó alatt tiszta nyílvánvaló dolgokat mondtál el. De még így is jó lett!

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.04.17. 18:13:59

@Dick Assman
szakadj le 1 kicsit a netről mert ami neked az 1-2 hét az nálam 1-2 nap :P

Navajonki 2008.04.18. 13:41:33

a vidihez annyit, h a játék követi a történet szálait, de az előző részekről mintha megfeledkeztek volna... a wingardium leviosa-t és a reparot Harry jóval korábban megtanulta... most bezzeg újratanulja :/
a játék mérhetetlenüól UNALMAS a szinkron szintén, ami emg is lepett mert a filmeket jól szinkronizálták, és ugye eredeti szinkronhangok kerülnek elő itt is... áh mind1... a varázslatok a következők... elég buta dolog volt az h a varázslatokat az egér mozgatásával lehet végrehajtani, mert ez egyesek sztámára lehet h növeli az élményt, de én elég kritikus szemmel nézem, és hát...
fel mozgatás, le mozgatás, fel-le, jobbra-balra, körbe. ezek a mozgatások lehetnek +a megfelelő egérgomb... viszont a varázslatoknak nem ezek az igazi mozdulatai.. HP fanok tutri bármikor be tudnák mutatni a wingardium leviosa mozdulatait... és ez nem az! és bocsi ha tévedek de a játékban hermionénak elég szőke a haja... gesztenyebarna helyett...
a varázslatok kezelhetetlenek sokszor, és UHNALMAS (tom h mondtam de 1-be nem fért bele :P)
na megint jó hosszú komment... így jár az aki nem tud vidit csinálni de akar !!!!

Navajonki 2008.04.18. 13:42:11

a vidihez annyit, h a játék követi a történet szálait, de az előző részekről mintha megfeledkeztek volna... a wingardium leviosa-t és a reparot Harry jóval korábban megtanulta... most bezzeg újratanulja :/
a játék mérhetetlenüól UNALMAS a szinkron szintén, ami emg is lepett mert a filmeket jól szinkronizálták, és ugye eredeti szinkronhangok kerülnek elő itt is... áh mind1... a varázslatok a következők... elég buta dolog volt az h a varázslatokat az egér mozgatásával lehet végrehajtani, mert ez egyesek sztámára lehet h növeli az élményt, de én elég kritikus szemmel nézem, és hát...
fel mozgatás, le mozgatás, fel-le, jobbra-balra, körbe. ezek a mozgatások lehetnek +a megfelelő egérgomb... viszont a varázslatoknak nem ezek az igazi mozdulatai.. HP fanok tutri bármikor be tudnák mutatni a wingardium leviosa mozdulatait... és ez nem az! és bocsi ha tévedek de a játékban hermionénak elég szőke a haja... gesztenyebarna helyett...
a varázslatok kezelhetetlenek sokszor, és UHNALMAS (tom h mondtam de 1-be nem fért bele :P)
na megint jó hosszú komment... így jár az aki nem tud vidit csinálni de akar !!!!

RiCK 2008.04.18. 13:47:29

Hát, tudom, hogy nem a legjobb lett, majd a következőnél igyekszem jobb vidit csinálni. Tudom, a játék unalmas, nem ezt kellett volna bemutatnom..

Phineas 2008.04.18. 16:09:50

Nah egy rövid összefoglaló a Harry Potter játékokról:

1 rész: szerintem kurva nehéz és nehezen irányítható, viszon nagyon hangulatos és ezt játszottam végig a legtöbbször (addig amíg nem gyűjtöttem össze az összes csokibékakártyát).

2 rész: túl könnyű, semmi kihívás nincs benne, viszont az irányításon rengeteget javítottak és a hangulat is ott van a top-on.

3 rész: egy rövid délután alatt végignyomható, és semmilyen kényszert nem érzek aziránt, hogy újrajátszam.

4 rész: ez egy béna konzolátirat

5 rész: hibái ellenére szerintem a legjobb Harry Potter rész, annak ellenére, hogy a szinkron béna és 2 nap alatt végig lehet játszani. Nekem az egérmozgatós-varázslás bejött. A grafika is élvezhető és szerintem egyátalán nem unalmas, mert bejárni a teljes roxfortot, számomra elég nagy élmény volt. A játék vége viszont béna.

weeez 2008.04.18. 16:24:03

na hát szerintem a videózáshoz jó hangja van, hiába gondolják mások azt hogy mindegy milyen hangon beszélnek, de fontos hogy jó legyen a kommentáló hangja..szóval alkalmas a feladatra :).
ami viszont feltünt , hogy nem vagy tájékozott nagyon harry potter témában xd..amiket ebben hibáztál:
-Nagy D-nek a neve dudley...a könyv elolvasása után lehet érteni mi az a kis gúny harry hangjában..
-ööö a másik, hogy nem feltétlenül azé tilos varázsolni me roxfortban megtiltották hogy iskolán kívül ne...vannak a történetben rengeteg jogszabályok (!!) , hogy mit lehet és mit nem...persze főleg könyvben..
-öhm sirius olyan gyakran tér vissza mint a könyvben nema játék dönti el(:) ).
-az előző részben NEM (!) nyerték meg a tűz serlegét az tnem is lehet..-.-..a trimágus tusát nyerték meg a tűz serlege amolyan sorsoló gép volt..

Játék szemponjából:
-a pálcát azé nehézkes mozgatni, mert a nagy Wii megjelenése alkalmából ilyen játékkal áltak elő ami ezt kihasználja, hogy úgy használhatod a vezárlőt mint egy pálcát..de hogy ne legyen nagy eltérés játék és játék között ugyanazt a verziót adták ki pc-re, playstationra és wii-re..volt külömbség hp3 és hp3 között is ami nem tetszet a közönségnek..szal ezért.
-ha sokat gyakorlod a varázslatokat nem nehézkes az irányítása, szerintem megszokható..csak elején nehézkes.- neked rövid a játék?...hát azt nem mondanám...ha nem egésznap játszasz vele csak ameddig kedved tartja és arra törekszel hogy 100%-ra kividd akkor elég hosszú játék..nekem az 3 nap volt, bár nem is játszottam egész nap.
-a játék a könyv eseményeit követi csak a film látványvilágát vitték át..

végezetül nemtudom kijátszottad-e a játékot, mert elég bizonytalan 1-2 helyen a beszéded amikor a játékról beszélsz..
De abban van igazság hogy 1-2 dolgot elrontottak a készítők benne de azok nem olyan vészesek..és a karakterek nem melletted meg ellened szempontból vannak összeválogatva:).

[Jake] 2008.04.18. 17:29:24

Itt Hermionevel találkozunk... Ez nem nyilvánvaló?

SharkyB 2008.04.21. 18:03:11

Rick te milyen programot használtál a videó összevágásához?

SharkyB 2008.04.21. 18:04:00

Am a videó nem olyan rossz.

RiCK 2008.04.21. 19:36:52

Sony Vegas 8-at használtam hozzá.

Gery500 2008.05.02. 08:27:43

Sztem tök könyű a varázslat végzés és naon élethű. Viszont igaz h elég rövid. Én 3x játszottam végig. Nekem az a bajom vele h mindig végig kell nézni az eleén levő warner bross introt.

tesh 2008.05.10. 15:57:29

én ezt a játékot egy T-Mobilos nyereményjátékon nyertem de nekem nem tetszett...

Crash 2008.05.10. 17:43:34

hát én izé...
1. rész Nagyot csalodtam töle az EA-tól, mert akkoriban még nagyobb játékot vártam tőle. de tetszett attól még egész jó, de ez a fos grafika komolyan mondom... (bocs)
2. rész sokkal jobban tetszett, aránylag az a legjobb szerintem, jó mozgás, (lehet oldalazni, futás közben is tudsz varázsolni stb.) meg először tudod igy rendesen bejárni roxfortot, ami tök otthonos ebben a játékban.
3. rövid kissé unalmas, hogy egy listán kell mindenből 3* jól teljesiteni (vagy nem emlékszem már)
4. elkeztem és uninstall. borzalmas. pfff. szégyen.
5. még nem játszottam vele

weeez 2008.05.13. 19:27:59

namármost, a 4 az olyan, hogy egy büdös leírás sincs róla, hogy mi micsoda, nekem is volt egy idő , amikor nem volt jobb játék a gépemen (komoly) és csak a 4el játszottam, akkor hosszú hosszú pályák után értettem meg, mire is megy ki a játék..szóval, ha van annyi fölösleges ideged, amit szívesen kiölnél magadból, akkor rá lehet fordítani arra, hogy megismerd a játékot...ha ismered, már nem annyira rossz, de hp-s játékoknál a lista legalját súrolja..
süti beállítások módosítása