Akik videókat küldtek be...

Reactor - Battlefield 1942 (4)

2008.04.30. 19:54

Az a legjobb,amikor a pilóta kiugrik a repülőből téged meg otthagy...

 

Reactortól idézetek(youtube):
"A Quake 3 Arena is multiplayer játék, érdekes módon a gépi ellenfelek ott 1000× ilyen okosak.

Jaaa, és az 1999-ces játék. "

"[...] Hacsak nem az ellenséges repülőgép-anyahajót bombázod, nem tudod eltalálni bombákkal a célpontot, annyira gyatrán céloz.

Természetesen az ellenfél első találattal elintéz. Csalááááááááááááááás.... :o "

"És igen, elkötöm a respawn pointokat, mivel ők is el tudják kötni a mi ÖSSZES respawn pointunkat (jártam már igy több tucatszor). Úgy legalább fair lenne a játék.

A repülők irányitása meg...hát...az 1993-mas X-wing is lekörözi, de korábbi játékok (pl. F-15 Strike Eagle és F-29 Retaliator) is jobban irányithatóak. Be lesznek majd mutatva azok is. "

"Ja, és mint mondtam, ez a patch-ek (tehát javitások nélküli) játék. Nem bénáztam direkt, nem használtam semmiféle kódot, modot, vagy trainert, egyenesen élesből vettem föl a játékot.

A multiplayert pedig pontosan azért nem mutattam be,mert ott mindenki lehet okos...
(A többi hiba természetesen ott is megvan) "

"Sok patch van ehhez a játékhoz,nem is véletlenül. Az tényleg javitja a legtöbb felmerült hibát, úgy már megérdemli a pozitivat. Én most elsődlegesen a javitatlan játékot mutattam be, mert sokan panaszkodtak, hogy a You Are Empty-nél is a javitottat mutattam be... "

 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,2/5)

82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr88449083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foxhun 2008.04.30. 21:19:17

te egy seggfej vagy,bameg
1.2002-es a játék
2.ez multiplayer szóval a botokkal ne szarozz
3.a maga korához nagyon jó
nem a legjobb de mégse lehet minden játék tiszta crysis meg ilyesmi

argo001 2008.04.30. 21:21:58

A Battlefield 1942 neked ROSSZ JÁTÉK????!!!
Teljesen elvagyok halva... pfff...

foxhun 2008.04.30. 22:09:37

nekem az első videó elég volt

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.04.30. 22:15:27

Nem rossz szerintem, én 2002-ben még Delta force 1-el játszottam XD

TaRsY 2008.04.30. 22:21:40

Inkább nem is mondok semmit. A tesztelő nem azt tesztelte amit kellett volna.

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2008.04.30. 22:23:13

Lecseszed ezt a kurva jó 2002-es játékot?!
Egyik kedvenc játékom azóta is.
Vannak benne kisebb hibák de hiába, ha te neked megvan egy elképzelésed a játékról akkor azt sokszor elmondod amíg a néző azt hiszi hogy tényleg az!
2002-be még nem gyártottak Crysyt....

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2008.04.30. 22:57:54

Ha nem is értek veled egyet nagyrészt igazad van. A Battlefield elsőrésze tényleg egy vegyes érzésekkel teli játék. A fizika, a relaizmus és történelmihűség sokat ront a játékon, de amikor az ember multiban nyomul és beindul az a közös roham, na az eufória közeli élmény. Sok tekintetben összecsapott az első Battlefield és csak a hangulata volt nagyon mérvadó.

Scout 2008.04.30. 23:05:14

Jaj... Megnéztem a 2. videót, hát nem kellett volna. Mondok 2 könyv címet: Kurt Reider-Páncélosok akcióban, Hadihajók akcióban. Mielőtt szakmai szempontból kritizálod a játékot nem ártana művelődni... Szóval ne lepődj meg ha a romboló pár kilóméterről odapörköl neked (velem is megesett már, ahogy gondolom mindenkivel aki játszott már vele) És a játékban a társaitól megszerezhetsz akármilyen járművet, ha kitartóan nyomogatod a "használ" gombot, és úgy 10 másodperc múlva még a hajót is átadják. Ja és a partraszálló hajónál tartsd lenyomva a fel/le nyilakat és szezám tárulj...

anubys 2008.04.30. 23:50:49

Battlefield 1942 valaha készült egyik legjobb játék. Ezzel a videóval csak magadat járattad le reactror ...

anubys 2008.05.01. 00:43:16

Valószínűleg amúgy elbeszélünk egymás mellett, mert ha jól tudom a világtörténelemben ehhez a játékhoz jelent meg a legtöbb patch, és ha a legújabbal nyomod biztos vagyok benne, h a bugok 99%a kiszürödik.

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2008.05.01. 08:10:07

a hajókat a fel-le nyillal lehet kinyitni.
Tényleg a játéknak vannak hibái ( lásd csapattársaid)
Ha esetleg felteszed a 2 kiegészítőjét ( sercret weapons, road to rome)
akkor ezen hibák nagy része eltűnik.A csapattársaid se lesznek hülyék!

drake 2008.05.01. 08:18:55

EZÉRT nem szerencsés olyan játékot kritizálni ami nagyon híres és elterjedt multiba, mivel akik ezt szeretik úgy is védeni fogják és csak téged b*sztatni... én is BF-ezek de nekem attól függetlenül tetszett(ek) a videó(k)

eerer 2008.05.01. 08:20:28

különös én a mesterlövésszel mindig 2 vagy 1 lövéssel kinyirok bárkit amúgy mozog a célzóka és ha talán lehasalnál akkor máris tudnál céloz így viszont azt kell mondanom szarul célzol!!amúgy a vidi 10/2 és a játék meg 10/8 nekem

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 08:38:42

nah most van az h idézeteket szúrok be

Klod 2008.05.01. 08:44:59

A repülőgép irányításról anyit, hogy hozzá kell szokni. Haverokkal azzal szórakoztunk anno, hogy hidak alatt repültünk, fejjel lefelé irányítottuk a gépet stb...(szerintem nem csak mi)
A tankokat eltudod veni a társaidtól, ha nyomogatod a beszálló gombot, a hajó ajtaját a fel le nyillal tudod kezelni.
Igazad van, hogy a szövetségeseink nagyon gyatrák, de olyan dologba ne köss bele, ami csak miattad nem működik.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 08:52:10

@emberek
betettem idézeteket kérlekszépen olvassátok el

Klod 2008.05.01. 08:53:11

Ja és a mesterlövészes jelenetnél, az utcsó pillanatba ne ráncsd már el... Vagy akkor feküdj le.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 08:57:00

@CapitainCsabi
azt is bemutatta, de ott is vannak hibák(kint van junioron csak lapozz hátra

AKI 2008.05.01. 09:31:37

Na inkább nem mondok semmit.
Nekem így van a sorrend:
1Battlefield 2
2Battlefield 1942
3Battlefield 2142

Scout 2008.05.01. 10:43:54

Okos ember repülőgép szimulátort szerintem még csak a boltok polcain látott. Én speciel különösebb nehézségek nélkül tudom irányítani a repülőket és bombázni is elég könnyű. Mert az egeret nem rángatni kell! Úgy persze, hogy elmegy minden fele...

foxhun 2008.05.01. 10:56:35

béna állat,tanulj meg lőni a mesterlövész puskával meg vezetni a repülőt,nem vok egy nagy pilota,egyátalán nem de tök könyü a BF-ben repülőt vezetni még egérrel is

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.05.01. 11:19:25

Jóvanmá,mindenki csak szidja XD
Én nem játszottam vele,de nem is érdekel.
Multizni meg nem megyek,mert tele van 13 éves csicskákkal az egész.

Pacsuta 2008.05.01. 11:40:24

ha elfoglalták a bajtársaim a járműveket akkor én leszoktam őket lőni hogy az enyém legyen a jármű

-Zé- 2008.05.01. 13:00:48

Hát te nagyon hülye vagy, ez meg egy nagyon jó játék..
Eleve multiplayer, azt se tudod mit szidsz itt üres fejjel, nem is játszottál igazán a játékkal.
Küldetéseket akarsz, ahol a németek nyernek háborút ? Van neked agyad, de most tényleg ? Ez egy MULTIPLAYER játék. Vannak mapok, nem küldetések, és nem az nyer aki a németekkel van, hanem aki jobban játszik...
Az, hogy az AI olyan amilyen, az azért van, mert egyáltalán nem arra van ez a játék, hogy a botokkal játsz, hanem ha kevés a játékos akkor egye fene berakhatsz pár ilyen ingyen frag-et, hogy azért mégse 5 emberből álljon egy világháborús csata.
Ha halvány lila fogalmad sincs mit kritizálsz, akkor ne kritizáld.. Ha meg csak úgy jól le akarsz szidni valamit (mert nekem ez volt az érzésem a videót nézve), akkor csinálj mondjuk magadról videót, te ostoba állat. Ott aztán tényleg van mit szidni.

embertervez 2008.05.01. 13:02:36

Valaki írja le hogy hogyan kell a 2142-ben új pályákra jutini és megtartani a rangot mégakkor is ha be van álítva az 1 kör? :O

-Zé- 2008.05.01. 13:29:12

"Ne jöjjön azzal senki, hogy ez multiplayer játék, mert egyenesen idegesítő amikor a pilóta kiugrik a repülőből téged meg otthagy..." - na akkor ugyanilyen (szar) gondolkodás szerint :

- A Counter-Strike nem multis játék mert az ellenfél jobban céloz.

- A WoW nem multis játék, mert a csapattrásam gyengén healel.

- A Starcraft nem multis játék, mert kevés légvédelmet építettem.

Folytassam még ? Ez kérlek egy multis játék. Ha nem tűnt volna fel, az egyik legjobb.. Van egy dolog, az a neve hogy "csapatmunka", tudod ? Na ebbe is azt kell csinálni, más kérdés hogy sajnos el kell hozzá érni egy bizonyos értelmi szintet. Ha ez nem sikerül, játszhatsz a botokkal, látom te meg is találtad a helyed.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 14:23:08

rendben: hülyén fejeztem ki magamat, de egy játék élményét le tudja rombolni az, hogy valami újítást várva egy újabb 1v100-at kap az ember... igen ismerem a csapatmunkát de akkor az neked csapatmunka amikor szarban hagy a társad?Mert itt folyamatosan az történik.. elviszik a tankokat, kocsikat te meg futhatsz 3 maratont míg odaérsz ahova kellene.. + itt aránytalanul van elosztva az értelem a botok között(elenfél tud szervezkedni ti(TE) meg nem

-Zé- 2008.05.01. 14:37:15

Én játszottam Bf1942-őt eredetin neten, és marha jól megvoltam a csapatommal..
Ha szerinted ez azért sz*r játék, mert bunkók a játékosok, és mindegyik egyedül akar hentelni, nem pedig csapatostul, akkor ezzel egyrészt általánosítod a játékosokat (ami baromság, mert nekem pl totál ellentétes tapasztalatom van), másrészt egy játék nem attól lesz rossz vagy jó, hogy kikkel játszod.
Ott a wow, hülye közegben játszhatatlan, jó közegben marha jó szórakozás, akár éveken keresztül is (ez egy más vita most csak mint példa mondom.)
Ott a cs, ha lelövöldöznek a csapattársaid, meg széthekkelik a szervert, akkor az se valami nagy buli, értelmes játéksokkal viszont ... sztem nem kell bemutatni.

Ez pedig továbbra is egy multiplayer játék, szal a botok csak egyfajta adalékok benne, hogy "na nesze ilyen is van ha nagyon kell". Egy multis játékot a játékosai és a botjai miatt megítélni baromság.. Ez kb olyan, mintha azt mondanád : "Ez a sör nem jó mert fejenállva szar inni..."

Ez itt kérlek egy tökéletesen kiegyenlített, erősen csapat-alapú multis fps, amit ha értelmes emberek játszanak, marha nagy móka. Tán ha ezeket a szempotokat vennéd alapul (mert EZ a játék), akkor észrevennéd hogy mennyire jó.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 15:09:08

légyszíves ne nézzél degeneráltnak: tudom mikor jó egy multis játék de én akkoriban single-ben nyomtam (1-2 esetben multi lanon haverokkal)... tudom h akkor jó egy multis játék ha jó társaságban vagy(pl CS+ wow mert mind a 2-ben nagyonjó barátaimmal gamelek) de reactort ismételve a Quake 3-hoz sikerült jó botokat csinálni akkor ehhez miért nem sikerült?

-Zé- 2008.05.01. 15:24:50

Nem sikerült. És ? Ez továbbra is egy Multiplayer játék. Várj, megpróbálom egyértelműbben : M.U.L.T.I.P.L.A.Y.E.R. játék. Multi = több, Player = játékos. Több Játékos. Nem egy, több. Annyira több, hogy nem egy játékos öli a botokat, hanem több játékos öli egymást. Tudtad követni ?
Egymást lövik a játékosok. - ebben a mondatban volt bot ? Nem. Azért nem, mert erről szól a játék.

Te egy multiplayer játékot mutattál be úgy, mintha single player játék lenne. Persze hogy nincs vége, mert ez egy multiplayer játék. Persze hogy nincs küldetésmenete, mert ez egy multiplayer játék. Persze hogy szarok a botok, mert ez egy multiplayer játék. Persze hogy egyedül szar, mert ez egy multiplayer játék. Persze hogy tankok jelennek meg az elfolgalt pontokon, mert így van kiegyenlítve (mivel ez egy multiplayer játék).

Meg ilyen érveket hozol fel, hogy nem lehet a távcsövessel rendesen célozni... Eleve távolra az ember fölé kell célozni, mozgásban az embe elé kell célozni, mindenzt alapvetően fekve... Tudod, második világháború, nem lézerpisztoly, bár ahogy nézem neked az kéne.

Az összes érv, amivel ezt a játékot lehúzod, hülyeség. Fikázó videót bármilyen játékról lehet csinálni, mert nincs olyan játék ami minden szempontból, minden célra tökéletes lenne.

Az az érzésem, hogy te szimplán utánozni akartad a Rossz PC Játékok sorozatot, elég sok helyen hasonlít is az egész rá. Szimplán "divatból" úgy gondoltad, hogy "na én most jól leszidok egy játékot, mondjuk ezt itt", az mind1 hogy mit, lényeg hogy szidd..

Ilyen hozzáállással videót csinálni.. ennyi erővel fogom a cs 1.6-ot, alapból nicnsenek botok, megnyomom hogy "play" aztán mivan, hol az ellenség ? Honnan veszem a fegyvert ? Júj szar játék leszidom letörlöm..

Ne nézzelek degeneráltnak ? Hát.. adsz rá okot bőven.

TaRsY 2008.05.01. 15:34:24

Quake-ben mikor voltak harckocsik meg tankok, repülők, ágyúk? Persze, hogy nem volt olyan nehéz botot írni rá. Meg ők csak aprítják az ellent, itt viszont csapatjátékot kellene programozni.

-Zé- 2008.05.01. 15:42:34

Ezeknek a botoknak a szerepük is más, mint a Quake botoknak. Ott aktív "játékosok", itt meg afféle töltelékek, mert ez a játék világháborús csatákat próbál a maga módján szimulálni, ahova azért kellenek a töltelék botok, mert előfordul hogy marha kevesen vannak a szerveren, és hülyén néz ki a 10 fős csata...
Erre a szerepre pedig tökéletesek. Nem azért vannak hogy megnyerjék helyetted a csatát, hanem hogy legyen kit telibe kaszálni, meg legyen ki elől fedezékbe bújni, ha nem jön össze az az 50-60 játékos egy igazi csatára.

The Old Man 2008.05.01. 15:46:46

anyad eszmeletlenul jo jatek. szanalmas vagy! szarok a pojenjaid... kulonosen jokat rohogtem a "NYA"-n, amit mindeg mondogatsz

The Old Man 2008.05.01. 15:47:24

*a jo helyet szart akartam

-Zé- 2008.05.01. 15:58:01

Mellesleg még valami a botokról :
Odafenn a képernyő tetején vannak fura kis ábrák, na az tudod arra való hogy irányítsd a botokat, pl "szálj ki" "szálj be" "kövess" "menj oda". Ezekkel én anno teljes mértékben együtt tudtam működni a botokkal (igen, single-ben is sokat játszottam a játékkal).

A repülőket meg tudni kell kezelni (ahogy a távcsöves puskát is). Ez, hogy 50 méterre rárepülsz az anyahajóra, aztán hisztizel hogy nem tudod eltalálni.. persze hogy nem, mert k*vára nem így kell bombázni.

Szó szerint nincs egy értelmes érved amellett, hogy ez a játék rossz lenne. Alaptalan óvodás szidás az egész.

-Zé- 2008.05.01. 16:16:04

Egy kicsit még a második videóról is (de aztán már tényleg abbahagyom, van jobb dolgom is) :

A tankok páncélzata elöl erős, hátul gyenge. Te háttal mentél neki szemből egy tanknak... Szimplán fingod sincs hogy kell használni, mégis szidod a játékot pedig te vagy csak a hülye.

Abból a bizonyos tankból nem végtelen ember száll ki, ugyanaz az egy szál ki és be, ez az első videóban benne is volt, hogy távolról beleszálnak...


Nincs - egy - normális - érved - sem.
Alaptalan - szidás - az - egész - videó.

Légyszíves ilyen szar videókat ne csinálj. Nem (csak) a játékot akarom védeni, hanem az emberi hülyeség és ostobaság húzza fel az agyam. Te itt egy videót készítettél, aminek az a célja, hogy bemutassa a játékot annak, aki nem ismeri. Ehelyett csináltál egy hamis érveken alapuló szidást egy marha jó játékról, ezzel félrevezetve a nézőket. Ez az, ami mellett én nem tudtam elmenni, hogy itt terjeszted a baromságot.

Ne csinálj videókat ! Ilyeneket ne !

Köszöntem, viszlát.

foxhun 2008.05.01. 16:47:41

na én is ezt akartam mondani :)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 16:48:09

de ordibálhattam nekik de akkor sem álltak meg...
asszem ez a játék is olyan mint a postal2( és nem kérek a véleményedből zé

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.05.01. 17:01:02

@-Zé-
ezzel az erővel akkor itt mindenki freddyD-t akarja utánozni szóval ezt nem értem...

-Zé- 2008.05.01. 17:41:00

"szóval ezt nem érted" :D
Na, látod ebben tökéletesen egyetértünk :D Ezt kurvára nem érted.

(a Postal 2 máig is az egyik kedvencem, de ezt meg végképp nem fogod megérteni mert sztem el se tudsz képzelni egy játékot, ami attól jó, hogy nem veszi magát komolyan és tudatosan szar)

Saint 2008.05.01. 17:50:08

Őőő izzé. Na most a játékról eddig én is csak jót hallottam de az, hogy valami multis játék nem zárja ki azt, hogy legyen jó single része. MOH:AA is jó single és jó multis játék egyszerre. COD-ok is. Persze van olyan ami csak multi van ami csak single. De miért van így? Talán mert nem lehetne jó single-t csinálni? Nem ilyen sosincs. Olyan van, hogy egy játékhoz nem illik multi de single-t mindenhez lehet készíteni. A nagy csata a lényeg? Csinálni kell jó AI-t és mehet a móka single-ben is. Ez nem kizáró ok. Emellett a játék régi és nem lehet olyan jó az AI de 2002-2003-ban jött ki a Mafia, a COD is és ott nincs ilyen hülye AI szóval ennél a játéknál a bugyuta AI-t nem lehet a kornak betudni. Én nem játszottam vele szóval sem fikázni sem dícsérni nem tudom de azért egyes dolgokkal nézzünk szembe. Vannak játékok amiket én is vakon imádok de egy játék sem tökéletes. Hiába vagyunk úgy oda érte, hogy nem látjuk meg.

-Zé- 2008.05.01. 18:04:08

Az AI tényleg szar, nem is ez a vitás, hanem hogy ettől szar-e a játék (nem).
A Moha meg a CoD szerintem alapvetően single játékok, marha jó multival, de nem is az a lényeg hogy inkább single vagy multi, hanem hogy mindkét rész hangsúlyos.
Itt viszont a single sztem egyáltalán nem hangsúlyos, ugyanaz mint a multi csak botokkal, az igazi játék töredékét adja csak vissza.

McLovin 2008.05.01. 20:12:10

Vannak dolgok amiket nem kell tudni,ne akarj németekkel nyerni!És a játék ahoz képest hogy borzalmas több ezer ember játszott vele.

Pvt.Ryan 2008.05.01. 21:12:04

nemtudom szerintem jo video volt...(legalábbis nekem tetszett)

TaRsY 2008.05.01. 21:23:46

Szerintem túl hosszú is

sipusz 2008.05.01. 22:22:46

AZ EA games csinálja és az 1942 lehet hogy nem nagy cuc de a battlefield 2 őt probáld ki

Aemeth 2008.05.01. 22:50:43

Üdv!

Kurt Reidert ajánlani a művelődéshez meglehetősen nagy tájékozatlanságra vall. Az az ipse egy svindler, nála még Földi Pál is ezerszer jobb. Ha valaki páncélosokról akar olvasni plusz csatahajókról, kimondottan azok hadi eredményeiről - már ha volt ilyen - akkor történelemkönyveket - nem, nem az általános iskolai, meg a szakközepes szarokat, hanem történelemkönyveket - lapozgasson.

A videó meg jó, mint videó, de a videó tartalma az nem. Én pl. az ellenfél botjait csalónak tartottam (kilő a pálya túlsó végéről egy pisztollyal) mégis rohadt jól éreztem magam. Sajna nem tudtam multiban nyomni, pedig mekkora lett volna!!!! Nekem az okozott élményt, hogy "megnyertem" a II. VH-t a német/japán erőkkel (már nem emlékszem mi a vége a "kampánynak :lol:" ha minden mapot végigküzdesz, de asszem kiír valami olyasmit, hogy a németek nyertek).

jomunkás 2008.05.01. 23:05:27

Nah eddig nagy tisztelöd voltam reactor
de ezt a videot nem kellet volna

a játék tileg multi-ra hajaz szoval én nem is nyomom single-ben csak multin

a chi-ka a leggyengébb tank a játékban sztem
meg azért nem tudtad szerintem kinyirni mert elöröl probáltad kilőni és úgy mint a valóságban a tank ott a legerősebb és a hátulja a legvédtelenebb szoval inkább azt lődd

gondolj bele a hajoknál pl. Mindway-en mész és elkötik a fél flottát vicces lenne

a repülő nem vezethetetlen ezt bebizonyitva is
fogok csinálni egy bf42-es repcsi-s stunt videót

a játékot patch nélkül mutatad be nagy hiba mert gyakorlatilag mindent javitottak

végül
én ezt a játékot még régen vettem és nem bántam meg néha még most előveszem mert anyira jol sikerült szerintem

-Zé- 2008.05.01. 23:07:28

Ki tud egy jó Bf1942 szervert ? xD

-Zé- 2008.05.01. 23:13:14

Amúgy nem csak patcheket adtak ám ki hozzá, volt 2 kiegészítő is.

Na az első (vagy második, nemtom) kiegben viszont tényleg lenne mit kritizálni, az ugyanis ha jól emlékszem a "Secret weapons of WWII" nevet viselte, és ezek után marha meglepő módon afféle szupertitkos második világháborús fegyverek / harcigépek szerepeltek benne.
Jetpackes nácik (ez komoly), sugárhajtású repülők.. volt itt minden ami nem kellett volna. (és a sugárhajtású repcsi aztán tényleg irányíthatatlan, gyakorlatilag pilóta vagy egy rakétában).

A másik "Road to Rome" kieg viszont sztem pompásan sikeredett, úgy jó ahogy van, 10/10.

argo001 2008.05.01. 23:30:11

Én sajnos eddig csak single-ben mentem vele, de élveztem (elképzelem, akkor milyen jó lehet a multi).

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.05.02. 07:38:12

lol mindenki szarozza a videót öcsém xD a videó jó a játék sem olyan rossz szerintem de ezt a problémát meg lehetne úgy oldani hogy valaki más is csinál egy bemutató videót nem?:D csak egy ötlet volt , ja amúgy nekem is megvolt és mintha nem lett volna olyan szar de már rég játszottam vele majd meglesem újra :P na cső skacok

vodka094 2008.05.02. 12:15:56

ok, lehet hogy a játék nem az igazi, te meg a primitív buzerátor vagy aki mindent csak fikázni tud.mennyé vissza a barbijaidhoz az való neked te szar

fogyatek 2008.05.03. 20:28:55

ööööö.......én kijácottam a németekkel, és ott amikor elértél egy bizonyos %-ot, akkor kiad egy kitalált történetet, hogy mi lett volna ha:.........és németország nyeri meg a háborút.
sajnos angolul volt, de azért nagyjából értettem. nem lövöm le a pojént. hö


........

fogyatek 2008.05.03. 20:31:37

én mindig megunom a 3 résznél hoszabb videókat. egyedül a "you are empty" néztem meg...

Warlord 2008.05.03. 22:05:43

Ezt nagyon nem kellett volna.
Én valahogy teljesen véletlenül ÉVEKIG elvoltam ezzel a játékkal. Mondjuk azért, mert ÉLVEZTEM. Ez egy jó játék. Az hogy te rosszul játszod az nem dob semmit a latba.
Csakhogy mondjak pár dolgot megcáfolom az idézeteket.:
"A Quake 3 Arena is multiplayer játék, érdekes módon a gépi ellenfelek ott 1000× ilyen okosak.
Jaaa, és az 1999-ces játék. "
Mint már fentebb említették a bf-nek sokkalta komplexebb ai kellene, a quake sokkal egyszerűbb. Ugyanakkor számomra semmi probléma nemvolt velük.
"[...] Hacsak nem az ellenséges repülőgép-anyahajót bombázod, nem tudod eltalálni bombákkal a célpontot, annyira gyatrán céloz.
Természetesen az ellenfél első találattal elintéz. Csalááááááááááááááás.... :o "
Megbocsáss, de TE nem tudsz célozni. Egy ismerősöm a LŐRÉSEN betalál a bombával. Tudni kell célozni. Az hogy az ellenfél első találattal elintéz az nem nagy dolog, a játékosok többsége képes ugyanerre.
"És igen, elkötöm a respawn pointokat, mivel ők is el tudják kötni a mi ÖSSZES respawn pointunkat (jártam már igy több tucatszor). Úgy legalább fair lenne a játék.
Normális vagy? Erről szól a játék! Ez a cél, hogy elfoglalt a respawn pontokat! Ha nem ismersz egy játékot ne fikázd ajánlom. Azért kötik el az ellenfelek az ÖSSZES respawn pontotokat mert ez az Ő céljuk. Ijesztő nem?
A repülők irányitása meg...hát...az 1993-mas X-wing is lekörözi, de korábbi játékok (pl. F-15 Strike Eagle és F-29 Retaliator) is jobban irányithatóak. Be lesznek majd mutatva azok is. "
Létezik külső nézet, és azzal tökéletesen irányítható. Én triplaforgásokat képes vagyok végrehajtani miközben egy híd alatt repülök át. És nem vagyok a legjobb pilóta nekem elhiheted.
"Ja, és mint mondtam, ez a patch-ek (tehát javitások nélküli) játék. Nem bénáztam direkt, nem használtam semmiféle kódot, modot, vagy trainert, egyenesen élesből vettem föl a játékot.
Én egy javítást sem szedtem le, mégis élvezhető volt a játék. Hihetetlen, de tényleg.
A multiplayert pedig pontosan azért nem mutattam be,mert ott mindenki lehet okos...
(A többi hiba természetesen ott is megvan) "
Az hogy egyesek nem tudnak multiba játszani még nem jelenti hogy egyik sem. Ne általánosíts. Lépj be egy klánba és ott játssz. Képzeld ott normálisan lehet multizni.
Összesítésben a videó rossz, nem vártam ilyet reaktortól. Ja és mellesleg a videót a Blur cég készítette, nem kis háttérrel rendelkezik, és szerintem így tökéletes ahogy van. Az hogy te az amcsi filmekben látható nagy durranások közepette megjelenő címekhez szoktál az nem az én bajom.
A játék zseniális a korához képest, nem kellett volna fikáznod. Tényleg nem.
Csalódtam, nemtudom hogy így megnézem-e a következő videód.

Warlord 2008.05.03. 22:07:47

*elfoglald a respawn pontokat. Bocsánat elírtam.

Geri11 2008.05.03. 22:24:47

Ez magyar jellemvonás? Nem másokat akarok fikázni mert magam is ilyen vagyok, de a rosszat fikázzuk 59 kommentben, a jót 6 kommentre sem méltetjük? Aztán, eddig tetszett Reactor, 1 hibát vét, és máris tűzre vele? Itt alami nagyon nem stimmel...

Warlord 2008.05.03. 23:25:04

Itt a hiba mértéke is lényeges.

Warlord 2008.05.03. 23:26:20

Amúgy a magyarok többsége kritikus jellemű, így nem meglepő hogy a rosszra jobban figyelünk mint a jobbra.

-Zé- 2008.05.03. 23:37:35

Bizony, én nem is a videót szidom hanem a hozzáállást. Az, ha valaki megpróbál bemutatni egy játékot, és felemásra sikerül, egy dolog. Nincs vele semmi baj, legközelebb majd tapasztaltabb lesz és jobbat csinál, stb..

De ha valaki így áll hozzá egy játék bemutatásához, hogy egyrészt igazából be sem mutatja a játékot, csak annak egy apró és mellékes töredékét, másrészt teljesen alaptalan hazug kitalált érvekkel lehúzza azt, az egészen más tészta.
Itt nem arról van szó, hogy nem sikerül jól egy videó, hanem ez alapvetően egy szemét szar húzás, és így véleményem szerint nem lehet nekikezdeni egy videónak.
Mondja azt, hogy neki nem tetszik a játék (mert nem kell mindenkinek tetszenie), de akkor értelmesen mondja el, hogy miért nem, és mutasson rá normális érveket. Ne így, sértődött óvodás szinten, hogy ez a játék szar mert kidobtak a repülőből....

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2008.05.04. 15:46:15

Emberek! Eddig teljesen jó videókat csinált Reactor, nem ez miatt az egy miatt kell rossznak tartani. Ha valami rossz akkor pl.: a "kirúgtak az állásodból" videó volt. Jó értelek titeke, mert szeretem én is a BF-t, de neki ez a véleménye, ez van.

Explosive 2008.05.06. 17:00:19

Én most azért vagyok ideges mert sokminden amit a Battlefieldről mond a Reactor az nem igaz. Pl.:

1. A partraszállójárművek ajtaját nagyon is le lehet nyitni csak a beállításokat jobban át kéne futni.

2. A játékot multiplayer módra tervezték így persze hogy szarok a Botok (persze egy kicsit lehettek volna jobbak is). A játékot onlineban kéne kibróbálni és úgy sokkal élvezhetőbb.

3. A tankokat minek csinálják több kezelőszemélyzetűre? Nem hülyék a készítők, tudják hogy a tankokban nagyobb a kezelőszemélyzet, lásd Medal of Honor. Ha az AI okos is akkor is jobb ha a játékos kezeli az egészet, és a mellette ülő csak a segédberendezéseket így a játékos dönti el hogy hova lő és hogy hova megy.

winkee 2008.05.06. 23:20:13

Az a baj ezzel az egésszel.. hogy olyan mint a pl a TV2 & RTLKlub vs Magyar Gárda.. nem a jó oldalát nézik.. hanem csak fika.. fika fika fika fika.. jah és persze fika..
Ez ugyan ez.. És nem mondhatja hogy hát.. bocs gyerekek, esetleg tényleg hülyén vizsgáltam a dolgokat, mert akkor már nem tünne "hitelesnek".
De sebaj, talán többet nem követ el EKKORA bakit.

McLovin 2008.05.09. 02:47:02

Kb a felmerölő problémáid 90%-a botok miatt van,és bizony a befejezés az nem befejezés,csak a pályák fegyverek ismertetése volt.Tehát miután végig játszotta az ember eljön az a pillanat mikor nekikezdt a valós célnak,a multiplayer-nek!Ez egy multi játék és a hangulatát nem az agya hogy botokkal futkozunk össze-vissza,gondolj a Counter Strike-ra,miféle értékelést lehetne írni róla ha csak botokkal játszanánk.A sorozat sikere a legújabb részíg sem tört meg,a Battlefield egy nagy név lett.

br1Koo 2008.05.09. 16:06:50

Amikor az elején azt mondtad ez egy bitang rossz játék néztem nagyokat. Amikor pedig láttam, hogy botok ellen játszassz ebben a multiplayer(internetes ha nem értenéd) játékban ami EGYÁLTALÁN NEM fektetett hangsúlyt a botokba. Jóhogy fosnak tartod, de ne szóld már le ha már utánna sem nézel..

br1Koo 2008.05.09. 16:08:13

hopp kifelejtettem a második mondat végét -> *neki álltam röhögni*.

br1Koo 2008.05.09. 16:14:02

Bocs, játszottál multival, dehát egy kezdő ne szólja már le a játékot azért, mert nem tud semmit kezdeni magával.. Amúgy a játék biztosan azért lett anno nagy siker, meg év játéka, mert olyan bazi rossz lett. Én bf2142 után beraktam és hihetetlenül élveztem(pedig a 2142 a legújabb, sokkal jobb grafikával és sokkal több lehetőséggel), egyszerűen nem tudtam azt mondani, hogy "régi fos, milyen már", mert egyszerűen még mai szemmel is élvezhető(persze márakinek).

fodordavid 2008.05.09. 16:45:16

Quake 3 Arena 99-es ti hülyék!!!

Dearon 2008.05.11. 00:50:03

akkor is a legjobb a végén az amikor mondja hogy rengeteg hibáa van a játékban, de azt mind ki lehetett volna javítani... KÖNYÖRGÖM, PATCH-ELD LE ÉS AKKOR MÁR NEM LESZ BENNE EGY ROHADT HIBA SE! ja és ha már a normal botokat nem bírtad elverni akkor igazán nagyot nézek azon ,hogy te 18. vagy hanyadik voltál quake3-ban világranglistán, legalábbis eggyik videódban azt mondtad asszem. a legtöbb ÉRTELMES ember fél kézzel alázza a botokat fullosan fel patche-elve a leg magasabb szinten, pedig akkor már nem hülyék(annyira :P)

sipusz 2008.05.11. 23:16:25

uu a battlefield 2 ő menyivel jobb

JadenFell 2008.05.14. 14:57:09

Amúgy a bf 1942 meg a többi bf is bejön nekem., de aki lekezdőzné annak azt üzenem: quake 3 arenában világrangsorban asszem 16 lett.

Fender26 2008.05.20. 18:31:32

Nagyon nem vágod te a háborús dolgokat reactor. Te már láttál harctéren olyan orvost, aki egyben utász és tankelhárító?! (2. videó)Az már egy igazi übersoldat lenne... A rombolóval meg nem tudom mi a bajod, a rombolók azért vannak, hogy messziről is nyújstanak ágyús támogatást...egy jótanács, fikázd a realizmust némi tájékozottsággal. Másik két videót meg se néztem inkább

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.05.20. 22:07:52

Jóvan fendör62, akkor ne nézd.

Auchen 2008.06.07. 11:21:41

nekem megvan a full bf 1942 de szerintem eszméletlen jó
1. megvan a legújabb patch és azzal nem hülyék a barátaid
2. ez egy direkt multiplayer játéknak készült
3.van amikor megállsz egy barátod tankjánál megnyomod az e-t akkor beenged tank vezetőnek
4. a partraszálló járművet ki lehet nyitni a nyilakkal a numerkus gombok mellett
5. szerintem a repülőket nagyon könnyü irányítani, pl elöször repültem és lelöttem kettő bombázót
6. mesterlövész puska olyan messziről kicsit
felfele megy

R4z0r 2008.06.07. 13:11:29

Nem tudom mit kellett enynire szidni ezt a játékot..érdekes nekem nem voltak iylen gondjaim vele-_-"

Auchen 2008.06.16. 14:58:26

na nézzük csak mit ír a játék hátoldala:
game of the year 2002,ign.com
game of the year 2002 multiplayer game,gamespy
game of the year 2002, computer magazines
multyplayer game of the year, gaming
és kommentek kb. 95%-a dícséri ezt a játékot
ennyien csak nem tévedhetnek

Auchen 2008.06.16. 15:28:58

amint a videót nézem azt gondolom, hogy felkért néhány havert akik elnevezték magukat a katonákról és ők barom kodtak

DavidVilla7 2009.04.04. 19:50:06

szar a játék? én mmár az első videonál abahajtam a nézését te egy akkor... vagy 2002-es játék öcsém

DavidVilla7 2009.04.04. 20:31:19

te egy nagy ... vagy egyátalán játszotál a multyplayer-en?
süti beállítások módosítása