Akik videókat küldtek be...

Játékbemutató szavazás 1.

2008.05.03. 20:27


A Shogo sorozat készítőjének új videója: "készítettem egy videót,aminél a nézők szavazhatnak,hogy legközelebb milyen játékot mutassak be.Ha gondolod,gyere te is,nézd meg és hagyj egy kommentet szavazatként.Igaz a videó YouTube-on van,de szavazni csak a blogunkon lehet.Címe: http://othala-senshi.blog.hu/

16 komment

Címkék: shogo

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr78452611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maszter D3 2008.05.03. 20:50:01

Szerintem a The Thing-et nagyon jó lenne bemutatni, mert nekem is megvan, de nem tom már hány éve nem játszok vele, szerintem egy rakás zar az a játék! Tehát a voksom: The Thing

Kenny007 2008.05.03. 21:01:47

nekem is jobban tetszik a The Thing előzetese, sztem jó kis videót csinálhatsz belőle:P az én voksom is a The Thingre esik

Dani11 2008.05.03. 22:09:10

Jó a szavazás, már szavaztam. De: Van új kisjáték!!!! Build a lot Nagyon atom:
youtube.com/watch?v=0pPX6FnPS0c
youtube.com/watch?v=_pkPMu9l78k&feature=related

[Jake] 2008.05.03. 22:23:05

Huhh megilyesztett xD

-Zé- 2008.05.03. 23:17:41

A Thing egy nagyon is jó játék ! (bár lehet hogy csak azért tetszett nekem annyira, mert a film fanatikusa vagyok). Nyomokban visszaadja a film hangulatát, és annál több nem kell.
Gondolok ezzel arra, hogy nem tudhatod, melyik csapattársad ember, és melyik embernek álcázott "dolog", aztán van az úgy, hogy egyszercsak hátbaver a haverod.

A Clive Barker játékkal még nem játszottam, sztem mostanában leszedem (ja nem ,megveszem természetesen), de ha csak fele olyan jó is, mint az Undying volt, akkor már pompás.

A harmadikat (Starship Troopers valami) nem ismerem, de egy unalmas foshalomnak tűnik.

Én ezek után a Jericho-ra szavaztam, az legalább nem filmadaptáció :D Meg kíváncsi is vagyok rá eléggé.

hobbit (törölt) 2008.05.04. 00:22:21

A Clive Barkeres cuccra én is kíváncsi vagyok, amikor az Undyingot játszottam a könyveket is be akartam szerezni, amik alapján készült(sajnos nem sikerült). A videóból ez egy eléggé jó cuccnak tűnik, megmozgatta a fantáziámat.

A The Thinget én is bevédeném, mivel, habár vannak gyermekhibái(pl: nálam a bloodtest nem volt jó semmire), ennek ellenére egész jó kis játékot kapunk. És ha jól tudom nem egy mai darab, akkoriban a grafikája nagyon jónak számított.
Meg ahogy Zé mondta ennek is van egyfajta feelingje, mint az Alien-nek. Sőt maga a filmsztori is jobb és kb egyidős a kettő(1984), csak ez nem futott be annyira, aki teheti az nézze meg.

A Starship Troopersek én se vagyok rajongója, se a könyvnek se a filmnek. (eredetileg a könyv a kor hidegháborús feszültségét próbálta visszaadni kritika szerint, csak itt a rovarlények voltak az ellenség)
Azért, ahogy elnéztem ez is egy minőségi játéknak tűnik, rengeteg akcióval. (ez a tipikus, hogyan csináljunk szar sztoriból aranyat)

Szóval szerintem bárki, bármelyikre is szavaz, nem választhat nagyon rosszul.(én mindháromra kíváncsi lennék)

veba4 2008.05.04. 07:58:41

Starship Troopers...Az egyik kedvenc filmemXD

VortexofSouls 2008.05.04. 09:52:01

Én a Jericho-ra szavaztam. :) Jó játék. Jó lenne bemutatni. :) De ahogy látom a blogon is a Jericho vezet! XD

foxhun 2008.05.04. 12:06:33

teeeeeee melyik a The thing játék,én it(nemtom hogy)de csak 2 látékot látok,a jericho(én nekem nem tetszik az,megint ilyen véres horror szerü) meg a starship troopers,meg az a teszem a dolgomos dolog

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.05.04. 12:27:22

csillagközi invázió megvan a játék de még sosem toltam ki és kíváncsi vagyok hogy vajon mi a rossz ebben a játékban :D

AKI 2008.05.04. 13:07:26

Jericho: Ismerem egész jó játék csak annyi a bajom vele hogy tulságonsan monoton az oldoklés.

The Thing: nem ismerem :(

Starship Troopers: Ismerem az elején még jó volt de amikor 50bogár te ellened az azért már marhaság. meg ilyen hibákkal van tele.

SharkyB 2008.05.06. 21:38:40

Persze hogy a Csillagközi Invázió

Mr.Bean 2008.05.11. 14:05:03

Szerintem a The Thinget mert az eleg erdekesenk latszik.A csillagkozi invazio is jo es nagyon jol visszadja a film hangulatat csak hat kicsit idegesito amikor hatbarepit valami mert hat a filmhez huen a jatekba is iszony sok rovar jon:)
süti beállítások módosítása