Akik videókat küldtek be...

FEAR bemutató

2008.05.29. 17:28

szerintünk: (3,4/5)
szerintetek: (1,6/5)

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr52493757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benceray 2008.05.29. 20:03:07

Pont ezt tolom most!

Bujty 2008.05.29. 20:53:43

tiszta állatkínzás

JoeJoeJoe01 2008.05.30. 16:40:12

A gondom, az hogy nagyon semmit sem mondott el a játékról, a történet például szerintem sokakat érdekelt volna.

Brill 2008.05.30. 17:40:24

haverom már vagy 3-4x kiakasztotta ezt is meg az Extration Point-ot is

király játék csak még nem játszottam vele

(videót majd most nézem meg)

Saint 2008.05.30. 19:05:49

Ekkora hibákat egy bemutatónál nem lehet csinálni. 2005-ös stb. Elkéne mondani ki készítette, ki adta ki. Történetet most nem mondom el, mert nem érdekel = Crysis után vetted fel vagy csak szeretnél azzal játszani? Oké, hogy mostmár csak a grafika számít meg, hogy jó véres legyen de vannak olyan senkiházi suttyók mint pl. én akik szeretjük ha játéknak teszem azt van története és ha ezt a bemutatóból meg is tudjuk akkor húde nagyon jól érezzük magunkat. Az ajtós poénról annyit, hogy nem nevettem :) Az érdekes nekem nem az, hogy belassítod az időt és lelövöd a madarat LoL :D Lényegében látunk egy videót a játékról alatta egy hülyeséggel. Csak általában ennek a hülyeségnek a bemutatásnak kénel lennie, jobb Varián és metaxa de azért odafigyelni arra, hogy BE IS MUTASD a játékot ha már BEMUTATOD. Bár a szavaid jól körbeírják, hogy mi ez "ez a Fear bemutatója LENNE" Hát csak lenne.

Saint 2008.05.30. 19:27:40

Jaj na én hibám nem néztem meg mind :D Akkor azokat a hibákat húzzuk ki amiket kijavítottál :D

benceray 2008.05.30. 22:25:08

Én végig se néztem a videókat mert olyan halkan beszél a csákó! Amikor meg feljebb tekertem a hangerőt majd meg süketültem a fegyver lövés hangjától! Amúgy a FEAR alapjáték Paxton Fettel lázadásáról szól! Meg még van egy piros ruhás kis csaj aki asszem 8 éves és úgy hívják hogy Alma. Na mind1! Akit érdekli ezek nézze meg!
FEAR
www.pclife.hu/ismertetok/fear
FEAR Extraction Point
www.pclife.hu/ismertetok/fear_extractionpoint
FEAR Perseus Mandate
www.pclife.hu/ismertetok/fear_perseus_mandate

Jó olvasást! Amúgy én gyerek napra meg kaptam a FEAR Gold Edition-t amiben benne volt a FEAR alapjáték és a FEAR első kiegészítője az Extraction Point! Én még csak a FEAR alapjátékkal játszok! Bizi osztásra megkapom a FEAR második kiegészítőjét a Perseus Mandate-et!

benceray 2008.05.30. 22:49:11

Ha valakit érdekel a FEAR multiplayer akkor az olvassa el ezt is!
www.pclife.hu/ismertetok/fear_combat
Nekem a FEAR alapjátékon rajta van a multiplayer!

Brill 2008.05.31. 09:18:32

ebből a bemutatóbol szinte semmi se derül ki

Lepkefej 2008.05.31. 10:38:29

régen jó videók voltak, mostmár nagyon lent van a blog színvonala az ilyen videók miatt...

Krisztian5 2008.05.31. 14:40:20

"a történetet nem fogom elmondani mert nem érdekel"...

Na innestől abba is hagytam az egész videó nézését! Történet nélkül mi értelme van játszani egy játékot??? :/

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2008.05.31. 16:15:44

én ebben a játékban a gyáras résznél majd be szartam és az a kislány (Alma) A Kör nevű filmből van ha jól tudom :)))

HUN Merceanries 2008.06.01. 00:56:19

Én legalább, ha egy játékot bemutatok én legalább nem mondom azt, hogy nem érdekel. :P

Sajnos ott csesztem el az egyes szűmú videom, hogy nem a történettel kezdtem. :S

De majd amikor befejezem a játék bemutatását kárpotlásként majd csinálok a történetről egy 10perces videót. :)

HUN Merceanries 2008.06.01. 00:56:59

Most a gc2-ről beszélek. :)

Kekszlovag 2008.06.01. 15:23:21

hát... nem is néztem végig az összeset, az elsőnél még azt mondtam oké... de mind ilyen
ez inkább gameplay videó mint játékbemutató

lifehunter 2008.06.05. 11:17:22

nah gyerekek történelem óra(bocs ha valamit rosszul írok le, én így tudom a történetet)

a háttértörténet:
a kormány kisérletezett rajtunk, mert tudták, hogy mi Alma fiai közé tartozunk. Spéci katonát csináltak belőlünk, persze mi erre nem emlékszünk, majd bekerültünk a F.E.A.R.(First Encounter Assault Reacon) speciális alakulatba. A F.E.A.R. feladata a paranormális dolgok kinyomozása.
Almának 2 fia van: Paxton Fettel és mi.(A játékban Alma azért kislány, mert meghalt és kisgyerekként kísért)

Paxton Fettel a börtönben ül, amikor Alma kiszabadítja, felébrezti a katonáit és megöl minden őrt a börtönben. A csapatunkat küldik ki, hogy állítsuk meg Paxtont. Játék közben elő fog fordulni, hogy emlékképek jönnek elő. A játék végén önállóan elmegyünk egy korházba(elvileg itt voltak a kísérletek is vagy nemtom)ahol megharcolunk Almával. Nem sikerül megölni, de a kormány azt hazudja az elnöknek, hogy legyőztük Almát.

A faj kedelőinek kötelező, sőt mindenkinek aki bírja az ijesztegetős játékokat, mert néha eléggé sokkos állapotba kerülhet az ember.

kriszspy 2008.06.05. 14:25:37

Mekkora barom aki alábeszélt, az ilyenek menjenek homokvárat építeni basszameg, sok ostoba 14-15 éves pöcsfej

Luc 2008.06.05. 14:35:46

16 és első vidim és TUDOM , hogy szar és menj te homokozni...

edwer6 2008.06.06. 01:49:39

Az a baj, hogy q.rva szerencsétlen vagy, nem tudom hogy hányszor vitted végig a F.E.A.R. -t de tuti, hogy cska azt élvezted, hogy ölhetsz, ez a játék 2005 óta alapmű, ami meghatározta az FPS játékok sorsát, ami szerintem eléggé jól is sikerült, mert a mostani FPS ek erre épülnek, Erre Te megfogod és ennyire lehúzod az egészet, ennek a videó sorozatnak annyi értelme volt, ha valaki elakadt , az tudja hogy merre menjen
ennyi, részemről nem tudok mit hozzá szólni

Luc 2008.06.06. 15:11:19

én csak azt mondtam , hogy a vidim szar..a játékkal semmi bajom...és nem csak azt élveztem benne és na részemről is ennyi

DanySkin 2008.06.28. 15:31:34

Hááát sztem ez nem nagyon volt jó! Túl száraz volt egész ha valaki be akar mutatni egy játékot akkar nem a legelső páját mutatja be aminek ráadásul a fele tanuló pája. Meg mi az hogy történetet nem mondod el?? 10 másodpercbe eltudom mondani és ráadásul érdekes és jó a története! Vagy akkor ne kezdjé bele. Meg jó, hogy Uri Geller nagy hülye de azé ennyire má nem vicces 2 elsütöd oké de nem ennyiszer. Meg kicsit a szó használat is roszz volt. "IZÉ meg ezte megnyomjuk ezt a izét" ilyeneket nem szokás mondani. Hát van még mit gyakorolni!

Luc 2008.06.28. 17:49:50

hát már lejárt téma :) azóta már csináltam álítólag sokkal jobbat xD ( Hulk vidi)

BlackCrow 2009.03.09. 21:56:05

Az sem volt nagy durranás...
süti beállítások módosítása