Akik videókat küldtek be...

Z Games - Terrorist Takedown 2 (City Interactive) [4]

2008.06.23. 23:19

Egyszerűen beleragaszt a székbe és meg KELL nézned az összeset! A humor, a bemuatás és az objektivítás tökéletes ötvözete! Sajnos a Videó és a hang minősége nem 5* de attól máég nagyonjó!

+ az értékelés( köszi bence ray)

TÖRÖLT VIDEÓ

szerintünk: (4,4/5)
szerintetek: (3,1/5)

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr51536138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BattleSoldier 2008.06.23. 23:33:59

korrekt 4,7 és felfele kerekitem 5
VÉGRE 1 13 éves aki tudja kezelni a szeveit :D

BattleSoldier 2008.06.23. 23:34:32

nem tudok szavazni ez miért van??

benceray 2008.06.24. 01:59:57

Nagyon királyak ezek a vidik! :D Komolyan mondom én még nevettem is rajta! 5/5
Amúgy Reactor is 5/5 érdemelne!

Athemil
www.youtube.com/watchv=WDKBsWtSGDw Z games bemutató:Terrorist Takedown 2 (5)
Az értékelő rész.

www.youtube.com/watch?v=XYkNAY025sM
Z games bemutató:Rogue Trooper (1)

www.youtube.com/watch?v=efyiUqrKOcg
Z games bemutató:Rogue Trooper (2)

www.youtube.com/watch?v=uDQ4GIsVL1U&feature=related
Z games bemutató:Rogue Trooper (3)

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.06.24. 09:52:47

a többit is láttam de azok később jönnek
az 5. rész nekem meg nem jön be(404)

Luc 2008.06.24. 10:31:45

a Rogue Trooper tök jó :D leszedtem xD

JesusTheSuperStar 2008.06.24. 11:56:59

Luc ezzel nem itt kéne dicsekedni . Egyébként a videok jok , de játszani már kevésbé tudsz ^^ Lowba anyiszor haltál hogy az már hihetetlen .

Sportszelet 2008.06.24. 12:18:30

sztem nem az a lényeg hogy hányszor halt meg :D

AttilaMToth 2008.06.24. 12:31:06

talán a sötétbe meg kéne nyomni az "X"-et mert az a flashlight de ezt írja is a játék :o

Sharkhunter 2008.06.24. 12:41:47

csak az első videót néztem meg, de eddig nagyon tetszett. csak légyszíves (és ezt üzenem mindenkinek) az alapbeállításokat ne mutassátok be! ki hitte volna, h a displayben lehet a felbontást állítani? :P
am tanácsolom neked, h játszál neten, hiszen ott sokmindent tanulhatsz, mert a technikádat elnézve, nem csodálom, h mediumban szétszedtek, de elhiszem, h elég nehéz azon a szinten.

JesusTheSuperStar 2008.06.24. 12:51:20

Nem az a lényeg de zavaro hogy lép ötöt és már halott .

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.06.24. 13:27:33

én már az első videónál a 1 pecben kikapcsoltam.....

JesusTheSuperStar 2008.06.24. 13:30:32

Téged megint senki nem kérdezet , te mindenkibe csak bele kötni tudsz ?

Sarg3 2008.06.24. 13:52:45

Alapvetően nem rossz,bár a 4,7 egy kicsit túlzás.Ha Reactor videói 4,5-ösök,szerintem ez ne legyen 7.De egy 4-est ez is megér :)
Kicsit talán sok az őő-zés,meg nem mindig folyamatos a kommentár.Plusz itt is többet lehetne vágni.
Azt nem értettem,hogy miért kezdtél el beszélni FreddyD-ről,meg hogy nem mindig rossz játékokat mutat be.Azt ki lehetett volna hagyni!

De tényleg nem rossz,nem kötözködni szerettem volna.A hasonló korúakat magasan vered :)

ddg 2008.06.24. 15:03:19

nem rossz,de a 2 percenként meghalás és eza nagy őőő-zés kicsit ront rajta. 4/5

benceray 2008.06.24. 15:42:52

Jók a Rogue Trooper-ös videók. Várom a negyedik részt.

VortexofSouls 2008.06.24. 16:53:10

Matthew. ahánysor csak olvastam a ommentjeidet,mindig szekáltál valakit,vagy káromkodtál,vagy semmibe vetted más munkáját. CSINÁLJ TE EGY JOB VIDEÓT,és akkor majd azt kritizálgatjuk. Kíváncsi vagyok hogy esne. Paraszt.

Sarg3 2008.06.24. 17:15:47

Matthew az egyik videónál mindenkitől enézést kért,és azóta már nem szidja a videókat,csak annyira,amennyire fennt látod.Szerintem már ezt meg kéne becsülnünk...

ddg 2008.06.24. 17:38:14

@Sarg3

Igen mostmár kicsit már visszafogotabb...
Egyébként igért egy videót.

kriszspy 2008.06.24. 21:46:39

NŐJ FEL!

Ha csinálsz valamit legalább csináld rendesen, fiúcska. "Milyen pulyka szemei vannak..." bazdmeg ez poén akart lenni, mert kurva szarul sikerült. Látszik, hogy sokat dolgoztál, mert ilyen sok videó jött össze, de mind ez a SEMMIÉRT volt, mert egy kalap fos lett. Sajnálom, ha belegázolok a lelki világodba, de ezt vedd építő kritikának és lődd le magad vagy ne csinálj több ilyen gagyi videót.

Várom az anyázást:)
köszöntem....

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.06.24. 21:59:32

fúúú ezeknek nyitok egy idefreddyDszekta.blog.hu-t

ddg 2008.06.24. 22:18:30

@kriszspy

Szerintem te ezt a szidást már csak szórakozásból csinálod...
Szereted ha anyáznak neked?

BattleSoldier 2008.06.24. 22:38:44

Athemil nem lenne egszerübb letiltani a blogrol ezt a foszsagu idiotát aki állandóan fikázik mert 1 hülye segfej??

BattleSoldier 2008.06.24. 22:40:35

hallod az most a video szerkeztőjének szól!!
Figy hallod szerintem meg se probáld bemutatni azokat ami az introba vannak mert szétszakad a géped XD ha ezek akadoznak XD

kriszspy 2008.06.24. 23:22:13

Jah és az intró jó egészen a 32. mp-ig;)

Rol33 2008.06.24. 23:31:19

kriszspy:
Te segg. TE nőj fel! Építő jelegű kritika teli káromkodással és szitkozódással... TE BAROM ÁLLAT! Úgy írtál róla mintha elhordta volna az édes drága anyukádat (aki mellesleg még felnevelni se tud/tudott téged) 1 utcasarkinak! Várod az anyázást!? Mit várhatnál, ha egyszerűen akkora 1 paraszt, műveletlen, senki vagy, hogy te csak az anyázást érted meg!? NEM CSAK A JÓ KRITIKÁT KELL ELFOGADNI! Matthew95 kultúráltan (már amennyire, de azt se kifejtve) leírta, hogy neki nem tetszik.
Egy egész kis korrekt videót dobott össze a kissrác kora létére, te meg lehordod.
Hogy mit lehet kivenni a kommentedből? Neked nem tetszik, és ahelyett, hogy kifejted, itt sírsz mint 1 általános iskolás, a semmiért... Csinált 1 videót, nem muszáj megnézni, de te, mint akinek a homokozó lapátját vagy a fagyiját vették el, elkívánod a *...-ba. Szerintem kriszspy menj kapálni, az való neked, annál több sose leszel. Még persze kivehető: korod nem haladja meg a 14-et, szüleid nem neveltek meg, ők is hibásak. Többi dolog számomra értelmezhetetlen. Milyért nyilvánítasz így véleményt, ha tudod, hogy ez lesz belőle?! Milyért kívánod más ember halálát? Itt súlyosabb a probléma, valami nincs rendben nálad!
ÉN megmondom, nekem nem tetszenek a junioros videók (kivétel erősíti a szabályt), engem a szakmai játéktesztek érdekelnek, vagy 1 megjelenő játékból 1 gameplay. Vagyis ezek érdekeltek, kinőttem... Mégsem hordok le senkit. 1x sem "illettem" más "munkáját" avval a bizonyos 3 betűs szóval. Ha valaki viszont azt írja, akkor az annyi, hogy milyért az, rejtély.
kriszspy áruld már el, hogy hanyadik évedet töltöd. Tippelek: 12-14. Szégyen, hogy a mai világban már az ciki, ha embernek nevelnek 1 gyereket, esetleg a szülő leáll beszélni vele. Téged is csak annyira tanítottak meg, hogy ne állj a TV elé. Ad majd az élet még pofont...

Na mind1, ennyi lenne, engem nem érdekelnek az ilyen emberek, kissrác munkáját védtem.
Várom mi lesz erre a válaszod kriszspy, sejtem =). Szerintem te se tudsz olvasni, javaslom olvasd el 3x amit írtam, írd le gondolataidat, töröld ki belőle a káromkodást, és ha már összegyűlt az a 3 szó, olvasd el újra... Próbáld meg, lehet nem reménytelen. ÉS, ha tényleg összegyűlt minden, mindenhez hozzáfűztél 1-1 gondolatot, olvasd el még 3x, csak most a saját "írásodat", és javítsd rajta, oly mértékben, hogy az ki is nézzen valahogy, és olvasható legyen, ennyi is megteszi neked.

Sarg3 2008.06.25. 06:23:44

Már hiányoltunk kriszspy,igazán kössz az ilyen gyöngyszemeket.De menj inkább kémkedni :)

Luc 2008.06.25. 09:10:08

Rol33 kösz ezt a reggeli olvasmány :P na bele is kezdek ( nincs új videó legalább lehet mit olvasni xD)

Luc 2008.06.25. 09:14:45

Kriszspy én nem anyázok csak csinálj már te is egy vidit....1.mert nincs új...2.csak mert kiváncsiak vagyunk te milyet tudsz csinálni...

Sarg3 2008.06.25. 09:19:54

Haggyad,túl elfoglalt.Hiszen kém.A végén még elpusztul a világ :D
Egyébként Rol33 írása mától szent :P

Luc 2008.06.25. 09:44:06

ja tényleg kéne írni rosszpcjunior himnuszt amit minden videó elején elszavalunk xDDD
( najó ne :D )

kriszspy 2008.06.25. 09:57:27

@Rol33
Igazán szép kis kommentet rittyentettél össze, szakadtam a röhögéstől:) Látom jól felhúztad magad, menj váltsd meg a világot.
Nekem sem tetszenek a junioros videók, de én bizony parasztosan megmondom, amit gondolok és ha káromkodás van benne hát istenem... Ha nem tetszik nem kell elolvasni. Jah és írtam ,hogy leszarom a kissrác lelki világát és slussz passz. Jah és valóban nem tudok olvasni.... se írni. *duh* gyökér
Amúgy írtam pozitív dolgot is;)

@Luc
Fikázás helyett csinálj jobb játékot, mint a mesterlövész, okostojás....

Luc 2008.06.25. 10:08:38

hol fikáztam a vidit??? sztem is tök jó..te kitalálsz minden hülyeséget

Luc 2008.06.25. 10:09:46

vagy a játékot vagy bármit...

zolee1200 2008.06.25. 10:28:40

A gépemet újra kellet rakni és az összes felvett jelenet és a játék eltünt !!!!!!!! Milegyen(szerintetek)?Értékeljem és mondjam meg hogy mi történt volna még vagy csak értékeljem és jöhet a kövi játék?

Luc 2008.06.25. 10:41:38

Jöhet a kövi game :D

Rol33 2008.06.25. 12:20:38

Olvasás a szöveg értelmezésével is jár. Kérdésre/kérdésekre nem volt válasz, vagy nincs is? Luc milyen nagy vállalatnál dolgozik, hogy csináljon jobb gamet mint a Sniper?!
Mi az, hogy váltsam meg a világot? hehe Én leszarom egész világot úgy ahogy van, főleg Magyarországot! És különben is, megváltoztatni 1 embert sem tudsz, nemhogy tömeget. (Kivétel erősíti szabályt...) Előző kommented 1 fokkal jobb volt. ;)
Én itt lezártam. Peace!

Luc 2008.06.25. 15:02:32

Na jó én is lezárom ezt a témát , respect for all video makers!!!!!!

4corners (törölt) 2008.06.25. 15:07:52

Na.Szóval sztem helyre kéne rakni a dolgokat.
Most vagy a srác korát vagy az álltala készített videó színvonalát értékeljük.Ezt el kéne dönteni.Mert ugye vannak szubijektív dolgok pl, a sok ööö-zés eléggé levon az élvezeti faktorból.Tehát a videók értékeléséhez is kéne sztem egy minimum elvárás,a többi meg az izlés dolga.Én valami ilyesmire gondoltam:

Hang minősége: csörög zörög-e ,esetleg a sötét oldal fő jedi mesterének baritonja sejlik ki a kommentárból, vagy tiszta érthető, minden mondat szépen hallható.
Sztem ez a vidó pl 4-es,mert érteni lehetett mindent, jó volt a mikrofon és még zene is volt alatta,pont olyan hangerővel mint a szöveg.Erre sztem a legutóbbi ellen példa a :PC Játék Tesztelő Sorozat:Glory Of The Roman Empire-videó volt, arra 1-est adtam volna,(nem!nem az egész videóra csak a hangra).

Szöveg tartalma: az adott játékról mennyit mondott el a delikvens, pl ha az egész videó kb ennyi volt, hogy "ööö, és most ....várjál...lelövőőőőm...na és itt van a szörny...izé...várjál anya, mindjárt megyek csak befejezem a videót", akkor ne adjunk már 4,5 vagy 5-mert az nem bemutató hanem háttérzajos gameplay, azzal tele van a youtube, de ha értelmesen elmondja, miről szól a játék, mi a célja, mi a story, ki a gyártó, mik a hibák, esetleg még polyén is van benne, na arra lehet sztem 4,5-5 adni.

Sztem ezen a konkrét videón, ez félig sikerült félig meg nem, mert sok ööö-zés volt benne, valamit megtudtunk,de valamikor csak bámúltuk, hogy játszik valaki.Erre én 3-ast adnék.

Képi minőség:Elég világos-e, lehet e látni valamit, vagy csak minden féle elmosódás látható, a vágások rendben vannak-e, vagy epilepsziás rohamot kap mindenki mire véget ér a videó.

Ez jelen esetben sztem 3,5-4-es,mert nem sok mindent lehetett észre venni a harcok során(ebbe bele kalkuláltam, hogy ahogy elmesélted elég sötét a játék ..Mortyr.. :P)

Videó tartalma: Szóval azt hiszem mindenki elismeri, hogy a FreddyD videóit tekinthetjük tulnyomó részt 5-ös minőségűnek.FreddyD egy játékról hány perces
videókat készít? Többnyire 9 perceseket.
Miért van ez?
Sztem azért, mert egy játék bemutató nem egy egész estét betöltő családi Disney mozi, hanem egy bemutató és sztem nem is gameplay-nek kellene lennie.Persze vannak kivételek,de valjuk be őszintén ki tud végignézni egy másfél órás játékbemutató videót tekergetés nélkűl?Még ha jó is.
Erre amúgy sztem volt példa az a bizonyos 1,5 órás videó, 9 részes ha jól emléxem:Reactor - Return to castle Wolfeinstein(9).De azért sztem egy idő után borzasztóan unalmas és elül a hangulat.Erre sztem jó példa az imént említett videó, ami sztem is nagyon jóra sikerült, de nézzük csak meg youtube-on az első videót több mint 3000-en látták.De hányan nézték meg a többit?Segítek:
1.video 3,423 Kíváncsi vagy!
2.video 1,827 Elgondolkodol minek 9 rész!
3.video 1,444 Ha már ezeket láttad tovább nézed
4.video 1,281 Lankad a figyelmed
5.video 1,203
6.video 1,166
7.video 1,028
8.video 991 Fanatikus játékos vagy
9.video 1689! Mi is lett a vége?

Tehát a már bennem régóta érlelődő vélemyényemet és észre vételemet elmondanám tömören.

A videó legyen, tömör, lényegre törő, mutassa be és ne csak mutassa!!!, a többi már csak tehetség és egyéniség dolga (viccek, hangok, szines dolgok), de ha nem jut eszedbe vicc ne erőltesd, mert egy két "viccen" inkább sírni lehetne!

Összegezném akkor a fent említetteket:

Hang minősége
Szöveg tartalma
Képi minőség
Videó tartalma
Tehát nekem erre a videóra (Z Games - Terrorist Takedown 2 (City Interactive))
így kijött összegezve: 4+3+4+3/4= 3,5

És ez sztem megállja a helyét.
Ne haragudjatok hogy ilyen sokat írtam, de régóta figyelem az oldal alakulását és ez már kikivánkozott belőlem.Ja és a "szar ez a videó te gyökér állat, megölöm a hülye anyádat" típusú véleményezőket esetleg lehetne 2. figyelmeztetés után egy jó nagy bannal honorálni.Van sok tisztességes és normális látogatója a blognak, nem hiszem hogy szükség lenne ősemberekre itt.
Sokat fejlődött a blog, ideje sztem tovább lépni ezekben a dolgokban.Személy szerint örülnék neki ha ez a komment a rosszpcjatekok.blog.hu-n is látható lenne, persze ha mindennel egyet értenek a kedves moderátorok (FreddyD, Athemil).

De hogy senki ne mondja hogy okoskodok és semmit nem csináltam eddig belinkelem a videóm.Az értékelésen azt hiszem látszik, hogy lehet hogy értem is miről írtam eddig.Utólag átgondolva a saját videómon is lenne mit csiszolnom még, de már ugy hagyom, majd a következőt(ami hamarosan jön remélem)

www.youtube.com/watch?v=p_UXFmu-YJU

Sarg3 2008.06.25. 16:28:02

Szerintem is lehetne jobban értékelni,nem mindig reális a jegy.Az előttem szóló ötletei is tetszenek!

@4corners
Tetszik a videód :)
Rostély Alonso :D

Rol33 2008.06.25. 18:51:15

4corners: respect ;)
Gondoltam már én is rá, de nehéz megvalósítani. Talán (fenébe, hogy nem jut eszembe neve, talán checkbox) ilyen 1x-i bejelölős szavazással lehetne megvalósítani, 4 szavazás majd összegzés. Vagy csak simán egymás alatt/mellett 4 legorgetős szavazás, majd összegzés.
Szépen elemezted a videót, szerintem is így a korrekt. Csak sztem az a gáz, hogy így történhetett eddig is... Szal szigorúbbnak kellene lenni, és elkülöníteni a videó fajtákat valahogy, komolyabb, játékteszt, bemutató (gameplay nem erre az oldalra való) stb.
Szal, 4corners, ilyen emberek kellenek a blogra, vmi nem tetszik kifejted, 5letek stb. Szép.
UI: Nem volt kedvem beleszerkeszteni, támadt közben más 5let. Manuálisan kiszámítani, úgy ahogy corners csinálta, leírni videó(k) alá, szavazást pedig 0,1-5,0-ig átállítani tizedesekre.

Rol33 2008.06.25. 18:53:21

Kihagytam: és kötekedők számára korábbi munká(ka)t is feltüntettél. Szal tényleg, ezt kell becsülni...

RiChIeE 2008.06.25. 19:50:00

Császtok ! nekem tetszik a vidi csak mindig ezek a befejezetlen mondatok hogy na mind1 ez nem teccik de egyébként 4/7

zazza 2008.06.26. 10:30:15

a zseblámpa nem úgy mint a MÁRTÍR-ban :DXD

Anunimus 2008.06.26. 11:13:00

Hy!The video is good but van egy kis probléma pl: ezt idézem :"Ez a c.o.d 4 koppintása (vagy valami ilyesmi)ami nem igaz , mert a cod 4 2008 ez meg szerinted 2007 (itt valami nem stimmel ) de ezen kívül a video jó és csak így tovább. (elnézést az ékezetekért :P)

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.06.26. 17:52:59

de szerintem nem 2007-es szerintem a 2007 november akármi az csak azt jelenti mikor játszódik bár nem tudok lehet hogy 2007-es gamma passz

DeathHead 2008.07.30. 00:39:40

Csak mindig ez a na mindeggy!

DeathHead 2008.07.30. 00:39:40

Csak mindig ez a na mindeggy!
süti beállítások módosítása