Akik videókat küldtek be...

Triple X & Big Master: Squirrel Squash & Micro-Flight

2008.06.25. 18:57

TÖRÖLT VIDEÓ

35 komment

Címkék: x triple

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr47539284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iggypoppp 2008.06.25. 19:12:53

hát az elsö vidihez no comment de a grafikánál nem értek egyet... télleg rossz de mit vársz egy honlaponb lévő játéktol?
A második gamenél nem tok mit mondani lehet lezuhant főhős vagy és beverted a fejed azt olan hülye letél hg csak kart tuccc huzogatni ha lehetne osztályozni 3/5

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.06.25. 19:37:54

talán nyomjad az előre gombot öcsisajt vagy nyomogasd végig a gombokat gondolom legelőször beléptél a játékba nyomtál egy w-t na ez egy szar játék mert nem indul és csináljunk egy videót belőle fogadunk hogy én tudnék vele repülni? csak egy kis ész kellene hozzá és vajon mért van mögötted egy szék?:O talán 2 személyes a gép? biztos ez a magyarázat O_o ilyen vidivel én nem égetném magam :S

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2008.06.25. 20:10:20

2:35 : ''kuiesz kas'' xD
Amugy a ''szék'' (ülés) azért került ''oda'' mert a játék készítői két személyes gépet terveztek a játékba.. A gombleirást elkellett volna olvasni és tudnál repülni.. -5/5..

Sarg3 2008.06.25. 20:12:00

Igazából egyik sem volt bemutató,tényleg lehetne normálisan szűrni a videókat.

Triple X egy kicsit pösze,bár erről nem ő tehet.Viszont a "bemutató" pont olyan unalmas volt,mint maga a játék.Elhiszem,hogy nem lehetett belőle mást kihozni,de nem is kellett volna kísérletezni vele.Több ezer olyan flashjáték van a neten,amin szétunod az agyad,mégsem csinál belőle videót senki...

A második "bemutató" is elég "érdekes volt",a gyerek beindított egy tényleg rossz játékot,erre nem tudja beindítani a repülőt.Végig kell nyomogatni a gombokat,és beindul.Erre nem gondoltál?Rigs of Rods-ban (hasonló szar) a Page Up-al kell beindítani a repülőt pl...Szóval nagymester tanuljon meg PC-n játszani :)

Ha a kettőt egyben nézem,ez egy nagyon elhamarkodott,összekapott,egyenként 3 peres kis "bemutató" lett.És szerintem ilyenek nem kellenének a blogra,mert ezt még a Kisjátékok mummiméze is lenyomja.

Elnézést az ilyen kritikáért,kicsit rossz volt talán a hangvétel.De nem anyázni szerettem volna.Dolgozzatok rajta többet,és szívesen nézzük :)

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.06.25. 20:35:50

ja a játék nevét akarta kimondani XD

Sharkhunter 2008.06.25. 20:48:22

Ez rémrossz volt! agyatlan flashjátékot bemutatni elég hülye dolog, az elején mindenre mondtad, h szar, aztán meg semmi szöveg, csak béna japcsizene ment, meg a mókus, ENNYI?!
másik: bemutatni egy olyan játékot amiben el sem tudsz indulni...ritka nagy baromra utal. Na de ilyen kispöcstől mit is várnánk...am nemárt odafigyelni, h 10 hátot ne mondjál egy mondatban, mert rohadt idegesítő!
Ha ezek után videókészítésen törnétek a fejetek, ak inkább menjetek legózni, vagy barbit öltöztetni, de géphez véletlenül se üljetek!

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.06.25. 20:52:06

de nézzük a jó oldalát az ilyen idióta videókon egy kicsit tudunk nevetni xD költői túlzás volt :D

Sarg3 2008.06.25. 20:57:28

Na igen,de akkormár a Szánalom kategóroiában a kisjátékok nyer.Ez pedig nagy szégyen,szóval én elbújdosnék...

sztriga 2008.06.25. 21:16:27

sharkhunter szerintem ne általánosíts mert láttunk már "kis pöcsöktől" jó videót.. te meg jössz a vagány szövegeddel h mit is várhatnánk .. te is voltál akkora pöcs ne feledd ^^.. a széknél meg úgy éreztem teljes az életem mert ennél nagyobb hülyeség már nem jöhet *.*

MarkLord 2008.06.25. 21:23:42

elsö része az no comment, majd ha az illetö tud olyan játékot késziteni, és nem mondja azt hogy huu na ebböl elegem lett, akkor majd szidhatja. második része meg egyszerüen szar! be se tod inditani a repülöt! mekkora szerencsétlen vagy xD

Mr.Bean 2008.06.25. 21:28:17

Soha nem gondoltam volna h itt egyszer egy flashjatek is be lesz mutatva.A masikba pedig a gombokat kell nyomogatni( ekeg nehez sztem azert valami logikusabb elinditasi modot is kitalalhattak volna) de miert kellet ezt bemutatni?Ha nem szall fell nezd meg a Controls-ba es ugy mutasd be.

Sportszelet 2008.06.25. 22:53:43

még az én videóm is többet mondott a játékról :D

Pajti007 2008.06.25. 23:14:33

Ne NE! Csak flash játékokat ne kritizáljatok!
Rossz, gagyi? Hát akkor ne játsszad...
Nem fizettél érte... Teljesen ingyenes játékokon így felháborodni, fölösleges.
- Drágám, van tej a hűtőben?
- Nincs.
- Hátakkor videót csinálok rólad és beküldöm a rosszpcfeleségekbe . Válunk!

Ja, és ne higgyetek neki, a Micro Flight egy nagyon jó játék! :D
(reklám helye)www.hangsim.com/mf/(reklám helye)

Pajti007 2008.06.25. 23:21:45

Kötözködés ON!

Búg a motor a vitorlázóban? hmm.. :)
Abban nincs is motor :/
Anélkül pedig..
Állíts be másik !motoros! repülőt a repcsidnek, válassz ki egy helyet a térképen lehetőleg reptér legyen (fekete négyzet) vagy állítsd be, hogy vigyen fel egy :) és levitorlázhatsz, esetleg repülhetsz.

A vicces hangot a ?vészejtőernyő? adta :D

Kötözködés OFF!

Krisztian5 2008.06.25. 23:34:39

A száradó körömlakkos szöveg jó volt :) Mindenesetre a játék tényleg gagyi!

brolin10 2008.06.26. 03:21:07

"mikro flix" "nem tud föszáni" lool ez nagyon kész. Söt mindkét gyerek nagyon kész az egyik pösze a másik búzi enyi.XD

Sipek 2008.06.26. 08:12:12

nem vmi jó vidik de nem mondok semmit mert én se tudnék jobbat csinálni

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.06.26. 09:33:22

"ja és a játék neve mikro-flikt" XDXDXD

"száradó-körömlakk"? érdekes

Luc 2008.06.26. 10:04:51

régen nekem is volt egy 1993 as gamem...(valami Gunship vagy nemtom :P ) az a lényeg hogy helikopteres volt..(még szimulátor is )
és FELTUDTAM VELE SZÁLNI 3napba telett DE SIKERÜLT xD....és még normálisan repültem is vele..na meg aztán régen a Microsoft Flight Simulator ( 95ös) azzal is tudtam repülni...meg a Csodák Palotályában régen volt ( nemtom most is van-e) az a kis repülős game xDDDD ott csak én jöttem rá egész osztályomból , hogy a kerekeket hogy kell behúzni...na mind 1 ezt csak mondtam :P de az a lényeg hogy minden repülős játékkal lehet repülni...csak meg kell szenvedni érte.

zazza 2008.06.26. 10:18:36

Szkuirell Szkvass, Mikro Fligöhötö... kiejtés elég jó :P amúgy a 2. játékba vhogy csak fel lehet száni :D

Iggypoppp 2008.06.26. 11:27:57

Hát kicsit utána néztem a 2odik játéknak és ahogy elnézem te voltál béna a játéknak epdig az a lényege hg érzékeltese hg mijen lehet repülni.ime egy link ami bizonyitja hg lehet repülni:
www.youtube.com/watch?v=WpoPVG16KJ4
én magam is letöltöttem w vel fenyvert választasz és a számoknál lévő nyilakal irányitod.a grafikát meg elején megkérdi mijenben akarod tolni

tdu toyota 2008.06.26. 11:56:33

uhh hát ez elég szar :S már bocs először megkéne tanulni beszélni és asztán videót csinálni amúgy meg miért kell fikázni a repülős játékot?? attól, hogy te béne vagy és nem tudsz fel szállni attól nem szar jó , hogy nem már a microsoft flight simulatort mutatod be ,hogy nem lehet fel szállni :S magyarul béna vagy azt kész ennyi

Ocelot 2008.06.26. 11:59:51

Az elsővel játszottam, és szerintem egész jó játék, olyan 7/10-et adnék rá. Ha nem esett le neki a játék lényege, akkor sajnálom. A feladat az, hogy gyorsan rohanj végig a pályán, mivel a maradék idő megszorozza a pontjaid, ezért sokszor inkább kihagysz egy nehezen elérhető makkot, hanem továbbrohansz. Itt amúgy a highscore lista teteje az igazi cél, sok hasonló játék van, amit könnyű végigvinni, de nehéz profi szintre fejleszteni a tudásod. A zene tényleg rohadt zavaró, de emlékeim szerint ki lehet kapcsolni, és berakhatsz alá bármi mást.
"gyerekeknek készült": Naja, az a hentai nővérke minden mesekönyvbe kötelező :P

fogyatek 2008.06.26. 18:08:51

én meg letörlöm az internetet

kriszspy 2008.06.26. 20:27:36

Triple X eléggé pösze vagy öcsém:D gondolom ez volt a humor, amit be akartá lvinn ia történetbe. A szaros rózsaszín pikachus narutós bleaches animezenéket pedig szerintem kerüld el, nem vagy te buzi:)

Scck6 2008.06.26. 23:29:29

Az első játékot direkt megkerestem játszottam vele ,nem rossz játék!

Kecsó 2008.06.29. 09:44:08

A Micro-Flight 1 jó játék én is elvoltam vele :D
Sztem sok dolgot nem kéne várni 1 szimulátortól...
maga a videó nem volt jó lehetett volna
jobb is.

McManus 2008.06.29. 15:40:04

kiejtés:
micró flájght
kiesz kasXD
freddyD utánzás:
"Jó,tudom hogy gyerekeknek készült,de akkor is!!!"

Big master P 2008.07.01. 08:53:41

Igen okoskák? Még ha pár dologban tévedtem is,
ha annyira nem rossz játszatok egyet! Oké! Azt utána mondjátok mit szóltok!

brolin10 2008.07.03. 13:01:50

PÁR dolog? Öcsém hogyha pár dologba tévedtél volna nem kritizálna senki de igy hogy egy repülö szimulátorba nem tudsz velszálni.Ja meg egy csomo ember kipbrobálta és irta is hogy nem rossz de nem olyan szar ahogy azt te elmondod."mikro flix"
süti beállítások módosítása