Akik videókat küldtek be...

Senshi Inoue - The Thing Part 2

2008.07.31. 19:49

Több info az értékeléssel kapcsolatban a othala-senshi.blog.hu -n.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr16594878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.07.31. 21:05:56

megint egy jó videó bár engem kicsit zavar az a folyamatos beszéd de lehet hogy csak engem de ezen kívül jó :)

Senshi Inoue 2008.07.31. 21:28:44

Látom Athemil bácsi jól kiírta amit mondtam neki...
Akkor kiírom én,ha már neki nem sikerült:
Tehát az ÉRTÉKELÉSSEL kapcsolatos információ a blogunkon található!
othala-senshi.blog.hu/

@Torrents
Akkor a következő videómban lesz több szünet,jó? :)

Senshi Inoue 2008.08.01. 00:26:10

Köszönöm szépen Athemil!

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2008.08.01. 12:57:33

csak egy észrevétel volt de lehet hogy akkora tüdőd van hogy 10 percig bírsz egyfolytában beszélni :)

Senshi Inoue 2008.08.01. 23:24:53

@Torrents
Nos nem. :D
Az a baj,hogy mikor levegőt veszek,túlságosan hallatszik és nem akarom,hogy a videóban 20-adjára is ezt halljátok: "Szóval a játék *HÖÖÖÖÖÖÖH*(levegővétel)..."
Na ezt vágom ki mindíg és lehet ezért van az az érzésed,hogy folyamatosan jár a szám. :D

Mr.Bean 2008.08.01. 23:42:05

Szerintem jo volt.Az is h kivagod a levefoveteles hangokat.Iet sztem meg senki nem csinalt csak siman elhallgatott feltankolt levegovel es folytatta.Lehet ha te is ezt tenned akkor nem kellene bajlodni a vagasokkal,de nekem semmi bajom nincs vele h egyfolytanam beszelsz,legalabb nem unatkozunk.
süti beállítások módosítása