Akik videókat küldtek be...

PC Guru ...

2008.08.24. 19:28

Nyilván sokan olvasgattok PC-s magazinokat. A nyaralás alatt szántam rá arra magamat, hogy valami PC-s újságot magamhoz vegyek. Mire végigolvastam láttam, hogy a következő játék a You Are Empty. Emlékeztek? Reactor csinált belőle 7 videót( beteeeg ) és engem személy szerint meggyőzött, hogy ez egy jó játék. Elcseszett hangokkal, de jó játék.

A  KÖVETKEZŐ TELJES JÁTÉK:

YOU ARE EMPTY

Az 1950-es években az oroszok megpróbálják létrehozni a tökéletes katonát( tökéletes kommunista - Köszönöm reactor) - a kísérlet azonban balul sül el, így ahelyett, hogy a kommunizmus hős harcosai elárasztanák a világot,(nem világot, hanem a várost) inkább nekitámadnak a városnak, ahol a teszteket végezték a szovjetek( volt 1 egész teszt aztán mindenki zokni lett, nade mindegy). Akinek szerencséje volt az el tudott futni( nem lehetett elfutni, mert senki sem készült a rádióadásra...) - akinek nem, az mutánssá változott és most a békés orosz kisváros utcáit rója kaszával( meg pisztollyal, meg sarlóval, meg shocival, meg szögbelövővel...) Ebbe a sodró lendületű akcióprogramba( kicsit RTV hét beütésű) csöppenhetünk bele a PC Guru következő teljes játékában, amely FPS, és alig egy éve ( tudtommal ÉS elé nem kell VESSZŐ),úgyhogy a korrekt ötlet mellé korrekt grafika társul!

Eddig minden rendben van, hogy egy jó játékot kapunk kézhez( ha Reactor csomagját is magunkénak tudhatjuk).Most jön a buktató. Flatline a PCG Team egyik tagja tesztelte a játékot amit meg is találtam itt. A mutató szerint Fatline adott hangra 40%-ot( az mondjuk érthető, de szerintem egy 50-est is megér) grafikára 70%-ot és Játszhatóságra 60-at(!). Kérdem én: ha egy Játék játszhatóságát 60%-ra becsülik( ami ellen szerény személyem ismét tiltakozik) akkor, hogy van képük kiadni melléklethez? Jah, milyen hülye vagyok... ez a PC Guru!

Van 50 azaz Ötven Játékom a PC Guruból. Ebből játszható, azaz jó játék a Chaser , a Scrapland, az Abe's Exodus , az a néhány Hitman, a Panzers és az RC Cars és Vége!

A PC Guru "lesz ami lesz" úgy lesz alapon hozzádvágnak egy kritikán aluli játékot, és elégedj meg vele... Természetesen mi fogyasztók megvesszük mert hát 2000 ft-os újság mellé ajándék DVD melléklet és játék jár... Először és utoljára buzdítalak arra titeket, hogy az Augusztus 28.-án megjelenő Pc Gurut csakis a YOU ARE EMPTY játékért szerezzétek be( platóról, kéz alól, polcról)! most az áremelkedések miatt a játék értéke 3000-ről felugrott 3500-4000ft-ra úgyhogy szerezzétek be... Szerintem

Athemil

68 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr40630810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YanzkyB 2008.08.24. 21:35:14

Én ezen a nyáron olvastam először a PcGuru-t és énis alig tuttam elhinni hogy ez lessz a következő teljes játék! :D

2008.08.24. 21:37:17

El sem hiszem és pont most nincs 1000-valamennyi forintom áááááááááááááááááááááááááááááá.

Strom 2008.08.24. 23:16:20

Még az is lehet,hogy megveszem:D

YanzkyB 2008.08.25. 00:02:22

Most akció van a féléves előfizetésre a pc gurunál.Ha féléves előfizetést veszel akkor választhatsz hozzá egy játékot ingyen.Én a 2142 Battlefieldet kértem XD.Nektek is csak ajánlani tudom de siessetek!!! :P

DaniMan811 (törölt) 2008.08.25. 08:19:50

én mai napig 2 játékért rajongok: GTA, és a CoD

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2008.08.25. 09:17:17

Ezzel most nem mondtál újat nekem. Én is olvasom a PC Gurut,tudom,hogy a You are Empty lesz benne,de a jelenlegi PC Guru melléklete (az attac on Paerl Harbos) is csak 48%-ot kapott mégis melléklet lett,szóval ezen nem kell meglepődi. Számomra a Hitmanek voltak a favoritok a PCG-ban. De anno kiadták a Tomb Raider Angel of Darkness is mellékletként,ami tudvalevő,hogy kritikán aluli. Én nem is a DVD miatt veszem a gurzt,a tartalom érdekel. Bár játékok terén már inkább GameStar.

JoeJoeJoe01 2008.08.25. 09:24:02

Érdekes egy cég ez a digital spray, 2 játékuk van, ebből az egyik (nagyon) jó a másik (nagyon) rossz

A másik játékuk egy instinic nevű játék, amir rossz.

A játékot, az tesztelte, aki a you are empty-t, arra adott ~80%-ot

Az instinicre pedig 47%-ot

www.pclife.hu/ismertetok/instinct

Halikup 2008.08.25. 11:14:01

Szerintem a PC Gurusok eléggé nagy képűek, idézet: "Tavasszal a VILÁGON (nem Magyarországon, ugyan) elsőként mi írtunk a legendás Red Alert új epizódjáról...". És ez gyakorlatilag minden számukba benne van, először 2005-ben olvastam PCG-t, és ott is menősködtek az Age3-as meg Bf2-es előzeteseikkel.
U.I.: Teljes játékaikról annyit, hogy minőségük ingadozó, bár az elég vicces, hogy pont a Football Generationn videó (by FreddyD) került fel régebben a PCG DVD-re, holott már volt is egy régebbi számhoz mint teljes játék.

Guli 2008.08.25. 13:56:51

Sztem a pc guru jó magazin, mindig veszem(jobb mint a Gamesz(t)ar, de az télleg nem fer(v mi) h lehúzzák a sárga földig, és utána istenítik de azért nagyon jó. Amúgy a mostani, Attaack on Pearl Harbor is nagyon jó gém, édemes kipróbálni!

Halikup 2008.08.25. 16:00:11

Hát, azért a GameStar SZERINTEM jobb néhány fokkal. A teljes játék felhozatal mióta dizájnt váltottak sokkl jobb lett (XIII, Painkiller Gold, Nexus, Morrowind, Full Spectrum Warrior, UFO Afterlight, Armies of Exigo, Broken Sword 3), bár volt néhány kivétel, például az Enclave vagy a mostani számhoz mellékelt Psychotoxic. A GS pedig sokkal vidámabb, szebb, színesebb (meg szélesebb). a GSTV (ha valakit érdekel tv.gamestar.hu) pedig mérföldkövekkel előrébb tart, mint a PCG Live.
Ami mondjuk tetszett a Guruban, hogy nagyon jó konzol rovatuk van, meg az Online is logikusabban van felépítve, de ennyi.
Ja, és a GS-esek nem nagyképűsködnek!
@Guli
"Szeretem" az olyan embereket, akik valamire azt mondják hogy szar, aztán meg sem indokolják. Én most megindokoltam miért nem a Gurut veszem (bár akkor megveszem, ha az aktuális teljes játék kell nekem, és akkor ki is olvasom), most rajtad a sor. Hajrá!

SA2B 2008.08.25. 16:49:47

Én NEM venném meg, me letudnám tölteni,de nem akarom leszedni,ezért meg nem adok ki pénzt.

Guli 2008.08.25. 17:17:07

Nekem régen sokkal jobban tetszet a gs, de mostmár szerintem egyáltalán nem vicces, játékmentőöv az nuku, meg úgy a Pc Guru valamiért NEKEM jobban tetszik, dehát tök mind1. Amúgy énsem a teljes játékért veszem, sőt a mostaniakat fel se telepítem nagyon, csak olvasom.

YanzkyB 2008.08.25. 17:33:32

Szerintem a PCG jobb mint a GS de ez csak az én véleményem.

Halikup 2008.08.25. 17:49:08

Az, hogy miért nem tetszik már a GS, itt a megoldás az e havi Arénába (tudod, olyan mint a PCG-ben a Levrov). Most azt az egyetlen levelet kiírom, remélem nem fognak haragudni :):
Vad László: "Nemrég, több évnyi szünet után megvettem a Diablo III-as GS-t. A látványtól elhasaltam, aztán mielőtt felkavartam volna magam, szépen rámtehénkedett a belbecs! Először nem értettem, hogy mi olyan fura az egész lapban, aztán szép lassan megszületettt a felismerés, hogy valahogy az egész jóval felnőttebb lett. (Persze az is lehet, hogy csak nekem keményedett egy picit a koponyám...). Például: Boe mióta ír ilyen komplett eszmefuttatásokat a szerkesztői jegyzetbe? Lehidaltam tőle. Régebben egy nyúlfarknyi Hola Pípöl volt a tető, benne némi ökörködés, na meg a lap tartalma. Most meg rögtön az első oldalon fogadott egy olyan teljes értékű cikk, ami komoly saját értékkel bírt, ráadásul homlokracsapós felkiáltásra is késztetett, mert "Jé, tényleg, hogy a Blizzard mivel lett sikeres"! Ugyanezt éreztem az Arénán is. Na, persze nem az olvasói leveleken, hisz még mindig akadnak látom olyanok, akik a saját egyszemélyi véleményüket tartják az egyedül üdvözítő igazságnak, illetve még mindig vannak "érdekes" játék ötletek, designerjelöltek. Csakhogy amíg régen ezeket közvetlen stílussal, humorosan elviccelted, kifiguráztad, addid csak most szárazon...hmm...kicsinálod őket, és kész. Hülye kérdésekre is komoly válasz, jóval kevesebb poén. Régebben kíváncsi voltam, hogy vajon van-e nálad határ, ahonnan már nem bírod tovább mosolyogva az Aréna szerkesztését. Most úgy tűnik, hogy van. Félre ne érts, én ebben a hónapban is jót nevettem a leveleken, és a válaszokon, élveztem az egészet... de akkor sem tudtam kizárni azt a gondolatot, hogy kicsit mintha belefáradtál volna ebbe. (lábjegyzet: én már sokkal hamarabb belefáradtam volna) Persze az is lehet, hogy csak a meleg vagy mittudomén."
Gyu válasza:
"Kár, hogy ennyire korlátozva vagyunk helyileg - nagyon sokat kellett ezen a levélen is vágni, és legszívesebben oldalanként reagálnék rá. Magad is írtad, hogy nemcsak a bevezető, hanem az egész újság hangvétele felnőttesebb, komolyabb lett. Ennek több oka van - egyrészt az olvasók átlagéletkora folyamatosan nő. Szemben az átlagos megítéléssel, hogy 12-13 évesek alkotják az olvasói gárda java részét, ez a statisztikai mutató már felkúszott, olvasóink átlagéletkora 21 év. Magyarán sokkal inkább igénylik az olvasók a komolyabb témákat, a komolyabb, felnőttebb reakciókat, cikkeket. Ezért változott meg az Hola Pípöl, meg az Aréna is. Mert nemcsak mi öregszünk, hanem Ti is. És Ti, nagy tömegben drasztikusabban változtok, mint mi, pici tömegben :). Ez látszik meg a beköszöntőn és az Arénán is."

Ha pedig eddig tetszett a GS, nem kell leszarozni, ahogy mást sem, akár tetszik. Szerintem nem rossz a PC Guru, bár igényeimet jobban kielégíti a GS.

DarthWhite 2008.08.25. 19:29:20

Az értékelést már olvastam régebben xD

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.26. 18:02:12

Vegyetek GameStart!!!!!!!!!!!! sokal jobb játékokat adnak hozzáá!!!!!MEg pl. most is a psyhotoxic van höozzá ami nem híres mert elkurták a fejlesztők mert tele van buggal ezért a gamestar kijavította őket!%!!!!!azért érezthető hogy jobban oda figyelnek a gamestar irói mint a pcgurué!!!! meg amugy n is sokkal jobbb játékok vanna hozzá miknt pl. morrowin (eldersrolls 3)painkiller syberiea 2 stb... járjatok utána......

Zombieboy5 (törölt) 2008.08.26. 18:49:48

Én nem mondom hogy szar a guru mer a bioshock videoju tetszett(neten nézve) de a gamestar jobb és én már megvettem a You are empty-t és egyszer végig toltam.Töbször nem me szar a dvd amire irták(pech)

Halikup 2008.08.27. 09:12:50

@ matthew95
Hát, a Psychotoxic hibáit nem a GS-esek, hanem a fejlesztők javították ki.

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.27. 10:44:17

tudom!!!!!de ők rakták bele és nem szarulé......

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.27. 10:47:14

amugy meg az eggyik honlapon ahol az ujságokl évi és havi eladási listáit meg lehet nézni a gamestart sokkal többen veszik mint a pcgurut!!!!!!!!!!!!!!!nem is értem hogy akkor mért a "legolvasottabb játék magazin" vagy mi a pcguru!!!!!!!!egyértelmü hogy a gamestar jobb de a pcgurut se szaruozom le!!!!!!!HISZEN AZ ÚJSÁG ÍRÓI MIND KETTŐNÉL SZINTE MÁR MEGFDORDULTAK!!!!!!!

YanzkyB 2008.08.27. 13:33:50

Hogy érted azt hogy megfdordultak?Godolom az megfordultak akart lenni de akkor hogy érted azt hogy megfordultak?

Zombieboy5 (törölt) 2008.08.27. 15:45:45

PC gurut csak azé szeretem me van bennejátékmentööv meg me a Cube letölthetö játéknál(HEAT aki nem tudná) támogatja az RPCJS-t.

Spantz 2008.08.27. 18:27:35

Amikor még vettem kb 2 éve akkor a pc guru tetszett jobban elsősorban az újság stílusa miatt és a legjobb játék amit én megvettem hozzá az Arx Fatalis a Gothic készítőitől (Piranha Bytes) azóta már többször is kipörgettem mindenkinek ajánlom tesztet kéne csinálnom róla de lusta vok meg akkor már inkább HL 1 meg a kiegekről csinálnék.

Guli 2008.08.28. 14:58:36

de azért a gs-esek is nagyképűek, nézzétek meg, európa legolvasottab játékmagazinja, de most már a világ legnagyobb játékmagazinja. Hmm.

Halikup 2008.08.28. 16:56:34

A lényeg az, hogy az "Európa legolvasottabb gamer magazinja" az igaz, hiszen a GS szinte Európa összes országában van, és nagyon népszerű mindenütt.
Ráadásul a legnagyobb játékmagazinjától sem áll messze (végülis szélességben már első :)).

A Gurunál a "Magyarország legolvasottabb gamer magazinja" pedig olyannyira túlzás, mióta a GameStar eladásai 2004(!) óta felülmúlta a Guru eladásait, és azóta se írták át a szolgenjüket.

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.28. 17:51:33

tudom tudom!!!amugy is msot a gamestarnal a következő teljes játék a warrhammer 40k: fire warior!!!!!!! warhammer fps-ben!!!!!!!!! nem leszz semmi! meg ez is jobb lesz mint az a szar you are empity!!! na ennyit !!! szerintem inkább vegyetek gs-t jobban jártok!!!!!!!

Guli 2008.08.28. 18:31:57

ok, de azért a gs-nél is nagyon szar játékok voltak. Pl.: full spectrum warrior, na az nagyon rossz. De a Pc Guru régebb óta van(asszem) és jobb is!(szerintem) de ez annyira tök mind 1(szerintem) szal...

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.28. 18:49:35

hátt szerintem a full spectrum wariorrr nagyon is jó volt én végig vittem 2-szer askármijne nehéz is volt.

Halikup 2008.08.28. 19:00:32

Szerintem is hagyjuk, mivel nem jelenthetjük ki hogy melyik a jobb (ízlés dolga).

Nem tudom a Guru mióta van, mivel weboldalukon az utolsó lapszám az 2003-as. Bár a GS elődje a PC-X volt, tehát azt is beleszámíthatjuk :).

U.I.: A Full Spectrum Warrior szerintem egy rohadt jó játék, bár az elején nem éreztem rá az ízére, így néha-néha meghaltam. Bár utána gyerekjáték volt, és szerintem RÉM KÖNNYŰ.

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.28. 19:05:12

amugy meg most játszottam apsihotoxical és nem is rossz sőt kifejezetten jó!!! látszik hogy kivannak javítva a bugok!!!a fizikáj meg nagyon ott van aszeren meg hogy lelasíthatjuk az időt.....elképesztő!!!!
szóval szerintem nem kell egy játéknak híresnek lennie ahoz hogy jó legyern (nem?) tegyük pl. a morrowindet ami szintén volt teljes játék a gs-hez és nem csak én szerintem de ez volt minden időn legjobb teljess játéka!!!!!bár allig ismerik pedig ez az oblivion előző része ugy tudom még lehet kapni és nehagggyátok ki!!!!!!!!!!nbagaony j!!!!!! meg hátt én nem is tudopok annyir a olyan játékot mondani a pcgurutól ami nagyon jó lett volns megt nagyon emlékezetes lett volna kivéve a hitman!
a ngsnél pedig ott van a painkiller,morrowind,xii,armies of exig,syberia 2,pariah,deam fall,ez min maradandó volt számomra és szerintem számotokra is!bár a gsnél is voltak bukások mint pl a enclave vagy a starsky and hutc!!!


és még annyit hogy a gs szerkesztői annyival rendessebbek hogy nem rakják bepl. ha vki alázzaa pcgurut de fordítva igen!!!szóval erről annyit MEg még nem is tudom hogy vmikor egy olvasó az arénában meg is kérdezte hogy mért nem rakják be hiszen a pcgurubana szinte már egy külön rovat van a gamestarróL!!! erre gyu szinte csak megrántotta a vállát és látszik hogy neki van szive!!!nem ugy mint a pcgurusoknak.....

én nem akkaromm baztattni őket meg semmi bajom senki pcgurussal csak egy kicsit maguba szálhatnának!!!!!!meg nekem csak 1 pcgurumvan de nem is tetszik ugy hogy izlések és pofonok....de azért nem kéne lealázni a gs-t!!!!

Tesla GoD 2008.08.28. 19:26:48

Én mind a két lapot veszem, sterintem a pcg a jobb(bár csak annyival kerekedik fölül a gs-en, hogy már régóta megy). Viszont a pc guruba is voltak nagyon jó játékok pl a Deus Ex-ek, Commandos SF,Europa Universalis 3,a Project Snowblind is jó volt,Pokoli szomszédok 1,2
de föleg a hitman 1,2,3

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.28. 19:28:25

háát nem tom....a gamestar 99 óta megy (asszem) de régen volt a neve pczed is!!!!(asszem)

RadixX 2008.08.28. 19:44:29

You are empty nagyon jó játék.Nagyon élveztem és nem volt olyan mint sok játéknál előfordult nálam hogy "jaj abbahagyom mert nincs kedvem hozzá".Addig játszottam vele míg végig nem vittem:) Személy szerint sok játékot nem játszottam végig, de az olyan játékokat amik nagyon megfognak azokat végigviszem.EZ olyan volt.

Zombieboy5 (törölt) 2008.08.28. 20:49:09

Heh nekem is csak 1 pc gurum van és ne szidjatok le de a rush for berlin volt hozzá és bünrossz inkább a starsky&hutch és a bad day L.A. is 1 kis bukás a gsnek de ott volt elötte a sacred .

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.08.29. 13:32:24

én nekem 2 pc gurus játékom volt, mind2 jó
Chaser, Turok (sajna a chaser ma már nem müxik)
ja és volt egy heroes 3 kiegészítőm is :P

Sztem beszerzem:)

AR5T7 2008.08.29. 14:38:32

a gamestarban jobbnál jobb játékok vannak (pl :armies of exigo , XIII, warhammer 40k: fire warrior stb stb.. pc gurusbol is van egy pár pl )panzers 1-2 , crashday) többet nem is tudok XD de ezek viszont nagyon jó játékok (mintha armies of exigo nem lenne az, XII-vel pedi hosszó honapokig játszottam, nem is beszélve majd a warhammerröl, ami majd jövö honapban lesz :D

chaseֹr 2008.08.29. 21:22:41

Kedves Athemil,

amikor a buzik pártját fogtad egy freddyD-s post kommentjeiben, akkor még nem kételkedtem, de mostmár tudom, hogy te egy telhetetlen, másik dimenzióban élő faszjancsi vagy. Mit fikázod a Gurut? Olvastál te már el belőle EGYETLEN CIKKET IS? Gondolom te is abba az igen széles rétegbe tartozol aki aszongy hogy: "nem jó a teljes játék? Há' akkó' biztos szar az egész újság!" Nem, kedves Athemil, a PC Guru a legszínvonalasabb magyar gamer magazin, mindent együttvéve. Ha olvastál volna egy rohadt betűt is belőle, és összehasonlítottad volna a kinézetét a Gamestar nem kicsit csúnya dizájnával, akkor nem mondnád ezt. Tudd meg, jó teljes játékot szerezni veszettül nehéz, kevés kiadó adja a fejét erre. Az újságbeni meg értékelés TELJESEN SZUBJEKTÍV (tudod mi az?) véleménye a tesztelő cikkírónak, ami azt jelenti hogy egy másik ember akár 80%-ot is adna rá, mert az meg az ő véleménye, más fogta meg a játékban. És mint láthatod, sokan meg is fogják venni. Sőt, még Te is reklámoztad, itt, néhány centivel feljebb. A Gamestar-nak csak azért vannak jó (jobb?) teljes játékai, mert azt a cikkekel együtt amerikai társszerkesztőiktől kapják, onnan meg persze, hogy dől a lé. (Igen, aki még nem tudná, a Gamestar-ban leközölt írások nagy része egy egyszerű cikkfordítás.) Én már beszéltem személyesen is az újság alkotóiva, és hidd el, nem "lesz ami lesz" alapon vágnak az arcodhoz havonta egy egész játékot.

Ajánlom, hogy a könyvet ne a borító alapján ítéld meg (nekem nehogy szó szerint vedd, ez egy hasonlat), és mások munkáját ne fikázd le úgy, hogy te fele ilyen jót sem tudnál csinálni, és nem látsz bele a folyamatokba.

És ha már itt tartunk, rosszul közölted a cikket, a vége így hangzik:

"...a PC Guru következő teljes játékában, amely FPS, és alig egy éve, HOGY MEGJELENT, úgyhogy a korrekt ötlet mellé korrekt grafika társul!"

A nagybetűs részt kihagytad, és a saját hibádat helyesítási helytelenségnek tituláltad. Igen, az "ÉS" elé ebben az esetben KELL vessző, mivel az "és"-t követő tagmondatban is van alany és/vagy állítmány. (Segítség: itt az állítmány a "megjelent" .)
Akkor nem kell vessző, ha felsorolsz, például: "Elmentem a boltba, a újságárushoz és a zöldségeshez."

További szép blogot,

Chaser

BattleSoldier 2008.08.30. 02:10:59

Jó a PC Guru csak én meg kiakadtam tölük hogy lehet az hogy a Tabula Rasa-ba még mindig nem találok bugokat??

Hizumi_chan*-* 2008.08.30. 08:29:57

én régen vettem gamestar-t és PC Guru-t is PC Gurumból több van és sztem a PC Guru jobb mint a gamestar igaz voltak nem tul jó játékok de ahoz is voltak jó játékok... és most minek húzod le a PC Guru-t nagyon jó magazin az is... és mint elöttem szólók írták a Gamstart csak azért jobb mert az külföldön is létezik ennél fogva nekik sokkal egyszerűbb a dolguk...

Hizumi_chan*-* 2008.08.30. 08:46:20

Gamestar*(csak azért jobb...) jóóvan én is tok írni...

Sevenadam 2008.08.30. 09:40:48

@matthew95
1 jótanács: gépelj kicsit lassabban így kevesebb lesz a helyesírási hiba:)

én gurusként kezdtem régen, de aztán GS-re váltottam azért mert még nem volt dvd meghajtóm, és ott még volt cd-s kiadás...
és a mai napig GS-párti vagyok:)

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.30. 10:10:19

hizumi@ !!!!!!!!!!!!!!!!

egyáltalán nem hasonlít a gamestarba külföldiekre!!!! sőőőt szinte csak a nevük eggyezik meg hogy mindeggyik idg-és....ennyi!!!!jah és bocs a helyesírási hibákért!

KapiBence3 (törölt) 2008.08.30. 10:49:34

Kedves Chaser.david!

Bár nem Athemil vagyok, azért én is elmondanám véleményemet. Én vettem Gurut és GS-t is, és a GS szerintem egy szebb, értelmesebb és színvonalasabb újság (hangsúlyozom a szerintem szót, ugyanis te tényként mondtad, hogy jobb a Guru a GS-nél, pedig ha az tény lenne, akkor szerintem csak a machoisták vennének GS-t). Ezt onnan tudtam eldönteni, hogy az akkori Gurut és GS-t is kiolvastam. A GS pedig nem csak azért színvonalasabb mert külföldön is van. Ugyanis ha nem láttál külföldi GS-t, és úgy állapítod ezt meg, akkor ne mondd azt Athemil-nek hogy "ne húzd le a Gurut, hogy ha egy betűt se olvastál belőle". Ez rád is igaz, amennyiben nem láttál külföldi GS-t. Én voltam kint Németországba vettem is GS-t, és durván 90%-ban különböznek, akár dizájnilag, értékelést tekintve, GSTV-t tekintve, gyakorlatilag mindenben (az mondjuk igaz, hogy az itten GS-esek a játékvideók nagyrészét a német GS-től kapják). Szóval ne mondj olyan "tényeket", amik nem is úgy vannak (ha láttál például német GS-t, akkor pedig enyhén szólva h"lye vagy, hogy szerinted ugyanaz). Különben is, sok teljes játék a magyar GS-ben sokkal korábban volt, mint a külföldiben, szóval állísd le magad!

Ha gondolod, csinálhatok is róla néhány képet, azt elküldhetem mailbe, ha gondolod.


Ja igen, a Gurusok mindig szidják a GS-t, a GS-esek pedig MEGVÉDIK a Gurut, és már itt érezhető a különbség, az pedig enyhén durva, hogy már 2004 óta a GS "Magyarország legolvasottabb gamer magazinja".

KapiBence3 (törölt) 2008.08.30. 11:01:12

Amúgy Amerikában nincs is GameStar, mivel az nem tartozik Európához.

Az értékelés az azonban valóban szubjektív dolog, ebben legalább egyet értünk :).

ldani7492 2008.08.30. 12:47:01

Miért, az jobb amit a GameStar csinál? Az meg pont fordítva megy: ott jó a teljes játék, de az újság tartalma siralmas...
Mindkét lapot veszem, de a GS-ben tényleg csak a teljes játék az, ami értékelhető. Valahogy nagyon nincsenek összhangban egymással az újság egyes részei (és most konkrétan nem a design-ra gondolok).
A Guru meg éppen a fordítottja: csak nagyon ritkán van valami eget rengető teljes játék, viszont a tartalom mindenért kárpótol...

chaseֹr 2008.08.30. 15:33:26

@ KapiBence: oké, az előző kommentemben van egy-két logikai hiba, amint már arra rávilágítottál. Elismerem (fogjuk rá a forrófejűségre :P)

Nekem eddig csak magyar GS volt a kezemben, némethez nem volt szerencsém. Én csak a hazai termékeket hasolítottam össze... ha a némethez kellene hasonlítanom, akkor sorry, egynlőre nincs olyanom.

"a Gurusok mindig szidják a GS-t"... e, ugyan úgy, mint az értékelés, szubjektív. Nem minden gurus teszi ezt. Amit a hazai GS dizájnáról írtam, az is teljesen szubjektív, saját vélemény. Vagyis: ízlsek és pofonok...

G88 2008.08.30. 16:06:19

Athemil: Te az elmúlt 6-8 évet hol töltötted? Ha barlangban vagy egy külvilágtól elzárt helyen, akkor megértem hogy ilyet írsz, de ha a való viágban akkor tényleg sajnállak, hogy ennyire szűklátókörű vagy. Az egyrészt úgy írod, mintha a másik oldal soha nem adott volna bűnrossz játékot mellékletnek(amit freddyD is tesztelt). Azt se értem, mióta új, hogy egy kevésbé jó játékot dicsérnek ha teljesnként adják le(tényleg eddig hol éltél?). A teljes játék beszrezése kicsit komplikáltabb dolgog, mint hiszed. A GS-nél most jobbak a játékok, de előtte évekig eléggé sokszor kétes minőségű teljeseket adtak. Az pedig, hogy a Guru most gyengébben teljesít nem véletlen, legalábbis ha kicsit utánaolvastál volna...

matthew95: te meg no comment vagy :)

Mellesleg megjegyzem, hogy a nemcsak a sok gurus szidja a gs-t, de fordítva is igaz sajnos.

argo001 2008.08.30. 22:51:16

Ez a cikk no comment.

HeathLedger 2008.08.30. 23:08:07

Te hülye köcsög geci???! tudod te mért ez lett a teljes játék?! azért mert ha valami állati jót tesznek be azt már biztos mindenki játszotta, viszont a YAE -hez hasonló B(esetleg C) kategóriás játékokat nem mindenki kedveli... Szóval kiszívhatod az apád faszát és mehetsz GameStar-t olvasni...

HeathLedger 2008.08.30. 23:14:54

Ja és kapibence tudod mért van GS magyarországon is?! mert az egy kurvanagy franchise nem pedig egy semleges(és lokális) magazin... tehát azért semmivel sem jobb, sőt rosszabb... és mint azt daswalker is megírta a GS olvashatatlan(szerintem még WC papírnak is rossz lehet), és összekuszált... úgyhogy , mindenki elgondolkozthat egy kicsit...(választ nem kommentben hanem e-mailben kérek: bendix13@freemail.hu vagy msn-en bendix.rex@hotmail.com)

coolatch 2008.08.31. 11:11:25

Mindkettő magazin elég gyenge sajnos. Régen sokkal jobb volt a Guru...De most kb 13-14 év a célközönség... Egyik sem ér meg 2 rongyot...,de még egyet sem.

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.31. 12:05:44

heathladger@ kussoljá mi a bajod a agamestarrarl látszik hogy gurus vagy mert szidodd a gamestart amikor elég eggyértelmü hofg a teljes játék és a tartalom is jobb....meg te arra buszke vagy hogy b és c katergóriás játékokat adnak hozzá.....a gs-nél nem és még is többen veszik....a gs-nl a-b kategóriás a pl a morrowind is a kategoriás.....meg a painkiller is....ugyhogy elég egyértelmü.....

Coolatch@ a gamestarnal az átlag életkór 21 év benne is van a mostani gamestarba....!!!!ugyhogy lehet azért mondjátok hogy szar mert komolyabb mint a pcguru...

ldani7492 2008.08.31. 12:23:37

matthew95: látom kiütközött megint az értelmesebbje...
Mint említettem mind2-t olvasom (valójában csak a gurut veszem, a gs a haveromé, nem láttuk értelmét ugyanazt kétszer megvenni, de olvasom és lesem a mellékletet mind a 2-nél).
Azonban van néhány ismerősöm akik csak az egyiket, vagy csak a másikat olvassák. Volt már rá példa, hogy kíváncsiságból mindenkit végigkérdeztünk: miért éppen ez?
És tudjátok mi volt az összes gs-párti indoka? "Mer' a teljes játék" (na jó, volt 2 ember, aki azt is hozzányomta, hogy azért mert utálja a guru-t).
Engem személy szerint egy lapban a teljes játék érdekel legkevésbé, mert:
-nem játszom túl sokat
-aki annyira akarja azt a játékot az úgyis letölti
Persze, elkérem a mellékletet a gs-ből, ha olyan játék van hozzá, amivel elvagyok egy ideig. De nekem az írások alkotják az újság legfontosabb részét, és EZ az amiben szvsz a guru sokkal erősebb.
A guru felépítése sokkal átgondoltabb, a cikkírók között nagyobb az összhang, a design nem totál más minden 3. oldalon (ráadásul nekem a gs design-ja kifejezetten nem tetszik). Egyszóval a gurunál az oldalakat nem csak a ragasztó tartja össze.
Athemil-nek meg a "kevésjójóték "megjegyzéséhez még annyit fűznék hozzá, hogy peche volt, hogy mindig rosszkor vette meg az újságot. Azokon felül amit említett, vannak még itt nagy nevek, nem is kevés (Deus Ex, Spellforce, Arx Fatalis, Thief 3, csak hogy párat említsek)

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.08.31. 12:53:10

hááát személy szerint én se pont a teljes játékokér veszem hiszen még egy csomó ami neme érdekel mint pl a broken sword 3 kis e próbálom!!!!! de szerintem pont hogy a gamestarnal összetetteb az ujság.....nekem van 1 pcgurum aza 2007 juliusi számja....aminekem felettébb nem ttettszet mret akkor még ugy voltam hogy elöször 2007 juniusába meg vettem az első gs-t. anygon tettszett de aztán tettem egy próbát és meg vettem a juliusi pcgurut....hát mit mondjak...nekem nagyon nem tettszik főleg a tartalom....jó pár dolgott eltalláltak min pl. a végigjátszás de sztem a gs összetetteb meg humorosabb sokkal mint a pcguru.....

ldani7492 2008.08.31. 13:23:04

matthew95: konkrétan mire gondolsz?

Zombieboy5 (törölt) 2008.08.31. 16:48:08

Én azé vok gs-párti mer a gst kezdtem el venni de nem mondom hogy rossz a guru mindakettönek a honlapjára felmegyek de mivel nem veszek gurut ezé csak a gso-n regeltem.

Zombieboy5 (törölt) 2008.08.31. 16:49:51

Ja és a teljes játékok közül csak a XIIImal játszottam sokat.(20 végigjátszás)

KapiBence3 (törölt) 2008.09.01. 13:27:49

Tények, tények, tények.

Már megint a tényekkel jössz, kedves HeathLedger. Szerintem mindenki tudja, hogy a GS nem egy lokális újság. Az, hogy szerinted az újság olvashatatlan, szerintem egyáltalán nem igaz, én elegendő információhoz jutok ahhoz, hogy megvegyem e az adott játékot, vagy sem. Azt is hozzátenném, hogy a GS-ben sem csak a nagyon ismert játékokat teszik be, csak nézd meg a teljes játék felhozatalukat. Amúgy a Gurunak is voltak eléggé ismert címei (Deus EX, Panzers-ek...). "Bocs" hogy nem mailben válaszoltam, de semmi kedvem sincsen jó sok spamet meg haslonlókat fogadni.

Amúgy szerintem lekéne zárni a vitát, mind a két újság JÓ, ez vitathatatlan (bár sokatok szerint csak az egyik a jó, a másik szutyok).

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.09.02. 14:24:22

PLS help!!!
Megvettem de vmi video card upgrade-t kér...

az a gáz hogy fifa 08, pes 08 meg más 2007es gamek simán futnak a gépen tud vki helpelni?

KapiBence3 (törölt) 2008.09.02. 14:47:33

Szerintem tedd fel a legújabb ati/nvida drivert, annak függvényében, milyen videókarid van.

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.09.03. 14:16:58

ag gamestar melléketmél mmég lehet az is hogy ne atumatikusan telepísd hanem a sajátgépbe és dvd-mappába ne az autamatikus lejátszásra menj hanem hogy megnyitás és keresd meg a setup exe fálj-t! és ugy 5telepísd!!! am mejik játékkal van gondodd?

adam.rahmi (törölt) 2008.09.10. 15:34:07

már ne haragudjatok de az úgy van....

1. leszerződnek pár céggel akik havonta adják nekik a joggal együt a játékot

2. az adott hónapra 3 db játékok választanak ki a gurusok és LESZ AMI LESZ elven az jön be amelyik előbb érkezett ilyenkor már nem tudnak mit csinálni.... ha pl a PoP sands of time, NFS underground és a mesterlövész van a listán az kerül be amelyik előbb érkezett a nyombába....

matthew95 · http://www.matthewgames.mlap.hu/ 2008.09.11. 15:47:57

hááátá ezen vitatkozhatnák.....mert pl. már 1 hónappal elöbb tudják mi lesz a tj. ...
süti beállítások módosítása