Akik videókat küldtek be...

World Of Goo

2008.10.18. 20:42

Első próbálkozás sonysystem2-től 

TÖRÖLT VIDEÓ

15 komment

Címkék: world of goo

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr23720617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luc 2008.10.18. 23:03:34

Sztem nem ilyen játékról kéne videót csinálni....SZTEM...

Geri11 2008.10.18. 23:44:19

Hát ez a játék ezzz... kissé bizarr. A bemutatóról: Alig tudtunk meg valamit, annyit mondtál el hogy tornyot kell építeni egy csőhöz hogy 4 kis fekete cucc belemehessen a csőbe, meg megmutattad a world rankot.

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2008.10.19. 00:12:35

Most őszinte leszek és szókimondó:
EZ A VIDEÓ SZAR.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.10.19. 07:17:06

Itt nem az a probléma, hogy milyen játékról készült a videó, sztem teljesen mindegy, hogy ki mit mutat be, mert bármilyen játékról lehet jó videót késziteni :)
Soha nemhallottam még erről a játékról, s a bemutatóból sem derült ki számomra, hogy mi a játék lényege. Hiába figyeltem, hogy mit csinálsz, de elvesztettem a fonalat. Legközelebb kezdd azzal a videót, hogy pontosan mit kell csinálni a játékban, vagy ha története van, akkor mi az alaphelyzet.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2008.10.19. 09:38:42

Én még anno a bétájával játszottam ahol csak volt kb 30 goo és csinálj amit akarsz volt :) ezt mad megszerzem mert unatkozok info-n

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2008.10.19. 12:16:42

ez egy gameplay pffff én csak azt láttam ide oda kattintgatsz nagyon halk a videó(vagy csak én vagyok süket?) szóval szerintem ez nem volt vmi jó

Marq 2008.10.19. 15:26:40

Ne haragudj de ez a bemutató egyáltalán nem volt jó! Összevissza beszélsz, nem tudunk meg igazából semmit a játékról, mikor adták ki, mi a lényeg, irányítás ...stb. Ez így nem az igazi, és akkor még finom voltam. Próbáld keretbe foglalni egy videódról a mondandódat, és ne felvétel ideje alatt beszélj össze vissza. Egyébként az elején nem intró volt, hanem a készítők logójának animációja. Na mindegy legközelebb remélhetőleg nem lesz ennyire gyenge. Sok sikert!

Szakáll 2008.10.20. 14:52:44

nekem van egy videóm, már ezer éve könyörgök athemilnek hog rakja ki, sztem sokkal jobb, de ő inkább az ijen piszkokat rakja ki...azóta meg má kijött 3 új videóm is, és most nem beképzelősködni akartam, csak hát az ijeneket bezzeg kiteszi...az enyéimet még megsem nézte!

Dízel 2008.10.20. 17:55:34

Szakáll, ezt Freddy tette ki.

Burrog 2008.10.20. 20:18:25

Szerintem:1.Nem mondott el semmit a játékról
2.ez a játék szar és nem ijesmit kéne itt bemutatni!
3.kibasszott halkan beszélt!

Monjda el már valaki nekem hogy mi a faszomat csinált ebbe a szarba!

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2008.10.21. 17:13:06

Nos.
Mivel egyszer bannoltak azért, mert egyszer csak annyit írtam, hogy ,,Szar´´´...Hát most levezetem :) :
Nekem naon nem teccik, főleg az a nyőgés a szavai között, és ilyen szar játékot miért kell bemutatni? Elég ha elolvasod, hogy mivan benne, és már tudod, h ez egy monoton szar...
Na sztem 2/10 :):):)
Sok szerencsét

Piece pleaase

Luc 2008.10.22. 16:14:30

Playground veled 1 dologban értek 1 et , abban , hogy a játék sztem is shit és monoton...de ez az első próbálkozása Sonysystem2-nek....és ilyen "szar" játékot miért kell bemutatni? hát van benne valami de ha azt nézzük hogy : ROSSZpcjunior.blog.hu akkor érthető :D na mindegy nekem amúgy a vidi 5/10

Luc 2008.10.22. 16:16:46

Burrog94

A játék lényege , hogy építgeted azokat a "sizéket" és , hogy addig építsd őket hogy elérjék azt a csövet ami általában jó magasan van.

Kutyanmajom · http://drunkenmonkey.blog.hu/ 2008.10.22. 18:03:37

Helló!
Én ma szereztem meg azt a játékot és amúgy ez egy nagyon fáintos játék csak hát a videó ezt nem tükrözi.
Mindenkinek ajálom főleg azoknak akik 1 kicsit is szeretik a logikai játékokat!

Szakáll 2008.10.22. 20:01:46

Dízel!
Bocs, nem figeltem...de azér Athemil is rak néha ki eléggé...hát...ojan nem jó vidit.
süti beállítások módosítása