Akik videókat küldtek be...

Multiplayerjátékok sorozat - Call of Duty United Offensive (1)

2008.11.07. 08:42

Tudom, hogy multiplayer sorozat a neve, de legközelebb menj egy másik szerverre és egyúttal másik pályára és ha nagyon meg akarod fűszerezni akkor másik játékmóddal is játszál felvevés közben. Multinak multi csak elkezdettbelefolyni a gameplay-be:/

TÖRÖLT VIDEÓ

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr49756105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazs11111 2008.11.07. 19:38:44

Hát nemtom mér kell multizni, és nem a kampányt jászani.

DarthWhite 2008.11.07. 19:55:32

Én CS-zek ott nincs kampány :D
Amúgy meg mindenki arról csinál vidit amiről akar ;)

daneg 2008.11.07. 21:15:48

kampány.. 1x végigviszem utánna multi ... ez a videó meg inkább egy fragmovie amire rámondanak pár mondatot.. arról, hogy hogyan lehet online játszani, mi kell hozzá, hogyan kell szinte semmit nem mondtál el. meg PUB szerveren csapatmunka nincs.

Készülőben van az én videóm is, az is multiplayer lessz csak COD2 ről ... utánna CS:S, GRAW2, meg ami jön

Butterbean 2008.11.07. 21:41:55

mondjuk szerintem jó videó. nekem csak az a bajom a játékkal hogy olyan nagyon realisztikus és egy lövéstől meghalunk, néha
nagyon idegesítő tud lenni

multiplayerjatekok 2008.11.07. 22:35:10

Köszönöm szépen a pozitív kommenteket, elkészült a 2. videó is www.youtube.com/watch?v=Vf3hq6S-L9c Köszönöm még Athemil-nek hogy belinkelte a videómat és igen a minden videó másik mapon és másik játékmóddal megy.
@Butterbean azért hal meg mindenki egy lövésre mert ez egy olyan szerver hogy csak puskák vannak, gépfegyverrel ill pisztollyal sokkal több golyó kell. A kampányról annyit hogy végigjátszottam ajánlom mindenkinek de a single player mód szerintem koppintás lenne Reactor felé.

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.11.07. 23:25:50

Nekem nagyon tetszett a videó. Csak így tovább!

RiChIeE 2008.11.08. 13:26:12

nekem teccik a videó meg minden nagyon jól elmondod csak ha még plusz játszani is tudnál akkor lenne 10/10 de igy csak 8/10

Linkinpark 2008.11.09. 12:03:03

Hát nekem nem nagyon tetszett a videó de azért szerintem egész jó. Csak így tovább.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.11.09. 12:19:59

Több pályát és szervert is egy videóba lehetett volna sűriteni, úgy sokkal izgalmasabb lett volna az egész. A magyarázat kb jó volt hozzá, csak gameplay-be ment át. A kiejtésedre is csöppet vigyázz, mert egy szót nagyon nemjól mondtál ki. Nemtudom miért ejti mindenki ki a death szót díd-nek! Csomóan elkövetik ezt a hibát. Könyörgöm, azt kb úgy kéne ejteni, h def (csak nem tiszta f-el). Bocs, h ebbe belekötök, de nagyon idegesitő ezredszerre is rosszul hallani. Ezt leszámitva jó videó volt.

multiplayerjatekok 2008.11.09. 21:44:19

Az angol tudásom nem 100%-os (14 éves fejjel nem lehet elvárni) de legközelebb jobban odafigyelek vagy elhatáródok az angol szavaktól :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2008.11.13. 23:14:12

Hmm.. amióta ugrás közben, a távcsőbe nézve, mesterlövészpuskával fejbe tudnak lőni a CoD multiban, azóta valahogy nem szeretem xD amugy elhiszem, hogy nehéz multis játékról korrekt videót csinálni, de biztos van olyan szerver is, ahol nem annyira pro játékosok vannak (úgy értem, ahol lehet követni, hogy mi is történik a képernyön, mert ált. pattog mindegyik mint az a bizonyos a deszkán)..

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2008.11.15. 16:16:32

nekemis bejött.bár gameplay nincs a kedvenceim köszött de ez nagyonjó
süti beállítások módosítása